Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Hoihoi,
    hier gaat alles goed! Nog geen teken van het indalen wel af en toe keiharde buiken (denk oefenweeën) maar die doen helemaal geen pijn, gelukkig.
    Fijne dag iedereen

@ rebecca en my angel: heel veel sterkte

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen dames!
    Redelijk geslapen alleen die handen he :cry:

@Willelien, hier ook last van schaambotje,bekken en alles in die omgeving. Volgens de vk is dat door het indalen! Dus niks ergs maar erg vervelend :p
    En gefeliciteerd met je 35 weken, weer een stapje dichterbij!

@ Petra, super dat je nergens last van hebt! Geniet er van!

@ Linka, succes bij de vk :)

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen,

@MyAngel,gecondoleerd met je oma,heel verdrietig....
    Wat heb je toch veel te verduren tijdens de zwangerschap!

@Rebecca,hoop zooo dat het gaat lukken!

@Linka,succes straks vij de VK!

@Petra,jee voor jou schiet het ook al aardig op zeg!

@Willielien,gefeliciteerd met je 35 weken! \:D/ \:D/

@Austin,hoe gaat het met je meissie?

Fijne dag allemaal!

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Willielien: ik heb de Sparta Amazone sinds kort. Hij bevalt heel erg goed. En is toch net even wat minder duur dan de Gazelle. Vind hem persoonlijk ook mooier. Ik heb hem zelf besteld via www.fietsenwinkel.nl Scheelt echt een paar honderd euro met een normale fietswinkel.

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ rebecca succes meis!

@ daisy goed dat alles weer helemaal in orde was, wat komt het dichtbij voor je nu he!

@ miranda jezus meid dat was wel schrikken gelukkig mag je morgen al weer terug komen!

@ myangel gecondoleerd meid ik wens jullie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!

@ puck gefeli met je 36 weken meis!

@ lauwie je maakt je veels te druk over veel te veel dingen meis, doe het rustig aan en ga anders nu al met verlof.

@ linka veel succes bij de vk vandaag meis!

@ willelein gefeli met je 35 weken

hier op van de frustraties! gisteren compleet ingestort....

hoe is het met bemy zie geen berichten van haar voorbij komen.

xxx

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Austin, nog heel even volhouden :)
    Je kan het :D
    Denk aan je kindje ;)

*knuf*

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bemy wil niet zo vaak meer komen hier omdat ze hier niet zo gezellig vond of zo, niet dat ik weet, maar als ik me herinner dat is zo.

En hoe is dan nou met je Austin? Hou je nog even vol meis?

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neej he, ingestort, lucht je hart hier even op, vertel meis?

9. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    wil het nog een beetje Austin?

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ sjudith dank je meis

@ linka het is zwaar maar heb geen keuze...alles goed met jou?

xxx

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Austin sterkte meid! Het kan nou niet lang meer duren *knuf*
    Hier ook de 36 weken bereikt. Ben benieuwd of dit kleintje mooi rond de uitgerekende datum komt, of net als z,n zusje 2 weekjes eerder...nog een week en dan echt aftellen.

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tjeetje, vervelend, met mij iets beter dan gisteren en vanmorgen, had gisteren maagkrampen en buik bovenkant dat baby hele tijd zitten te duwen, tjeetje wat doet dat zo zeer :(

Vanmorgen hoofdpijn maar nu is verdwenen en gaat nu veel beter en Myrna ligt te snurken.

Hier hele dikke knuff voor jou, ik denk aan je!

13. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Austin - Hey meis, lief dat je naar me vraagt. Ik ben er zo af en toe nog wel op het forum. Maar door drukte (omdat ik nog 5 hele dagen werk) lukt me het niet om alles bij te lezen. Maar mijn lieftallige Buddy houdt me d.m.v. 'n mailtjes op de hoogte van de gebeurtenissen hier. Dus ik kijk iedere dag even snel in m'n mail ;)

(Maar helaas vandaag weer geen nieuws van over jou :( ) Nog even volhouden hoor. Het kan nu echt niet lang meer duren. Kunnen ze niet alvast strippen ofzo? Als je er helemaal doorheen zit kunnen ze je zo toch niet langer laten lopen? Wat zegt de VK ?

