Hier mn tepels ook maar ff onder de loep genomen...geen sprake van niagara watervallen, maar toen ik er aan zat kwam er toch echt wat uit....heel wit, en weer doorzichtig en iets wat leek op pus (?) Moet ook zeggen dat de gevoeligheid enorm toeneemt in de tepels....soms een schrijnend gevoel...herkenbaar? Hier geen katten, dus ook geen geknooi met ded box....denk niet dat we de vissen nog ff op moeten voeden, hihi....
Yep, gelukkig ben ik nu met verlof. En of m'n zus er echt begrip voor heeft weet ik eigenlijk niet, maar ik denk het wel. Ik denk dat ze wel in de gaten heeft dat zij ook eens aan de beurt komt, want zij wil ook graag kinderen, en dan moet ik ook voor haar klaar staan. Maar ze laat wel goed merken dat ze aan alleen werken niks aan vindt. Tja, ik heb laatst ook 4 weken alleen gezeten toen zij op huwelijksreis was. En half augustus komt er een stagaire, dus zit ze ook niet meer alleen.
Sorry, maar voor de rest ga ik vandaag op niemand reageren. Ben moe (en daarom dus ook al erg snel van het feestje naar huis, wel lekker geBBQd). En ik heb ook ineens last van dikke voeten en dikke handen. M'n handen tintelen er zelfs van, dat ik niet eens fatsoenlijk iets vast kan pakken. Maar ik ga nu dus lekker m'n bedje in.
Heej wie kent dat ook, een beetje ongesteldheidsgevoel? Ik moet niet vaker plassen ofzo, dus lijkt me sterk dat het een blaasontsteking is.
Hoi allemaal, Hier even een berichtje vanuit het ziekenhuis, ik lig er dus nog steeds in en heb sinds vandaag mijn laptop Ik lig nog steeds aan de weeenremmers, die halen net de piek eraf en zorgen ervoor dat ik geen verdere ontsluiting krijg. ik moet jullie zeggen dat het geen pretje is, om om de 4/5 min weeen te hebben, waar vervolgens niks mee kan en mag gebeuren. Als ik die remmers niet zou krijgen was ik dus al bevallen, maar ze willen liever zolang mogelijk wachten want de buik is de beste couveuse. Met de blaas ontsteking gaat het beter, krijg nog wel antibiotica tot woensdag. de baby maakt het prima en groeit goed. iedere dag wordt ik een paar keer aan het ctg gelegd, ze willen eigenlijk heel graag zien dat de baby nog vanzelf gaat draaien, maar zeggen er wel bij dat het maar een hele kleine kans is dat dat nog zal gebeuren, eigenlijk moet mijn buik heel erg rustig worden dan kunnen ze proberen uitwendig te gaan draaien als dat zou lukken dan stoppen ze gelijk met de remmers en mag ik bevallen. maar als mijn buik niet rustig wordt kunnen ze niet draaien omdat het ten eerste heel veel pijn doet als ze eraan zitten en ze krijgen ook geen grip op de baby, dan willen ze proberen te wachten tot ongeveer 38 weken en dan een keizersnede. maar ze hebben wel gezegd dat het kan gebeuren dat het toch ondanks de remmers de bevalling ineens door kan zetten en dan een keizersnede krijg.ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik soms periodes heb dat ik hoop dat het ineens doorzet want ik ben het zo beu hier te liggen ook al is het voor een goed doel. ik mag alleen naar toilet en douchen en voor de rest niks, maar iedere dag dat de baby in mijn buik blijft is meegenomen zeggen ze en dat begrijp ik wel maar ik heb het soms heel erg moeilijk. vooral als ze zeggen als je kleintje goed zou liggen had je mogen bevallen.
sjudith: hoe is het met jou,? sorry maar ik heb geen berichten terug gelezen. dat ongesteldheidsgevoel ken ik heel goed hoor, dat heeft niks met een ev. blaasontateking te maken.
Hey Rebecca, Wat goed om ff wat van je te lezen! Meis wat heb je een zware tijd! Idd is het beter dat je beebje nog ff blijft zitten! Dus beebje van Rebecca luister maar ff goed: niet doordrammen dat je er uit wil en nog ff een paar weekjes blijven zitten! Nu ik dat zo schrijf denk ik jeetje: nog een paar weekjes, dat klinkt nog heel lang.... Dikke knuffel voor jou meis en hou vol! Ik ga voor je duimen dat je beebje nog lekker in je buikje blijft zitten en dat je zo min mogelijk last heb van weeen! Succes met de laatste loodjes! Nou meiden: ik ga naar bed, zit al dommelend achter de laptop....dus kga zo lekker bomen zagen, jaja jullie lezen het goed, ik snurk als een holbewoner, hihi..... Sweet dreams aan iedereen en tot morgen! Liefs
Heel veel sterkte rebecca. Het lijkt me inderdaad niet makkelijk. Maar wel voor een goed doel. X Bumba.
esprit, dat lijkt inderdaad nog heel lang een paar weekjes, is ook lang als je zomaar moet liggen wachten. ik weet het ,klinkt hard maar ik hoop het eerlijk gezegd niet hoor. sorry voor degene die het niet met me eens zullen zijn maar zo voel ik het echt op het moment. heb al heel wat traantjes gelaten.
