Zo druk geweest hier vanmiddag Ik kom straks alles lezen, nu eerst even het eten op gaan zetten Bij de vk was alles goed. Ze schatten haar op 6 pond, dus dat is netjes. tot later liefs Philly
@Miranda: ach meis, dat is ff een tegenvaller! Ook lekker dat ze op 1 lijn zitten zeg....pffff.....komt je eigen gyneacoloog snel weer terug dan? Ik hoop dat je gauw een datum hebt meid! @Daisy: mn hele leven lang? ? ? ? ....Hahaha, ja zo had ik het nog maar ff niet bekeken...Thanks Dus bij jou is t ook al aan het rommelen? Spannend hè! @Mik: rustig aan doen hoor! Je buik kan dat tempo denk ik niet meer aan....Wel logisch als je opeens zoveel tijd vrij hebt, dan zie je van alles en dan ook nog die nesteldrang.... @Happy: fijn dat t nu goed was meid! Heerlijk zo'n geruststelling! @Sjudith: eigenwijs beebje hoor....de bedoeling was goed qua draaien alleen nu nog ff de goede draai hè..... @Pengedrag: thanks! Kun je die zegels gewoon bij de kaartenwinkel halen? Of haal je die bij de drukker? T zijn toch wel zelfklevende hè? Kzie me zelf al weer zitten met een overspannen tong van t zegels likken, pfff, hihi... @Petra: ik vond het een hele geruststelling dat alles nu klaar staat... Zit je nog te twijfelen tussen thuis of ziekenhuis? Fijn dat je nog niet een keus hoeft te maken....Ik moet zeggen dat ik me een stuk rustiger voel nu ik weet dat ik in t ziekenhuis ga bevallen... @MyAngel: ik doe mn best meis...als ik het heel reeel bekijk vind ik mezelf ook maar machtig irritant wicht, maar soms hè...dan sluipen die onzekerheden mn koppie weer in.....kheb me ook voorgenomen niks meer te gaan lezen en vertrouwen te hebben.... @Noura: lekker hè dat alles zo'n beetje klaar is!Las ik nou dat je ook weer had gevloeid? Hier gelukkig niet meer voorgekomen... @Linka: meis hoe is t met je? Kzie je een paar keer reageren, mar verders niks over jezelf? Ik mis mn BUDDY! Nou kga is ff eten koken, heb helemaal geen trek, maar mn ventje wel... Misschien nog tot vanavond... Morgen ga ik met een vriendin (ook 36 weken zwanger) de prenatal onveilig maken en daarna lekker lunchen....zin aan! Liefs
Linka, even iets voor jou: wat fijn dat je weer terug bent! Gezellig! @ Philly: fijn dat alles goed was bij vk. @ Miranda, wat jammer dat je nu nog geen datum hebt. Wel vreemd dat de andere gynaecoloog je nu ineens wil laten lopen tot na de 38 weken. Wat was daar de reden voor? @ Diana: wat een heerlijk vooruitzicht he? 49 uur kraamzorg. alleen houd er wel rekening mee dat ze niet voor het huishouden komen! @ Happy: wat fijn dat ook bij jou alles goed was bij vk. Ik hoop eigenlijk ook op een bbeetje een licht kindje... als het maar niet té licht is he? @ Sjorsje: hoe is het nu thuis en met jou? @ Mariel77: gefeliciteerd met je aantal weken! en succes met je klachten... dikke enkels ken ik gelukkig niet. Op gym is er ook iemand met enorme enkels... Veel met je voeten omhoog he? en af