Groetjes,

14. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Austin; inderdaad misschien en dooddoener maar het kan niet lang meer duren,...We denken allemaal aan je, nou dat zijn er wel veel he ;)

Lauwie: Schrap een paar dingen. Netw at de meiden zeggen. Je vriendinnen zien kun je na de bevalling ook, en ze willen vats ook graag naar jou een beeb komen. Fitnessen hoeft ook niet meer. Probeer lekker gezond te eten, veel fruit en evt een vit. prep voor zwangeren. En wat werken betreft als er nog dingen af moeten, tja dat ken ik maar....misschien kun je een lijstje maken wat echt je vervanger niet kan doen en deze verdeel over je de aankomende 2 weken halve dagen (mits mogelijk op je werk maar bij mij kon dat) Ze moeten het straks ook zonder jou redden hoor. En wat je verlof betreft je hebt recht op 16 tot 18 weken naar gelang je te laat bevalt, dus ophouden met zeuren op dat werk. Denk aan je zelf en je baby!

Gisteren bij vk geweest, alles was weer goed bloeddruk 140/65, baby ligt los met kopje in bekken en ze verwacht een 7 ponder. Ik ben helemaal blij! Moet lekker vaak in bad gaan met lavendel oliie en stoppen met jakkeren (kijk Lauwie beste stuurlui staan aan wal ;)) Dus vandaag laatste werkdag, oke ga maandag nog paar kleine dingetjes afmaken. En ik ga me voorbereiden op de baby, gewoon in mijn hoofd, praktisch heb ik alles klaar. Maar moet afscheid gaan nemen van een tijd waarin ik geen mama was en alle ellende nu een plekje geven, ruimte maken in mijn hoofd voor het meisje dat MIJ de liefste moeder van de hele wereld vind, oh wat klinkt dat heerlijk *traan*

Fijne weekend
    Lies

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Passiepaard,
    Daar ben ik ook al mee bezig hoor! En gek idee dat iemand je straks heel hard nodig gaat hebben :)
    Een bklemmend maar ook heel fijn gevoel :D

16. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Babsie: Heb je lekker genoten van je home alone dagje?
    @Petra: Ben heel benieuwd of jou kindje straks ook het ritme van jou wakker worden heeft.
    @Duha: Dat is ook wat he het UWV! Ze kunnen je toch niet zonder geld zetten, hoop dat ze snel wat naar je gaan overmaken! Gelukkig stortten ze bij mij alles naar mijn werk en krijg ik gewoon mijn salaris!
    @Mik: En meis heb je genoten van je dag zonder afspraken? Ik heb vandaag niks op de agenda, heerlijk!
    @Queenbe: Ook ik ga binnenkort de klossen plaatsen, ook al beval ik in het ziekenhuis, merk dat het uit bed stappen mij steeds meer moeite kost. Ook leg ik voor de zekerheid zo'n bedzeil in bed, stel je toch voor dat je vliezen breken, kan je je matras afschrijven ben ik bang.
    @Esprit: Wat een reacties! Enveloppen geschreven gister? Ik heb etiketten gemaakt, vind het eigenlijk niet zo mooi, maar ze zitten al op de enveloppen, dus het moet maar!
    EllyN: Wat fijn dat je wat beter hebt geslapen meis, vanacht ook geen berichtjes van je, super. Hopelijk ga je je snel wat beter voelen.
    @Passiepaard: Jij hebt echte strijd met het UWV zo te lezen, en loopt dat al zo lang? Dat is toch ook om moedeloos van de te worden......Veel sterkte met je rug, klinkt erg pijnlijk allemaal.
    @Rebecca: Meis ik ben duimen aan het draaien voor je. Als het goed is zijn ze nu met je bezig! Spannend, hoop zo dat de draaipoging lukt!
    @Denicepino: Na 34 weken geven ze gaan remmers meer voor weeën, dan laten ze het gewoon komen. Onderzoek wijst namelijk uit dat het voor de kleine niet veel verschil maakt of het met 34 of 37 weken wordt geboren, geloof ik.
    @Willielien: Vanacht wat beter geslapen dan gister nacht?
    @Noura: Is de kleine nog flink aan het bewegen gegaan?
    @Pruts: Gefeliciteerd met je verlof!
    @Linka: Super foto's hoor meis!
    @Chantico: Vrijen mag gewoon met ontsluiting, als de vliezen zijn gebroken niet meer.
    @Schatje: Weet precies wat je bedoeld met het lijkt wel of de kleine er via mijn navel uit wou. Ons kleintje ligt met de voetjes in mijn zij en daar komt me soms toch een voetje gewoon naar buiten zetten, erg raar gezicht en ook niet een heel prettig gevoel vind ik persoonlijk!

Ik denk dat het uitkoken van flesjes nog niet zoveel zin heeft, als je pas over een week of vier bevalt, moeten ze volgens mij alweer opnieuw uitgekookt worden.

