ik heb alleen het laatste bijgelezen want mijn kleine ventje kan ieder moment wakker worden en anders ben ik zo een uur verder. my angel wat lief dat je naar me vraagt, gaat goed hoor, merk alleen dat het lijkt of de energie uit me gezogen word. rustig aan doen. wel een lekker idee dat alles zo goed als klaar is en alleen het wiegje nog moet worden opgemaakt. wat een nare dagen moeten die vrijdagen voor jou zijn, ik hoop echt dat het snel voorbij is. konden ze het infuus maar laten zitten. en vandaag 36 weken, volgende week de klossen onder het bed. sjorsje fijn dat je je vandaag beter voelt, en ook dat je vader zich redelijk voelt. ik lees dat rebbel heeft gereageerd dat ze het zo moeilijk vind de kleine achter te laten, kan met dit goed voorstellen dit gaat zo tegen je gevoel in... hopelijk mag de kleine snel mee naar huis. iedereen met een mijlpaal petra mik denicepio chantico en iedereen die ik vergeet gefeliciteerd oh en hier ook geen lekkage, dat komt straks wel gister lekker naar een multiculturele markt geweest, allemaal lekkere hapjes, heb er lekker roti gegeten en schraafijs. heb ook erg charmant op mijn buik gemorst... vind dat toch echt een nadeel hoor, ik knoei er veel op. zat er bij jullie ook in de blije doos een fles vlekkenmiddel van shout? ik snap nu waarom
@ Angel, voor de baby, het is allemaal zo leuk wat ik in de kast heb Hoe is het nu met jou? Bijgekomen na de bajes? @ Noura, jup hier ook shout, maar ik mors niet zoveel op mijn buik, verder wel ik heb zeer weinig coordinatie en gooi zomaar eten van mijn lepel of drinken naast mijn beker! En lekker hoor dat schaaf ijs!
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES / Stuitertjes / Ziekenhuis (KS) *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *31-07-2008: # Miranda3xmama 31 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (overgewicht) *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik / Stuitertje # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS week 38) # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Kraamhotel *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis inleiding week 37-38 # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : / Stuitertje # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Nair 32 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis # Schatje1 20 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Marleen83 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem) *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: : / Ziekenhuis # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Tammie 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN - Willielien -> Thuis - Charissa -> Thuis Bevallen: * 27-06-2008 (34w1d) :Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*) * 01-07-2008 (34w) :CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*) * .............................? Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Bemy <-----> Petrabr * Tammie<-----> Binnabinna * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * Duster2000 <-----> Sjudith <-----------> Denecipino * Jennifer70 <-----> Joy72 * CynthiaB <-----> MYAngel
haha judith ik zie dat al voor me. maar ik sta of met mijn buik ergens tegenaan en hup weer een vlek. normaal draag ik ook veel zwart en dan valt dat niet zo op. maar heb nu ook veel lichte shirts nu het warmer is. ach dan moet ik ook maar aan de slabbetjes mijn man heeft ook nesteldrang, die is heel het weekend al bezig met een bijschuurtje dat nu af is, en nu is die gigantisch aan het opruimen, en rijd al voor de 2e keer met een aanhanger vol weg.
mss een gat in de markt slabbetjes voor zwangeren? Mss leuk dezelfde als je baby {|= 2 kruiwagens vol? Wat heb je in die schuur liggen! Wij zijn ook nog aan het klussen hoor Zijn 4 mnd terug verhuist maar nog zoveel niet uitgepakt
moet je nagaan wij zijn 7 jaar terug verhuist, en aangezien mijn man van alles meeneemt onder het mom van wie weet komt het nog van pas, is dat ook meeverhuist, en in de schuur terecht gekomen. hij mag van mij nu niets meer meenemen, al wil die dat wel proberen soms hoor. maar ik wil gewoon mijn schuur en zolder overzichtelijk hebben. de zolder is trouwens helemaal vertimmerd, daar slaapt mijn dochter nu. dus daar kan alleen achter de schotten nog wat staan. ik heb geen energie vandaag.... pffff ben blij dat we frietjes eten vanavond
Dan valt het bij ons nog mee Wij eten zoals elke zondag bij mijn schoonmoeder! Ben trouwens benieuwd naar de naam die jullie gekozen hebben
Aykietje: Wat heb je dat weer netjes gedaan! Dikke pluim,... Alieke: Mijn buddy, ben je dr weer! Ik vroeg me (ook in dit topic) al af waar je was,... Haha Noura jouw man ook nestdrang? Hie rnog een, onthoud niks (minder als ik) is aan de poets, klus en rommel en. Ik lig heelmaal in een deuk. En als ik zit te mijmeren over de kleine meid zie ik bij hem natte oogjes, zooo liefff,...
