Hoi, Ik ben gisteravond ook een tijdje in het ziekenhuis geweest voor een CTG en verder onderzoek. Had vanaf zaterdag veel harde buiken die gisternacht om de 5 a 7 minuten kwamen. Ze trokken later weer weg. Gisteren de hele dag op en af harde buiken, last van mijn onderbuik en onderrug en steken in mijn zij. Gisteravond werd het allemaal weer erger, dus toch naar ziekenhuis. Alles is nagekeken en vooralsnog ziet het eruit alsof het aan het "rommelen" is, hij is ingedaald, de baarmoedermond is aan het verweken, maar de harde buiken zorgen nog niet voor ontsluiting, gelukkig. Ze hebben ook urine afgenomen, daar krijg ik nog uitslag van als er iets niet goed is. Mijn lichaam is zich dus aan het voorbereiden op wat er komen gaat, afwachten dus.... Lees straks even verder, zag in de gauwigheid dat er ontwikkelingen zijn met Denice en Austin. Liefs!
Hoi, Iedereen hier nog succes met de laadste loodjes! Ik ben nu net een paar dagen met verlof, heerlijk eindelijk relaxen! Groetjes
@ Rebbel, wat een poppetje, lief kereletje! @ Austin STERKTE! @ Puck, jij ook al in het zhuis @ Debbie, ja die ukkie kunnen hard schoppen vreselijk! @ Esprit, met jou was ook iets, maar ben het even kwijt iig ook sterkte! En als er wat is vk bellen!
Rebecca: Ik ben blij dat we eindelijk nieuws van je hebben, en dat alles goed gaat met de kleine. Ik kan me voorstellen dat je het beu bent. Ik hoop dat jouw beebje zich nu gewoon goed draait en dat het kan beginnen, ook al is het misschien wat vroeg. Jij moet er ook niet aan onderdoor gaan. Veel sterkte meid! Denicepino: Goh, jij ook al in het ziekenhuis. Ik krijg er helemaal de kriebels van. Niet dat we dadelijk allemaal julimama's hebben in plaats van augustusmama's. Veel sterkte! Rebbel: Wat een schatje zeg! De tranen springen me in m'n ogen. (hormonen?). Ik ben stiekem gewoon jaloers. Puck2008: Maar je bent nu dus weer thuis? Bij jou is het dus ook al aan het rommelen. Jij ook veel sterkte!
goedemorgen dames! ik laat ff snel een berichtje achter. Ten eerste wil ik rebbel zeggen dat ze een prachtig engeltje op de wereld heeft gezet! ! ! hier gaat alles geleidelijk, blijf weeen houden. mijn baarmoedermond is verstreken en begon ontsluiting te krijgen, zou niet lang meer duren volgens de vk maar dat mag ook wel ben woensdag alweer 39 weken... heb vanmorgen de rest van mijn slijmprop verloren en nu is het afwachten. wil iedereen heel veel sterkte wensen met kwalen, heb even niets bijgelezen sorry! dikke xxx
dit gaat over 37 weken Het wordt nu echt krap daarbinnen. Met een lengte van 46,5 cm en een gewicht van 3100 gram kan je baby uit ruimtegebrek alleen nog maar porren en schoppen uitdelen, maar niet meer echt gymnastieken. Natuurlijk zijn niet alle baby's precies even zwaar op dit moment. We noemen hier een gemiddelde. Het kan namelijk variëren tussen 2000 en 3500 gram! Maar gewoon even je vk bellen als je je zorgen maakt, dat scheelt weer in je nachtrust, kun je gewoon lekker slapen ipv piekeren... Verder zag ik veel actie vannacht zeg. Ik hoop dat het doorzet bij Austin. Zou fijn zijn voor haar. En denice ook al naar het ziekenhuis, hopelijk blijft dat kindje nog even binnen. @Rebecca, hou vol meid. Fijn dat je in ieder geval af en toe een beetje kan internetten. @Rebbel: leuk dat je foto's hebt geplaatst, het is een erg mooi ventje (maar dat wist je vast al.) @sjudith: ja zo'n kleintje kan je flink toetakelen hoor, vooral omdat ze vaak op dezelfde plek schoppen. Gewoon een beetje terug duwen af en toe. @puck: het rommelt bij jou dus ook al. spannend allemaal hoor! Hier gebeurt er helemaal niks! @Elle: goed