Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    leuk dat je weer iets van je laat horen Rebecca.
    ik hoop echt voor je dat de draaipoging gaat lukken! wel apart idee zeg, dat je misschien van het weekend al mama bent!
    ik hoop zo dat ons kindje nog anders gaat liggen, maar ik verwacht het eigenlijk niet meer. hij/zij is wel erg druk, ik hoef maar even te zitten en het is echt schoppen enzo. zou het toch een eigen draaipoging zijn?
    Sabrina, lastig he die harde buiken? maar kan het komen doordat het kindje aan het bewegen is?

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    arri ik weet niet of het daar echt door kan komen.
    ik vermoet dat het bij mij komt door dat ze der best doet op te draaien en dat het niet lukt volgende week naar de vk zal het dan wel even vragen

3. Niet meer actief

ik kan het haast niet geloven dat ik a.s. weekend misschien mijn babytje in de armen heb, ben zo bang dat het draaien niet lukt en de weeen helemaal niet meer doorzetten, je zult zien, lig ik hier anderhalve week met weeen en op het moment dat ik weeen mag hebben en dat baby mag komen, stoppen ze, dat gevoel heb ik zomaar.zal in de nacht van donderdag op vrijdag wel geen oog dichtdoen.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebecca
    Jeetje ik heb het idee dat al die gyneacologen en verloskundigen maar wat zeggen :(

Zoals jouwe het zegt klinkt het idd dat je het gewoon moet doen!

Spannend hoor, hoop dat je het weekend die kleine hebt!

@ Arri, ben benieuwd wat ze bij jou zeggen?

5. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Meiden,

Ik heb nu zo'n 4 dagen af en toe ongi krampen maar vanavond is het wel erger en ook af en toe steken onderin mijn buik.
    Nu heb ik donderdag een afspraak bij de verloskundige maar twijfel of ik morgenochtend zal bellen of ik dan al kan komen?
    Mijn vriend maakt zich zorgen om me en ik wil nou eigenlijk ook weleens weten wat het kan zijn.
    Wat zouden jullie doen?

6. Niet meer actief

tammie26,
    Als ik jou was zou ik toch even bellen hoor.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Tammie, nu bellen!

8. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Bedankt voor het vragen ;)

Het gaat alweer een beetje beter, heb vandaag een dagje gewerkt en heb er nog drie te gaan, nu donderdag, maandag en dinsdag. Nog even doorbijten.

Heb geen last van harde buiken, maar ik heb wel last van ons manneke dat zoprecies via mijn buik zelf naar buiten wil komen. Heb het gevoel ik continue kopstoten krijg, met als gevolg dat dit niet echt een prettig gevoel geeft en dat het soms lijkt dat hij mij vel aan het uitrekken is. Ik zal er maar positief bij denken en dat de beeb nog goed beweegt.

Ga nu proberen te slapen, tot morgen!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja ik ken dat gevoel erg he?

Meid nog 3 dagen :D gaat je lukken ;)

STERKTE!

10. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Bahbah, ik krijg de slaap niet te pakken. Ieder uur moet ik plassen. En ik kom nauwelijks m'n bed in en uit nudat we het gisteren op klossen hebben gezet. Ach ja, ga ik eens bijlezen wat jullie gisteren allemaal verteld hebben, want dat zou ik eigenlijk gisteravond al doen maar is er niet meer van gekomen.

11. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    @jennifer70: Hopelijk heb je nu een betere nacht. Heh, jij denkt hetzelfde over de mentaliteit van de nederlanders als ik. Maar ben jij ook zoals ik geboren in nederland of ergens anders?

@babsie: Ik wil ook borstvoeding gaan geven. Wat leuk dat je iemand kent die op dezelfde dag is uitgerekend.
    Ik ben benieuwd hoe ik met de vermoeidheid omga door de bv. Ik heb nu al tegen mijn man gezegd dat ik het niet erg vindt als hij doorslaapt als ik snachts bv geef. Hij moet tenslotte weer gewoon werken, en ik heb dan nog een paar weken verlof. Maar eens kijken of ik er straks nog zo over denk.
    Leuke babykamer! Super!

