meisjes als jullie buddynieuws hebben schrijf dan groot en gekleurd ***buddynieuws*** erboven want dan valt het meer op. vooral omdat er soms heel veel staat en dan springt het er echt uit. zie ik bij de juli mama's ook en dan kan je er nooit per ongeluk overheen lezen. knuffel
nee jawel hoor laat die meisjes nog maar even zitten. ik wil ook de 15de wel maar ik denk dat daisy niet wil ruilen
nou nog ruim drie weken en dan ben ik alweer 40 weken zwanger. en ik slaap zo slecht dat ik dit ook echt niet erg vind dat de zwangerschap zo snel gaat! delilah ja hier gaat het goed en met jou meis?
Met mij gaat ook alles goed! Baal alleen dat alles wat ik wil doen niet snel genoeg gaat tegenwoordig Ik lees dat je slecht slaapt, wat vervelend is dat! Hopen dat die kleine snel komt dan!
Goeiemorgen dames, @mik25, dadelijk slaap je niet meer vanwege de kleine Maar goed dan maakt die het ook weer goed @ alle dames die naar vk etc moeten succes en have fun. @ alle dames die het zat zijn, geniet er nog maar even van, dadelijk krijg je het alleen maar drukker. Ben wel benieuwd hoeveel dames er bv gaan geven? Hier is de babykamer zo goed als klaar. Gisteren de lamellen op maat geknipt Nog even met een medezwangere de stad in geweest om de 100 m zitten We zijn op dezelfde dag uitgerekent Nou iedereen een fijne dag alvast
nee hoor vanwege mijn bekken slaap ik slecht doet zo'n zeer om om te draaien. ik ag schapjes doen meisjes doei
@ Babsie, ik wil wel graag bv geven! Heb binnenkort nog een cursus van 3 avonden, was een beetje laat dus hopelijk kan ik nog naar alle avonden voor de baby komt Fijn dat je het kamertje zover klaar hebt! Ik moet nog gordijntjes maar kan maar niet slagen @ All, fijne dag allemaal voor iedereen die nog moet werken sterkte en voor de dames die al verlof hebben geniet er lekker van! Ik ga proberen toch weer een hoop gedaan te krijgen in huis zodat ik vanaf volgende week echt met de voeten omhoog kan
Het is de 16e heh Maar misschien heb je ook wel gelijk dat het de 15e al gebeurd,hihi,ook prima! Gisteravond toch maar even gebeld voor de zekerheis,mannetje had de tijd in de gaten gehouden om de hoeveel tijd en dat was minder dan 2 min,dus mocht gelijk langs komen. Wel weer weeenactiviteit maar geen ontsluiting,moest het goed in de gaten houden en gelijk weer bellen als er ik iets voelde dus nu voel ik me weer geruster... @Linka,dus het gaat wel weer idd,hoe issie met jou meis? @QueenBee,wat fijn dat jullie al bijna klaar zijn zeg,knap! @Cynthia,JOEHOE! Heerlijk dat je naar huis toe mag met je meissie(toch?)! Geniet er van meis! @Lauwie,succes vandaag! @Petra,heel veel plezier meis! @Buddy,ja idd das een slim idee van je! Valt het tenminste op! Enne balen dat je zo slecht slaapt joh! @Babsie,fijn dat de babaykamer klaar is heh,geeft toch weer een rustiger gevoel Ik wil bv gaan proberen maar weer alleen niet bij 1 of 2,want ik zat te denken om af te wisselen ,ene bv andere kv snappie maar nu las ik dat een tweelingmama wel alleen bv geeft dus misschien probeer ik het wel Nou meiden,rustig aan allemaal en probeer te genieten van de laatste loodjes! xxx
Hier in ieder geval niet. Heb voor een 7 jaar geleden een borstverkleining gehad. Er zou een hele geringe kans zijn op het geven van bv, dus heb ik maar besloten er gewoon niet aan te beginnen. Heb geen zin in gestress het begin van het moeder zijn .