dat je je hebt ziek gemeld meid! Als het niet gaat dan gaat het niet. Hopelijk kun je vandaag nog een beetje rusten tussen de bedrijven door! @Linka: leuk weer van je te horen meis. Gaat alles goed met je? Heeft Myrna al vakantie? @petrabr: ik had ook de hele tijd het idee dat het nog wel even kon duren hier. Zo van: als ik nog niet klaar ben met alles dan komt ze vast niet. Nu heeft Cynthia het tegendeel bewezen, dus ik ben nu toch mijn lijstje aan het afwerken (de nesteldrang is toegeslagen) Nou dat was het weer voor nu. Vanmiddag mag ik naar de vk. Verder voel ik me wel goed. Paar keer wakker geweest van manlief die lag te snurken, maar daar kan hij niks aan doen, want hij kan niet op z'n zij liggen omdat hij een gebroken bierflesje tegen zijn hoofd heeft gehad zaterdag (per ongeluk hoor, hij is geen vechtersbaas..) fijne dag allemaal ik kom later nog wel terug, om te kijken of er nieuws is! liefs Philly
Hoi Hoi weer een nieuwe dag in het ziekenhuis, heb vannnacht heerlijk geslapen, ist trouwens de eerste nacht dat ik heel de nacht door geslapen heb. straks weer aan het ctg dus dacht kan net even daarvoor kijken hoe het bij jullie is. Austin aan het bevallen lees ik?of bezig in ieder geval. veel succes! esprit: je hoeft je echt geen zorgen te maken over het gewicht van je kleintje, bij 36 wkn weegt een baby tussen de 2500 en 2600 gram. ze hebben bij mij een echo gedaan afgelopen donderdag en kleintje woog toen ongeveer 2300/2400 gram, toen was ik 34+4. ik dacht ook dat het te weinig was maar de gyn heeft me grafieken laten zien waarop het stond, dus je kleintje is precies goed hoor.
Rebbel, wat een schatje! Je mag zeker trots op Milan zijn! Puck, sterkte. Doe het rustig aan. Esprit, probeer je niet te druk te maken. Zoals anderen ook al schreven, moet je je niet te veel vastpinnen aan dat exacte gewicht. Maar ik begrijp je bezorgdheid wel, hoor. Bij de groeiecho zagen wij ook dat onze kleine iets achter lag, maar de doktoren vonden dat niets verontrustends. Austin, sterkte meid. Hopelijk heb je de kleine meid snel in je armen. Er gebeurt in ieder geval van alles...
@ Philly, fijn om te lezen dat jij iig geen klachten hebt En met je mannie, gaat het al beter? Nou nu is mijn dame me weer blauw aan het koppen Hoe gaan jullie zitten als je beebje erg beweeglijk is? Ik weet het namelijk niet meer Oja heb nog geen nieuws van Denice!
Philly, ja, het gaat wel hoor met mij en Myrna heeft nu vakantie sinds vorige week, moet ik wel toegeven dat veel beter is voor mij, lekker rust.
@miranda3xmama spannend zeg zou heel fijn zijn als je een datum weet he.Succes bij de gyn en ctg. @austin veel succes komende dagen hopelijk zet het nou een keer door. @Denicepino sterkte . @ElleNY nog steeds slecht slapen jee vervelend.Hier ook nog steeds . @Esprit je eigen niet druk maken meis het gewicht van je babytje is echt niet te klein hoor. @Linka76 *zwaait even naar linka* alles goed meis? @petrabr jee jou teller gaat hard he hihi nog even. @rebbel wat een moppie zeg zat ook te kijken bij de echo,s die er langs staan je kon eigenlijk al goed zien hoe hij eruit ging zien he. Veel geluk met milan en geniet er van ze zijn zo groot haha. @Puck2008 sterkte voor de komende tijd lastig he die harde buiken die tot niks leiden. @rebecca5 sterkte voor de komende tijd. Ik mag morge weer naar de gyn en ctg ben benieuwd of de dame al haar eigenwijsheid heeft overwonnen en goed gedraait is.Maar denk het niet want voel haar nog zelfde liggen als alle andere keren. Vorige week was ze 1800 gram bij de 35 weken dus ook benieuwd wat haar gewicht nu weer zal zijn.
