Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Duster2000: gefeliciteerd met je 36 weken!

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, ja kan gebeuren.... Gaat wel weer over ;)

En gefeliciteerd met je 36 weken ;)

3. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Eerste keer dat ik vannacht wakker werd en gewoon geen slaap meer had. 4.00 was het :( Ben maar even gaan plassen en toen even tv gekeken en mijn bed weer in gegaan. Vandaag de trap schoonmaken en andere kant kamer, gisteren niet in 1x gelukt. Afwas moet gedaan worden, machine is stuk :(.

@ linka, Jij was er ook alweer vroeg bij. Hoe is het nu met je bibs? En buikpijn?

@duster, gefeliciteerd met je 36 weken

@pruts27, ow lekker bijna verlof!

Allen fijne dag alvast

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Babsie, met bips niks aan de hand maar wel onderrug, ja denk dat deze mee te maken heeft met de val gisteren. En buikpijn is alweer wat minder, gelukkig maar.

Tjeetje dat afwasmachine stuk is en dat je trappen al gedaan hebt, poeh! Heb je soms nesteldrang?

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heb ff een vraagje:

Flessen uitkoken weet ik niet wanneer ik moet doen? En de spenen?

Want ik wil spenen alvast in luiertas te doen ivm vluchtkoffer ;)

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tjeetje Myrna slaapt nog steeds, heb net gekeken, ze sliep als de roos en werd ff wakker toen ik kwam kijken maar ze wilde DOOR slapen! Niet te geloven, vroeger in flat sliep ze altijd tot 5 a 6 uur regelmatig 7 uur, ze heeft nu meer energie denk ik, tjeetje!

7. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hoi Meiden,

Hier even snel een *ego* berichtje van mij.
    Alles gaat hier goed, voel me goed en begin alleen wat minder goed te slapen.
    Vandaag is de laatste dag dat ik aan het werk ben, dan heb ik verlof. Heerlijk.
    Zal proberen dan ook hier wat meer te reageren.

Ga snel weer aan het overdragen.

Fijne dag allemaal.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi hoi!

hier ben ik weer even snel! sorry het zijn de laatste tijd alleen maar ego berichtjes want heb echt geen tijd om bij te lezen... :oops:
    ik heb goed nieuws! Milan mag waarschijnlijk het weekend of begin volgende week mee naar huis! :D hij drinkt al goed! nog niet alles zelf, maar dat komt volgens hun een deze dagen wel! ow wat zijn we blij als we ons mannetje mee naar huis mogen nemen!

liefs rebbel

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Da's super Rebbel! Nu duimen!

10. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Gedemorgen meiden,

Ik kan gelukkig nog redelijk slapen ( wel veel wakker om te plassen), maar ik lees dat een heleboel meiden er echt problemen mee hebben

@Elle gelukkig krijg je er nu iet voor, want dat moet je helemaal opbreken.
    ook Diana al. Ik hoop dat je vannacht nog wel verder hebt kunnen
    slapen. Diana vervelend dat je VK weg is en je nu opgescheept zit met een sjacherijn.

Linka lekker een bakje koffie, maar vor 6uur 's ochtends lukt me niet hoor. ik hoop dat je buikpijn al wat minder is....

Rebecca Wat een raar idee dat je van het weekend je kleintje in je armen kan houden. Probeer maar z positief mogelijk te denken. Je hebt het al anderhalve week goed volgehouden, dus dat draaien gaat ook lukken!

@ Naat heerlijk zeg. Bijna verlof! Tel de uurtjes maar weg!

@Babs vervelend zeg dat juist nu je vaatwasser er mee ophoudt.

Veel plezer bij de kapper. Zo lig je er straks mooi bij in je kraambed.

Ik ben de rest al weer vergeten. Een hele fijne dag gewenst!
    Ik ga zo met een vriendin naar Eindhoven. Lekker shoppen en lunchen.

groetjes Marije

11. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Wat een ontzettend goed nieuws Rebbel. Ik ben helemaal blij voor jullie!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    GEFELICITEERD MEISSIE!!GENIET ERVAN
    en we vergeven je het wel hoor je ego berichtjes ;)

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oh, REbbel dat is goed nieuws! Wat een goed vooruitzicht!

Dames hier ook wel aardig geslapen, werd alleen wakker met ongesteldheidsgevoel. Dus ik denk dat het indalen nu echt begonnen is.

Heerlijk ja die helpende/poetsende familie. Ga hier zo wel even de benedenverdieping stoffen en zuigen. Daarna de wc en dan nog een kleine boodschap. Heerlijk vooruitzicht dat ik met een uurtje klaar ben voor vandaag.
    Gebkaartje moet ik nog bestellen en mijn uitzetlijst even bekijken voor de babykamer. En die lijst voor de vluchtkoffer. Waar hadden jullie die vandaan gehaald?

Dames die nog moeten werken, succes
    Dames met controles, heel veel succes.
    En de andere dames een hele fijne dag gewenst

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Rebbel,wat een heelijk nieuws! :)
    Geeft helemaal niks hoor meis,we snappen je heus wel,geniet maar lekker van je mannetje!
    Superleuk voor jullie!

