Ze zat er idd op aan te dringen hoor! En ook op een stuitbevalling! Want als ik een ks kies en wil nog een kindje dan was dat meer risico en ze zei zelfs dat er wel 4 vrouwen zijn dood gegaan bij hun 2e bevalling Maar ik ga toch kiezen voor de ks, aangezien dat beter is voor je kindje! Gek mens was het :x
Hihi...ja dat zal vast niet prettig zijn....heeft Myrna geen zwemband over? Misschien zit dat wat lekkerder?
@Kiki,wat fijn dat je weer thuis bent MET beeb in de buik! @Lauwie,fijn dat het een leuk gesprek is geweest! Enne idd een schatje die vriend van jou Goed opletten straks heh! @Esprit,mmm dat klinkt errug goed een massage,door je vriend of een echte masseur? Enne die foto's krijgen jullie zeker te zien,heb er veel zin in,we hadden het er gister nog over,als je het zo bekijkt ben ik al vanaf Dec2006 zwanger dus het mag van ons ook eindelijk ns gaan gebeuren. Vooral Lars kan echt niet meer wachten,was gister zo emo de schat... Veel plezier met je massage! @Elle,eindelijk meissie,hopelijk lukt het nu wel met slapen want je moet je krachten toch ook een beetje sparen voor de bevalling! @Linka,ach lieverd toch,kan me heel goed voorstellen dat je schrok Gelukkig beweegt je beebje goed,misschien ook een beetje geschrokken.. Wat een lieverd Myrna zeg,geef haar maar een dikke knuff....
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES / Stuitertjes / Ziekenhuis (KS) *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *31-07-2008: # Miranda3xmama 31 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (overgewicht) *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik / Stuitertje # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS week 38 ) # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Kraamhotel *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis inleiding week 37-38 # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : / Stuitertje # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE / Onvolkomen Stuitertje / Ziekenhuis *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Nair 32 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis # Schatje1 20 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Marleen83 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem) *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: : / Ziekenhuis # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Tammie 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Willielien / wordt JONGEN / Thuis *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN - Charissa -> Thuis Worden verwacht: 17 Jongens 23 Meisjes Bevallen: * 27-06-2008 (34w1d) :Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*) * 01-07-2008 (34w) :CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*) * .............................? Zijn er al: 1 Jongen 1 Meisje Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Bemy <-----> Petrabr * Tammie<-----> Binnabinna * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * Duster2000 <-----> Sjudith <-----------> Denecipino * Jennifer70 <-----> Joy72 * CynthiaB <-----> MYAngel
Heb gisteren niet op internet geweest wegens te moe en te veel last van de bekken. Heb nu de lijst even terug opgehaald omdat ik een aantal PB-tjes gekregen had. Ik heb niet kunnen bijlezen van Zondagavond tot nu dus als er nog veranderingen zijn heb ik ze er og niet aan toegevoegd. Ik zal proberen deze avond alles bij te lezen. Groetjes
Even snel berichtje: hier niks meer aan de hand. Geen bloed- of vochtverlies meer gehad en de baby beweegt nog voldoende. Fijne avond iedereen.
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES / Stuitertjes / Ziekenhuis (KS) *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *31-07-2008: # Miranda3xmama 31 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (overgewicht) *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik / Stuitertje # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS week 38 ) # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Kraamhotel *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis inleiding week 37-38 # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : / Stuitertje # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Nair 32 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis # Schatje1 20 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Marleen83 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem) *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: : / Ziekenhuis # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Tammie 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Willielien / wordt JONGEN / Thuis *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN - Charissa -> Thuis Bevallen: * 27-06-2008 (34w1d) :Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*) * 01-07-2008 (34w) :CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*) * .............................? Meisjes: 1 Jongens: 1 Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda <-----> Linka * Bemy <-----> Petrabr * Tammie<-----> Binnabinna * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * Duster2000 <-----> Sjudith <-----> Denecipino * Jennifer70 <-----> Joy72 * CynthiaB <-----> MYAngel Dit is de nieuwste lijst, deze graag overnemen!!
