Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh ik heb echt wel aan je gedacht My Angel, maar had gisteren echt geen zin om te reageren na wat er allemaal gebeurd was.
    Maar balen dat het allemaal weer niet vlekkeloos ging! Nog 3 dagen dan ben je er vanaf.
    Hoe voel je je vandaag?

Ik heb donderdag ook iets neergezet wat voor mij best belangrijk is. Maar op 2 na reageert niemand daar op. Dan heb ik ook echt geen zin meer om hier dingen neer te zetten. Ik probeer altijd op iedereen te reageren. Maar als je dan iets neerzet wat best een inpakt heeft op mij, dan reageert er dus bijna niemand. Jammer!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Pendrag, super dat je kamertje toch af komt zo :D

@ Happy, er wordt veel gepost en dan lees je wel eens over iets heen :(
    Zet het anders vetgedrukt als het heel belangrijk is? Is geen onwil van ons hoor!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Mijn baarmoeder is dus helemaal niet gegroeid sinds 3,5 weken. Dus dat is niet goed.
    Verder beweegt het wel goed hoor en het hartje klonk ook goed. Dus maak me niet echt zorgen!

Dit bedoelde je denk ik Happy?
    Dat is idd niet zo mooi :(

En wat gebeurt er nu? Krijg je nu een groeiecho ofzo?

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ja dat bedoelde ik inderdaad, snap ook wel dat mensen er overheen lezen. Zal ook wel gekomen zijn door dat er die dag veel gebeurde op het forum!

Ja ze gaan inderdaad een groeiecho maken. Maandag om 10.15 mag ik al, dus dat is wel lekker snel.
    Opzich heb ik zo iets het zal wel goed zijn, maar aan de andere kant vind ik het toch wel raar!
    De VK vertrouwde het ook niet echt, wil me nu ook vaker zien.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ze dachten bij ons ook dat ze te klein was, en na een nieuwe groei-echo bleek dat het allemaal prima was! En wat is te klein?
    Ik heb er ook maandag weer 1!

Oja en je kan vragen of je een foto mag hebben, heb ik de laatste keer ook gedaan, hou je er in ieder geval wat aan over ;)

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    mijn yogajuf vertelde dat de meeste aan het eind van de zwangerschap zich wat terugtrekken in d'r eigen wereldje, een beetje coconen.
    Ik merk aan mezelf dat ik onwijs geïnteresseerd ben in hoe het met jullie gaat en dus meerdere keren per dag ga kijken of er iets gebeurd is en ik leef ook met iedereen mee, maar ik heb gewoon niet zo zin meer om op alles te reageren, ook al zitten er echt wel dingen tussen waar ik me zorgen om maak of mensen die ik extra in de gaten hou.

Ik denk dat deze reactie gewoon een voorbereiding op de aankomende bevalling is en ik zou het jammer vinden als iedereen zich steeds meer gepasseerd voelt, want zo bedoel IK het in elk geval niet.

Ook al heeft de 1 het een flink stuk zwaarder dan de ander, ik denk dat we het met zn allen eens zijn dat wat er de aankomende weken gaat gebeuren je leven voorgoed veranderd en dat iedereen haar bevalling 1 van de meest bijzondere gebeurtenissen gaat vinden uit je hele leven of er nou veel of weinig gereageerd wordt.

7. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @MyAngel: ik denk altijd wel aan je op vrijdag, maar schrijf het niet altijd op. Zal ik voortaan wel doen, want ik kan me voorstellen dat het fijn is dat er met je meegeleefd wordt! Balen dat ze weer misprikken, maar je aders hebben ook veel te verduren gehad de afgelopen 17 weken! Nog "maar" 3 keer meid, volhouden hoor. Hopelijk ben je vandaag een beetje bijgekomen.

