Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier alles goed.
    Lekker aan het niksen, voel me eindelijk weer een beetje fit.

Ik heb gisteren twee hele mooie speeltjes voor in de box gekregen van onze meiden.
    Hadden ze zelf bedacht, lief hè!
    Dus die zijn samen met papa naar de speelgoedwinkel geweest.

Ik heb veel gelezen maar weet niet alles meer:
    Milan mag bijna naar huis, Rebaecca krijgt vrijdag een spannende dag, Denice en Kiki zijn weer thuis (MET dikke buik), gerommel bij veel meiden maar niemand die nog echt gaat bevallen, vragen over flessen uitkoken, de één heeft wel klachten de ander niet enz enz.
    Heel veel veschillende dingen dus.

Oja iedereen die een weekje verder is: Gefeliciteerd!

Fijne dag allemaal.

2. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    @Petrabr: Fijn dat je zo weinig last hebt zeg! Vanmorgen zei de fysio nog tegen me dat ze vond dat ik een zware zwangerschap had en toen moest ik toch wel even lachen. Voor mijn gevoel valt het allemaal nog reuze mee hahaha.

@Tammie26: Wat een goede nieuws! Kan me goed voorstellen dat het even schrikken is als je die kleine al een dag niet gevoeld hebt. Bij mij beweegt de kleine standaard op zo een beetje dezelfde momenten op de dag: bij het opstaan, bij het avondeten en bij het naar bed gaan. Als Wurm een keertje niet op die tijden beweegt dan duw ik een keertje tegen mijn buik (waar de billetjes zitten) en dan beweegt het alweer. Hahaha misschien niet zo heel aardig van me, maar het stelt wel gerust en dat is ook wat waard.

@Sjudith: Ik internet ook wel veel, maar begin er een beetje op uitgekeken te raken. Wat moet je nou de hele dag op internet? Als je nog leuke tips heb dat hoor ik het heel graag :) Als ik aan het haken ben voel ik me ook nog een stuk productiever. Ik KON het ook niet, maar oefening baart kunst en in de bieb hebben ze een hoop leuke boeken waar makkelijke werkstukjes in staan.

@Nair: Fijn he dat die kleine zo actief is! Je hoort vaak dat het een stuk minder wordt aan het eind van de zwangerschap, maar gelukkig is het nog niet zo ver. Het lijkt me zo maf om die schopjes te moeten missen.

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ duha, ik vermaak me wel, zit ook nog op een ander forum (modellenforum) dus dat komt wel goed!
    Ondertussen heb ik Animal planet ofzo aanstaan!

En dat haken...niks voor mij!

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ha ha, rustactiviteiten tijdens je verlof.
    Daar kom ik hier helemaal niet aan toe.
    Er lopen hier steeds meisjes rond die vanalles van mij willen. :)
    Probeer wel steeds een beetje rustige dingen met ze te doen, kleuren, puzzelen of tv kijken.
    Dan is het wel vol te houden.

Geniet maar lekker van je rust, voor je het weet is het voorbij!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo, net is Myrna opgehaald door haar vader, pappadag elke woensdag, kan ik even bijslapen zometeen, poeh! Had ik ff nodig!

Hoera baby beweegt weer, wat was ik ongerust, ze was al paar uurtjes stil.

6. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Nou ik sta voor 1-08, dus iets eerder mag in principe wel hoor :)

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ken dat Miranda, gisteren met Myrna gezwommen ging goed, daar ben ik wel blij om en rustige dingen te doen idd :)

Fijn dat je nu wat fitter voelt Miranda.

Kiki, fijn dat je weer thuis bent en gewoon rustig aan doen en fijn dat je alles kunnen te regelen en stoppen met roken ben ik ook gestopt sinds ik 5 weken in verwachting was.

Nair, GEEN wagen nog, wow!

En nou lekker hoor, zilveren kruis heb ik gemailt om te vragen WAAR de kraampakket is en dat ik nog niet heb ontvangen, ja hoor 90 dagen voor vermoedelijke bevallingsdatum zou ik krijgen, maar over 47 dagen ben ik uitgerekend :confused: dus kreeg ik emailadres van Natalis zodat ik even kan mailen, ongelooflijk! Waarschijnlijk heeft met oude adres mee te maken?

Speciale babyfoon nog, ik heb al gemailt en me vriend audigram gestuurd naar Orha voor babyfoon enzovoort, noem maar op! Ik nog een keer mailen waar die blijft!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Philly oja dan mag het :)

@ Linka, lekker ff rust ;), fijn dat beebje beweegt, en stom van je kraampakket :O

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja he, snap er niks van hoor..... kom alles achter :(

Verder alles goed met je?

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb er nu 3 :p
    1 van nezelf en 2 van vriendinnen die amper wat gebruikt hadden :)

Ach hier alles krakkemikkig en wil nu weten waar ik aan toe ben! Maar ja tot maandag wachten :(

11. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey allemaal,

Vannacht heb ik weer lekker geslapen, misschien een tip voor zij die minder slapen, maar sinds 3 dagen slaap ik met 2 hoofdkussens en sindsdien moet ik nog maar twee keer per nacht naar de toilet en heb ik minder last van mijn bekken. Ook van het zuur heb ik minder last, het is nog niet helemaal weg maar het is toch minder. Het is het proberen waart.

Rebbel: Fijn dat je kereltje binnenkort naar huis mag.

