Ik ben van plan op de bank te gaan liggen , wij hebben een heerlijke bank, en het bed staat op zolder, vind ik zo ongezellig dan
Jenny Hier is het winkelcentrum heel dicht bij, dus ze wilden best af en toe even naar buiten en dan deze ze boodschappen. Ik zorgde gewoon dat ik geld in huis had. Als je dat een beetje klein hebt (briefjes van 10 ofzo) dan kan je dat meegeven. Ze nemen ook keurig bonnetjes mee enz hoor. Ze zijn er om ons te helpen. Judith, haha denk niet dat jij kraamhulp nodig hebt, als je het allemaal niet nodig/leuk/lekker vind, haha! Wat de katten betreft, ze komen om ons te helpen hoor. Meestal passen ze zich aan naar onze wensen, dus ook aan jouw leefsituatie... En zoals eerder vermeld, mocht je een vervelende treffen, gelijk aan de bel trekken. Dan krijg je meestal gelijk een ander. Dat geven ze zelf ook altijd aan, ga je zelf niet in de weg zitten. Wat het bed betreft ben ik het helemaal met Pendrag eens. Was mijn bed nu al iedere week, omdat ik dat zo heerlijk vind, haha! En slapen op de bank, prima toch, als je geen visite hebt enz. Maar voor echte rust ging ik dus naar bed. Is misschien wel lastig dat er dan om je heen gerommeld wordt.. Tja zo blijft het ... Verder was ik heel blij dat ze even kwam helpen opstarten. Zal wel aan mij liggen, maar wij kwamen thuis uit het ziekenhuis, net 3 uur papa en mama...Ehh en nu...... dus zij kon ons mooi op weg helpen.
Nou kijk voor de controles zijn ze uiteraard welkom en mss 3 uurtjes per dag ofzo. Maar 8 uur lang Oja en nu klinkt het of ik een zwijn ben maar we verschonen het bed ook elke week
Hier trouwens ook een enorme fan van www.kleertjes.com Bestel er vaak hele leuke kleertjes. Ze hebben ook fikse kortingen op vorige collecties.
Wij (ok mijn vriend) zijn heel netjes in huis, maar beddengoed ligt er echt 2 weken op hoor haha vind wel heerlijk schoon beddengoed, maar als ze die elke dag gaan wassen dan worden ze wel helemaal vaal heb alleen van die donkere, turquoise enz. wel zonde maar blijkbaar wel nodig dan lees ik. heb altijd wel veel booschappen in huis, dus denk dat het inderdaad wel goedkomt. hier ook geen strijker, dus dat hoeft ze ook niet te doen. heb alleen 160m2 huisoppervlak wat gestofzuigt moet worden hihi ben benieuwd of ze dat leuk vind met 2 honden
Cyntia wat fijn om ies van je te horen. Je klinkt echt heel vrolijk en gelukkig doet je prachtige meid het goed. Geniet er maar lekker van. Willelien heerlijk gefeliciteerd met je verlof Kelly fijn dat jouw kraamzorg "gewoon" 45 uur is. Je weet tenminste waar je aan toe bent. Noura heerlijk zo'n luilak dagje. Ik ga die volgende week ook eens inplannen. Ik ben vanmiddag met mijn schonmoeder gaan shppen en heb een prachtig kledingsetje gekregen: legging, rokje, shirtje en vestje. Zo ontzettend lief. Die heb ik mogen uitzoeken voor mijn verjardag. ik kan niet wachten tot morgen. Dan mag ik het in de kast hangen. Groetjes!
Zo meiden. Ben bijgelezen, maar mijn hoofd is echt een zeef. Helaas gaat reageren dus niet lukken. Ik heb een brief van het ziekenfonds gehad dat ik minimaal 24 uur kraamzorg krijg en ik kon kiezen voor 16 uur huishoudelijke hulp extra. Dit heb ik wel gedaan, alle beetjes helpen en zo hoeven de oma's en mijn man hier niet voor op te draaien. Het lijkt mij wel lekker hoor om zo vertroeteld te worden, laat maar komen. Heb me echt voorgenomen om in ieder geval de eerste week alleen maar te genieten en te rusten. Ga lekker op tijd mijn bedje in vandaag. Slaap lekker allemaal.