@Happy: over jou berichtje heb ik ook heengelezen, sorry. Ik doe altijd m'n best om te reageren, zeker bij zulke spannende dingen. Maar die dag was het inderdaad een beetje hectisch hier.
    Is de groeiecho voor de zekerheid? Want als ik terug kijk om m'n kaart van m'n vorige zwangerschap stond de groei van de baarmoeder ook wel eens een paar weken stil en deze keer blijft het ook een beetje steken, maar dat komt omdat de baby grotendeels onderin ligt(denk ik). Boven zit helemaal niks.

En nu duik ik m'n mandje in, ben supermoe!

slaap lekker allemaal!

8. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Dat is absoluut het geval! ;)

9. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    het is wel eens voorgekomen maar ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt. dus ik heb dat ook alleen maar van horen zeggen. het lijkt mij raar want je hormonen zitten niet in je haar

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sorry meisjes maar op iedereen reageren red ik niet dus dan pik ik er maar de dingen tussenuit die ik weet of waar ik antwoord op kan geven

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik heb geen nieuws over Austin te melden.
    Heb wel even via sms met haar gekletst.
    Als ik iets nieuws hoor laat ik het jullie weten.

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @My Angel, lief van je dat je aan mij denkt, terwijl je het zelf zo zwaar hebt. Het lijkt erop of de antibiotica ineens aanslaan bij mijn vader, hij voelt zich in ieder geval goed. Hij zegt zelf dat hij niet binnenin kan kijken, maar hij voelt zich naar omstandigheden goed. Dat is in ieder geval het belangrijkste.

Groetjes Joyce

14. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Zozo, ik dacht dat het onweer op dit forum overgewaaid was, maar dat blijkt dus anders.
    Ik kom morgen wel weer terug.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Is geen onweer hier toch? Of heb ik wat gemist?

16. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Sorry, heb hier denk ik last van m'n hormonen. Ik trek me ineens alles heel erg aan. Ik kan nu wel gaan uitleggen wat ik bedoel, maar dan maak ik het misschien alleen maar erger, terwijl ik alweer een beetje afgekoeld ben.
    Nogmaals, sorry, hormonen.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Kan gebeuren :D

18. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey allemaal,

Ik zie weer dat het de slechte kant op gaat :(

Het is toch niet de bedoeling dat wanneer je iets post dat iedereen erop gaat reageren. Ik vind anders wanneer je een vraag hebt.

Ik vind het tof om te lezen hoe iedereen omgaat met de zwangerschap en andere zaken, ik heb ook al redelijk wat gepost waar niet op gereageerd werd, maar ik vind dat dan ook niet belangrijk.

Zoals eerder aangehaald, vind je iets belangrijk, zet het dan in het vet als je wil dat er op gereageerd wordt, maar met zeuren op anderen gaan we er happyer op worden. Het is de bedoeling denk ik om elkaar te steunen daar waar het kan en iedereen die laatste weekjes erdoor te helpen want zoprecies wegen de laatste loodjes het zwaartst.

Verder zijn we net terug van de straatBBQ, het heeft even geregend maar toch hebben we een hele avond buitengezeten met het jasje aan.

Allemaal een dikke knuffel en slaapwel.

19. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    lieve buddy!

wat ben je toch een schatje dat je iedereen op de hoogte probeert te houden!

sorry dat ik er gisteren niet was, zit er emotioneel helemaal doorheen!

heb wel zo veel oefenweeen dat mijn lichaam me zwaar voor de gek houd!
    Kon op een gegeven moment alleen nog maar huilen van frustraties!

heb dan ook niets bijgelezen en moet eerlijk zeggen dat ik denk dat dat de komende paar dagen even niet beter word moet er even afstand van doen.

hoop dat het hier met iedereen goed gaat met groeiecho's, ctg's, kamertjes, verhuizen, slapen, werken, verlof etc. etc. etc.

dikke xxx

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    austin meisje toch ! neem maar even je rust is belangrijk. Je moet maar zo denken eens komen de echte weeen en heb je zo je kleintje in je armen !
    Maar veeeeeeeeeeeel rusten he maakje niet te druk en laat je verwennen !

Deel Deze Pagina