@linka: Mijn moeder kwam bij 1,5 maand zwangerschap al in het ziekenhuis terecht met een hoge bloeddruk en heeft 6 maanden plat gelegen (kun je het je voorstellen? Pffff). Wij zijn bij 7,5 maand geboren. Mijn moeder mocht ons ook geen borstvoeding geven, alleen weet ze niet meer waarom niet.
    Hoe is 't nu met je billen?

@Sjorsje: Wow, dat klinkt eng! Hebben ze je niet even laten langskomen voor de zekerheid?

@rebecca: Heel veel sterkte! Hopelijk lukt het draaien zonder dat je kindje het benauwd krijgt!

@sjudith: Hier ook ontzettend veel last van m'n schaambotje. Bij het lopen ook, maar vooral snachts. Als ik lig en ik wil me een cm verplaatsen, ben ik een half uur bezig, kreunend van de pijn. En de laatste dagen is het niet alleen het chaambotje wat pijn doet, maar alles wat daaronder zit (heupen, stuitje). Het kraakt af en toe zelfs. Daarom zit ik nu dus ook alweer wakker achter de pc.
    Hoe was het bij de gyn?

@Mik: Hoe was de echo?

@chantico: Zo, rare dromen heb jij. Ik heb een keer gedroomd dat ik bevallen was van een drieling, waarvan één met een donkere huidskleur :confused: .

@Esprit: En hoe beviel de massage?

Gisteren nog bij de verloskundige geweest. Volgens mij is degene "die ik normaal heb" op vakantie, want nu al voor de tweede keer iemand anders. Ze was heel kortaf, en luisterde volgens mij niet echt naar me.
    We zouden een gesprek krijgen over de bavalling en wanneer we moeten bellen, maar we kregen alleen een blaadje mee en thats it!
    Over de tinteling in m'n hand, daar ging ze helemaal niet op in. Ik bel morgen daar de huisarts even voor op. Ik vind het namelijk toch wat eng. Maar het ligt niet aan m'n bloeddruk, want die was perfect.
    Over de hartkloppingen heb ik het niet gehad, doe ik dan liever met m'n "oude vertrouwde" vk, die niet zo nukkig is.

Nou . . .! Dat koste me dus anderhalf uur, om alles bij te lezen. Tja, ik lees helaas niet zo snel, daarom zal ik ook nooit een boek lezen voor de lol ofzo. Ik ga nu maar weer eens het bed in proberen te kruipen. Kijken of ik nu beter kan slapen.

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Diana, het gaat alweer met billen alleen af en toe pijn in me rug, maar gaat wel weer over hoor ;)

Zo lang in het ziekenhuis, poeh! Me schoonmoeder bij 7 maanden zwangerschap. Da's is wel erg vervelend idd!

Net wakker, had even buikpijn kon ik niet meer slapen, stap ik maar uit de bed en zit ik hier ff laptoppen met kopje koffie!

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen!

Mn schoonma komt straks lekker mn keuken uitsoppen! Whoehoe! Kzie dat zelf namelijk niet meer zitten, al dat gebuk en keukengetrap....

Wilde iedereen ff gauw een fijne dag wensen....misschien tot vanmiddag!

Liefs BIG-MOMMA ;)

14. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen allemaal.

Wat fijn he die (schoon)mama's die je huis even komen doen. Die van mij komt de 1e dag als ik verlof heb, dan wil ze overal even bij langs. Heerlijk dan is alles weer goed schoon voor de baby komt.

Afg zondag heb ik weer een hele vervelende dag gehad, zelfs weer overgegeven,dat had ik echt niet gemist. ben nu elke keer bang dat het weer gebeurt...gelukkig na zondag nog niet weer.

Nog 1 dagje en dan ben ik ook alweer 33 weken, gaat snel nu vind ik.

Iedereen een fijne dag vandaag.

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden!

