Goeiemorgen! @Iedereen die een weekje verder is; Van harte gefeliciteerd! \/ @Iedereen die voor controles/CTG moet vandaag; Veel succes! @Iedereen die slecht slaapt; Balen is dat hoor! Probeer (indien mogelijk) overdag maar wat slaap in te halen! @Iedereen die een knuffel nodig heeft (komt ze weer aan hoor ); *KNUFF!* Zal zo ff bellen naar thuiszorg voor klossen onder mn bed enzo. Nu beval ik sowieso in het zkh, maar tis voor de kraamzorg beter als het bed hoger staat. Trouwens voor mezelf ook wel denk ik, kom ik toch makkelijk uit bed 's nachts... aangezien ik ook 's nachts een aantal keren er uit moet... grmbl.... Dus heb vandaag maar weer een lui dagje ingelast, heb ik gister ook gedaan en ik moet zeggen dat dat me goed is bevallen! Begin weer een beetje mijn eigen voeten en handen terug te krijgen, hihi! Tot later! Xx
Goeiemorgen meiden! @Linka: hoe ist met de blauwe billen? Vast al beantwoord, maar ik heb de flessen al uitgekookt (nesteldrang), Heb zo'n steriliseerapparaat gekocht en daar alles in gedaan....KInderwagen heb ik niet klaar nog...is snel genoeg opgemaakt...t zelfde geld voor de wieg...alles is gewassen en gestreken dus dat doet de kraamverzorgster vast wel.... Jeetje nog niet je kraampakket? Das minder! Wat kun je je dan ongerust maken als je geen beweging voelt hè! Gelukkig nu wel weer, fijn! @Rebbel: dat is goed nieuws! heerlijk dat je je kleine ventje binnenkort mee naar huis mag nemen! O, wat zul jij genieten zeg! @Rebecca: Spannend zeg! Ik ga hard voor je duimen dat draaipoging lukt! Succes meid! @Babs: oei vaatwasser stuk? Dat is ernstig minder! Wij hebben sinds 3 maanden een vaatwasser en kan er echt niet meer zonder! Succes met afwassen @Muisa: lekker geshopt? Verlijdelijk hè, al dat kleine spul! @Wie ook weer (sorry): heb idd van de grijze serie van noppies een setje gekocht! Pfff, prijzig hoor, maar zo mooi! Ach mag best een keertje toch? @Daisy: fijn hè zo'n tante! Hier ruikt de keuken weer heeeeeerlijk fris! @Naat: geniet lekker van je verlof! @Denice: meis wat een gerommel bij jou! Nog ff volhouden hè! @Austin: hè meis, nog geen beeb er uit gepoept? Had toch zo gehoopt dat je bezig was! Dikke knuf voor jou hoor! En idd, ons lichaam kan ons heeel erg goed voor de gek houden! Grom! Enne....niet ego hoor! Is heel begrijpelijk dat je ff met je eigen bezig was! @beebje van Austin: laat die ribben ff met rust! @Debbie: jij ook lekker gaan genieten van je verlof hè! En rustig aan doen hè.... @Puck: dat is ff spannend! Misschien volgende week al wel je beeb in je armen! Succes! @Sjudith: lekker hè die hulp! @Philly: denk ik wat gemist? Zat je ook al in de weeen? Nu weer rustig dus....laat t nog maar ff lekker bij je ronddobberen! Was vast wel ff spannend denk ik! @Eimat: fijn dat je thuis mag bevallen! Zo te lezen ben je er erg blij mee! @Pruts: o,o Genemuiden? Heb ik ook nog een scharrel rondlopen, hihi...en een goede vriendin van mij komt daar ook weg....Wel een gat hoor, hahaha....De buitenwacht ben ik een paar keer geweest, kzat (jaja verleden tijd nu) veel in de Corner in Kampen...errug gezellig altijd, heb daar mn vriend ook leren kennen.... @Elle: pfff, meis, wat heb je t zwaar zeg! Kan me voorstellen dat je op bent! Kzou je wel in slaap willen wiegen .....Hopelijk heeft de VK nu een goede hulp voor je?! Enne...geen sorry hoor! Je bent nu zelf ff belangrijker hoor! @Duha: fijn meis, dat je klachtenvrij bent! Lekker genieten! @Miranda: fijn ook wat van jou te lezen! En heerlijk dat je je weer fit voelt! Nog ff lekker