Hallo Allemaal, Ben door mijn lieftallig buddy op de hoogte gehouden van wat er afgelopen paar dagen zo'n beetje allemaal gebeurd is. Wat wordt het hier spannend allemaal. Ben erg nieuwsgierig wie de volgende is die gaat bevallen. (austin?) Hier gaat het z'n gangetje, nog steeds druk met werk En natuurlijk ook nog met de allerlaatste dingetje's die geregeld moeten worden voor de baby komt We hebben een naam voor de baby, maar twijfel nog steeds. wordt er gewoon niet goed van, grrr. . . .! Groetjes,
Baby is wel rustiger dan normaal, hou goed in de gaten. Ik ga zo lekker slapen als ik alle mailtjes heb gelezen! Welterusten jongens, ahum neej meiden
O jee, zal het hem daarin zitten dan? Maar dan had ze me dat vanmorgen wel mogen uitleggen en niet zo stom moeten doen. En wat doen ze dan flauw over die paar dagen. Ik begin mijn verlof zo gewoon niet prettig. Maar toch bedankt voor je info. Kiki, sterkte. Doe het rustig aan! Elle, fijn dat ze nu eens iets gaan doen aan je slaaptekort! Linka toch. Kijk je wel uit? Fijn Sjorsje! Moet wel een opluchting zijn. Hier vanavond alweer de laatste zwangerschapsgym gehad.
BUDDYNIEUWS!!! Ik kreeg een sms van Denicepino. Ze is weer thuis,nog wel ontsluiting en alles goed in de gaten houden! Ze was nog te moe nu online te komen. Ze heeft 17 juli weer een ctg
heej meiden, rebecca, wat spannend zo joh! Ik ben erg benieuwd (en met mij vast de rest ook) hoe het vrijdag gaat! Houd jij het nog een beetje vol? Puck ik wist niet dat een kindje voor suiker de couveuse in moet. Aan de ene kant wel jammer of niet? Maar aan de andere kant ook wel een veilig gevoel... er wordt in ieder geval goed op onze kleintje gelet. Tenminste dat valt mij elke keer weer op als ik bij vk of gyn ben: ze zijn allemaal zo bezorgd en als ze maar iets zien wat hen niet aanstaat, willen ze het al onderzoeken. terwijl de huisartsenpost mij gewoon naar huis stuurt met de boodschap: tja je hebt nu eenmaal spastische darm... (een voorbeeldje.) Sjudith, ik heb af en toe ook behoorlijk last van het schaambotje. schijnt te komen doordat het kindje er ook meer op gaat drukken en dat de bekken soepeler worden. ik heb meer last van m'n billen en m'n heupen... ook niet echt prettig! En 's avonds heb ik wel erg last van het schaambotje... En mag ik vragen waarom je geen draaipoging wil? ons kindje ligt waarschijnlijk ook nog in stuit en moet donderdag naar vk en dan gaan we verder kijken. maar ik wil denk ik wel een draaipoging, maar wil er echt goed over na gedacht hebben. Pruts ik heb aanstaande donderdag het gesprek. wij bespreken dan het geboorteplan wat ik opgesteld heb en wat zij van mij verwachten en wat ik van hen kan/mag verwachten. Mik als ik jou lees, dan denk ik echt: hoe houdt ze het vol! Maak je je niet te druk? maar aan de andere kant, als je je nog goed voelt, kan je ook lekker genieten natuurlijk. ben wel een beetje jaloers... wil ook nog zoveel doen, maar het lukt me helaas niet! Fijn dat met jullie kleintje alles goed was! en het blijft maar afwachten hoe groot het kindje nu in werkelijkheid is he? Mariel77 inmiddels heb je al heel wat reacties gehad, maar het maakt inderdaad wel echt uit of je de laatste dagen heb ziek gemeld. want die gaan bij je verlof op. ben wel benieuwd hoe het nu afloopt. wel vervelend dat het nu nog allemaal geregeld moet worden... Maxi gefeliciteerd met je 35 weken! nog maar 35 dagen te gaan, of iets meer of iets minder babsie hier hopelijk ook borstvoeding. het lijkt me erg bijzonder! en daarnaast ook praktisch: allergieën voorkomen, en aangezien mijn man nogal wat allergieen heeft, krijg ik de tip van borstvoeding geregeld. [/b] Willelien zijn je kleertje binnen gekomen? allemaal stoere jongenskleertjes zeker? dat lijkt me echt een voordeel als je weet wat het is. gericht zoeken naar kleertjes, bij mij blijft het echt neutraal. sabrina hoe is het nu met je? rustig aan he? Schatje nee, ik draag nog een compressen. heb nog geen last van lekkages! Esprit de collectie van Noppies bij Prenatal? die grijs-witte serie? als je die bedoelt, heb je erg leuke kleertjes gekocht. ik vond die ook geweldig! heel lief!! maar ondanks je enthousiasme, wel kalm aan doen he? dus veel pauzes inlassen enzo!! Oei, dat klinkt lekker: een massage! door een