en toe ee massage? @ nOura, tja het moment van bevallen hebben we niet echt voor het zeggen he? maar hopelijk duurt het voor jou nog ff. voor de ene hopen we dat het nu komt en voor de ander mag het nog ff duren! @ Janineenevie: zet hem op meid! wat een verhaal zeg. wel vervelend zeg dat je nu elke dag naar het ziekenhuis moet voor controle, maar tja, in het ziekenhuis liggen is ook nite alles. @ Chieffie: fijn dat je iets van je buddy liet horen! En hopelijk draait je kleintje nog. ik zit ook nog in spanning! @ Denice: zet hem op joh! het wordt wel echt spannend zo... @ Pendrag: ja, ik wil wel van die geboortezegels. ze zijn niet duurder of zo dan de andere zegels. en ik vind het wel grappig zulke plaatjes. Ik heb ook wel bewondering voor jou hoor, zo in die verbouwing. het lijkt me niets! en dat geldt voor iedereen die in een verbouwing of verhuizing zit... mij niet gezien. ik zou het niet trekken! @ My Angel, wat een goede reageeractie zeg! @ Sjudith: fijn dat het met je kindje goed gaat. is altijd weer een opluchting he? @ Moniquekenitra: wat een leuk idee, zelf postzegels maken. Doe je dat via internet ofzo? @ Kelly83: lekker he, een middagdutje? ik probeer het ook, maar het lukt mij lang niet altijd... @ petrabr: jaja, 37 weken! het kan gaan gebeuren, het mag gaan gebeuren. lastig he, kiezen waar je wil bevallen? ik hoop thuis... maar ja, je moet het zelf helemaal weten he? waar jij je het beste bij voelt! @ Daisy: wel rustig aan doen he? @ Esprit: ik herken dat, helemaal geen trek in eten... echt iets van de laatste dagen. heb wel telkens dorst enzo en zin in verkoeling (waterijs! ) ik heb zaterdag op zondagnacht voor mijn gevoel echt weeën op zitten vangen. ik had zo'n pijn, kon niets beginnen. totdat ik de tips van de gym ging toepassen en me zelf in houdingen zette die zij aangaven en die ik heb gelezen in boeken... en dat hielp! dus op mn knieen voor de bank en op handen en voeten in de kamer... heel bijzonder. toen zakte de pijn wel. ik denk behoorlijke voorweeën ofzo. ik heb de vk er niet voor gebeld. had dit wel gemoeten? Trouwens mag je bij voorweeen gewoon paracetemol slikken? Heerlijk, ik heb weer eens echt de tijd voor jullie genomen. voelt wel fijn zo! wel een lang bericht zo... Allemaal succes en plezier gewenst en waarschijnlijk ook eetsmakelijk! Groetjes, Arri
Hoi, ben ik weer even.... Alles weer gelezen, dus ben weer volledig op de hoogte. Hier gaat het op en af. De kleine is de hele dag erg druk, weet volgens mij niet goed hoe hij wil liggen en denkt dat hij nog genoeg ruimte heeft.....nou dat heeft hij niet! Auw! Harde buiken heb ik de hele dag door. Als ik opsta en een boterham smeer of naar het toilet ga is mijn buik al keihard! Net kreeg ik ook weer die rare harde steken/krampen in mij zij die vanuit mijn onderrug komen en nu is dat weer over. We wachten wel weer af.... Fijne avond iedereen en sterkte met alles!
