Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    my angel, gecondoleerd met je oma. en veel sterkte met de bajesdag morgen en de nasleep ervan. zal aan je denken morgen!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lauwie ga toch lekker stoppen met werken meissie

dit is niet goed voor jou en voor de kleine. neem je rust en dan heb je 10 weken erna in plaats van 12 nou en?

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Lauwie, net als mik zegt. Lekker stoppen met werken. Of werk nog 1 week ipv 2, zodat je dat netjes kan overdragen enz. En stel prioriteiten, misschien kan je eea online regelen of overlaten aan een vriendin/familie! Laat je niet gek maken!

4. Eimat

Eimat Niet meer actief

hey dames,
    bedankt voor de antwoorden maar als je beebje al vast in het bekken ligt dan is ie toch al helemaal ingedaald? Hij/zij ligt namelijk al vast in het bekken zei de vk me vorige week...

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Misschien wordt je bekken enz alvast wat weker voor de bevalling, daardoor ga je ook waggelen.

6. Eimat

Eimat Niet meer actief

misschien dat het dat dan is... maar doet echt pijn soms. Bedankt

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Lique80; Kan je een beetje in bed 'zitten' zeg maar. Het is verstelbaar, dus hij kan helemaal plat of helemaal rechtop of van alles er tussenin. Had ik bij Jamie ook, heerlijk vond ik het! Vooral na de ks toen, want dan kan je eerst niet zelf omhoogkomen..

@Cantico; Heb je ook weer een punt. Maar denk toch wel dat de wc comfortabeler zit dan een po...;)

@MyAngel; Sterkte met alles meis!

@Puck2008; Gefeli met je 36 weken!

@Esprit; Dat heb ik ook hoor. Kan hem altijd zo ophalen mocht het nodig zijn. Scheelt ook dat het maar een minuutje van ons huis is.. Nog eventjes dan weet je of dromen idd bedrog zijn of niet... ;)

@Linka; Zal zo eens ff spieken op hyves naar de foto's!

@Eimat; Heb geen last van mijn heupen, maar wel van mijn liezen. Vooral als ik op bed lig en wil draaien of wil opstaan, zo'n vervelend gevoel!

Zo, ga ff lekker op de bank hangen met thee en koekjes met de voetjes omhoog! Lekker ff House kijken! Iedereen een hele fijne avond gewenst en tot gauw!

Xx

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Queenbee, dat klinkt inderdaad goed. Ik heb een kast boven mijn hoofdeind.(Zie album 2e blad) Vorig jaar hebben we een plank gemaakt die kan ik daar tegenaan zetten, zodat ik rechtop kan leunen in bed. Beetje hetzelfde idee, denk ik, maar niet verstelbaar.

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo ben ik weer even, heb wel alles gelezen, maar niet alles onthouden. Maar wilde toch even snel twee mensen succes wensen voor morgen!

My Angel: Gecondoleerd met je oma. En wat vervelend dat ze niet weten waar de infectie vandaan komt(komt me bekend voor) Veel succes morgen!

rebecca: Jij ook heel veel succes morgen. Hopelijk gaat het allemaal goed en kan je snel op de natuurlijke manier bevallen!

Verder las ik dat Rebbel Milan binnenkort mee naar huis mag nemen. Wat een super nieuws zeg!

Hoe gaat het trouwens met Cinthia? Ze mocht toch ook naar huis?

10. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Nee, pijn doet het niet. vind het alleen irritant met dingen vastpakken enzo. Ik hoef me denk ik dus geen zorgen te maken, en ik ga er gewoon van uit dat het vanzelf weer overgaat. Mijn moeder heeft het pas geleden nog gehad en zij had er inderdaad ook snachts veel last van. Ze is eraan geopereerd (operatie van nog geen 5 minuten) en heeft nu nergens meer last van.

O ja, woensdag al? Wat spannend!

11. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Kan dat echt zo'n pijn doen dan? Nou, dan mag ik echt van geluk spreken. Dan stelt dat van mij niks voor hoor. Ik heb (gelukkig dan maar) alleen last van tintelingen en een doof gevoel.