@puck spannend hoor... @rebbel wat een mooi gaaf kereltje! En net als diana ben ik ergens gewoon een beetje jaloers. Wat geweldig om je kleintje eindelijk te mogen zien zeg! Geniet er van! @austin wat ongelofelijk spannend zeg. heel veel succes! @Linka heb je gemist hier fijn dat je er weer bent @philly hahaha, precies wat ik vanmorgen tegen mn man zei: als het kamertje nog niet af is, komt ze echt niet hoor... zal je zien he... ach, dan verzinnen we wel wat hoor gebroken bierflesje... hihihi. klinkt wel ruig succes bij de vk! pfff, nu al de 2e keer in 1 uur de hik (ik niet, de kleine ) en ze ligt maar te wurmen en te draaien, ga even de deur uit denk ik... wat dingetje shoppen. wordt ze meestal wel rustig als ik wat rondloop. dat zitten is niks hoor met een spelende beeb in je buik.... @sjudith: DUS, niet zitten! ga een rondje lopen, iets doen, valt de kleine zo weer in slaap (om, meestal, na 5 minuten weer wakker te worden )
Zo...irritant neurootje heeft ff gebeld.... Ik moest me geen zorgen maken...als de arts op de echo iets had gezien dat niet goed was, hadden ze wel actie ondernomen zei ze.....Ik werd gelukkig wel serieus genomen en ben nu ook wel wat geruster hoor....tot dat de hormonen weer de overhand nemen, hihi....Word zo gek van mezelf! ben er gewoon emo van...zou toch denken dat met al die tranen het vocht wel verdwijnt, maar nee hoor ..... Thanks voor jullie reacties meiden! Doet me goed om te lezen! Liefs
@Rebbel: wat een pracht mannetje is Milan. Al zulke lekkere bolle wangen en een hele stoere kin! @Esprit: volgens mijn VK geeft 1 mm meetverschil al een groeiverschil van 4 weken. Hopelijk zijn je zorgen dus niet nodig. Kan me wel voorstellen dat je er over in zit. Gewoon bellen hoor! @ElleNY: wat een ellende dat je weer zo'n rotnacht hebt gehad. En wat een mooi vooruitzicht voor Chris zeg. @Puck: fijn dat je goed gecontroleerd bent. Hopelijk nog even rustig rommelen zonder dat er wat op gang komt. Hier enorm veel harde buiken sinds gisteravond. Eigenlijk alleen maar. En ben weer geconfronteerd met mn zwangerschapsdementie: had om 9 uur bij de HA moeten zijn om suiker te prikken. Helemaal vergeten! Nu mag ik morgen.
Goeiemorgen allemaal! Zo, ben vandaag lekker uitgeslapen! Moet alleen mezelf nog ff opfrissen, want Jamie en ik hebben vandaag een luie dag ingelast! Hebben we wel verdiend! Vanmorgen heb ik nog even een paar dozen met kleding uitgepakt en in de kast gelegd, vanmiddag nog even de laatste 2 dozen uit de kamer leegpakken en dan is de woonkamer en keuken helemaal doosvrij en naar mijn smaak ingericht! Jippie! Gaat echt heel goed! Merkte alleen gister wel dat ik toch te veel gedaan had, mijn voeten zijn namelijk al 3 dagen opgezwollen (alhoewel het nu meevalt), en mijn vingers zijn ook dik... voelt niet zo lekker, heel gespannen... Dus gister met de voetjes omhoog gezeten, mannetje is aan het stofzuigen geweest en heeft daarna gedweild. Vond-ie helemaal niet erg, hij is erg trots op zn nieuwe huissie! Moet vandaag wel even met Jamie op stap, even verhuiskaartjes kopen en postzegels voor de geboortekaartjes, kan ik meteen van de week de verhuiskaarten en de enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven. Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Ik las dat er bij een aantal dames al een boel aan het rommelen is, spannend hoor! Heel veel sterkte en suc6 toegewenst! Voor diegenen die een weekje verder zijn; Van harte! Voor diegenen die een knuffel nodig hebben; Bij deze.... KNUFF! Vandaag moet ik de gyn bellen voor een afspraak, omdat ik vanaf week 36 in het zkh moet lopen voor controles, en dat is morgen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Beebje is namelijk nog niet ingedaald, het hoofdje lag vrijdagochtend bij de VK rechts van mijn bekken, dus een tikje naar links en het zou goed zijn. Ware het niet dat ik een superbeweeglijk beebje heb die waarschijnlijk nog alle ruimte heeft... het hoofde voelde ik een kwartier later alweer in mijn rechterzij... en de dag daarna nog ietsje hoger, ik kon gewoon mijn hand op mijn zij leggen en een bolletje eronder voelen, heel apart..! Gisteren kreeg ik weer een felle stoot van beebje en mn mannetje zat links van mij, die zag rechts een megabult en links een klein bultje uitploppen. Ik zei al tegen hem dat dat wel eens het hakje of het voetje kon wezen.. dus hoe beebje er bij ligt is nog steeds een verrassing! Nou, zal ff gaan opfrissen, kunnen we de deur even uit! Tot later allemaal! Xx