Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ben ook benieuwd naar Rebecca. Hoop dat de draaipoging gelukt is!

@Rebbel; wat gaaf dat je mannetje thuis is! En nu lekker gaan genieten!

@Cynthia; Mooie foto's hoor! Mooi meisje heb je!

@Diana; Gefeli met jet 37 weken!

En over BV, ik gaf Jamie toen BV op verzoek. Was idd wel vaak rond de 2 - 2,5 uur dat hij weer kwam. 's Avonds en 's nachts moesten we hem altijd wakker maken voor BV, hihi!

Xx

2. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Rebbel, wat fantastisch dat Milan thuis is!

Cynthia, wat een prachtdochter heb je!

Austin, nog even volhouden, meid! Sterkte!

Wij hebben ook een boxspring. Ik moest deze 15 cm ophogen en klossen zijn dan dus te hoog. Ik moest dan zelf voor iets zorgen zodat het bed op goede hoogte kwam. Maar omdat ik in het ziekenhus ga bevallen en geen borstvoeding ga geven, is het zo toch in orde. Bij de intake hebben ze daar een aantekening van gemaakt. Het enige wat de kraamhulp kan zeggen, is dat ze het bed dan niet verschoond. Nou prima dan, heb ook een man en moeder...!

Ik ben ook erg benieuwd naar Rebecca!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    @aykietje, dank voor alle tips! ik heb nog onthouden dat de muis van de hand strelen, de zuigreflex versterkt.

@rebbel, gefeliciteerd! geniet er lekker van, jullie mannetje thuis!

@cynthia, wat een liefje! en die bos met haartjes! echt schattig!

@elle, fijn dat je wat beter slaapt!

@austin, hoop dat elle's tips werken!

ga rennen naar keukenboer!

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Rebbel: super dat Milan al thuis is.

@ Cynthia: wat een schatje zeg, die dochter van je!

@ Austin: Het wachten is nu niet leuk meer hè.
    Meid, ik denk aan je.

Hoe zou het met Rebecca zijn?

Verder weet ik even niet meer.

Hier is alles weer goed hoor.
    Ik voel ons meisie enorm bewegen dus maak me nu niet meer zoveel zorgen om de CTG van gisteren.
    Maar we gaan gewoon morgen even weer heen.
    Bedankt voor jullie reacties.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

ik werd straks echt wakker van kramp in mijn hand. maar ik heb deze zwangerschap er geen last van. raar hoor.

las nog ergens iets over het verlof, ook als je kiest tot 4 weken ervoor door te werken, dan heb je 12 erna, maar beval je later, dan krijg je die dagen dus wel extra! laat je niet voor de gek houden, want dat is wettelijk vastgesteld. en anders zou niemand tot 4 weken ervoor werken toch?

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Rebbel: wat een heerlijk nieuws! Lekker genieten van jullie mannetje thuis.

@Cynthia: Leila ziet er prachtig uit. Net zulke mooie bolle wangen als Milan. En wat heeft ze al een hip kapsel zeg.

@Denisepico: kinine zou de bevalling kunnen opwekken. Maar alleen als je er zelf al bijna klaar voor bent. Kinine (in grote hoeveelheden) kan er ook voor zorgen dat je baby in het vruchtwater poept. Kinine zit alleen in het hart van de ananas (dat hele bittere) en ook een beetje in bitter lemon. Ananas uit blik, en ook verse ananas, is dus geen enkel probleem.

@EllenNY: fijn dat het slapen beter gaat. Zo kun je weer even op krachten komen voor de bevalling. Veel plezier met Chris vandaag.

7. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi

Rebbel wat fijn dat Milan mee naar huis is.... geniet er lekker van saampjes

Cynthia wat een popje, lekkere bolle wangetjes en zoals al gezegd wat een bos haar...

Ga ff proberen foto's te plaatsen in mijn album... de babykamer is eindelijk af... nou af de naam moet nog op de muur tussen kast en bed maar ja dat doen we natuurlijk nog niet.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    rebbel wat fijn dat milan thuis is

en cynthia wat een mooi dochtertje hebben jullie!

mensen ik ben zo moe, toen ik uit bed kwam was ik al moe, en ik had spierpijn in mijn kuit, want had vanacht kuitkramp. de halve ochtend met een kruik op mijn kuit gezeten.

en dan wou ik vanmiddag wat rusten, werd er steeds gebeld.

gister heb ik wel gelachen, de luiers zijn in de aanbieding bij ah. huggies. dus we hebben 6 pakken gehaald en mijn moest mee. hij liep al naar buiten met links en rechts en onder zijn armen pakken luiers, toen ik de slappe lach kreeg want het zag er heel idioot uit. leek wel of we inkopen deden voor een kdv

9. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @Cynthia: het is al gezegd, maar nogmaals gefeliciteerd met je prachtige dochter!

@Rebbel: Hoera, je mannetje is thuis, geniet er lekker van meid!

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

ik kwam even snel kijken of er al nieuws was over rebecca :( maar nog niet dus?

Las ook dat Milan naar huis mocht! :)wat fijn en nu lekker genieten meis!

@ cynthia wat een mooie meid! en zeker een flinke bos haar haha ;)

Groetjes

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wat fijn dat Milan thuis is Rebbel! Nu kun je echt lekker van hem genieten!

Cynthia, wat een mooie dochter heb je! Hopelijk mag ze snel met je mee naar huis!

Austin: heel heet/scherp eten of een wandeling wil ook wel eens helpen!

Was ook benieuwd naar Rebecca, maar nog geen nieuws dus....

Gelukkig Miranda dat ze weer lekker van zich laat horen. Morgen nog weer even checken, maar fijn dat de onzekerheid weg is!