rustig genieten van je meiden! Wat een schatjes trouwens dat ze speelgoed voor in de box hadden gekocht voor jullie beeb! Lief hoor! Mooie buik hoor! @Diana: hier geen gekke dromen meer de laatste tijd....ik lijk wel in een coma te zakken wanneer ik slaap, maak niks mee....moet wel vaak plassen, maar ben dan ook zo weer vertrokken...... @Noura: geen last van Yoghurtbroeken Is dat een voorteken? @Elle: fijn dat je serieus genomen wordt, lees net je berichtje! Hopelijk lees ik verderop dat je de klok rond hebt geslapen! @Chantigo: lekker dat je nu de tijd hebt om alles te doen wat je nog moet doen hè! Frambozenbladthee en de bevalling begon? Ik ga gelijk aan de zuip, hihi.... @Nadje: o, dat is niet leuk idd, om zo afgescheepty te worden....Gelukkig wel alles goed met je beeb! @Linka: als mijn ventje het vertikt om iets te doen, zorg ik dat ik voor mezelf alles klaart heb laat alles van hem liggen....zo heeft hij een keer zijn werkkleding niet schoon gehad....stress paniek en zelfs boos, maar nu vergeet hij t echt niet meer, hihi! Ze noemen het niet voor niks SAMENWONEN meis! pak m an! @Sjorsje: jou al een paar dagen gemist...hoe is t met je? En hoe is t met je vader? @Nair: mooie buik ook hoor! En een erg mooie babykamer, kijkt er erg warm in, mooi! @Passiepaard: wat vervelend van je rug zeg! Is daar niks tegen te doen? Mijn vriend is een paar keer meegeweest naar de VK, maar in het ziekenhuis is er 'sa vonds geen controle, dus nu kan hij niet meer mee.... @Aykietje: misschien iets gemist...maarre krijg jij elke keer een echo? Wat gaaf zeg! @Miranda: gefeliciteerd met je 37 weken meid! Succes met de CTG en ik duim hard dat je een datum krijgt vandaag! @Binna: beterschap met je verkoudheid meis! Nog ff volhouden en dan heb je lekker verlof joh! @Daisy: laatste controle, lekker hoor! T komt nu zo heel dichtbiuj voor je! Ik ben echt blij voor jullie! Geniet nog maar lekker van je meiden in je buik, over een paar dagen kun je ze knuffelen! Jippie! ! ! @Sjorsje: gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag! @Austin:blaasontsteking? Denk dat je beebje je ff goed wil laten weten wat zwanger zijn is....Hihi, fij hoor! Heb je wel wat terug te brengen wanneer ze in de pubertijd met allerlei moppers komt....dan heb jij een bak ellende open te trekken @Naat: succes bij de tandarts! Brrr, 2 gaatjes....hoor de boor al zoemen.... @Duha: pfff, daar kan je echt pissed om worden hè....alsof we allemaal zo maar ff een extra maandinkomen hebben liggen.....Grom! Ik vrees voor je dat je wel kunt fluiten naar het geld per direct te krijgen....misschien heb je mazzel en krijg je t nog terug in de komende maanden! Misschien helpt t om ze gek te bellen daar? Aanhouder wint? Brutalen hebben de halve wereld? Kweet niet of die gezegdes in dit geval op gaan...maar kunt t proberen....Succes meid! Nou heb volgens mij iedereen gehad....zo niet sorry.... Hier is t nog rustig, wel af en toe harde buiken steken, vooral als ik rechtop zit...ook krampen, lijkt op ongi....zal wel indalen zijn? Vandaag lekker niks doen, heb ook helemaal geen zin om in actie te komen..... ja misschien nog de envelopjes afschrijven...dan is dat ook weer lekker klaar..... Een hele fijne dag allemaal! Liefs Vera
Oja, we hebben het plastic weer van ons bed gehaald....dat geritsel....we voelden ons net chippies in een zakkie.....moet zeggen dat ik nu ook veel beter slaap! Tja als de vliezen breken dan hebben we een nieuwe matras nodig....Moesten toch nog een nieuwe, dus dat risico nemen we maar.......
