Heej Austin! Sterkte hoor met die laatste loodjes maar komt helemaal goed En blaasontsteking? Waardeloos he?
Tjeetje, hier en daar blaasontsteking enzovoort, houdt het niet op bij je Austin, je beebie is stront eigenwijs! Haha! Miranda, je zit nu vol met zenuwen denk ik dat je daarom niet kon slapen en heel veel succes vandaag en ik zal je nieuws goed in gaten houden en gefeliciteerd met je 37 weken, dat is heerlijk! Vannacht best goed geslapen met plaspauze tussendoor.
Ik heb vannacht eens heerlijk geslapen. Ben er maar 1 keer uitgeweest voor het toilet en de rest als een blok geslapen. De laatste weken slaap ik tussen 3 en 6 superlicht en word van werkelijk ieder geluidje wakker. En daarna blijven liggen zit er met Lianna niet meer in. Maar... nou was ik vanochtend dus om 7 uur al uitgebreid wakker en ligt zij nu nog te slapen. @Daisy veel plezier bij de controle @Miranda succes bij de ctg
zo hehe daar ben ik weer. alles bijgelezen... jeetje het rommeld nu alweer bij mij... nog even en ik kan weer de vk bellen denk ik. me buik kan gewoon niet strakker staan als dat tie nu staat anders scheurt mme buik van links naar rechts open. maar ja in ieder geval goed geslapen dus heb genoeg energie dit keer. ik ga ff rondje lopen nu in de kamer. krijg last van me rug van aldat zitten
Goedemorgen Dames, Naat gaat weer proberen om jullie bij te houden. Heb vandaag mijn eerste dag verlof, heerlijk. En heb dus nu ook weer tijd om te reageren. Hier gaat alles goed, voel me goed en beebje beweegt lekker. Maar de schopjes worden wel een beetje pijnlijk zo nu en dan. Ik moet alle kleertjes nog wassen, heb gewacht tot mijn verlof, kan nu langzaam gaan beginnen, jippie. Ook de vluchtkoffer moet nog worden gepakt, voor de kleine ben ik klaar, alleen voor mezelf nog. Alle spullen zijn wel gekocht. Heb nog een tip voor in de vluchtkoffer of om te kopen voor de mensen die thuis bevallen, van dat evian spuitwater (weet niet precies hoe het heet) maar lijkt op een deo bus en kan je heerlijk je gezicht even mee sproeien, verkoeld lekker. @Linka: Ooo jou vriend heeft mazzel mij niet aks vriendin te hebben. Kan ik niet bestaat bij mij niet en Wil Niet ligt op het kerkhof. Dan probeert hij het maar gewoon! Kan echt een b*tch zijn dan hoor. Gewoon opnieuw opvoeden hoor meissie. @Miranda: Mooi buikje hoor meis, het aftellen is voor jullie echt begonnen! @Nair: Wat fijn een filmcamera, kan je straks alles van je kleintje filmen! @Austin: Meis het aftellen is voor jou echt begonnen! Spannend hoor....... @Duha: Mijn man gaat ook niet elke controle mee, ik ga ook meestal alleen. Alleen bij echo's en binnenkort het gesprek over de zwangerschap gaat manlief mee. @Nair: Mooie buik hoor en wat een supermooi kamertje. @Rebecca: Meis ik ga zo voor je duimen dat het draaien lukt en dat je weeen gelijk door gaan zetten morgen. Pfff.... Heel veel sterkte morgen meis, we gaan aan je denken hier! @Passiepaard: Sterkte met je rug meis. @Duha: Fijn dat alles goed was bij de VK. @Nair: Wat vervelend dat slechte slapen. @Miranda: Succes vandaag bij de CTG, misschien krijg je een datum? Gefeliciteerd met jullie 37 weken. @Binna: Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt meis. Werkse vandaag en misschien kan je uit je werk nog even gaan liggen? @Daisy: Veel plezier bij de laatste controle. Kan je jou tante ook niet even langs ons sturen? Ik heb mijn best weer gedaan. Moet zometeen naar de tandarts, heb 2 gaatjes....... Vanavond heb ik een bijeenkomst over BV, ben heel benieuwd. Fijne dag voor ieder en ik zal vaker komen.