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik kan 's morgens mijn vingers niet eens strekken :( doet zoveel pijn!
    En ik heb de hele dag last van mijn ringvinger die niet meewerkt :(

@ My Angel.......wat een week meid :( Gecondoleerd met je oma :(

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

My Angel, gecondoleerd met je oma. En heel naar dat je er nog een bajesdag bij hebt gekregen...

Rebecca, *duim duim* nog steeds voor jou voor morgen!

Diana, klinkt heel vervelend dat carpaal tunnelsyndroom. Hoop dat je iets vindt om het dragelijk te maken.

Verder weet ik even niet meer waar ik op wilde reageren...

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @MyAngel: gecondoleerd met je oma. En heel veel sterkte morgen en het weekend.

@Lauwie: ik ben ook heel onverwachts met mn werk opgehouden. Erg frustrerend maar alles loopt gewoon door hoor. Ik had er zelf het meeste last van. Nou, dat kan de bedoeling toch ook niet zijn? Toen ik me dat realiseerde kon ik het wat makkelijker van me af zetten. En wanneer je ook bevalt, je hebt ALTIJD recht op 16 weken verlof. Overtijd dagen krijg je dus inderdaad pas laat als je 4 weken vooraf pas stopt.
    Enne, vrienden bezoeken en fitnessen kan toch meteen van je prioriteitenlijstje af meid! Er is echt ook een leven na je bevalling waarin je daar tijd voor hebt, echt waar!

Kan me verder op dit moment niet zoveel meer herinneren van wat ik heb bijgelezen. Oja, ElleNY heeft wat beter geslapen! Ik duim echt voor je dat je nu in dromenland bent en er morgen in de loop van de ochtend pas weer uitkomt!

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Helemaal vergeten: afgelopen dinsdag op mn werk geweest en toen nog heel even geshopt. Een fantastische luiertas gekocht! Ben er o zo wijs mee. Past qua kleur heel goed bij de Bunkers die ik heb. Merk is geloof ik Sigikid.

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

slaap lekker iedereen!

Ik heb ontzettend last van maagzuur hoop dat ik kan slapen!

Groetjes

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Eindelijk is hyves weer goed.

Muis, ja tjeetje irritant hoor, soms dacht ik rot maar lekker op met die hyves, maar soms is wel leuk om contacten te krijgen, haha!
    Dus er zitten nu de foto's op hyves, nou ik ben zo blij met foto's! Heerlijk!

Vannacht redelijk geslapen. Gisteravond visite gehad van me vriendin en haar man en kids.

Vandaag om half 12 moet ik naar VK en Myrna gaat gezellig mee en daarna gaat ze naar haar vader, pappa weekend en haar broertje wordt as maandag 1 jaar, dus blijft ze daar tot dinsdag, als ze maar geniet vind ik belangrijkste en blijft ze wel woensdag bij mij, daarna volgende week vrijdag 18e gaat ze op vakantie, zal haar wel veel missen, maar als ze maar geniet in Frankrijk!

18. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    en Elle, goed geslapen?

My Angel, gecondoleerd, en sterkte op de bajes

Diana, ik ken het..........

Linka, succes bij de VK

Verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren. Ikzelf heb steeds een branderig/pijnlijk gevoel in mijn schaambeen, kennen jullie dat? Het is voor mijn gevoel anders als het drukkende gevoel door het indalen.
    O ja, en vanmiddag ga ik kijken voor een mamafiets, ik twijfel tussen de gazelle bloom en de sparta amazone. Iemand ervaring/tips?

19. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    oh, en ik zie mijn banner! Vandaag 35 weken! Weer een weekje verder..

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gefeliciteerd Willelien. Mamma fiets heb ik ook in Union Flora in geel, ben heel blij mee! succes met uitkiezen.

Neej dat heb ik zo'n gevoel niet, misschien omdat ik soepele bekkenbodemspieren heb dat het makkelijk gaat bij mij en ik voel als ik meot lopen drukkende gevoel en ook bij vagina de bewegingen, eng hoor!

Deel Deze Pagina