@rebbel wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kleintje! geniet ervan en hopen dat ie snel naar huis mag @cynthia wat een verhaal joh, op het station... geweldig dat je meissie helemaal ok is. Ben jaloers op jullie hoor! Het lijkt nog zooo ver voor we ons kleintje eindelijk vast mogen houden... maar eens komt de dag! @aykietje Heb ik ook hoor: als de kleine te weinig beweegt vind ik dat ze es wat meer moet bewegen voor geruststelling. Beweegt ze te veel dan klaag ik ook weer. @EllenNY ging juist even checken of je geslapen had... SUPER ik ook hoor, alleen een paar keer naar de wc, that's all. @Austin hoe gaat het meissie? Ik wil vandaag naar de kapper en highlights laten doen. En laat nu NET mn man gister in een magazine bij zn sportschool lezen dat zwanger vrouwen hun haar niet moeten laten verven. Ik had juist weer gehoord dat dat wat overtrokken was, en het "gevaar" vooral zit in de eerst 12 weken, maar het alsnog niet echt heel dramatisch is. Wat denken jullie? kWil zo graag nog even een opfrisser voor ik thuis zit met die kleine. Maar ik wil niet iets doen dat hij niet zo leuk vindt, het is ook zijn kindje he.
Hey allemaal, hij lijkt wel of we met z'n allen collectief naar het toilet zijn geweest vannacht, ik heb deze nacht ELK uur naar de toilet moeten hollen en nu lees ik dat er verschillende zijn die dat gehad hebben, best wel grappig... Beebje is voor de rest terug rustig geworden. Ik heb veel gelezen over kraamhulp, dat kunnen we in Bilgië via het ziekenfonds aanvragen maar dat is zeker de gewoonte niet hier, wel krijgen we 6 bezoeken van de vroedvrouw volledig terugbetaald. groetjes
Ben wel een beetje jaloers op al die verhalen over kraamhulp - bestaat hier niet. We hebben wel een schoonmaakster hoor, 3 dagen per week (dat is hier weer doodnormaal), maar toch mis ik een beetje de ervaring met babies. We zullen het met de boeken moeten doen denk ik en onze intuitie... komt vast ook wel goed.
@Rebbel; Fijn dat alles zo goed gaat met jullie @Elleny; Wat heerlijk dat je een goede nachtrust hebt gehad.We hebben idd schitterend weer gehad. Alleen begon het toen we 10min op het strand lagen ineens keihard te regenen, maar dat vond ik stiekem wel lekker want koud was het niet! Mijn trouwring kan nog net om, maar ik denk wel dat ik hem 1dezer dagen af zal moeten doen. Goed idee vd ketting. Ik zou het echt zonde vinden als ik hem nou al weer terug in het doosje moet stoppen..... Groetjes Silvia
@ Debbie2007: haren verven is geen probleem hoor! heb mijn haar tot nu toe al 2 keer geverfd tijdens de zwangerschap! Kan me juist heel goed voorstellen dat je het wil doen, even een lekkere opfrisbeurt!
ik ben kapster en kan je vertellen dat dit geen kwaad kan voor je kleintje of jou! ik kleur mijn haar ook en meerdere zwangere vrouwen met ons (je gaat toch niet met uitgroei lopen )
Elle, gefeliciteerd met je nachtrust! Heerlijk hoor! Nu Austin inderdaad nog! Denice, balen dat je op symptomen moet letten. Je kan ook zw.vergiftiging hebben met een lagere bloeddruk hoor, dus niet denken dat als je bloeddruk goed is het wel goed zal zijn. Als je andere dingen uit het lijstje van Philly hebt, ook meteen bellen! Kim, wat een belachelijke opmerking van de kraamhulp! Tsss. Hopen dat jullie een andere krijgen! Willelien, lekker hè, verlof! Geniet er van! Binna, hihi, ik hang ook veel dingen nat op een hangertje zodat ik ze niet hoef te strijken. Werkt goed hè! Licrys, supergefeliciteerd dat je de 34 weken hebt gehaald. Das met twee kindjes in je buik een hele prestatie. Op naar de 37! Miranda, jammer dat je niet meer zo vaak hier schrijft, maar fijn om te lezen dat het lekker gaat thuis met je meiden en je buik! Rebbel, wat heerlijk om zon goed berichtje van je te lezen! Geniet van je nieuwe gezinnetje meid! Debbie, lastige keuze. Ik heb er geen verstand van. Misschien Mik? Hihi, zie net dat ze hierboven al gepost heeft.