hoi meiden ik verveel me kapot.. het is elke keer slecht weer dus me mannetje heeft de auto mee.. dus kan geen kant op! ben ook hartstikke moe echt niet normaal heb vandaag twee wassen gedraait en opgevouwen enz.. naar de winkel geweest en ben nu al moe.. Morgen wil ik de rest van de geboorte kaartjes afschrijven en de bedankjes afmaken! En dan ga ik woensdag denk ik beginnen met wassen van de kleertjes van de kleine en mijn vluchttas een beetje bij elkaar zien te krijgen.. Groetjes
hey meisjes hier weer door de apk heen hoor. bloeddruk was 140-75 dus netjes. kleine ligt 100% zeker goed alleen nog wel bewegelijk dus moet nog indalen. we doen morgen net alsof we dat niet weten natuurlijk he want die echo wil ik nu wel . hihihihihihih gr kim
Niets terug gelezen, slechts een korte update van mijn kant: Straks word ik opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig niet omdat de situatie echt is verslechterd, maar vooral omdat het kleinste kindje minder vruchtwater heeft en de gyn niet alle metingen heeft kunnen doen (doppler). De kleinste was duidelijk wel gegroeid, maar ligt nog steeds zo ver achter (± 4 weken), dat ze me toch graag extra in de gaten wilden houden. De gyn verwacht dat het deze week allemaal nog goed gaat, krijg 2x per dag een ctg, en dat ze volgende week de bevalling zullen gaan inleiden! Het hangt allemaal wat af van de conditie van de 2 ukkies. Het komt nu wel erg dichtbij... en vind het een heel vreemd idee dat ik, de volgende keer dat ik thuis kom, moeder ben... Maar goed, met mij gaat het allemaal wel goed, de ukkies worden goed in de gaten gehouden, dus dat zal ook wel goed komen... Iedereen veel sterkte, plezier, licht, kracht en humor de komende tijd!
Meiden, eigenlijk wist ik ook wel dat er vandaag geen datum geprikt zou worden. Dat zou ik met mijn eigen gyn doen, volgende week. Maar ik had zo in mijn hoofd geprent dat deze man misschien zou kijken hoe ver mijn baarmoeder op het moment is. Zodat ik maandag misschien ingeleid zou kunnen worden, dan heeft mijn eigen gyn dus dienst. Dat leek mij gewoon een prettig idee. Deze gyn vind dat je juist niks moet doen vóór de 38 weken omdat je dan alleen maar problemen veroorzaakt. Kan je nagaan hoe verschillend die mensen denken. Dus eigenlijk ben ik door mijn eigen (moeilijke) denken nu een beetje in een dip geraakt. Stom hè. Ik wil gewoon zo graag ons kleine meisje in mijn armen hebben, eerder ben ik niet meer rustig te krijgen. De spanning word iedere dag meer............. Onze twee andere meiden vinden het nu ook niet leuk meer om te wachten, ze hebben het helemaal gehad. Maar goed, wat is nu één week! Eigenlijk niks. Bedankt voor jullie reacties. Fijne avond.
Philly, 6 pond is zeker netjes. Nou Arri, dat klinkt al wel heftig. Omdat het weg is gegaan zullen het wel voorweeen zijn geweest. Maar toch... Doe je het rustig aan? Puck, jij ook rustig aan doen met die harde buiken. Kim, fijn dat de baby goed ligt! Mooi voor die extra echo gaan! Licrys, heel veel sterkte in het ziekenhuis. Wat spannend toch allemaal. En dan heb je volgende week 2 kindjes in je armen... Nog even volhouden.