therapeut? LInka heerlijk joh, samen zwemmen. lekker gewichtloos en ook gezellig met je meis!! nog even echt genieten saampjes! En wat een lief dochtertje zeg die jou troost! hoe is het er nu mee? Daisy hoe is het met je? als ik op het topic ben, denk ik geregeld aan jou... hoe het met jou is enzo!! Eimat ik hoor ook nooit het gewicht, alleen dat het kindje goed op groei ligt. volgende keer ook maar even vragen. Kiki fijn dat je weer terug bent! en wel spannend zo zeg!! fijn dat er mensen zijn die op je kinderen willen passen! en nu dan ook echt rustig aan doen!! Elleny wat super dat je vk zo behulpzaam was. en nu hopen dat de medicijnen gaan aanslaan en dat je zo de nachten niet meer op het forum hoeft door te brengen! slaap je overdag wel? Lauwie fijn dat het gesprek goed ging. altijd weer spannend zoiets ja. ik houd er niet zo van... en heerlijk zo'n man he? ik ken dat ook wel!! Aykietje mooie lijst weer hoor! hoe is het met jou? Sjorsje klinkt goed!! fijn!! Bemy wat vervelend dat je nog twijfelt over de naam... het kan uiterlijkt tot 3 dagen na de bevalling he maar probeer de naam een aantal keren hardop te zeggen in combi met julie namen en achternaam. zo raak je er meer aan gewend en weet je of je het wat vindt. Oei, wat spannend voor denicepino! hopelijk blijf het kindje nog even binnen! Hoe gaan jullie met voorweeën om? ik las vanmiddag dat je voorweeën nog niet hoeft weg te puffen, maar dat was bij van het weekend dus wel echt het geval. en afgelopen nacht er weer een aantal gehad en dan ben ik echt al aan het puffen en neem ik houdingen aan om weeën om te vangen. dan zakt het wat af, anders niet. Hebben jullie nog tips of ideeën? ik was vandaag erg moe, ook veel harde buiken. in 1 uur een stuk of 6... deden een beetje pijn. dus hield het wel even goed in de gaten. sowieso voelt mijn buik inet echt prettig aan, vrij strak en zwaar... hopelijk vannacht lekker uitrusten! Hehe, wat een heerlijke bijleesactie! moet ik vaker doen! allemaal welterusten en tot gauw
@ Arri, De draaipoging staat me enorm tegen door alel negatieve dingen die ik er over gehoord heb. En volgens mijn gyneacoloog is het bij je 1e kindje een kans van 1 op 3 dat hij slaagt. En dan daarna heb je nog kans van 60 % dat het kindje terugdraait Nou dat vind ik teveel gedoe met te weinig kans op slagen
@ sjudith, dank je wel voor je snelle reactie! ik ga het donderdag allemaal maar met de vk bespreken en daarna waarschijnlijk ook nog met de gyn.
@ arri het gaat wel. maar het net als jou last van een zware gevoelinge buik. komt denk ik door wat zei allemaal aan het proberen is. ze wil denk ik namelijk draaien en dat doet zeer.en veroorzaak harde buiken. @allemaal slaap zacht en droom fijn van jullie kleintjes ga ik ook doen kus sabrina
hoi hoi hier even een berichtje vanuit mijn ziekenhuisbedje, krijg al doorligplekken op de billetjes, sjudith: ik was er ook helemaal niet voor hoor om een draaipoging te laten doen,vindt het best eng, maar ik heb me alles heel goed uit laten leggen door de gyn en ze heeft me toch wel beetje gerust kunnen stellen, 40% kans van slagen vooral als ze in een onvolkomen stuit liggen, maar de kans dat ze dan daarna nog terugdraaien is minimaal volgens haar.vrijdag krijg ik dus eerst een uur een infuus om de weeen helemaal te stoppen, dan een ctg en een echo dan draaipoging en daarna gelijk weer aan het ctg en echo dus. als de draaipoging zou lukken krijg ik geen remmers meer dus is het te hopen dat de weeen ineens doorzetten, zal je zien hoor komen de weeen niet meer terug, zou echt weer wat voor mij zijn Ze heeft wel eerlijk gezegd dat er een wat grotere kans is dat baby het niet prettig vindt dat gedraai en dan krijg ik gelijk een ks. mocht de draaipoging helemaal niet lukken dan gaan ze gelijk datum vaststellen voor ks dat zal denk ik dan zijn in week 37/38 dus het is heel erg spannend en ik hoop echt dat ik vrijdag of zaterdag mijn kleintje in de armen kan sluiten of het nou via gewone bevalling of ks is. ben het al behoorlijk beu in bed, soms mag ik 1x per dag 15 min in een rolstoeltje even naar het restaurantje maar je merkt dat je ontzettend slap wordt krijg gelijk hardstikke harde buik en wordt heel erg misselijk. ik mag naar toilet en douchen voor de rest bedrust.