Stuitertjes - Queenbee: ruggetje onderin in buik ziekenhuis - Aykietje: KS op 31/7 -> ziekenhuis - sjudith: Volkomen stuit, kleermakerszit -> ziekenhuis - Daisy1975 (tweeling): Eén stuitertje nog met de poep naar beneden-> KS op 16/07 ziekenhuis - rebecca5: hoofdje en beentjes bovenin de buik -> ziekenhuis - joy72 :hoofdje en de voetjes boven in de buik ziekenhuis - CynthiaB: billetjes in bekken en beentjes in kleermakerzit.-> BEVALLEN - mik25: stuit op 26-06 controle op 03-07 helaas - Arri: Hoofdje bovenin. Voetjes nog alle kanten op. -> hoopt Thuis Niet stuitertjes - Monique Kenitra: gezichtje beneden maar kijkt naar de buikkant ipv rugkant (hoofdje dus een beetje achterover) volgende check 05/07 Sterrekijkertje. - Binnabinna -> ziekenhuis - JennyS -> Thuis - Austin - Passiepaard -> Thuis - Mariel77 -> Ziekenhuis - Happy1980 - Debby2007 -> Ziekenhuis - Diana81 -> Thuis - Puck2008 (inleiding week 37-38 ) -> Ziekenhuis - Naat80 -> Ziekenhuis - MYAngel (Toch keizersnede wegens stollingsprobleem) ziekenhuis - lique80 (overgewicht) -> ziekenhuis - lauwie - Nair -> Thuis - Kiki (toch keizersnee ergens in week 38 ) -> ziekenhuis - Linka76 - Nadje78 - Pruts27 - Miranda -> Ziekenhuis - Delilah -> Thuis - Rebbel -> BEVALLEN IN KLINIEK - Willielien -> Thuis - tammie26 -> Thuis - Bumba -> Thuis - Schatje1 -> ziekenhuis - Duha - Denicepino - Alieke -> thuis - Rachel1984 -> ziekenhuis - Maxi -> ziekenhuis - petrabr (geen stuitertje meer) - Babsie - Natas1 - Marleen83 -> Thuis - Philly -> Kraamhotel - Noura -> Thuis - Lyrics (tweeling) -> ziekenhuis - Bemy -> ziekenhuis - Esprit -> ziekenhuis - Kelly83 -> ziekenhuis - Jennifer70 -> ziekenhuis - Eimat -> Thuis - Chantico -> ziekenhuis - Duster2000: beebje is op tijd gedraaid. Kraamhotel - Muis 80 -> ziekenhuis - Charissa1976 -> Thuis Aangepast, wil je er bij of is de situatie gewijzigd, stuur dan een PB-tje naar mij, dan pas ik hem zo spoedig mogelijk aan.
@passiepaard, had ook niet het gevoel dat je me beoordeelde hoor Maar mijn kleding is echt niet gekreukt! Want als het gekreukt zou zijn zou ik het niet eens aan doen Maar ik heb geen bloesjes en mijn vriend doet 2x per jaar een bloesje aan Dus we hebben geen kleren die je strijken moet
ik ga even op kraambezoek bij een juli mamma (Patricia) Daarna even naar het park! Tot vanavond dames!
Rebbel: Fijn wat van je te horen en te lezen dat je lekker aan het genieten bent van Milan. Ellen: Eindelijk een goede nacht, het was je ook zeker gegund. Kan me voorstellen dat je bulkt van de energie Passiepaard: Ziet er goed uit! Betreft bloeddruk: De gemiddelde bloeddruk is 120/80. Kleine afwijkingen hiervan is niet schokkend. Geldt ook voor je hartslag. Het is belangrijk dat je van jezelf weet wat deze waarden in 'normale' toestand' zijn. Dus als je niet zwanger bent. Mijn normale bloeddruk is bv 100/55, dus 120/80 zou bij mij al hoog zijn. Het gaat dan ook om de combinatie van hoge bloeddruk, vocht vasthouden, hoofdpijn en misselijheid en daarbij eiwitten in de urine. Ik heb in totaal twee weken thuis gezeten omdat mijn bloeddruk te hoog was (145/100) en nu is hij weer goed. Sorry voor lange bericht, ik ben cardiologisch verpleegkundige en wilde het graag even uitleggen. Als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisarts of vk gaan, ik ben natuurlijk geen arts.