Pff, over hoofden als een zeef gesproken: ik heb werkelijk geen idee of ik ooit al heb gejuicht en gezongen en GEFELICITEERD heb geroepen naar Cynthia... Maar dan alsnog: GEFELICITEERD CYNTHIA!
zo sjudith lekker dierentuintje dus bij jou haha op elke vensterbank eentje zeker? nou meiden ik ga jullie vanaf nu een weekje verlaten, lekker op vakantie geen enge dingen wil ik teruglezen als ik terug ben, alleen maar goed nieuws ok liefs j
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik ziekenhuis - Aykietje: KS op 31/7 -> ziekenhuis - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit -> ziekenhuis - Daisy1975 (tweeling): Eén stuitertje nog met de poep naar beneden-> KS op 16/07 ziekenhuis - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik -> ziekenhuis - joy72 :hoofdje en de voetjes boven in de buik ziekenhuis - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit.-> BEVALLEN - mik25: stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Arri: Hoofdje bovenin. Voetjes nog alle kanten op. -> hoopt Thuis Niet stuitertjes - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 Sterrekijkertje. - Binnabinna -> ziekenhuis - JennyS -> Thuis - Austin - Passiepaard -> Thuis - Mariel77 -> Ziekenhuis - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 -> Thuis - Puck2008 (inleiding week 37-38 ) -> Ziekenhuis - Naat80 - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) ziekenhuis - lique80 (overgewicht) -> ziekenhuis - lauwie - Nair -> Thuis - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) -> ziekenhuis - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda - Delilah -> Thuis - Rebbel -> BEVALLEN IN KLINIEK - Willielien -> Thuis - tammie26 -> Thuis - Bumba -> Thuis - Schatje1 -> ziekenhuis - Duha - Denicepino - Alieke -> thuis - Rachel1984 -> ziekenhuis - Maxi -> ziekenhuis - petrabr (geen stuitertje meer) - Babsie - Natas1 - Marleen83 -> Thuis - Philly -> Kraamhotel - Noura -> Thuis - Lyrics (tweeling) -> ziekenhuis - Bemy -> ziekenhuis - Esprit -> ziekenhuis - Kelly83 -> ziekenhuis - Jennifer70 -> ziekenhuis - Eimat -> Thuis - Chantico -> ziekenhuis - Duster2000: beebje is op tijd gedraaid. - Muis 80 -> ziekenhuis Aangepast, wil je er bij of is de situatie gewijzigd, stuur dan een PB-tje naar mij, dan pas ik hem zo spoedig mogelijk aan. Heb muis80 erbij gezet, had een PB gestuurd, de rest moet ik nog proberen te lezen.
goede avond allemaal @philie snap hem wel hoor dat je me peste. maar soms ben ik wel eens een beetje bang dat het miscien verkeerd is. Dat schilderij hebben me colega's met de kinderen op me werk gemaakt hebben we voor ons trouwen gehad. @aykietje nou wij moeten alles mee nemen hoor naar het ziekenhuis @lique80 nou als ik zo;n kraamverzorgster krijg dan ben ik heeeeel blij @sjudith meis laat het lekker over je heen komen. en stel gewoon duidelijk je grensen en je bedje moet wel hoor iedere dag wat denk je van al die bacterie en zo. Ik wil ook het meeste op de bank gaan ligen heb een exstra matras hoes gekocht voor op de bank leek me toch wat friser mischien een tip @jenny veel plezier op vakantie nou strijken doe ik ook haast niet. ik hang alle pollo's en bloesen van me man nat op een hangertje en de kreukels zijn er meteen uit. behalve uit de ralp loren en de tommie hilfinger bloesen zo handig. nou gaat mijn bedje op zoeken daar nog even het nieuws kijken en dan leker slapen. liefs sabrina
@ Binna, maar ja die bacteriën die heb je normaal ook toch En ik wilde idd ook wat op de bank leggen ivm doorlekken ofzo!
jeetje, wat is er al weer veel bijgeschreven. Ik had een erg leuk intake gesprek van de kraam, en heb er eigenlijk wel zin in. Ze reageerde erg leuk op de honden, de honden ook op haar. Het klonk allemaal erg prettig en goed. ben benieuwd. Ligt er natuurlijk ook maar net aan wie er van ze komt. Ik mocht wel kiezen tussen een ervaren iemand of een herintreder/schoolverlater. Heb gezegd dat ik iemand wilde die ervaring had, zeker omdat dit ons eerste kindje is. Ik ben net terug van mijn ouders en ben erg moe. Vandaag ff geen puf om te reageren op jullie berichtjes. Morgen weer een nieuwe dag. Heb nu verlof dus overal tijd voor toch?!? Weltrusten, ik hoop dat iedereen een beetje kan slapen.
Austin, Volgens mij is het weer een kwestie van wie post er het eerste? Ik ben om 12 uur gaan slapen en ja hoor, weer anderhalf uur... bingo wakker! Bleh. Elle