Hoi meiden! Wat een mooie buikies zag ik voorbij komen! Miranda en Nair? Het is de laatste dagen ineens aan het rommelen bij me: braxton hicks denk ik, niet pijnlijk, maar wel soms een tijdje regelmatig elke 10 min/kwartier, en dan wordt het weer rustig. En heb steken onderin; volgens mij is de kleine aan het indalen. Vanmorgen werd ik wakker en ik kreeg ineens een gevoel van WOW ik heb een longinhoud zo groot als het huis (jaja, mooie vergelijkingen haal je in je hoofd als je nog half slaapt). Maar echt, zit ineens niet meer de zuchten en te puffen. Ik zou eigenlijk pas maandag naar de gyn (verzet van vandaag naar maandag), omdat mn man vandaag niet kon (hij gaat altijd trouw mee!) maar ivm de onrust in mn buik ga ik toch maar straks. Krijg waarschijnlijk meteen een verwijzing mee voor de liggings echo. Het lijkt wel alsof mn buik merkt dat ik verlof heb: vorige week werkte ik nog en was er niks aan de hand. Met deze buik fulltime aan de slag zou echt niet fijn zijn. Nou, khoor het wel vanmiddag, maar verwacht niks schokkends. Mn buik is gewoon bezig met de voorbereidingen, en ik dacht al dat dat noooooit zou gebeuren, dus ik ben allang blij! Ga even een babywas draaien en dan nog even mn bedje in met een boek!
Naat, ik geef mijn vriend vaak grote bek! Sinds ik zwanger ben is nog erger, dat vind hij niet leuk maar gaf wel toe dat ik EENS gelijk heeft dat ik NU niet alles kan doen!
@Sjorsje: Van harte gefelciteerd meis. @Denicepino: Succes meis. Gewoon bellen, beter teveel dan te weinig. @Debbie: Succes vanmiddag. Inderdaad de voorbereidingen zijn ook hard nodig!
@ sjudith en linka ja dat zou al de derde x zijn deze zwangerschap! @ sjorsje gefeliciteerd met je verjaardag meis! @ naat veel succes bij de tandarts! @ denice ben benieuwd meis! xxx
@ sjorsje, GEFELICITEERD @ alle dames met controles vandaag, succes. Fijn dat de meesten hebben doorgeslapen, alhoewel dat is een aanname omdat er weinig berichten geschreven zijn vannacht. Hoop dat het een juiste aanname is Vandaag home alone Onze zoon heeft bij mijn ouders geslapen en mijn moeder past vandaag de hele dag op. Lekker rustig maar mis hem toch ook wel weer. Het is zo stil nu hier in huis Ik ga vandaag de zolder op om alle rompertjes e.d uit te zoeken van de vorige keer. Even kijken wat ik nu weer kan gebruiken. Vanmiddag visite van 2 vriendinnen en verder beetje schoonmaken maar weer groetjes
Wat gezellig dat er steeds meer mensen lekker verlof hebben en dus tijd om rustig aan te doen. Ik ben weer keurig elke drie uur wakker geworden dus ben er van overtuigd dat de baby dat over een paar weekjes ook op die tijdstippen doet (01.00, 04.00 en 07.00 uur). De laatste dagen ben ik 's avonds helemaal kapot maar dat komt denk ik omdat ik me overdag best wel goed voel en dan toch meer doe als wat handig is. @ sjorsje, gefeliciteerd @ miranda ook van harte @ rebecca, spannend, spannend, spannend, nog 1 nachtje slapen en dan weet je meer. We leven hier zo met je mee. @ daisy, je hoeft geeneens meer een week af te tellen voordat je weet hoe je kleintjes eruit zien, ongelovelijk! echt supergaaf. Ik weet dat je aan het begin helemaal geen onbezorgde zwangerschap hebt gehad, heb je de laatste maanden kunnen genieten, of kwam er teveel bij kijken? @ debbie, hoop dat het bij rommelen blijft en wel onwijs lekker dat je meer lucht hebt