@Happy; Heel veel succes bij de groeiecho. Hopelijk is jullie kindje toch goed gegroeid! @Judith; Jij ook veel succes bij de groeiecho. Hoe laat moet je er zijn? @Austin; Doe het maar lekker rustig aan! @Denice; Gefeiciteerd metje 35weken @Petrabr; Gefeliciteerd met je 37weken @Mik25@Noura; Gefeliciteerd met je 36weken @Diana; Prettige feestavond gewenst! Wij hebben vandaag lekker de box gezet, gepoetst en natuurlijk meteen vol met ballonnen gedaan voor de kat. We hebben nu alleen wel het probleem dat onze hond juist de box in wil om de ballonnen te pakken Groetjes Silvia
de lijst ziet er super uit, heel overzichtelijk. Lief van je dat je dat allemaal bijhoudt. Ik ben 16 augustus uitgerekend en we krijgen een jongen (of de echoscopiste moet zich mega vergist hebben!). We hopen dat we een thuisbevalling kunnen doen. Zoals het nu lijkt ligt bij mooi met zijn koppie in mijn bekken, is al gedeeltelijk ingedaald. De Vk acht de kans klein dat hij nog gaat draaien. Vandaag een mindere dag, ben erg moe. Morgen weer een nieuwe dag. Laat me extra verwennen door mijn mannetje.
heey meiden ik was vanmiddag aan het stofzuigen en verloor in ene keer best veel vocht aan de onderkant ( echt dat vloeien zeg maar) Even in de gaten houden dan maar hha Fijne avond nog! Groetjes
Hey duster, Wat een idee om ballonnen in de box te leggen voor de kat! Ik zat me al af te vragen hoe ik dat ik godsnaam voor elkaar moest krigen dat ie er niet in ging. Geweldige tip!
Ik ga het ook proberen met die ballonnen in de box. Ik hoop alleen dat het werkt. Heb namelijk een onwijze eigenwijze nergens bang voor dikke rooie kater. Dus ik vraag het me af. Zijn er meiden bij wie het wel werkt? Bumba.
Even hele korte reactie, heb een zere buik en wil ff lekker liggen. Tegen katten helpen balonnen heel vaak. Anders aluminiumfolie. En als dat allebei niet helpt even wat huishoudfolie over de bodem en daar koffiedik (van na het koffiezetten) op doen. Dit smaakt heel bitter. Als je kat dan toch in de box komt, heeft ie vieze pootjes. En aangezien hij dat zelf schoon moet likken doen ze dat meestal maar 1 keer. Het lijkt erop dat we nu ook een stucadoor hebben! Hehe, alles loopt weer lekker. Ik ben blij. Volgende keer meer reactie meiden, ga nu mn buik rust geven.
fijn hoor pendrag dat alles weer lekker loopt. schatje even in de gaten houden, als je op je hand blaast verlies je dan ook vocht? leuk hoor willielien dat jullie een zoontje krijgen. de dames zijn hier nog steeds in de meerderheid, maar ben benieuwd hoe het straks is als iedereen is bevallen, want een aantal zijn nog verassing en hier ook een vermoeid iemand haha passiepaard, hij heeft ook last van eetbuien, savonds heeft die al een paar avonden trek in wat lekkers, inclusief het zoeken in de kasten lekker gegeten judith? de patatjes waren overigens wel erg lekker. morgen boodschappen doen, mijn zoon is dinsdag jarig en die wil monchoutaart. mjam.
Wij hebben ook balonnen in de box gedaan! Tegen 4 van de 5 katten werkte het! 1 die lag prinsheerlijk tussen de balonnen te slapen @ Noura, lekker gegeten hoor! @ Duster, morgen 14.25 uur
schatje, hoe is het nu? Blijft het lopen of houdt het op? Idd maar ff in de gaten houden. Wij hebben geen katten, wel honden. Ook zij moeten straks wennen aan de box, zeker met al die mega interessante knuffeltjes erin. Wij zetten hem rond 36 weken op.
Onze katten hebben vanaf het begin af aan geen interesse in de box gehad (gelukkig maar). De hond wel toen Lianna er al in lag. Vanaf de bank sprong hij in de box als er visite kwam. Maar dat was alleen om aan te tonen dat er een kleintje in lag, hij deed verder helemaal niks. Voor de zekerheid hebben we 'm toen toch maar verzet.