@Rebecca,fijn om weer iets van je te horen meis.
    Wat een heerlijk idee om van het weekend al je kindje vast te mogen houden :D
    Ik wens je nog veel sterkte meid en hopelijk kan jullie beebje gedraaid worden!
    Enne prober je nog geen zorgen te maken van hoe het allemaal gaat lopen want dat weet je toch niet van te voren,laat het op je afkomen.(makkelijk gezegd misschien maar zo zit ik in elkaar,loopt toch altijd anders dan je denkt)

@Arri,hopelijk draait jullie kleintje ook nog,kan nog wel heh!

@Tammie,als jullie je zorgen maken gewoon bellen hoor,daar zijn ze voor!
    Is het minder geworden of nog steeds hetzelfde

@Aykietje,we tellen mee af met je meid!
    Goor luck!

@Diana,jeetje jij hebt goed je best gedaan zeg! =D>
    En dat midden in de nacht!

@Linka,jij ook al zo vroeg,en dan al aan de koffie?
    Ik kan geen koffie meer verdragen..
    Hoe is het nu met je buikpijn?

@Esprit,wat heerlijk zeg!
    Kan maar gedaan zijn heh en idd zelf gaat niet meer lukken.

@Kelly,nou das minder idd dat overgeven.
    Hopelijk blijft het nu weg!
    Jij ook een fijne dag!

Nou hier vandaag topfit :confused:
    Ik ga er van profiteren,ga zo ns lekker hier wat doen,niet teveel want morgen komt mn tante weer poetsen,ze blijft tot ik weer ga werken,iedere week een uurtje of 2/3,heerlijk!

Fijne dag allemaal!
    xxxDais..

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat ben ik jaloers op jullie, Kel en Esprit, me schoonouders wonen in Frankrijk en me moeder, haar man en mijn broertje zitten nu in Turkije, ze komen pas over anderhalf week terug, pfff! (totaal 3 weken).....

En Daisy, ja kan nog steeds koffie drinken, 3 a 4 gewone koffie en savonds 1 a 2 cafiene vrije koffie. Sinds ik zwanger ben en niet meer rook wil ik eigenlijk meer koffie drinken maar dat doe ik niet ;)

En buikpijn zit er nog, ik dacht dat het door ontlasting kwam, maar blijkbaar niet want heb al vanmorgen gehad.

17. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Goedemorgen dames.
    Hopelijk allemaal een beetje geslapen? Hier gisteren begin van de avond kramp in de kuiten en toen een uurtje later nodig eruit om te plassen. Verder wel een paar uurtjes lekker geslapen. Vanavond gaat manlief uit eten met zijn werk, dus kan lekker languit op de bank filmpje kijken en rustig aan doen. Nog 2,5 dag werken en dan verlof, jippie!

Esprit: Ik woon nou ruim 7 jaar in Kampen (kom uit Genemuiden of all places). Heb 7 jaar geleden in De Nieuwe Buitenwacht nog gewerkt, dus misschien heb ik je er ooit gezien. Tja daar kwam ik ook manlief tegen en dat was een rasechte Kampenaar, vandaar Kampen.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goeeeeeeeeeeeede morgen mama's! Alles goed hier? Iedereen lekker geslapen?

19. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    Dat met die koffie heb ik precies zo! Ook veel meer zin in koffie sinds ik gestopt ben met roken en zwanger ben!

Rebecca: Spannend allemaal zeg. Ik hopo dat het draaien zonder problemen zal verlopen. Trekt je mannetje het allemaal nog een beetje?

Ik ga vanmiddag naar de kapper en vanavond de partnerles op de zwangerschapsbegeleiding, ben benieuwd!

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Wat fijn dat je zo'n gezellige meidendag met Myrna hebt gehad. Alleen erg zonde van de afsluiting. Zijn jullie al 'n beetje van de schrik bekomen?

@Elle; Gelukkig wordt je slaaptekort nu erkend. Succes bij de HA!

@Arri; Ik heb al weken continu harde buiken. Mijn VK zegt idd dat het komt omdat ons mannetje zo veel beweegt.

Vandaag al weer 36 weken :D :D :D

Groetjes Silvia

Deel Deze Pagina