hey meiden wat een geklets vandaag weer zeg. @miranda dat is wel minder dat je nu ine dit nieuws kreeg van die ander vk. gelukkig kan je volgende keer weer bij je eigen @mik jeejte heb je eindelijk verlof laat je lichaam je een beetje in de steek @puck dat is minder dat je ook in het ziekenhuis hebt gelegen. @rebecca hoop dat de draai poging gaat lukken. anders moet je nog wel een eind zeg. @rebel wat een mooi mannetje hebben jullie. en wat lijkt hij op de 3 de echo. voor al ze neus je. @arri ik moest erg lachen om je reactie naar chief denk dat het je ontgaan is maar chief is een man en is de man van judith @ Philly o dat is mooi dat het zo goed ging bij de vk. en 6 pond bj de geboorte is mooi toch @espirit pas je wel op dij de prenatal de nieuw coletie is uit. en ik had heel veel moeite het te laten ligen. maar dacht bij me zelf als dit de nieuw colectie is krijg ik dat mischien wel cadeaut en daarom liet ik het leggen erg he @pendrag ik ga ook voor die met de ooievaar. ga straks in me verlof alles schrijven en plaken dan hoeven alleen de kaartjes er nog in. @my angel hoe is het met je.? @schatje das wel elkker dat het voei is gestopt. toch? @moniquekenitra erg he nog even werken. ik ben echt aan het aftellen. en dan staan we op somige momenten bijons met te veel dus zou naar huis kunnen maar vindt dat zo zonden van me uuren @kelly lekker he even een tukie doen. knap je echt van op @daisy dat is minder van de harde buiken. het gaan op schieten he meis. ik kijk uit naar de 16 omdat ik klaar ben met werken maar jij krijgt dan gewoon je meisje te zien. @diana lekker he die kraamhulp voor het huishouden. mijn vriend is er zo slecht in. en ben bang dat ik het dan zelf ga doen. @happy wat lekker dat het geod was in het ziekhuis. en dat je volgede week weer een echo krijgt. @judith en hoe was de foto van de echo. kan je er nog een beetje wat op zien? @sjorsje hoop dat je je dag door bent gekomen met je meis. heeft ze nog last van de prikken @Mariel77 wat leuk dat je man het kaartje ontworden heeft. echt zelf op so'n site @Pruts27 lekker het het voor uitzicht van verlof en heerlijke boekken he @noura al vast gefeliciteerd voor morgen. @debbie(buddie ) hoest met je. @ Janineenevie jeejte meis dat is toch wat. hoop dat ze snel weten waar je wel last van hebt @lique80 ik vindt die programa's zo is zo te erg voor worden @willielien en is je lijstje to do lang @maxi wel lekker dat je even aan de ctg mocht geeft teminste en gerust steling. @QueenBee en hoe bevalt het in je nieuw huisje. @duster2000 hoop dat de terapie een beetje geholpen heeft @Chantico en wat dacht je dan het idee dat daar zo'n klein babytje in zit die straks al die kleerjes draagt. @ tammie ik weet niet wat dat gevoel betekened maar meer meiden hebben het nou meiden hoop dat ik iedereen heb gehad. ik zelf ben erg moe. en heb beel last van harde buiken en een zeer buik aan de binnen kant omdat ik denk dat ze aan het proberen is te draaien het lukt alleen nog niet. nou gaat lekker pannen koeken bakken had ik zo'n zin in. liefs sabrina
@ mik ik lees nu de laaste pagina pas bij maar wat lekker dat je kleint helemaal goed ligt.veel plezier morgen met de echo @Licrys veel suces in het ziekenhuis. en zekker een gek iedee dat je volgende keer als je thuis komt mama bent. @miranda meis het lijkt me zo zwaar voor jou en je gezin. en snap dat je er naar uitkijkt om je meisje vast te kunnen houden. nog even vol houden makelijker gezegt dan gedaan liefs sabrina
Jeetje zeg het komt nou wel erg dichtbij met die ziekenhuisopnames e.d. Zet me elke keer weer op mijn plaats dat het toch echt over een paar weekjes afgelopen zal zijn met de zwangerschap. Vanmiddag naar de VK geweest. Kreeg een invalkracht i.v.m. zwangerschap van één van de vast VK, leuke meid trouwens. Ze kon alleen niet goed voelen of het hoofdje nou boven of beneden lag (jaja zag het al aankomen dat het 4 weken met het hoofdje beneden heeft gelegen en de laatste weken nog lekker even in een stuit zou gaan liggen). Eén van de vaste vk heeft toen een echo gemaakt en het lag mooi met het hoofdje naar beneden al een aardig stukje ingedaald \/ . Nadeel dat ik nou pijn in mijn onderbuik/bekken heb van al dat geduw. Bloeddruk en gewicht was mooi. Heb nog even voor de zekerheid gevraagd of zo'n dikke buik wel normaal was, maar ik heb gewoon enorm veel vruchtwater. Dus wanneer de vliezen breken staan bij mij de sluizen open (hihi). Zie me al in de winkel staan . Dames voor straks welterusten. Hoop dat jullie allemaal een goede nachtrust zullen hebben (hebben we wel nodig dacht ik). Zal het zandmannetje doorsturen als ie bij mij is geweest!