Nair: Proficiat met je 33ste verjaardag. Ik word nog mama op mijn 32ste, een week later verjaar ik. Hopelijk is de kinderwagen op tijd bij jullie.

Linka: Geniet van je half dagje rust.

Tammie: Dat is even schrikken dat je kleintje niet van zich liet horen, al een geluk dat ze de CTG uitgevonden hebben en ben je een beetje gerust gesteld.

Petra: Fijn dat je zo kan genieten van je zwangerschap.

ElleNY: Veel sterkte

Denice en Kiki: Fijn te horen dat jullie terug thuis zijn.

Zo dat was het een beetje denk ik, nu ik een dagje thuis ben, kan ik jullie proberen terug te volgen ;)

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Aykietje ik slaap ook met 2 kussens! En een kleintje voor onder mijn arm (heb nog die spier gescheurd)

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ passie gefeli met je 35 weken meis! nog eventjes geduld.

@ deli ik hoop ook dat het een dezer dagen gebeurd maar hoorde dat een meisje van mijn gym al 9 dagen overtijd loopt....

@ linka hoe is het met jou meis?

@ duster gefeli met je 36 weken meis!

@ muis ik hoop het ook meissie, begin het nu goed beu te worden! hoe is het met jou?

@ puck jij ook meis! ben benieuwd!

@ sjudith spannend hoor ben benieuwd!

@ eimat gefeli met je 37 weken meis!

@ elle jeetje meis kan je nou nog steeds niet slapen? daar moeten ze echt eens iets tegen doen!

@ duha ja dat soort bezigheidstherapie ken ik, heb een boxkleed genaaid en wandlampjes gemaakt en bekleed! leuk he!

@ tammie gelukkig is alles goed!

@ nair nog gefeli met je verjaardag! nee hier is het niet echt meer te houden! heb al 2 weken oefenweeen en ze worden steeds heftiger! wanneer is 't nou voorbij?

verders weer geen nieuws helaas, maar hou jullie op de hoogte!

xxx

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb nog niet bijgelezen, maar wilde even m'n banner zien!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Austin, voor jou vind ik het spannender :p

16. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Nou dames, ik heb vanmorgen nog wel ff geslapen. 1,5 uur, en toen werd ik wakker door de wekker van m'n man (die moest gaan werken). In dat 1,5 uurtje had ik heeel, maar dan ook heeeel vreemd gedroomd. Niks over zwangerschap of baby's, dus zal hier niet in details treden. Ik ben toen weer naar de wc gestrompeld en heb daarna nog geslapen tot half 9. Niet slecht dus.
    Maar nu ga ik voor m'n middagdutje weer even op de bank liggen.

O ja, ik heb net bij een reformzaak frambozenbladthee gekocht. Was dat hier iemand die het daarover had gehad? Ik heb namelijk ergens gelezen (ik meende op dit forum) dat het inscheuren tijdens de bevalling zou voorkomen of beperken. Ben benieuwd.

17. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi,

@Rebbel: fijn dat Milan snel naar huis mag, ik wens je een hele fijne kraamtijd.

@eimat gefeliciteerd 37 weken super.

@Nair gefeliciteerd met je verjaardag.

@Austin fijn dat je er weer bent.

@ElleNY: ik hoop dat de gyn je snel helpt meid, het gaat hier iets beter, ik slaap een paar uur per nacht wel met onderbrekingen maar die nemen we maar voor lief.

Over roken toen mijn man (toen nog vriend) en ik het over kinderen hadden, en stoppen met de pil. heb ik gezegd ik wil eerst stoppen met roken als me dat niet lukt stop ik ook niet met de pil. Ik wou niet stoppen als ik al zwanger was, dit geeft zoveel stress en wat als het niet lukt een lading schuldgevoel... ik ken mijzelf.
    Dus in november heb ik mijn laatste sigaret gerookt, in april gestopt met de pil.. en in augustus kwam ik in de mmm en zelf toen niet weer begonnen gelukkig was ik snel zwanger. Maar ik weet nu wel heel zeker dat ik niet meer roken wil en het ook niet nodig heb.
    Wat mij ook heel erg heeft geholpen is dat wij verhuisd zijn, en er hier in huis helemaal niet wordt gerookt.
    Heerlijk zo'n fris huis!

Groetjes Maxi

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Diana, ik heb ook framboosbladthee gekocht, heb al een bakkie op, ik vind het smerig haahha maar ben sowieso geen theedrinker :D

19. Mama v Lucas

9 jun 2008
    67
    0
    0
    Mama
    Sint Philipsland
    Heeyheey,

Alles goed hier?
    Hier gaat het zn gangetje bn er niet vaak vanwege mijn BI.
    Mijn zoontje wil nog steeds niet lopen hij is al 14 maanden
    Hij durft gewoon niet.

Nog ff en dan is het zo ver :D

Zijn er al kleintjes geboren?

Wens iedereen die ik niet meer spreek een goede bevalling toe en een fijne kraamtijd!

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

Vandaag 35 weekjes \:D/ :whistle:

Ik ga zo even op kraamvisite bij mijn collega die heeft pas een meid gekregen!

Ik heb vandaag eerste kleertjes van ons mannetje gewassen dus dat hangt nu te drogen.. denk dat ik zeker nog 3 wassen te gaan heb haha..

En heb de vluchtkoffer zo goed als klaar alleen dingetjes van de kleine hangen nu nog op de waslijn en dan kan het straks er ook in!

Voor de rest heb ik even geen nieuws..

Spreek jullie straks wel weer

groetjes

Deel Deze Pagina