@Rebecca; Fijn om weer iets van je te horen. Ik snap wel dat je het af en toe niet meer ziet zitten. Is ook niet niks wat er allemaal met je gebeurd. Heel veel succes de komende tijd. Gelukkig heb je met je laptop wat afleiding. @Miranda; Succes bij de CTG en de controle @Denice @Puck; Hopelijk blijven jullie beepjes nog even veilig in jullie buik zitten. Heel veel succes! @Linka; Fijn dat je weer terug bent! @Austin; Spannend! Ik hoop dat het snel door zal zetten en dat je je kleintje snel in je armen mag houden. @Happy; Als het goed is heb jij nu de groeiecho. Was alles in orde? @Rebbel; Wat een schattig ventje. Krijg helemaal de kriebels. Ik moet vanmiddag weer terug naar cesartherapie. Ben benieuwd, want er had al lang enige verbetering moeten zijn, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Kan bijna niet meer staan en/of zitten. Groetjes Silvia
@Puck: tjee meid, ook al in het ziekenhuis, spannend! Succes! @Philly: oei, dat klinkt pijnlijk zo'n bierflesje! Wens m maar beterschap! @Rebecca: fijn dat je lekker hebt door kunnen slapen, is je energiepeil weer wat gestegen! Prettig om telkens wat van je te lezen, zo blijven we mooi op de hoogte! Je ma heeft haar best gedaan hoor, kzou mijn ma dat niet zien doen, die weet niet hoe hihi.... @Austin: ook goed om van jou wat te lezen! Ik ben hier hard aan het duimen voor je meid! Succes! Nou kga ff wat aan het huishouden doen hier.....en mn schoonma bellen en vragen of zij de keuken wil uitsoppen, dat zie ik namelijk niet meer zitten....keukentrapje en ik zijn niet meer de allerbeste vriendjes..... Fijne dag allemaal! Liefs
Hoei wat wordt er door sommige meiden hard gewerkt aan de lijst. Heel erg bedankt daarvoor! Miranda, spannend hoor! Hoop dat jullie er een mooie datum uit onderhandeld hebben Austin, een verstreken baarmoedermond is een begin, net als het verlies van de slijmprop! Hopelijk komen de echte ontsluitingsweeën snel! Denice, hoop dat het goed met jou en de kleine gaat! Daisy, je kindje doet vast precies wat goed is. Hou vertrouwen! Kijk, dat is fijn om te weten! Rebbel, wat een prachtig mannetje is Milan! Puck, oh wat spannend! Hoop dat je je nu goed voelt! Pendrag, nog steeds harde buiken? Geen weeën hopelijk! Rebecca, hou vol meid! Vervelend dat je het zo zwaar hebt, ik hoop dat alle medische zorg je wel een gerust gevoel geeft. Fijn dat het zo goed gaat met de kleine, die is zich van geen kwaad bewust. Ik hoop dat je buik snel rustig wordt en je over een paar weekjes na een goede bevalling snel met je kleine in je armen naar huis mag! Als ik soms aan mn buik voel, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik daar straks weeën ga voelen en een bevalling ga doen Het voelt nu nog zo vredig
@Queenbee: thanks voor je KNUF! Ik wist niet dat je al verhuist was joh?! Nou bij deze dan nog heel veel geluk gewenst in je nieuwe villa! Lekker hè dat alles een plekje vindt..... Jij schijft zo heerlijk luchtig over je beebje....ik zou al weer in de stress schieten omdat t nog geen aanstalten maakt om in te dalen....Komt vast doordat t je 2e zwangerschap is? T geeft deze irritante zwangere in elk geval weer wat moed.... Succes bij de gyneacoloog!
QueenBee inderdaad sterkte met alle drukte en ik hoop dat je kleine snel een fijne houding met het koppie naar beneden weet te vinden!
@ Duster, succes bij therapie en hopen dt het uiteindelijk wel resultaat geeft! @ Esprit, niet stressen! Komt goed. Ik denk ook vaak, ze moet er toch ook uit op welke manier dan ook
wow wat een lief babytje rebbel, echt zo lief! en austin al weeen, oooh spannend rebecca blij te horen dat het goed gaat naar omstandigheden. ja zo liggen is natuurlijk niets, maar heel lang zal het denk ik niet meer duren. esprit, de kleine hier woog met 35 weken iets meer dan 2200 gram en dat was prima volgens gyn. wel een kleintje, maar je hebt grotere en kleinere babys als ze maar wel groeien. ik heb ook wel eens gehoord dat ze een schatting hadden gedaan van een klein kindje en dat het met 39 weken geboren werd en bijna 8 pond was. wat mijn vk ook zei, ze hebben het ook wel eens mis oei puck jij ook al in het ziekenhuis nou ga even mijn zoon zo helpen met zijn boeken, die moeten worden ingeleverd op school ik heb gister trouwens een paar aardig pijnlijke harde buiken gehad, en ook met wat bloedverlies. heb vanacht lekker geslapen. het moet toch echt nog even blijven zitten hoor.
heey meiden! Rebbel: mooi kereltje hoor! geniet er maar lekker van meis.. Austin: Mooi dat het nu een beetje opschiet voor je.. hoop dat het lekker snel gaat en dat je je kleine straks lekker in je armen kan sluiten.. Heb ondertussen niet meer gevloeit.. dus was niks denk ik.. Mannetje gaat straks weer werken dus ben ik alleen Moet nog zoveel doen maar weet niet waar ik moet beginnen haha Groetjes
Hallo Meiden, Houden we het allemaal nog een beetje vol? Gelukkig is het niet meer zo bloedheet want toen wist ik in ieder geval ff niet meer waar ik het zoeken moest.. Heb sinds 3 dagen krampen en ongesteldheids gevoel wat zou dit kunnen betekkenen? Indalen misschien? Verder iedereen die het zwaar heeft een dikke knuffel Iedereen die een weekje verder is: Van harte Iedereen die vandaag naar zh of verloskundige moet succes!