hoi meiden, ik heb in plaats van haren verven gewoon een spoeling erin gedaan.. Voor de rest ik weet niet meer wie het vroeg maar de auto heeft nog een hele nieuwe geur jah Heb voor de rest niet zoveel te melden.. mis austin alleen iemand al iets gehoord? of heb ik eroverheen gelezen? Vanmiddag hebben we verjaardag ( helemaal geen zin in) maar jah haha Voor de rest is de kleine lekker beweeglijk hier moet ik zeggen! Mijn moeder vertelde gister dat ze het nu toch wel spannend vind worden allemaal! ze had al over me gedroomt dat ze zo dwars door mijn buik heen kon kijken en de beeb kon zien.. hij was met zijn handjes aan het spelen zei ze haha.. Ze krijgt nu al echt de kriebels! Moet zeggen dat mijn vriend en ik nu ook wel nieuwschierig gaan worden hoe de kleine eruit ziet in het echt.. Mijn vriend ziet alleen heel erg op tegen de bevalling! ( ikzelf niet eens haha) Hij is bang dat het zo lang gaat duren en dat ie heel lang in het ziekenhuis is enzo en of het allemaal wel goed gaat verlopen enz.. Terwijl ik zelf mij daar helemaal niet druk om maak.. Ondertussen heb ik ook nog steeds geen vluchttas ingepakt haha.. wil het elke keer doen maar wil het graag met mijn mannetje doen en die stelt het elke keer uit Groetjes
@Jenny (buddy) Hele fijne vakantie meis. Geniet er nog even lekker van. Waar ga je heen? @Willielien: Fijn dat de kraamhulp zo goed op je over komt. Toch wel een lekker gevoel niet. @Denicepino: Maar even goed in de gaten houden hoor. Maar eiwitten in je urine hoeft niks te betekenen, maar inderdaad wel raadzaam om goed op bijkomende klachten te letten. @Kihm: Nou je wat een rare opmerking zeg. Ik zou ook raar staan te kijken. @Denicepino: Geen idee wat voor een koekjes je bedoeld. Wel kan je bij de bakker vaak iets van chocolade met muisjes kopen, misschien is dat een idee? @Puck: Weet precies over wat voor een steken je het hebt, inderdaad behoorlijk pijnlijk, maar hoort bij het indalen. @Philly: Mijn meisje probeerd dat ook geregeld. Hun bewegingen worden nu steeds krachtiger en daarbij op bepaalde plekken voor ons ook echt pijnlijk! @Elly: Wat fijn dat je geslapen hebt meis. Moet echt heerlijk voelen. Nu hopen dat je vanacht nog zo'n nacht kan pakken! @Rebbel: Wat fijn om te horen dat alles zo goed met jullie gaat. Geniet van jullie mannetje! @Debbie: Je haren laten verven kan echt geen kwaad voor jullie kleintje hoor. @Schatje: Hier ook nog geen vluchttas hoor. Mocht er nu wat gebeuren is alles zo gepakt toch? Ik en mijn manlief worden nu ook wel steeds nieuwsgieriger naar ons kleintje, maar ik wil eigenlijk mijn buik ook helemaal nog niet missen! Lijkt me zo vreemd als die ineens weg is. Nou meiden heb weer eens een reageer poging gedaan! Heb echt heerlijk geslapen vanacht van elf uur tot half tien. Had het schijnbaar nodig. Sorry meiden die slecht slapen, zou willen dat ik jullie wat van mijn nachtrust aan jullie kon geven! Fijne zaterdag allemaal.
Goedemorgen! Ook ik heb geslapen, joeeehoee! @ Ellen, jij ook joehoeee @ Denice, een bloeddruk van 120/80 is gemiddeld daar mag je ietsje onder en ietsje boven zitten. dus zeg maar 140/60....dat is de grens ongeveer en als je onder of boven die waardes zit, ff de dokter bellen @ Rebbel, Wat goed van jullie mannetje! Hopen dat je hem snel naa rhuis mag nemen! @ Petra, rot dat je niet geslapen hebt, weet er alles van
Rebbel, wat fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk geniet ervan. En ik hoop natuurlijk ook dat jullie mannetje snel mee naar huis mag. Wel fijn dat je bij hem zou mogen slapen. Elle, lekker geslapen dus! Toppie! Kleuren doe ik ook gewoon hoor, anders ziet het er na 2 maanden niet uit, haha! We zitten hier alweer in de tuin, Sam zit in een leeg badje met speelgoed. We zijn net terug bij de Kwantum vandaan. Vandaag 15% korting op alles, dus eventje wat leuks gehaald.
Rebbel, wat fijn om van je te horen! En fijn dat het goed gaat met Milan. Geniet ervan, maar dat doe je zeker zo te lezen!