Ik heb net mijn laatste beltegoedgeld besteed aan de klachtenlijn van dat belachelijk dure UWV nummer en heb al jankend mijn gal gespuugd en die man die ging kijken wat hij voor me kon doen. Durft hij ook nog te zeggen: u moet u niet zo druk maken mevrouw, dat is niet goed voor de baby! Hoe durft hij? MOPPER! (mijn MOPPER staat voor alles wat lelijk is en ik hier niet neer durf te zetten omdat jullie dan hele slechte ideeen over mij krijgen)
Wil je je MOPPER ff kwijt in een PB? Misschien lucht t op? Hopelijk gaat die man daadwerkelijk wat doen voor je en was het niet gewoon om je af te schepen.....
Goedemorgen allemaal! Jaja, jullie hebben geen nachtelijke berichten van Elle gekregen! Dat is niet omdat ik de hele nacht zo heerlijk heb geslapen maar.... ik heb wel beter geslapen en er niet - zoals gebruikelijk - minstens een uur of 2 uitgeweest. Wel ontzettend ziek geweest vannacht... overgeven. Maar eerlijk gezegd voelde ik me daarna een stuk beter en heb ik toch wel een paar uur lekker geslapen (met plaspauzes). Hoop doet leven (letterlijk!). @Sjorsje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! \/ @Rebecca: spannende tijden bij jou. Wat ik nog niet begrijp is waarom een baby het benauwd kan krijgen van een draaipoging? Dat ie gestresst kan raken dat snap ik maar benauwd? Wie kan me dat uitleggen? @Passiepaard: wat naar dat je zo'n rugpijn hebt (ken het gevoel). Heel veel sterkte... enne.. je mag 6 paracetamol per dag hè? @Aykietje & Maxi: 9 kilo! Lijkt me heel keurig! Ik zit hier op 13 inclusief zo'n 5 liter vocht.. bleh @Miranda: gefeliciteerd met de 37 weken! @Nair: hoop dat je nog een beetje geslapen hebt na 1 uur! @Binnabinna: verkouden! Hier nog eentje.. bloed irritant hè? En je bent al zo moe en dat wordt je nog moeier. En dan moet jij ook nog werken. Veel sterkte hè! @Daisy... nog maar 6 nachten slapen! Zo spannend maar zo leuk! @ Duha... oh, wat irritant. Die instanties zijn verschrikkelijk! @ Austin... AAAAAAAAAAAH! Ik denk elke dag aan je en hoop zo voor je! En dan nog wat algemeenheden: Manlief gaat altijd mee op controle (dat vergt wel wat planning maar het lukt eigenlijk altijd wel). Hij googled ook alles en stelt veel vragen aan mij en aan de VK (soms denkt ie het beter te weten omdat hij arts is maar gelukkig komt hij met zijn Nederlands niet zo ver ). Ook zijn mijn moeder en mijn schoonmoeder een keertje mee geweest. Die hadden nog nooit eerder een doppler gehoord! Vooralsnog denken we in het ziekenhuis te willen bevallen en ik wil proberen BV te gaan geven. Oja, Mariel vroeg naar een winterjasje en in welke maat. Misschien is het handig om even te wachten tot de baby geboren is want dan weet je of je kindje al begint in 56 bijvoorbeeld... Tot slot: Pruts? Welke verzekeraar is dit? Mijn zus heeft dit soort problemen met de OHRA gehad... AAAAh. Zo... een beetje goed gemaakt voor de aflopen dagen hoop ik. Dit geeft wel aan dat ik me wat beter voel. Het is nog niet optimaal maar wie weet gaat het de goeie kant op. Nu het weer nog! 8) Iedereen een heel fijne dag en nog bedankt voor alle goede en lieve wensen Elle
Buddy, lieve Buddy! Blauwe plekken heb ik nu op mijn arm, toen ik in spiegel zag toen me armen omhoog ging, aaaaiiiii, lelijke blauwe plekken, maar niet op de billen, maar onder de rug pijnlijk, nu is minder, gelukkig maar! Samenwonen, idd daar doe je samen, alles samen idd, mannen moet eens volwassen worden, haha! Indalen? Of voorweeen? Dat kan zijn!