@Naat,lekker hoor,je laatste werkdag!
    Straks heerlijk genieten van je zwangerschap en dan mag je kindje eindelijk komen!

@Linka,ik zou het niet weten wat betreft die flessen en spenen?
    En heerlijk dat Myrna nog slaat joh,zal het wel nodig hebben.

@Muis,heel veel plezier vanmiddag!

Nou ben ik echt weg,doe alles in etappes,hihi...

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    Mama

-2 katoenen t-shirts/nachthemd
    -warme sokken
    -badjas
    -slippers/pantoffels
    -toiletartikelen
    -shampoo en conditioner
    -deodorant
    -mascara en wenkbrauwpotlood
    -tandenborstel en tandpasta
    -borstel en elastiekjes
    -make-up remover en watjes
    -dagcreme & nachtcreme
    -kleding voor na de bevalling
    -voedingsbeha
    -ondergoed en hemdje
    -lippenbalsum
    -drinkflesje
    -zoogkompressen

Papa:

-deodorant
    -t-shirt schoon
    -
    -
    -

Kleintje:

-1 romper 50
    -1 romper 56
    -1setje 50
    -1 setje 56
    -vestje 50
    -vestje 56
    -sokjes
    -mutsjes
    -omslagdoek
    -maxi-cosi
    -fles
    -speen

Extra:

-belangrijke telefoonnummers(dokter,verloskundige,kraamhulp,ziekenhuis)
    -ponskaartje en ziekenhuispapieren
    -zwangerschapsenvelop
    -gegevens ziektekostenverzekering
    -foto/filmaparatuur
    -leesboekjes

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    goedemorgen !

Zo daar was ik weer dan he. Nogsteeds moe maar ja wat wil je zondag op maandag niet geslapen en maandag op dinsdag 2 uurtjes maar... beetje stress hier en daar ze denken dat als ik gewoon weer thuis in me huisje zit zoals nu dat het weer op gang komt. Maar eventjes afwachten wat er gaat gebeuren he. Ik was zeer verbaast toen de verloskundige zondag 6 uur in de avond zei je hebt
    1 cm ontsluiting al. Ik kon me oren niet geloven en een uur later om 7 uur was het alweer 2 cm ontsluiting! Ik dacht owh ga ik nu bevallen? Kon het eigenlijk niet geloven ze zeiden ja het kan zomaar eens zijn dat je nu gaat bevallen maar kan ook zijn dat de weeen straks stoppen. Kan alle kanten op. Maar ja ben weer thuis in me eigen bedje heb goed geslapen weer gelukkig... ALS EEN BLOK GESLAPEN hihi.Toch gaat het nu weer beetje rommelen al als ik opsta of loop dan krijg ik weer heel harde buiken met zo'n ongesteld gevoel met soms een NASTY steek erbij :S we gaan gewoon afwachten en rustig aan doen hier en dan komt het goed.

Wilde eigenlijk vandaag in jacuzzi bij me moeder maar dat mag helaas niet met ontsluiting dus dan maar niet he...

Dankjewel JUDITH ! dat je iedereen op de hoogte heb gehouden je bent een SCHAT !

17. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ rebbel wat een super nieuws meis, geniet van jullie mannetje!

hier gaat het wel, ben het alleen zo beu! mijn lijf houd me enorm voor de gek!

vandaag al weer 39 weken!

ik ga proberen weer bij te blijven want ben de laatste tijd wel erg ego bezig.

Iedereen een hele fijne dag!

xxx

18. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Linka; Volgens mij moet je de hele boel 10 minuutjes uitkoken in een pan water, ook hetgeen (tupperwarebakje of zo) waar je het in wilt doen. De speen uitgekookt zo in je tas gooien heeft natuurlijk geen zin.;) Di espenen zijn dan klaar voor gebruik. Daarna kun je alles voor gebruik even 5 minuten in de magnetron doen in de sterillisator. Zo heb ik het gelezen en zo ga ik het dan ook maar doen,...

Bips weer in orde lees ik? Jij moet wel geschrokken zijn zeg! Myrna nog steeds in dromenland, of staat er inmiddels een heel slaperig meisje naast je?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rebbel, fijn dat jullie straks samen als gezinnetje thuis kunnen genieten! Super, gefeliciteerd!

@ Denicepino, doe maar kalm aan dan! Kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken

@ Mik, dat is een flinke lijst! Ik wil thuis bevallen en dacht een paar spullen heb ik zo gepakt maar dat is wel een flinke lijst :confused:

Ik ga zo de klossen en po ophalen :confused: weer zo'n stap dichter bij. Kan me er nog altijd niks bij voorstellen, heb nog helemaal niet het idee dat ik 36 wk zwanger ben :rolleyes:

20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Wat geeft dat nou, stiekem weten we wel dat je wel met ons meeleest hoor. je lunt deze zwangere biggen niet meer missen, hihi
    Sterkte wijfie!

Gefeliciteerd met je 39 weken dat heeft die meid maar mooi binnen! (okay jij niet zo blij maar beeb wel) Ooooohhhhh ikkes ben 35 weken vandaag over 2 weekjes mag ze komen! (doet ze vast niet)

Deel Deze Pagina