Goedemorgen allemaal, jaaaaa heb het record slapen in handen 9.30 uur @ Babs, ik ga bv geven. @ Delilah, wij hebben 17 juli zo'n voorlichtingsavond, vind het ook wat laat maar ja @ Sjirsje, meid dat is ff schrikken, goed opletten he!
Hey allemaal, Sorry Elle, ben net rond die tijd weer eens poging gaan doen om te slapen, had je berichtje dus niet gezien. Hoop dat je nu nog lekker slaapt. Ja Petra, dat lijkt me inderdaad hartstikke leuk om eens mee te maken! Hier inderdaad groot paarden en hondenliefhebber (en de rest van de dieren) dus... Verder weet ik niet meer waar ik op reageren wou. Oh ja BV. Ik wil dat ook heel graag gaan doen. Ik heb geen cursus of zo gehad maar ik ga me er 300% voor inzetten. Ik hoop dat het lukt omdat ik aan een kant een ietwat ingetrokken tepel heb en dan schijnt het moeilijker te gaan. Mijn voordeel is dat ik vlakbij iemand heb wonen die er veel verstand van heeft en die heeft al gezegd dat als ik hulp nodig had, het niet uitmaakt wanneer ik belde. Mocht ook 's nachts. Lief he! Ik ga er daarom ook al heel wat geruster mee om dat ik het gewoon kan
@delilah, ik denk ook dat de meesten afhaken ivm vermoeidheid. ik kan mij ook herinneren dat ik en mijn partner regelmatig woorden midden in de nacht hebben gehad, en alleen maar omdat we moe waren. En ik het niet eerlijk vond dat hij gewoon lekker doorsliep terwijl ik moest voeden kan er nu wel om lachen. @sjorsje, jeetje dat is schrikken zeg! Hoop dat je geen bloedingen meer krijgt en het hier bij blijft. Betreft dat kolven, jeetje wat had ik daar een hekel aan. Heb het ook nauwelijks gedaan, alleen tja als de boel echt vol was dan moest het wel. Ik had overigens het geluk dat ik tijdens mijn werk gewoon naar huis kon om live te voeden en dus niet daar hoefde te kolven. En gelukkig kan ik dat dit keer ook weer.
@passiepaard, idd en daardoor ervaar ik deze zwanger wel anders dan de vorige. Toen was ik de eerste en enige die zwanger was in mijn omgeving. Nu zijn het er een stuk meer waaronder 1 vriendin op dezelfde dag en de andere is begin sept uitgerekent. * Ik heb foto's van onze babykamer in mijn album *
Babsie Wat een lief kamertje! Ik ga ook BV geven, gewoon weer proberen. Bij Sam ook gedaan, alleen toen na 3 maanden gestopt. Ze groeide niet meer en toen was ik er klaar mee. Ik zou ook bijna weer aan het werk gaan en heb toen afgebouwd. BV geven is best even doorzetten in het begin, maarja het is wel erg makkelijk. Wij hebben na ongeveer 8 weken na de avondvoeding een flesje extra gegeven omdat Sam daar lekker op doorsliep, hadden wij ook wat langere nachten. Daar snakten wij uiteindelijk wel eens naar. Jennifer70, Mijn BI is zeer vermoeiend, maar ik krijg veel hulp gelukkig. Omdraaien in bed is een crime. Sam tillen en lopen is zwaar, maar probeer alles te beperken. Ze is nu met mijn schoonmoeder mee tot morgenmiddag. (Dat doen we nu al 3 weken zo), kan ik een beetje rommelen in huis en rusten. Donderdag en vrijdag is ze naar het KDV, dat gaat toch door de hele vakantie. En in het weekend is mijn vriend thuis. Probeer alles op de ochtend te plannen en 's middags te gaan slapen. Wordt soms wel gebroken wakker als ik teveel gedaan heb, maar het helpt me wel. 's nachts slaap ik nog wel goed en ik ben dan ook fit als ik wakker wordt. Stort alleen snel weer in (10 uur ofzo). Ik doe mijn oefeningen en hoop na de bevalling snel weer de oude te zijn, maar voorlopig rusten dus. Wat bevallen betreft, de baarkruk of half zittend schijnt het beste te zijn. Vanwege mijn overgewicht ga ik in het ziekenhuis bevallen (anders moest dat in de woonkamer) en ik moet er gewoon voor waken dat ze niet aan mijn benen gaan trekken.. Ik wil net als Chantico wel weten wat jij allemaal gevonden hebt.