Centraal Beheer Achmea. We hebben daar de verzekering al lopen sinds we auto rijden, dus nou zo'n ruime 8 jaar. Net voor een paar maand een andere auto gekocht (VW transporter, bestelbus). Normaal valt dit niet onder autoverzekeringen, dus zullen ze wel gedacht hebben "dan kunnen we gelijk die premie goed de lucht in gooien" grr.
Nou de meneer van het klachtenbureau belde me nu net al terug, dat valt dan weer mee. Hij heeft de afdeling WAZO gesproken en ze gaan proberen om een spoedbetaling te doen zodat ik in ieder geval vandaag of morgen een beetje geld binnen krijg en verder wordt mijn klacht verder in behandeling genomen en word ik teruggebeld door iemand van de afdeling die de fouten gemaakt heeft en mag ik daar nog eens flink mijn gal tegen spugen. Geloof me, ik ga het dan niet laten bij MOPPER, maar zal zeer genuanceerd zijn in wat ik precies bedoel!
Hoe dat kan? Omdat het UWV een log grote overheidsinstelling is. Ik ga er verder niet op in, maar weet dat je niet alleen staat. Ik loop al vanaf 1997! met hun te tobben, afgelopen maandag weer een hoorzitting gehad, soms win ik er een, soms verlies ik er een. Het is vreselijk! Dikke knuffel van mij (hoewel je daar niet mee kunt betalen bij AH)
Elleny: Ik weet dat ik 6 Paracetamol mag, maar dan denk ik, ik ga wel weer liggen. Ik loop bij fysio, probleem is dat het gekraakt moet worden maar dat eigenlijk tijdens zwangerschap niet mag. Ze doen nu met beleid, handdoeken er tussen en met twee man mij vasthouden (zie je het gebeuren?) Dan springen de tranen in mijn ogen (niet van pijn maar de ontlading dat het weer even op zijn plek zit) zweet aanvallen weet ik veel, dat gedeelte van je rug zit heel nauw in contact met je emoties,..Dit had ik ook al voordat ik zwanger was hoor, dus daar heeft het niks mee te maken, alleen nu je die extra kiloos mee sjouwt en buik echt naar voren draag is het gewoon heel lastig. Tja wat zal ik zeggen van jouw slapen. het klinkt ietsje beter, maar overgeven en 10x plassen geef nog niet de echte rust die je nodig hebt. Was het geen reactie op die pillen, maar je maag? Hopelijk gaat het aankomende nacht nog wat beter. Je zult wel zo gaar als een paddestoel zijn,.. Linka: Ik denk niet dat het verstandig is dat we jou 'lastig vallen' met onze mannen die wel van alles doen in huis. Blijkbaar heb jij je hier bij neergelegd, of niet maar is het niet anders. Ik denk namelijk dat je dr verdreitig van wordt als je maar blijft lezen dat wij niet van gemakzuchtige mannen hebben, dus dames laten we daar maar mee ophouden? Fijne dag! en succes iedereen die op control etc moet moet vandaag. Ik moet om 14:00 bij vk zijn, heb er zin in. PS/ Ik heb bewondering voor degene die zulke bijleesacties doen hoor. Ik lees alles, maar op iedereen reageren kan ik niet ordenen. Ik leef met iedereen mee, maar pik er elke dag paar uit waar ik op reageer.
Weet je, zo af en toe vraag ik me af wat er erger is: geen uitkeringsstelsel hebben (dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent) of een zeer slecht functionerend uitkeringsstelsel hebben.
