Om de 4 uur voor een pasgeboren baby? Dat is wel heel erg weinig. Zeker bij BV. Zelfs FV begint met iedere 3 uur.
dank voor al jullie reacties. voel me al stuk beter! heb gisteren een lijstje gemaakt met wat echt snel moet, wat voor 37 wkn moet en wat tijdens mijn verlof kan. die lijst van wat snel moet valt best mee. dat geeft echt rust. de kleine dingetjes doe ik wel tijdens mijn verlof en als het niet meer lukt, is het ook niet echt erg. ik heb net trouwens gebeld met het UWV en ik had gelijk! ook als je 4 weken van te voren stopt, heb je langer verlof als je later bevalt! misschien voor sommigen van jullie ook fijn om te weten. zo intake kraamzorg, dus ga ff snel douchen! hoop dat ik zo nog ff tijd heb om te reageren op jullie berichtjes. liefs, lauwie
Is waar wat Pendrag zei! Nou bewn benieuwd! en Philly fijn dat je man vrij heeft, zodat je lekker veel hulp krijgt, is wel fijn! Gefelciiteerd met je 37 weken! Super!
Als het kindje meer nodig heeft geef je gewoon meer maar als het babytje slaapt wordt er aangeraden om het zeker om de 4 uur wakker te maken. Volgens de vroedvrouw gisteren is in principe als de baby goed drinkt en de productie komt goed op gang om de 4 uur voldoende. Ik dacht al na 2 weken de nachtvoeding te vervangen door een flesvoeding om zelf ook wat te kunnen doorslapen, wat blijkt nu, dat de nachtvoeding de belangrjikste is van allemaal.
Even snel, wel een beetje aan de late kant, Rebecca succes wensen. Zal aan je denken meid! Verder weet ik niet meer waarop ik wou reageren, oh philly geloof ik gefeliciteerd met je 37 weken. Nu lekker bevallen waar je wilt (indien mogelijk), vond ik een hele opluchting
Vraagje: Moet je persee klossen onder je bed, ook al beval je in het ziekenhuis? ik heb nl. een boxspring en die is al vrij hoog! Hoe hoog moet het bed eigenlijk staan?
Goeiemorgen meiden! Kben net wakker .....en heb een hoofd vol met watjes....moet echt nog ff wakker worden.... @MyAngel: succes vandaag meid, hierna nog 3 keer gelukkig! @Rebecca: inmiddels zal de draaipoging al geweest zijn? Misschien ben je nu al aan het bevallen of hou je je lieve beebje al in je armen? Ben zeer benieuwd! Denk aan je meis! @Lauwie: stop toch met werken meis! Ik werd er al moe van toen ik las wat je allemaal op je programma had staan nog! Denk aan jezelf meis! @Austin: tjee meissie, valt niet mee zo hĆØ....kan me alleen maar aansluiten bij wat de anderen ookal schreven....nog ff volhouden en je beebje komt er echt op een dag uit meis! Dikke knuf! @Elle: En lekker geslapen? @Buddy: een lang weekend zonder je meissie dus....lijkt me niet gemakkelijk! Mar idd als Myrna het maar naar haar zin heeft, dat is het belangrijkste! Hoelang gaat ze naar frankrijk dan? @Daisy: o, t komt al zo dichtbij! Nog een paar nachtjes! Kben gewoon met je mee aan het aftellen....Weet je ook al hoelaat? Ik kom er net achter dat ik woensdag naar de kapper moet en ga altijd in mn geboortedorpje, dus ben bijna de hele dag weg....Kzal je ff pb-en als je dat goed vind, want wil wel graag op de hoogte blijven hoor! @Mik: kzal dan t nieuws niet verklappen hoor! Kben niet de buddy....Hoe ist met jou? Je energielevel nog zo hoog of heb je al wat meer rust? @Miranda: hoe ist nu? T komt allemaal goed hoor! Dikke knuf! Sorry meiden, verders ben ik t allemaal ff kwijt...die watjes vertroebelen mijn al demente geheugen..... Samen met mn ma gisteravond ff de vluchtkoffer door gespit...er missen toch nog een aantal dingen en kreeg natuurlijk gruwelijk veel commentaar op de hoeveelheid dat ik er in had gestopt, hahahahaha....Ach ze kent me en moest ook heel erg lachen..... Ze vertelde me dat ze toen ze zwanger was van mij, 3 weken overtijd was ......ik was dus officieel ook een augustusbaby, hihi....wel grappig hĆØ....Ik hoop niet dat ik haar achterna ga met 3 weken hoor! Pfffff...... Ook nog ff mn gipsbuik laten zien....ik schrok er van dat mn buik in de afgelopen 2 weken nog zo enorm gegroeid is.....echt een verschil! Fijne dag allemaal! Liefs Vera