Rebecca, Kan me heel goed voorstellen dat je zou willen dat het doorzet! Probeer nog even vol te houden, heel veel succes! Straks ben je deze tijd zo weer vergeten (al heb je daar nu niets aan...) Sjudith, tja ik zou zeggen, zo beginnen weeen, maar kunnen voorweeen, indalingweeen zijn... Geen idee, maar dat gevoel ken ik wel van mijn vorige bevalling.. Is het continu of af en aan?
@ Rebecca, wat leuk wat van je te horen! Naar omstandigheden gaat het redelijk begrijp ik? En inderdaad wel goed dat je kindje nog in je zit hoor! Nog even volhouden meid! In welk ziekenhuis lig je? @ Lique Ja is heel de dag al aanwezig, dus mss indalen dan?
sorry meiden, ik moet afsluiten want ik moet voor de zoveelste keer nog maar eens aan het ctg,de verpleegster staat al te wachten met het apparaat. dat is trouwens wel leuk om iedere keer het hartje te horen. iedereen veel succes met de laatste loodjes en als ik de puf heb zal ik jullie zeker op de hoogte houden. alvast voor iedereen: WELTERUSTEN!
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES / Stuitertjes / Ziekenhuis (KS) *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *31-07-2008: # Miranda3xmama 31 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (overgewicht) *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik / Stuitertje # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS week 38 ) # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Kraamhotel *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis inleiding week 37-38 # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : / Stuitertje # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Nair 32 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis # Schatje1 20 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Marleen83 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem) *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: : / Ziekenhuis # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Tammie 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Willielien / wordt JONGEN / Thuis *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN - Charissa -> Thuis Bevallen: * 27-06-2008 (34w1d) :Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*) * 01-07-2008 (34w) :CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*) * .............................? Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Bemy <-----> Petrabr * Tammie<-----> Binnabinna * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * Duster2000 <-----> Sjudith <-----------> Denecipino * Jennifer70 <-----> Joy72 * CynthiaB <-----> MYAngel
Ja judith zou kunnen. Misschien dat het zo weer overgaat.. geen idee. Succes ermee, hoop dat je evengoed een goede nacht maakt! Rebecca, succes maar weer!
BUDDYNIEUWS!!! Ik kreeg een smsje van Denicepino: "K leg in het ziekenhuis moet blijven. Straks 2e ctg en dan slapen dus zet de telefoon uit goed? Nogsteeds heftige krampen en harde buiken". Als ik meer nieuws krijg horen jullie het!
rebecca veel sterkte! leef met je mee. Denicepino ook jij veel sterkte! Het is wat met al die te vroege hardebuiken die al overgaan in weeen. Ga zo ook lekker slapen. Welterusten iedereen!
Hey allemaal, Kom op Rebecca, ik leef met je mee en kan me heel goed voorstellen dat je zegt dat het wel een keer mag gebeuren maar blijf moed houden he...komt allemaal goed ondanks dat het niet zo prettig is (misschien wat zacht uitgedrukt maar ja) Diana, is ook een heel raar gezicht vind ik op mn tepels met die stip. Eerder toen ik wat drukte kwam er ook wel vocht uit (blank en olieachtig) maar nu helemaal niet meer. Maar ja, zal vast wel in orde zijn. Hoeft nu ook nog niets uit te komen, als dat straks maar gebeurt. sjudith, dat ongesteldsheidsgevoel had ik voor een paar dagen geleden ook voor het eerst maar was die dag ook heel druk geweest en dingen gedaana die ik eigenlijk beter ook niet meer kan doen, maar ja soms moet je wel op de boerderij. Bij mij zijn het geen indalingsweeen want de vk had gezegd dat ie al helemaal ingedaalt en vast in de bekken lag vorige week dus... Ik kan je dus niet veel wijzer maken maar ik heb ze in ieder geval ook. Denicepino, succes in het zh. Hoop dat alles goed gaat! Ga zo even een beetje eten (nog niet gedaan) en dan lekker naar bed. Lijkt net of al dat slaaptekort van de afgelopen weken zich vandaag en gister in een keer uit. Ben me toch een portie moe. Hoop dat iedereen lekker slaapt!
Rebecca, heel veel sterkte, meid! Het zal wel zwaar voor je zijn. Denicepino, jij ook heel veel sterkte. Sjudith, hier ook menstruatie-achtige krampen. Alleen niet de hele dag door. Volgens de dokter is de baby dan aan het indalen en hoef ik me nergens zorgen om te maken.
Sinds ik online ben geweest zijn er hier 33 pagina's geschreven..... sorry, maar dat krijg ik dus echt niet bijgelezen Rebecca, sterkte!