@Maxi @Aykietje; Hier nog iemand die 9 kilo is aangekomen. Ben hier ook best tevreden over @Miranda; Gefeliciteerd met je 37 weken. Succes bij de CTG @@Diana; Succes bij de controle @Sjorsje; Gefeliciteerd met je verjaardag en met je 34weken @Naat; Eindelijk verlof, geniet er lekker van! Succes bij de tandarts en veel plezier bij de BV cursus @Denice; Ik zat ook eerst in de ziektewet en kreeg die periode gewoon van mijn baas betaald Groetjes Silvia
Goedemorgen ladies, Ik zie 1 nachtelijk berichtje, dus ik denk dat de meesten een goede tot redelijke nachtrust hebben gehad! Dat is hartstikke fijn natuurlijk @Rebecca: frustrerend voor je die onzekerheid, blijf gewoon vragen of ze het uit willen leggen hoor! Ik denk dat voor je kindje optie 1 het beste is, maar ik kan me goed inleven in het feit dat je er klaar mee bent. Maar probeer de moed erin te houden! @Miranda: wat een mooie buik, je bent prachtig zwanger hoor! Ik hoop dat je straks met een datum naar huis komt. Nog even volhouden meid en dan heb je je jullie meisje in je armen. @Nair: ook al zo'n mooie buik! handig he om er dingen op te zetten hihi @Binna: balen joh, ook nog verkouden. Ik vind het knap van je dat je het allemaal zo goed volhoudt! werk ze @Daisy: nog maar 6 daagjes meid, de laatste controle is ook weer een mijlpaaltje! @Sjorsje: gefeliciteerd met je verjaardag. @mariel: had je je tas al binnen? welke is het geworden? Er was nog iemand jarig, maar ben vergeten wie. In ieder geval ook gefeliciteerd! @Duha: dat is irritant zeg, en bij dat soort instellingen ga je vaak van het kastje naar de muur. Hopelijk kan er toch nog iets geregeld worden! @mik: zo jij hebt het wel heel rustig voor jou doen Is ook wel een keertje goed voor je. @queenbee: jij bent altijd zo lief met je knuffels. Fijn dat je handen en voeten weer wat geslonken zijn. Wat dat betreft ben ik ook wel blij dat het weer iets minder is nu. @Esprit: ja het is weer rustig in de buik gelukkig. Was inderdaad even spannend Hier ligt ook geen zeiltje hoor, vond het vreselijk de vorige keer. Ik leg er van de week zo'n molton zeiltje van de Hema onder. Vorige keer zijn mijn vliezen door de vk gebroken, dus we zullen zien hoe het nu gaat. @Elle: nou in ieder geval een betere nachtrust, dat geeft de burger moed! Ik vind het sowieso knap hoe je het allemaal doet meid, een verhuizing en een adoptie en zelf nog zwanger, petje af hoor! @Passiepaard: succes met je rug meid, het zal nu niet meevallen met dat extra gewicht wat er aan hangt. @duster: 9 kilo is hartstikke netje, zit nu op 13, ben ik ook wel blij mee. Verder niks nieuws onder de zon hier fijne dag allemaal liefs Philly
goedemorgen, Morgenochtend om 9 uur wordt ik naar de vk gebracht ga aan het infuus om weeen te stoppen en dan de draaipoging, willen jullie aub hard met me meeduimen dat het lukt!
@ rebecca: Hier ook hoor meid, ik hoop echt dat het lukt voor je! @MyAngel: jij ook succes morgen meid, ik hoop dat ze goed prikken deze keer. Hou vol he, hierna nog maar 2 keer!
rebecca succes ! ik kreeg in het ziekenhuis te horen dat ik niks kreeg voor de weeen te stoppen als het komt dan komt het zeiden ze. we gaan het niet tegen houden :S
elleNY: dat kleintje het benauwd kan krijgen tijdens de draaipoging komt omdat, hij/zij ligt in een onvolkomen stuit, dus ze tillen het kontje uit de bekken waardoor hij eventje dubbel komt te liggen, dus als het ware dubbelgeklapt, dat is geen fijn gevoel voor zo'n kleintje, en daar kunnen ze last van krijgen, ze worden er ook gestresst van dus daar kunnen ze negatief op gaan reageren, zo is het mij uitgelegd. vind het ook geen fijn idee, maar ik heb er vertrouwen in dat ze weten wat ze doen, tijdens de poging wordt de hartslag van de kleine constant bewaakt,