Ik heb mijn gyn. nog gesproken over de telefoon wat betreft mijn suikerwaarden....goed in de gaten houden het weekend. Sinds gisteravond weer harde buiken, krampjes in onderbuik en rug. Als het erger werd moest ik me melden het weekend, vooralsnog is het alleen maar rommelen...Verder zijn de inlegkruisjes niet aan te slepen hier :oops: Maar volgens mij is het nog steeds geen vruchtwater.

Dat vind ik trouwens ook erg lastig, daar lees je ook veel verschillende dingen over: lichtroze of kleurloos, ruikt zoet, naar sperma of naar helemaal niets, is er ineens in een plons of je verliest steeds kleine beetjes. Hoe weet je het nu zeker zonder daarvoor weer naar het ziekenhuis te gaan?

Liefs!

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik heb ook springbox (zo noem ik het altijd;)) Kraamzorg had het over verschillende klossen, ik hoef er maar 20cm onder te zetten, dus jij ook denk ik!

rebbel: Wat superfijn dat Milan thuis is, dat moet heerlijk zijn dat je niet meer naar dat ziekenhuis hoeft. Veel knuffelen!

Cynthia: Wat een mooie meid is Laila! Heb jij ook uitzicht op wanneer kleine meid naar huis mag?

Ik ga nu snel in bad want de rugpijn is weer niet te ahrden, maar wilde even snel bijlezen en kijken of er al Rebecca-nieuws was,...

xxx

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo nog maar weinig bijgeschreven vanmiddag.
    ik was even benieuwd naar nieuws van rebecca

wij gaan morgen de klossen halen

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Nog geen nieuws van Rebecca?

Hier constant harde buik....en het gevoel alsof iemand op een blauwe plek aan het drukken is....weer wat nieuws....

Moeten jullie trouwens ook zo vaak naar de w.c? En dan bedoel ik niet om te plassen....

15. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Rebbel: Super dat Milan nu thuis is zeg! Geniet maar lekker van hem!

Cyntha:Wat een prachtige meid heb je zeg. Hopelijk mag ze snel mee naar huis.

Miranda: Fijn dat de kleine goed beweegt, geeft je toch weer wat meer rust. Succes alvast voor morgen.

Austin: Hopelijk gaat het snel allemaal doorzetten en heb je snel de kleine in je handen. Wanneer mag je weer naar de VK?

Vanavond lekker uit eten, zal wel de laatste keer zijn voor de bevalling. Hebben geld van mijn schoonmoeder gekregen om te gaan eten. Dus dat is wel lekker.
    Verder is de kleine de laatste dagen drukker als anders. Heerlijk hoor! Volgens mij vind het het heerlijk als het wat drukker is, want dan begint het te bewegen!

Gisteren borstvoedingscursus gehad, en nu ben ik echt aan het twijfelen of ik nog wel borstvoeding wil gaan geven. Ga er wel mee beginnen denk ik, maar als het niet lukt, dan ga ik niet liggen tobben, daar heb ik echt geen zin in!
    Maar ze zeggen dat je de baby op aanvraag moet voeden en dat kan dus wel om de 1,5 a 2 uur zijn. Lijkt me wel heel erg vermoeiend, ben je bijna alleen maar aan het voeden!

Oh ja vandaag 35 weken!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lijkt erop dat je naar de wc moet terwijl je eigenlijk niet nodig heb? Zo drukkende gevoel heb ik vaker als ik op sta enzovoort.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Idd, nog niks nieuws van Rebecca, ben nu heel erg nieuwsgierig naar!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Yeah hebben een dinerbon gehad :D en we gaan hem vanavond opmaken met wokken :D
    hoeven we niet eens bij te betalen ;)

En is onze laatste keer samen denk ik :D

19. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    haha ik heb babynieuws,...nee niet van Alieke of mezelf. Maar van mijn konijn. Ze had al wol geplukt voordat ik in bad ging en na het baden lagen er 9 prachtige kinders. Was gepland hoor, ik fok Franse hangoren voor de show,...Zijn zo schattig!

Even onzinberichtje maar wel leuk!

20. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Net terug van de gyneacoloog, ons manneke weegt op de moment 2600 gram en ligt nog steeds op gemiddelde. Baarmoedermond was al wat week, maar ik had nog geen opening. Er werd vandaag ook een staaltje genomen om te zien of ik over én of ander bacterie bezit, als ik dat heb moet ik bij het breken van het water antibiotica krijgen, is een standaard onderzoek hier.

Heb geen last van harde buiken, heb er wel last van dat ons manneke met zijn hoofd tegen mijn buik drukt, is dan steenhard boven in mijn buik. De voetjes liggen mooi naast het hoofdje. Daar is dus nog geen verandering in gekomen.

Passiepaard, proficiat met de hangoortjes, 9 stuks, is dat niet veel?

SJudith, smakelijk eten!

Happy1980: Ook smakelijk eten, hier worden verse frietjes gemaakt. Ventje had zin in biefstuk, maar dat mag ik dus niet, dus bij mij wordt het vol au vent.

Noura, een voorraad pampers is altijd meegenomen. Ik wacht nog even af want blijkbaar kunnen beebjes allergisch zijn aan bepaalde pampers, in principe neem ik pampers van het merk Pampers, mijn schoonbroer werkt op het fabriek van P&G en kan ze voordelig kopen.

Rebecca, waar zit je? Volgens mij is het positief dat we ze niet horen, misschien dat ze volop aan het puffen is of heeft ze haar kleintje al in de armen.

Tot straks misschien.

Deel Deze Pagina