Hoi.... @rebbel, fijn dat het zo goed gaat nu mag Milan vast snel mee naar huis. @Elle fijn slaap, ik heb vanacht boos een deken en kussens van de trap gegooid en ben op de bank gaan liggen, nu dacht ik eindelijk te kunnen slapen ging manlief snurken, en snurken en sn... nou ja je begrijpt het wel. om drie uur maar weer in bed gaan liggen omdat ik het op de bank ook niet uit hield en wel tot 7 uur geslapen en daarna ook nog! Het gaat vast goed vanaf nu, ook voor jou. Als Austin nu niet aan het bevallen is... hopen van wel, hoop ik dat ze heerlijk ligt te slapen. De kamer wordt geweldig, en nou belde de hema vandaag dat ook de gordijnen binnen zijn hehehe eerst krijg je niets voor elkaar en nu in 1 weekend de hele kamer bijna af Jippie. Groetjes lieve meiden, geniet van het weer, ik ga mijn gordijnen ophalen/hangen. (en dan zal ik ook eens wat foto's maken en plaatsen )
@Denicepino: je onderdruk moet eigenlijk onder de 90 blijven. En zoals al eerder gezegd: bij andere klachten (vooral sterretjes zien/band gevoel rondom je ribben) meteen bellen! Dat je hartslag hoger is, is ook normaal. Je vaatwanden zijn wat slapper en je hebt meer bloed door je zwangerschap. Dat is voor je hart hard werken. @ElleNY: wat heerlijk dat je hebt geslapen meid! Een enorm verschil. Kun je tenminste de dag genietend doorbrengen. @Rebbel: super update over jullie zeg. Geniet lekker van jullie kanjer. Milan doet het geweldig, nu al zo zelf kunnen drinken! De aanbiedingen van stucadoren beginnen hier goed op gang te komen. Ben er blij om, lijkt toch nog goed te komen zo. Electricien is vandaag geweest. Heb weer stroom in de babykamer en in de schuur. Bijkeuken is de stroom ook weer veilig. Verder heeft de buurjongen samen met Ron buiten de hele boel kaalgehakt. Ze hebben over de breedte van het hele erf alles omgezaagd. Dat ruimt nog eens op! Ik ga nu lekker eten koken en dan op tijd op bed. Boy, ben echt afgedraaid na 2 lange dagen zonder dutjes.
Wat ik heb gehoord, maar of het klopt weet ik niet, is dat het mogelijk is dat de verf tijdens een zwangerschap anders "pakt" dan normaal.
Nog steeds geen nieuws van rebecca? En Austin? Wij hebben hier eindelijk de babykamer klaar (op de gordijntjes na). Ik heb nog niet zo'n zin om nu foto's hier in het album te zetten (moet dadelijk naar een feestje), maar in mijn album op hyves staan wel al foto's. Dus als je nieuwsgierig bent: dianakeulen.hyves.nl
Hi meiden, Hier ben ik dan weer, ik heb alleen vanaf gisterenochtend gereageerd... heb geen zin om over de donderdag te reageren. Gister was het weer een bajesdag, en ging klote, weer misgeprikt,en de 2x kreeg ik een hematoom..... mijn vaten beginnen het een beetje op te geven.. maar ja nog 3 weken en dan ben ik er hopelijk van af! Maar goed zag ook dat niemand aan me gedacht heeft, nou dan heb ik pech toch? maar laat ieder in zijn waarde... Ik vind het erg leuk als er meiden op me reageren,of aan me denken, maar ga me daar nou niet meer druk om maken! En trouwens voor de dames die ook gek zijn op koken of bakken, laten we een topic daar over openen!! Noura dus je weet het mocht je niet weten wat je moet koken @Chantico gefeliciteerd met je 35 weken. @passiepaard, fijn de de kinderwagen en de rest van de spullen er al zijn,heeft de fysio een beetje geholpen @Puck2008: doe je het rustig aan? geen pretje