mik je hebt wel gelijk, over een paar weken is het voorbij en dan verlang je af en toe terug naar nu. het is een heel bijzondere tijd. haha een tampon verkeerd zitten, wel een flinke dan my angel, ik ben momenteel een stuk minder druk, maar ik moest me ook koest houden. en ben echt niet altijd gezellig hoor, vraag maar na hier thuis we gaan een monchou taart maken, die hoeft gelukkig niet gebakken te worden. maar heb er al wel zin in. enne die "kleine" jongen die word morgen 15 he miranda balen dat je niet weet wanneer ze gaan inleiden, hopelijk weet je gauw meer, en fijn dat de ctg goed was hier gaan we ook ooievaars zegels halen. moet alleen nog uitrekenen hoeveel we er nodig hebben judith en mannetje fijn dat de groei op schema was, en lekker zo`n eigenwijs meisje, ze gooit nu haar kont al in de krib (of zoiets.... ) monique werk ze nog even en leuk zelf gemaakte zegels haha lique ik was dat al weer vergeten van dat belprogramma, dacht al 80 cnt..... (dacht dat het over ontsluiting ging, maar 80cm is wel heel veeel) fijn kelly dat het je lukt te slapen, mij lukt het niet, ik ga gewoon liggen. als ik ga slapen word ik er helemaal duf en naar van. daisy rustig aan meis, lees dat je harde buiken hebt en nog van alles doet.. hoop dat ze snel over zijn, want het is zeker irritant philly fijn dat alles goed was en 6 pond is zeker mooi esprit het bloeden keert hier steeds weer terug. ik ben er zelfs wat aan gewend geraakt. baby word zeker gesponsord door een maandverbandfabrikant. maar laatste week was het rustig en gister kwam het weer met de harde buiken opzetten. inmiddels is het al weer over hoor. veel plezier bij de prenatal morgen. arri sommige vk zullen gelijk op de stoep staan en andere zullen het afdoen als voorweeen. maar vertrouw op je gevoel, gewoon bellen als je denkt dat het echt is hoor, beter een keer te veel bellen dan te weinig licrys veel sterkte, en zoals je zelf zegt jullie worden goed in de gaten gehouden. we zullen hier aan jullie denken sabrina doe rustig aan en knap hoor op alles gereageerd, hoop dat de pannekoeken je smaken
miranda balen meissie maar hier zeggen ze zelfs dat ze niets doen voor de 39 weken ivm dat de longen dan toch nog problemen kunne geven . ze zeggen dat als de kleine uit zichzelf eerder komt het geen problemen geeft maar de natuur tegengaan doen ze pas na de 39 weken. elk weekje is er een hoor meissie. dan is je meissie sterker om deze wereld in te komen
gek he dat verschil in gynacologen, hier is er eentje die ook makkelijk is, en andere weer moeilijker zijn. maar het is wel vervelend als er iets afgesproken word en dat daar dan op word terug gekomen, mits daar een reden voor is natuurlijk.
HEY MEIDEN . HIER EVEN EEN BERICHTJE VAN KIKI. KREEG NET EEN SMS VAN HAAR . Nieuwtje van je zwangerschapspagina buddy : Ik lig na een ctg- scan ter observatie in het ziekenhuis . Baby nog veilig binnen Groetjes van Kiki. Ik heb haar nog een sms gestuurd wat er precies aan de hand is maar nog niks gehoord, zodra ik meer nieuws heb laat ik jullie weten. Nu maar hopen dat we niet samen in ziekenhuis terecht komen aangezien mijn situatie ook niet helemaal goed is. En meiden bedankt voor jullie lieve reacties. Dikke kus en knuffel voor jullie allemaal. Liefs Janine