ego bericht! MILAN IS THUIS!!!! we hebben hem gister middag mee naar huis mogen nemen! hij deed het heel erg goed! hij mag zo weer eten dus ga lekker van hem genieten! liefs rebbel
Arbo-technisch is het voor de kraamhulp die je thuis krijgt. Hoeven ze niet zo door hun rug te bukken. Je mag ook een extra matras nog op je bed doen, zodat je hoger ligt. Ook de verloskundige die in de kraamweek bij je thuis komt wil het graag. Ons kraamhulp bij de 2e zag dat mijn man een extra matras op het bed deed en zei meteen: Wat ben jij van plan? Ehh, dat moet toch was zijn antwoord. Nou ja, ons hulp zei daarop, ik kan prima op een krukje naast jullie bed zitten dus haal dat onding er maar weer af. Dus als je perse wilt, mag je zelfs op een campingmatrasje op de grond liggen Maar geloof me, een bed wat op ca 80 cm hoogte staat is echt geen overbodige luxe hoor. De eerste dagen na de bevalling zul je je vast voelen als een oud vrouwtje (al zeggen je hormonen van niet ) Groetjes van Kiki
@Philly: gefeliciteerd met je 37 weken! Jippie! @Bemy: wij gaan ook in het ziekenhuis bevallen.... volgens mij is het voor de kraamverzorgster fijner als je bed hoog staat....heb je al intake gehad? Anders zou je die er ff naar kunnen laten kijken of je be hoog genoeg staat....
Hallo dames! Hoe is het hier? Zijn er nog meiden bevallen of houden verder alle kindjes zich netjes aan de uitgerekende datum? Ik zag dat Austin alweer ruim 39 weken is, daar wordt het nu wel heel spannend voor he? Ben benieuwd! Ik heb net even wat foto's van Leila in m'n album gezet, dus wie benieuwd is: voila! Het gaat goed met haar gelukkig, ze is gezond en ze leert inmiddels een beetje om wakker te blijven voor de voeding. Borstvoeding is goed op gang gekomen dus ik hoop dat dat ook zo blijft. Verder ben ik overdag veel bezig met heen en weer naar het ziekenhuis gaan, en zelf ook een beetje slapen. Ik moet toch een beetje rustig blijven zodat ik uitgerust ben als ze thuis komt! MyAngel, gecondoleerd met je oma. Het valt allemaal niet mee he? En dan ook nog eens een extra dag naar de bajes, t is niet eerlijk. Maar je kindje is nu heel dichtbij, nog maar een paar weekjes, en het is het allemaal waard, maar dat weet je natuurlijk al. Hou me op de hoogte Buddy!
Rebbel: Geniet lekker van je mannetje, wat fijn dat hij nu dichtbij jullie is. Helemaal super en gefeliciteerd. Cynthia: Wat een prachtige meid en wat heeft ze al een bos met haar! Rust lekker uit en hopelijk mag ook jou meisje snel mee naar huis.
@Kiki en Esprit, bedankt voor de info. Ik heb de intake met de kraamhulp al gehad. Ze heeft toen ons bed ook opgemeten en ik moest het bed ongeveer 15cm hoger zetten. Maar nu worden net de klossen gebracht en deze zijn volgens mij wel 30 cm hoog! Dus ik denk dat ik toch wat anders moet verzinnen. Maar vind 15cm zelf eigenlijk niet zo heel veel. Dus denk ik dat ik maar een matrasje op de kop tik om eventje's erop te leggen. En mocht ik dan straks moeilijk uit bed kunnen dan kan ik het matras altijd nog laten liggen Vind die klossen wel veel werk. Er zouden er nl. 16 stuks onder moeten @Rebbel - Wat fijn dat milan mee naar huis mag @Chyntia - wat 'n schatje
@Cynthia: wat een mooie dochter heb je zeg! Wat een schatje! Gaat t goed met haar? En hoe is t met jou? Geniet maar lekker van je mooie meid! Liefs
Wij hebben ook boxspring en we hebben aan de voorkant en aan e achterkant 2 planken er onder gedaan en daar kratten bier onder gezet...in totaal 4 kratten en ons bed staat nu goed..... Misschien ook een idee voor jullie?
Hey meiden, Ik wordt gek van de mailtjes die ik telkens krijg wanneer ik een reactie heb geplaatst hier op het forum....Kan ik dat ook stop zetten? Ik zat zelf te denken om op "geen abbonement meer op dit onderwerp" te drukken, maar straks ben ik dan helemaal van t forum verdwenen.....