@lique80, Ik heb geen BI maar dat tillen is hier ook een ramp. Kan me er van alles bij voorstellen hoe dat bij jou moet zijn. Kan jullie meisje al lopen? Onze kleine die loopt nu 2 weken zelf en kan ook zelf de trap op komen, heerlijk Maar dat lopen * zucht *, ik heb overal waar hij bij kan nu wat voor staan want anders blijf ik achter hem aan wandelen. Op donderdag gaat ie naar mijn ouders en heb ik dus ook even tijd voor mezelf. Wel fijn dat het zo kan.
hallo iedereen ik heb vroeger al eens mee op het forum geweest maar had geen tijd om altijd te reageren maar ik las wel altijd heel trouw mee maar nu ik lekker thuis zit zal ik wat meer tijd proberen vrij te maken om elke keer iets neer te zetten ik ben gisteren bij de gyn geweest en alles zag er wel goed uit ons mannetje weegt nu al 2.300 kg daardoor zit hij wel ver boven het gemiddelde ik moet wel wat meer rusten want heb dit weekend flink wat weeen gehad maar heb gelukkig nog geen ontsluiting wel is ons mannetje al volledig ingedaald het is voorzien voor 30 augustus maar de gyn zei gisteren dat hij al 2 weken voor ligt op de groei en waarschijnlijk zal vroeger komen ik heb ook gelezen dat er al twee babytjes geboren zijn proficiat aan de mama's en dat er verschillende in spanning liggen te wachten ik ga nu maar weer even voort doen groetjes irissa
BUDDYNEWS!!!! Net een smsje van Denicepino. Ze ligt nog in het ziekenhuis, buik rommelt nog en nog steeds 2 cm ontsluiting. Ze denken in het ziekenhuis dat ze zeker voor 37 weken gaat bevallen....SPANNEND!!!
@sjudith, hi de kamer was al behangen voor het de babykamer werd. En die zwart/rose doosje ha die kwam ik toevallig tegen Het schilderijtje is door een vriendin geschilderd
Oh, denicepino, hou vol! Babsie, Sam loopt nog niet, misschien helaas, maar inderdaad dan moet ik er ook achteraan. Ze is nu wel veel weg hoor, vind ik ook niet altijd leuk, maar als ze er een paar dagen achter elkaar is, pff, dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen van ellende. Normaal pakte ik de kinderwagen en ging ik naar buiten, maar dat zit er niet meer in. Fietsen is ook niet echt top. Voelt wel alsof ik haar af en toe te kort doe hoor. Helemaal nu het de laatste tijd met haar alleen is zeg maar. Maar ben ook nuchter genoeg te beseffen dat het nu niet anders is en waarschijnlijk weet ze er later niets meer van,haha!
Hoi meiden, Alles goed hier? Ik heb gisteren ook weer een middagje ziekenhuis gehad maar goed moet wat rustiger aan doen dan moet het goedkomen. Daisy spannend hoor de 16e! Dat schiet al erg op! Even bijlezen hier, ik kan het allemaal niet meer bijhouden maar wil jullie wel laten weten dat ik alles lees. Alleen dat reageren he... Ik ga trouwns flesvoeding geven. BV was hier bij Lindsey een drama (cursus gevolgt, extra kraamzorg gehad en lactatiedeskundige maar lukte niet) dus ga nu fles geven. Die stress voor mij niet nog een keer. Alle mama's die wel BV willen gaan geven kei goed en zet hem op!
hey meiden, Daar ben ik weer even Vannacht nog flinke krampen gehad en regelmatige harde buiken om de 5 minuten vanaf half 5 Maar ja, dat blijft zo en het wordt niet erger, dus we wachten maar af welke kant het op gaat. Ze gaan het toch niet tegenhouden zei m'n vk, omdat ik al bijna 37 w ben. Dat was even mijn inbreng voor vandaag. fijne dag allemaal en mocht er nog actie in de taxi komen dan laat ik het wel weten liefs philly