Hé Esprit. Lees ik je berichtje dat je de Prenatal in Zwolle hebt leeggekocht, (waar ik ook een fortuin heen heb gebracht) en zie vervolgens dat je in IJsselmuiden woont. Was me nooit opgevallen dat je zo dicht in de buurt woont (woon in Kampen). Grappig!
Bedankt voor jullie reacties op de onenigheid met mijn werkgever. Ik ben 1 juli met verlof gegaan. Dat was altijd prima en nu bellen ze ineens ( een week later) dat ik al per 27 juni met verlof ben gegaan. Terwijl ik tot 30 juni gewoon ingeroosterd was. Chantico, die link naar die site was een goede tip. Bedankt! Ik weet dat ik in mijn recht sta. Alleen erg vervelend dat ik daar tijdens mijn verlof achteraan moet gaan. Heb geen zin om me daar druk over te maken. Binnabinna, doe het rustig aan, meid. Willielien, ik heb van het weekend een luiertas besteld bij kleertjes.com en hij kwam net binnen. Was een goeie tip van Philly! Esprit toch! Rustig aan doen, meid!
hey meisjes hier weer terug van de echo. alles was goed de kleine lag met het koppie naar beneden en zat al goed naar beneden zei de echoscopiste. de kleine is nu ongeveer 3400 gram dus ze verwacht een 8 ponder nee hoor manlief schrok maar dat was omdat hijzelf met de geboorte 5,5 pond was 42 weken gedragen . dus die was te minie. (moeder rookte). voor de rest heeft de kleine in vergelijking met het lijffie een groot hoofd maar goed wat dat betreft lijkt hij/zij op mama want ik had zelf ook een groter hoofd. dat was het weer helemaal blij met mijn dikkiedik! (mag ik nit zeggen van de echoscopiste want de meeste baby's zijn rond de 8 pond. en dat is goed)
Hallo allemaal, Geloof dat mijn geheugen me nu in de steek laat. Ik kan niet meer onthouden bij wie het nu rommelt en dat zou ik wel graag willen,.. Cynthia en Rebbel zijn bevallen. Austin zit op 1cm Daisy: Gaat de 16de voor de twins Denicepino? Oh kan iemand mij met een beter geheugen helpen?
Slanke den verwacht een 8 ponder Mik! Hihihi! Ach als ie maar gezond is, dat is belangrijkste Vandaag heerlijk gezwommen met Myrna, zal wel de laatste zijn die wij samen doen na 4,5 jaar weer delen met een gezin, het was grote verandering in 1 jaar voor Myrna, daarom vandaag extra genoten met zn tweeen die wij gewend waren Het was heerlijk!
Rebecca zit op 2 cm, as vrijdag gaat ze poging doen om baby te draaien dan mag ze normaal bevallen anders KS geloof ik.
Kim: Wat fijn dat de echo goed was joh! En een reusje, nou ja als het maar gezond is, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste!
Als die geboren is en is 8 pond is normaal idd maar bedoel je dat beebie nu 8 ponder is? Ach, wat maakt toch niks uit, als ie maar gezond is! Myrna was 7 ponder bij 36.6 weken zwangerschap (ze was ong 3 weken te vroeg) en als ze nog in buik bleef tot 40 weken dan had ze 10 pond gewogen
@Mariel,wat vervelend zeg dat ze daar nu in je verlof mee aan komen zetten,belachelijk eigenlijk! @Diana,nou dat van de was is al opgelost,het is mee naar mijn moeder,zo fijn! Vandaag echt helemaal niks gedaan.zo moe.... @Kiki,ow wat spanennd zeg! Veel succes meid! @Happy,ik ben ook benieuwd of we het gaan halen,maar kan lang duren zien we wel bij Austin dus we wachten rustig af. @Binna,goed dat je naar huis gegaan bent meis! Hou het maar goed in de gaten en als je het niet vertrouwt gelijk bellen! @Rebecca,zo wat spannend allemaal zeg! Dus Vrijdag is het zover? Heel veel succes meissie! @Petra,hahah,ik vind het zo leuk dat je moeder zo meeleeft met iedereen.Doe ze maar de groetjes! Fijn dat je zo genoten hebt van je uitje! @Esprit,'shop till you dropp'neem jij wel heel serieus heh Doe maar lekker rustig aan meissie! @Noura,Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon! \/ @BUDDY,wat fijn dat alles goed is met jullie beebje! 8 pond is zeker goed,helemaal top! Nou ik ga weer ff liggen,pfff ben zo moe....
Nou ik ben terug van de gyneacoloog en ben niet veel wijzer Mag maandag weer terug komen pfffff, en dan beslissen of ik een draaipoging wil, nou die wil ik niet dus zal wel weer voor niks gaan! @ Mik, fijn dat alles goed is! 8 pond is toch normaal? @ passiepaard, hier ook een geheugen als een zeef! @ Linka, heerlijk een meidendagje En de rest ben ik alweer kwijt dames ik doe het niet expres
Kim, fijn dat alles goed was! En 8 pond is toch prima! Daisy, rustig aan doen. Laat die 2 meiden lekker zitten tot de 16de. Spannend, het komt steeds dichterbij...
linka de kleine is nu 3400 gram en word geschat op 8 pond bij geboorte! dus dat is wel goed!? hihihihihih schrok al
Even een vraagje tussendoor... Die gewichten van de beebjes, vragen jullie daarom? En dat kunnen ze alleen te weten komen dmv echo? Of schatten ze ook wel door gewoon uitwendig onderzoek? Ik heb nog nooit iets over het gewicht van de kleine gehoord namelijk alleen dat het goed groeit en dat alles gaat zoals het hoort. Nou word ik wel nieuwsgierig wat onze kleine weegt/zal wegen namelijk
ik heb erom gevaagd bij de vk die zei normaal tot iets groter. en vandaag bij de echo heb ik het ook gevraagd
Ik ben er weer hoor, met beeb aan boord. Gister een zeer pijnlijke rug en doorstralende pijn naar de onderbuik, maar waarschijnlijk is het een combinatie van te druk geweest, te soepel bekken en een kindje wat probeert in te dalen (tegn beter weten in want het past gewoon niet) Nu moet ik dus rust houden tot aan de bevalling (en daarna natuurlijk) Voor de kids hebben we een opvang/oppasschema dus dat wordt ook geregeld. Waarschijnlijk zal ik wel een Juli-mama worden Groetjes van Kiki PS Janine: bedankt voor het doorgeven