hoor dat stekende pijn je lies. @Philly: een bloed druk van 110/60 vinden de vk en Gyneacolgen juist prima! Mooie tas hoor @ duster:heerlijk dat genoten heb van je huwelijksdag,en fijn dat je kleine is gedraaid! @ElleNY: ooh heerlijk zeg, ik zou er alles voor over hebben voor een nachtje "normaal slapen" En sommige huisartsen...laat ik daar maat niet over uit... :x @Rebbel: Fijn om weer wat van je te horen, en wees zeker trost op je mannetje! Hopelijk mag hij snel naar huis. @Petrab; wat rot voor je dat je zo slecht geslapen hebt, hier nog eentje. @naat: de eerste week heb die rust zeer zeker nodig! dus een goed voornemen. @Jennys: een fijne vakantie, geniet er van! @willielien: Het is wel belangrijk dat je dat te sprake hebt gebracht, aangezien ze toch nu met de vakantietijd zitten,en persooneelstekort hebben! @denicepino: hou de klachten zeker in de gaten, dat ze niet op een evt vergiftiging gaan duiden. @kimh: zoooo die had wel lef zeg...wacht dacht je van een klacht indienen? @debbie2007: geniet van je verlof, en sterkte met de dingen die je nog moet doen. En je kunt straks na de bevalling ook alles aan ons vagen, elas je iets niet weet of erggens mee zit! @Austin; lieve meid snap je gevoel heel goed! Maar veel van dat soort agenten kom je niet vaak tegen hoor! heel veel sterkte met de laatste loodjes! @babsie: hoop dat je gister een leuke avondje hebt gehad met zn tweetjes. Pendrag; doe je rustig aan met inpakken, en vooral niet zelf de dozen dragen he? @miranda3xmama: Ook voor jou een knuffel!En spannend hoor die datum! @Kelly83: wat grappig, denk zo aan je buik te zien dat het een jongen word of weet je wat het word? @moniquekenitra:bij mij komrn ze a.s donderdag voor de intake, snap het niet, aangezien ik thuis geen kraamzorg krijg. @schatje: de hik kan geen kwaad hoor, vroeg het gister toevallig aan de arts in het zh.En gefeliciteerd met jullie auto, wat voor een is het? @esprit: Fijn dat je de kleine op gewchicht is en de co. @CynthiaB: Buddy fijn dat je zelf je berichten kan plaatsen! En je hebt 2 mooi marokaanse/arabische namen gekozen, mooi hoor! @jennifer: meid heerlijk hoor dat je uit de keuze van de kaarten bent, en de namen. heb van de week ook de proefafdruk gezien en helemaal in orde! @Licrys; nog even meid, en heerlijk dat het er weer goed uit ziet allemaal. @aykietje: hopelijk hebben jullie mooi weer voor de straat BBQ, hier is het niet echt het weer voor. @rebecca waar ben je? alles oke? @ Sjorsje; hoe is het met je meid, en met je vader? @sjudith: fijn dat jij en Linka het uitgesproken hebben. we hopen natuurlijk straks als alle meiden zijn bevallen over te gaan op een Augustus bevallen mama's topic! en daar weer onze ervaringen en gebeurtenissen met elkaar te delen. @Austin waar je ook bent we denken aan je! nou meiden, heb geprobeerd op iedereen te reageren, mocht ik iemand zijn vergeten dan sorry... Fijne avond verder.
@ Angel...we vergeten je echt niet hoor! Ik ben zelf gewoon slecht in terugreageren, geheugen als een zeef Dat prikken lijkt me echt 100x niks, maar ja voor een goed doel *knuffff* Iemand wal wat van Austin gehoord
@My Angel: meid, wat een indrukwekkende post! Heel attent van je. Wat ellendig dat het prikken zo moeizaam gaat. Veel sterkte dit weekend met je herstel. Het einde is echt in zicht maar het zijn zware loodjes voor jou.