ik heb net de gyn op bezoek gehad, ze willen aan het eind vd week de baby proberen te draaien, de weeen willen ze stoppen door middel van een infuus, want anders kunnen ze niet draaien, en als het draaien gelukt is mag ik gaan bevallen, dus nu maar hard hopen dat het draaien lukt en de weeen doorzetten, ik ben zo bang dat het allemaal niet gaat dat draaien, je zal zien straks is babytje gedraait en zetten de weeen niet meer door, zou echt weer wat voor mij zijn nu is de gyn weg en heb ik eigenlijk nog zoveel vragen. Eigenlijk wilde ik helemaal niet dat ze uitwendig gingen draaien dat had ik besloten een paar weken geleden, maar nu ik hier zo lig denk ik ja ach waarom niet, wat heb ik te verliezen, ze hebben me verzekerd dat als ik vind dat het teveel pijn gaat doen ze zullen stoppen, maar ja dan moet ik liggen tot 38 weken en een KS, dus ik zal hard op mijn tanden bijten,maar het MOET gewoon lukken. duimen jullie met me mee aub, ?
Zo nou ik heb lang niet alles gelezen. @rebbel, gossie wat een poepie. @ rebecca, pff Heel veel sterkte met de draaipoging en hopen dat je dan inderdaad gewoon kunt bevallen. Ik heb net mijn intake gehad met de kraamzorg. ik krijg gewoon 49 uur \/ Heb het nog even voor de zekerheid gevraagd want ze had het steeds over die 49 uur.
duim zeker met je mee meis! het is ook allemaal niet niks zo he ? Het komt allemaal wel goed! het is voor een goed doel zullen we maar denken.. Groetjes
Pff wat wordt er lekker gekletst! Ik heb alles gelezen maar heb de puf niet om te reageren sorry, dus doe ik het even wat algemener... Ik leef met jullie mee, las dat er veel meiden zijn bij wie wat aan het rommelen is, sterkte! Meiden die weer een week verder zijn gefeliciteerd. Verder hoop ik dat alle afspraken die staan bij VK's, gynaecologen, therapeuten, kraamzorg, etc. goed verlopen. Rebecca: succes met de draaipoging! Austin: spannend meis, succes! Er waren wat meiden die vroegen of ik thuis was...ja ik ben nog gewoon thuis. Het is vanochtend wel alweer erger aan het worden, veel harde buiken en hier en daar een krampachtig gevoel. Ik verlies ook elke keer wat vocht, maar dat is urine, door de druk die op mijn blaas staat. Ik zit wel op van die matjes voor het geval dat! Mijn man werkt vandaag thuis en heeft geen afspraken buiten de deur, dat is wel fijn! Ik ga weer op de bank.... Liefs, Puck
Puck: Hoe is het nu? Rebbel: wat een schatje! Op wie lijkt hij het meest? Pinguin: Lekker he verlof?!? Geniet ervan. Austin: Wat spannend allemaal. Hopelijk zet het snel door. Rebecca: Nog ff volhouden meis, ik duim voor je met de draaipoging. Esprit: Rustig aan he Queenbee: Lekker in je nieuwe huisje? En nu gaan genieten he?! Sylvia: Sterkte bij de therapie, vervelend dat er geen verbetering in zit. Noura: Bloedverlies? Doe je rustig aan? Hier alles prima. Goed geslapen (tot 11:00) en nu relax achter de computer in pyama. Lekker dat verlof. Begin vandaag maar eens aan mijn to-do-lijstje
Hoi, Ben begonnen met bijlezen maar, ik kan de energie ff niet opbrengen. Het gebrek aan slaap begint parten te spelen. Gister een hele poos op bed gelegen, omdat ik de kleine minder voelde sinds zaterdag, om vier uur ziekenhuis gebeld, en ik moest langskomen, daar aan de ctg en wat dacht je... het was weer disco in mijn buik de kliene begon tekeer te gaan grrrrr wel opgelucht hoor maar had ie dat thuis niet kunnen doen. Maar gelukkig alles is goed. Ik wil nog wel even zeggen, dat ik het een beetje vervelend vind dat er op het moment zo gekibbeld wordt. Ik denk niet dat er hier mensen bewust niet reageren op berichten van anderen, we delen hier allemaal met elkaar en ik denk niet dat het zin heeft je persoonlijk dingen aan te trekken wanneer er niet of, juist wel op je gereageerd wordt. Ik merk bij mezelf dat er zoveel geschreven wordt dat ik ook niet overal op reageer hoor de dingen die echt blijven hangen en sorry dat is niet zoveel nu, maar dat betekent niet dat er niet meegeleeft wordt, met ieders verhaal hier. Iedereen is anders en beleeft de zwangerschap anders, als we dat niet vergeten en respect voor elkaar opbrengen dan komt het toch goed Weer een lang verhaal maar ik wou dit echt even kwijt 't is nu ff niet meer zo gezellig hier. Ik hoop dat we er met zijn allen die laatste weken nog zijn voor elkaar we hebben al zoveel gedeeld samen.