goeimorgen meiden ik ben erg blij dat je goed geslaapen hebt ellen ik gun het je zo. je zat er helemaal door heen en nu krijg je mischien weer wat energie. rebbel wat leuk om van je te horen.en wat goed dat het zo goed gat met jullie mannetje. nou ik gaat stoppen want ga zo weg. ga me me ouders en man naar zingen op de zaan. dat is een everenment bij ons waar allemaal booten door de zaan varen met daar op allemaal zangers en kooren er op. liefs sabrina
Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik ziekenhuis - Aykietje: KS op 31/7 -> ziekenhuis - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit -> ziekenhuis - Daisy1975 (tweeling): Eén stuitertje nog met de poep naar beneden-> KS op 16/07 ziekenhuis - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik -> ziekenhuis - joy72 :hoofdje en de voetjes boven in de buik ziekenhuis - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit.-> BEVALLEN - mik25: stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Arri: Hoofdje bovenin. Voetjes nog alle kanten op. -> hoopt Thuis Niet stuitertjes - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 Sterrekijkertje. - Binnabinna -> ziekenhuis - JennyS -> Thuis - Austin - Passiepaard -> Thuis - Mariel77 -> Ziekenhuis - Happy1980 - Debby2007 (laatste controle 19/6) - Diana81 -> Thuis - Puck2008 (inleiding week 37-38 ) -> Ziekenhuis - Naat80 -> Ziekenhuis - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) ziekenhuis - lique80 (overgewicht) -> ziekenhuis - lauwie - Nair -> Thuis - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) -> ziekenhuis - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda -> Ziekenhuis - Delilah -> Thuis - Rebbel -> BEVALLEN IN KLINIEK - Willielien -> Thuis - tammie26 -> Thuis - Bumba -> Thuis - Schatje1 -> ziekenhuis - Duha - Denicepino - Alieke -> thuis - Rachel1984 -> ziekenhuis - Maxi -> ziekenhuis - petrabr (geen stuitertje meer) - Babsie - Natas1 - Marleen83 -> Thuis - Philly -> Kraamhotel - Noura -> Thuis - Lyrics (tweeling) -> ziekenhuis - Bemy -> ziekenhuis - Esprit -> ziekenhuis - Kelly83 -> ziekenhuis - Jennifer70 -> ziekenhuis - Eimat -> Thuis - Chantico -> ziekenhuis - Duster2000: beebje is op tijd gedraaid. Kraamhotel - Muis 80 -> ziekenhuis - Charissa1976 -> Thuis Aangepast, wil je er bij of is de situatie gewijzigd, stuur dan een PB-tje naar mij, dan pas ik hem zo spoedig mogelijk aan.
Binna: veel plezier meis, het is lekker weer voor zulke gezellige dingen. Rebbel: Leuk om van je te lezen en nog leuker dat het zo goed gaat met Milan. met recht trots op hem want hij doet het toch allemaal maar die kleine man! Elle: Heb jij je-samen-snachts-wakker-vriendin in de steek gelaten? Acchhhh nee hoor, jij hebt tenminste geslapen. Ik denk dat Austin echt helemaal op is, ze heeft nog een klein berichtje aan jou gestuurd maar verder heb ik allang niks mee van haar gelezen. Lieve Austin, waar ben je nou? Debbie: 3x per week hh hulp? Jeetje dat is ook wat, is ze e rdan hele dagen of zo? heeft op zich ook wel wat maar kan me voorstellen dat je wat babyhulp wil, ach wij kunnen altijd onze kraam even vragen als je ergens mee zit knal je het hier gewoon op het forum. Duster: wat fijn dat je trouwdag en huwelijksreis naar Scheveningen zo mooi was, laatste vakantie met zn twee en dan uitkijken naar die kleine, fijn hoor,... Jammer dat Rebecca dr moeder niet nog even post, ben errug benieuwd hoe het met Rebecca is,.. Het LINKA kom je nog terug bij ons? We missen je hoor. Sjudith: ik veroordeel je niet dat je niet strijkt hoor, maar heb net eens in mijn strijkmand gekeken en wilde dat ik dat ook kon. Ik ben zo'n controlfreak/Pietje Precies dat niks goed genoeg is, alles moet strak in de kast, som swordt ik horendol van mezelf maar heb dit al jaren hoor,.. Vannacht redelijk geslapen na de spoedfysio behandeling. Nog wel pijn in mijn rug maar veel minder dan gisteren, ik probeer maar wat te doen en aan te lummelen. Straks even naar het dorp om een cadeautje te kopen voor vriendin. Wat boodschappen doen en verde rmaar rustig aan. Rene gaat mee dus ga niks sjouwen met mijn rugje. Nou ladies geniet van het mooie weer, ik ga weer verder aan modderen. groetjes Lies PS/ Waar is mijn buddy eigenlijk?
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje / Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 31 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN (geplande Keizersnee) **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Nair 32 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: : # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Tammie 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN * ER ZIJN 67 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 23 JONGENS: 13 GEHEIM: 6 ONBEKEND: 25 : Bevallen: * Rebbel 24 jaar/1e kindje / Bevallen op: 27-06-2008 (34w1d) MILAN, 2600 gram (uitgerekende datum*07-08-2008*) * CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Bevallen op 01-07-2008 (34w)Leila Nora, 2665 gram (uitgerekende datum*12-08-2008*) * .............................? Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda <-----> Linka * Bemy <-----> Petrabr * Tammie <-----> Binnabinna * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <-----> Delilah * Diana <-----> Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel <-----> Sjorsje * Schatje <-----> Maxi * Babsie <-----> Jolanda * Binnabinna <-----> Debbie * Philly <-----> Puck * Kelly83 <-----> Babsie * Duster2000 <-----> Sjudith * Jennifer70 <-----> Joy72
Meiden, ik heb ook al een tijdje niks van Austin gehoord. Ben gistermorgen nog een uur lang met haar aan het chatten geweest. Nog even wachten op een berichtje dus.