@delilah, Ik heb het de vorige keer zonder van die avonden gedaan, ging eigenlijk als vanzelfsprekend. Ik heb bij mijn zoon 8,5 mnd bv gegeven. Ook dit keer ga ik het weer proberen. Ik weet alleen nog wel dat ik het erg vermoeiend vond. @daisy, 2 bv geven pff dat is echt een opgave maar zou heel mooi zijn als het lukt. Je kunt het eerst proberen en als het niet lukt altijd overstappen. Gelukkig kan dat altijd. Lijkt mij wel ontzettend zwaar, vond het met 1 de eerste 3 mnd al ontzettend vermoeiend.
Daisy, met mij gaat het redelijk hoor en BV geven, zou wel stoer zijn als het wel lukt bij je! Mijn schoonmoeder mocht vroeger niet bv geven aan tweeling van de dokter omdat ze extra moe kan zijn ivm 7 maannden zwangerschap al in het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk. Dus ik ga niet BV geven, maar fles, wil ook gestressete moeder zijn voor baby en Myrna.
Ja precies, van de vk heb ik ook al veel info gehad maar ik wilde graag zo'n cursus zodat ik zelf goed op de hoogte ben, kan me voorstellen dat als het niet meteen op rolletjes loopt en je moe bent je snel wilt opgeven terwijl dat misschien niet nodig is en dan krijg je van iedereen goed bedoelde adviezen waar je misschien onzeker van wordt... Dus ik dacht als ik zelf nou eens een hoop weet dan is het alsnog een investering natuurlijk maar haak je misschien toch minder snel af als het tegen zit... Maar als ik die cursus niet meer haal dan gaan we er ook gewoon voor! fijn dat het bij jou als vanzelfsprekend ging! Ik hoor zovaak negatieve verhalen omdat vrouwen niet helemaal zijn voorbereid op het feit dat het inderdaad vermoeiend kan zijn... Maar we blijven positief Nu ga ik echt weg... Echt...
@Delilah, ik heb vorig jaar een cursus gevolgd voor borstvoeding. Best veel van geleerd, alleen mijn kleintje zoog niet goed waardoor ik uiteindelijk geen bv heb gegeven. Kolven heb ik nog even geprobeerd, maar ook dat ging voor geen meter. @Sabrina, ze heeft gelukkig geen last gehad van de prikjes. Ik weet niet of het helpt, maar ik geef voor een vaccinatie altijd druppels Tujababy van VSM. En ik moet zeggen dat ze zelfs nog nooit verhoging heeft gehad na de vaccinatie. Vanochtend was het even schrikken. Ik had nogal zware ontlasting en moest ook persen. Meteen daarna hoorde ik een knak in m'n buik. Daarna flink wat bloed in de toiletpot. En ik voel het kleintje nu ook tegen m'n schaambot aan drukken. Voor de zekerheid naar het ziekenhuis gebeld, maar zolang ik verder geen bloed of vocht verlies is er niks aan de hand en is ie waarschijnlijk ineens naar beneden gezakt.
Mariel, fijn trouwens dat jullie geboortekaartje af is. Hier heb ik ook de laatste hand aan het ontwerp gelegd en we zijn heel tevreden! Heerlijk gevoel hè! Miranda, ik wens je rust toe de komende dagen. Ze komt écht binnenkort! Knuffel Mik, hoe gaat ie met jou vandaag meis? Binna, nieuwe collectie bij Prenatal? Ik ben effe weg Enne, is het haar gelukt te draaien, denk je? Pendrag, hier ook de ooievaarszegels in huis. Vrolijk hoor! Pruts, leg maar vast een gróót zeiltje op je bed voor al dat vruchtwater van je! Kiki, sterkte! Philly, die van ons zal ook zon 3100 gram bij de geboorte zijn, dacht ze vorige week. Klein maar fijn! Super dat Cynthia morgen naar huis mag! Jennifer, wil je met ons delen wat je aan dos en donts hebt verzameld over bevallen met bi? Ik weet nou nog steeds niet welke houdingen dan beter zijn en welke juist niet. En is er nog meer om op te letten? Ik heb volgende week het bevallingsgesprek met de vk Daisy, bij jou is het ook spannend! Sjorsje, jee wat had jij nou? Hopelijk was het inderdaad het indalen ineens! Hoe voel je je nu? Hou zou het met Austin zijn...?