KLOTEKLOTEKLOTE UWV! MOPPER! GRRRR Voor mijn zwangerschapsverlof had ik een WW uitkering, omdat het uitzendbureau mij met 3 maanden zwangerschap op straat gooide. Vanaf het begin heb ik regelmatig contact gehad met het UWV om te checken wat ik moest doen om mijn zwangerschapsverlof aan te vragen. Antwoord steeds hetzelfde: ongeveer drie weken voor je het verlof in wil laten gaan telefonisch een melding maken dan wordt alles geregeld. Op 10 juni (3 weken voor mijn verlof) gebeld en gezegd dat ik zwanger ben en dus zwangerschapsverlof wil. Prima, zou allemaal geregeld worden. De week daar op had ik nog geen schriftelijke bevestiging of wat dan ook dus ik weer bellen; jahoor mijn zwangerschapsverlof staat prima geregistreerd en ik hoef verder niets meer te doen. Op 1 juli (ingangsdatum zwangerschapsverlof) gebeld om te vragen hoe het zit met de betalingen van het verlofgeld; wanneer kan ik de eerste betaling verwachten. Mevrouw kijkt het even na en meld me vervolgens dat de eerste betaling vier weken na de aanvraagdatum gedaan wordt (8 juli dus) en vervolgens wekelijks. Ik krijg van die mevrouw nog de complimenten omdat ik zo lekker op tijd was met de aanvraag zodat ik nu niet met een gat zit in mijn inkomen. Dinsdag 8 juli... geen betaling.... woensdag 9 juli.... geen betaling..... goed, ik vanmorgen weer bellen. Och mevrouw.. u bent helemaal verkeerd voorgelicht. Wij mogen de eerste betaling doen vier weken na de ingangsdatum van uw zwangerschapsverlof (29 juli), maar ik zie ook dat uw dossier nog niet compleet is. We hebben u op 23 juni een brief gestuurd, maar door een interne fout is die nooit bij u aangekomen. Vandaag krijgt u een nieuwe brief en als u die nu terugstuurt dan heeft u vanaf het moment dat wij die brief binnen hebben binnen vier weken een betaling. Dit houd je toch niet voor mogelijk? Ik hang de hele dag aan de telefoon om te zorgen dat het allemaal geregeld is (heb slechte ervaringen met het UWV) en dan nog maken ze er zo een puinhoop van. GRRRRRRRRRRRR Ik vraag nog aan dat mens: waar moet ik dan de komende weken van leven.... Ja mevrouw dat is niet ons probleem. Ik kan toch niet zomaar met een gat van vier tot vijf weken in mijn inkomen zitten? De Nuon e.d. zien me al aankomen: sorry, maar ik moet nog even wachten op het UWV.... ik betaal volgende maand wel..... MOPPER!
Ik herken het helemaal ! bij mij ging dat dus ook zo ik heb dan nog een stukkie ziektewet er tussen zitten maar mijn werkgever heeft het 1 dag te laat ingeleverd en nu krijg ik dus hele maand april geeeeeeeeeen geld. ( had ik dus wel moeten krijgen maar door fout werkgever dus niet gekregen en weet je wat hun zeggen ? "owh" meer niet! ik kan dus naar het geld fluiten) UWV betaald de maand april dus niet aan mij die moet ik aan me werkgever vragen en die zegt je hebt niet gewerkt dus je krijg het niet!
Duha, het is heel stom idd, heb ik ook slechte ervaring mee gehad bij eerste zwangerschap van Myrna met UWV.
Maar wat kan ik er tegen doen? Ik kan toch niet een hele maand zonder geld..... wat nou als die kleine volgende week al komt? Dit is toch te belachelijk voor woorden! Ik kan me voorstellen dat er fouten gemaakt worden als je van werken in de ziektewet beland, maar ik ga van een WW naar een WAZO uitkering.... allebei beheerd door het UWV. Hoe kan dat nou zo gruwelijk mis gaan en hoe kan het dat ik daar niets tegen kan beginnen? Hier kunnen ze toch niet zo makkelijk mee weg komen?
duha belachelijk meissie! bellen en hun achter hun vodden aan lopen hoor. moet je zien hoe snel het dan gaat! hier vandaag niets op mijn agenda. dus ga lekker een beetje poetsen boven lekker in het babykamertje aan de gang. heerlijk toch? gr kim