@Debbie: Fijn dat alles in orde was bij de VK.
    @Diana: Heel veel sterkte meis. Lijkt me een vervelend gevoel.
    @Daisy: Oooo woensdag al, spannend! Kan je nog een beetje wachten?
    @Debbie: Heb je de maxicosi nog in elkaar weten te krijgen.
    @Miranda: Het wordt wel spannend voor je gemaakt ieder keer meis, gelukkig zaterdag nog een keer een CTG. Nog geen datum voor het inleiden gehoord?
    @Myangel: Gecondoleerd met je oma. En heel veel sterkte in het ziekenhuis vandaag! Meid wat een nare toestanden allemaal. Hoop dat je je er een beetje doorheen weet te slaan.
    @Puck: Gefeliciteerd met je 36 weken!
    @Eimat: Klinkt als indalen wat je voelt. Volgens mij hoort dat er gewoon bij.
    @Muis: Is de misselijlkheid weer over?
    @Maxi: Ook wel een beetje aan jezelf blijven denken, hoor meis.
    @Lauwie: Meid als je er zo doorheen zit ga dan eerder met verlof. Rust is belangrijk en je werk red zich echt ook zonder jou.
    @Linka: Succes bij de VK.
    @Willielien: gefeliciteerd met je 35 weken.
    @Petra: Fijn dat het zo goed met je gaat. Lekker voelt dat, of niet? Hier ook weinig klachten en als ik dan de klachten van andere hier lees, weet ik dat ik echt mijn handen moet dichtknijpen.
    @Daisy: Hoe is het met jou meis? Hoe voel je je?
    Red je het allemaal nog een beetje?
    @Austin: Meis doe je rustig aan? Ik denk aan je. *Knuf*
    @Rachel: Ik ben ook al zo nieuwsgierig. Helaas weten we het niet van tevoren en zullen we moeten afwachten.
    @Passiepaard: Geniet van je laatste werkdag.

Ik hoop dat ik niet iemand ben vergeten, anders sorry!

Gisteravond heb ik een bijeenkomst over borstvoeding gehad. Wel intressant op zich, maar wat een kippenhok zoveel meiden bij elkaar. Wel vond ik dat er werd gedaan alsof je de hele dag, 24 uur, druk bent met voeden. Is dat echt zo?
    Dit vanwege het vraag en aanbod zeg maar. Daar schrok ik wel een beetje van, maar goed wil het nog steeds gaan proberen.

Vandaag heb ik lekker een rommeldagje in huis. Even het kamertje soppen en de vluchtkoffer inpakken.

Fijne dag allemaal.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Naat, ik dacht dat je in het begin elke 2 uur moet voeden :cry: dus gaat wel pittig worden hoor!
    Heb al een kolf, kan manlief ook zijn bed uit!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja je moet om de 2 uur bv geven, als je echt echt echt aankan en wil met alle liefde geven moet je ook niet stressen enzovoort, gewoon vol met geduld hebben dan gaat het makkelijk met bv. en ook doorzettingvermogen hebben.

Maar ik ga fles geven, voel me zekerder door vorige bevalling.

19. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Allemaal goed geslapen zie ik.
    Hier om 5 uur al wakker, omdat een klein mannetje had besloten dat de dag toch echt begonnen was hihi.
    Dus ik heb alles bijgelezen, maar heb even geen puf om te reageren.(alles is trouwens ook al gezegd denk ik ;) )

Ik wilde wel even zeggen:
    Vandaag 37 Weken! \:D/ \:D/ \:D/

Ik mag dus gewoon in het kraamhotel bevallen.

Verder nog een weekje en dan heeft mijn man vakantie. Hij heeft z'n rooster volgende week al aangepast naar minimaal, zodat ik een beetje ontlast wordt, want het valt me nu wel zwaar om de hele dag met een kleintje bezig te zijn. Mijn rug gaat het opgeven.

Verder geen nieuws hier

fijne dag allemaal

liefs

Philly

20. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hallo allemaal,

Eerst en vooral, DUIM DUIM DUIM, voor Rebecca

MYAngel, gecondoleerd en sterkte vandaag!

Austin, hou nog even vol! Je bent er bijna!

Voor de rest ben ik gisteren naar een Borstvoedingsles geweest, als ik straks even tijd heb zal ik de voornaamste zaken hier even plaatsen voor zij die dat wensen. Bij ons raden ze aan om om de 4 uur eten te geven. Als het kindje natuurlijk niet heel veel drinkt moet je af en toe wat bijvoeden. Ze lieten ons ook weten dat er tussen 6 en 12 voedingen per dag gegeven worden maar dat 12 voedingen per dag eerder uitzonderlijk zijn.

De andere zaken zal iks straks even neerschrijven.

Voor rest niet echt zin

Deel Deze Pagina