Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ik heb ook begrepen dat het verschil soms lastig te merken is. agscheiding is ook wat plakkeriger en vruchtwater is echt waterig.
    Wat ik ook gelezen heb ik dat je na het plassen en afvegen op je hand moet blazen terwijl je je bekkenbodemspieren aanspant, als het dan blijft lopen is de kans groot dat het vruchtwater is. Maar ik heb er geen ervaring mee, want mijn vliezen zijn pas ijdens de bevalling gebroken en toen heb ik niet meer geroken :)

@passiepaard: gefelicteerd met je "kroost", pfff je zou er maar 9 moeten baren in 1 keer....

@sjudith: lekker genieten van je avondje uit meid!

@happy: goed dat je naar de cursus bent gegaan, dan ben je ieder geval voorgelicht. Verder kun je maar het beste afwachten hoe het gaat, want je kunt het nooit voorspellen. En dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

@noura: ja luiers slaan we hier ook altijd in als ze in de aanbieding zijn. scheelt een hoop centjes in ieder geval.

fijne avond allemaal, ik kom straks nog even kijken of er nieuws is van onze rebecca, spannend hoor!

liefs

philly

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Leuk leuk leuk, ik heb vroeger tamme ratten gefokt (jaja lees goed, ik heb ong 50 ratten gehad, nu helemaal niks meer, leuke ervaring gehad en dan nog met stambomen bij)

Heb je foto's van?

Gefeliciteerd!

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Joepie, het kamertje is vandaag bezorgd en het is compleet en heel :D (het kan dus met de Babydump ook goed gaan). Nu lekker soppen en dan inrichten maar!

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nou wij zien jou maar weinig dit weekend denk ik,...veel plezier meis. En eeuuh fotootje he als het klaar is, he?

By the way: 9 hangoren is met dit ras niet zo veel hoor. heb er wel eens 14 gehad, dit zijn hele grote lobbeskonijnen.
    Linka: 50 ratten, jeetje dat is veel,..Ik vind ratten wel heel leuk, eigenlijk alle knagers wel.

Oh oh wat zou die Rebecca nou aan het doen zijn? Die ligt vast te puffen of te genieten anders was ze wel even achter het lappie gekropen denk ik.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    linka, had je 50 ratten tegelijk? :confused:

passiepaard gefeliciteerd met je nijntjes, wat lief, ik vind die grote zo leuk. aantal jaren terug wouden we zo`n grote maar konden die nergens vinden.
    ik wil ook wel fotos zien, leuk leuk

nog geen nieuws van rebecca zie ik.

chantico wat super dat het kamertje er is

mijn zoontje moest ik altijd om de 3 uur wakker maken voor de bv, hij woog 2800 gram bij de geboorte en in het begin moesten we hem met een spuitje ook bijvoeden. ik heb ook op vraag gevoed, maar het was goed te doen hoor, en hij kwam niet om het uur, alleen met regeldagen willen ze wel wat vaker komen,maar dat is om de voeding op te schroeven.
    ik moest na een aantal weken zelfs op letten dat ik hem wakker maakte anders kwam die niet aan zijn benodigde voeding die die toch echt nodig had.

aykietje wanneer krijg je de uitslag

ik heb nu veel luiers ingeslagen voor mijn zoontje, maar ook een paar pakken voor de kleine.
    en de winkel waar wij ze halen die neemt ze terug als er eventueel een allergie mocht zijn.

judith veel plezier met wokken, haha en jullie gaan vast nog wel eens samen uit eten ;)

happy ook veel plezier vanavond

ik had vanavond graag naar de koopavond gewild, gaat het heel hard regenen, ik was het zo zat om binnen te zitten en nu kan ik nog niet weg. nah jah, nu is mannetje maar naar de sportschool gegaan.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Rebbel, fijn dat je je mannetje thuis hebt.

@Cyntha, wat een mooi meisje. En ze heeft nu al meer haar, dan Lianna nu :)

@MyAngel, gecondoleerd met je oma en ik hoop dat het vandaag niet te zwaar is geweest.

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ happy dinsdag heb ik weer een afspraak ben benieuwd of ik nog wel hoef...veel plezier vanavond en natuurlijk dat het lekker mag smaken en gefeli met je 35 weken!

@ puck ja dat van dat vruchtwater vind ik ook super lastig...ik vind sperma persoonlijk ook geen geur hebben dus word lastig vergelijken...

@ bemy min. 70 cm hoog meis. enne trek je het nog een beetje het werken?

@ sjudith jullie ook smakelijk eten meis!

@ passie hahaha dat is leuk meis plaats een foto in je album, kleine konijntjes zijn altijd zo schattig!

@ aykietje super dat jullie mannetje het zo goed doet!

@ chantico wat leuk meis, plaats je wel een foto straks?

@ noura regen? hier schijnt de zon! super dat je lekker voordelig in hebt kunnen slaan! wij hebben hier ook al iets van 5 pakken voor de kleine staan.

@ rebecca waar ben je meis? wie is de buddy van Rebecca?

@ miranda hadden jullie nou gisteren een datum geprikt?

xxx

8. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008

**JULI**
    *16-07-2008:

# Austin 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES / Stuitertjes / Ziekenhuis (KS)
    *26-07-2008:
    # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Thuis
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 31 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS)

**AUGUSTUS**
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel
    *02-08-2008:
    # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis (overgewicht)
    *03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik / Stuitertje
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis
    # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis
    *04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    *05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: :(: / Stuitertje / Ziekenhuis
    # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS week 38 )
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    *06-08-2008:
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Thuis
    # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Kraamhotel
    *08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis inleiding week 37-38
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    *09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis
    *10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis
    # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Stuitertje / Ziekenhuis
    *11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Thuis
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(: / Stuitertje
    # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis
    *12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Nair 32 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis
    *13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje / Wordt: :(: / Thuis
    *14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: :(: / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem)
    *15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: :(: / Ziekenhuis
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy
    *16-08-2008:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis
    # Willielien / wordt JONGEN / Thuis
    *17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis
    # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:
    *18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: :(:
    *20-08-2008:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis
    # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: :(:
    *21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE
    *23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    *25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE
    *26-08-2008:
    # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: :(:
    *27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis
    *28-08-2008:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis

**SEPTEMBER**
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN

- Charissa -> Thuis

Bevallen:
    * 27-06-2008 (34w1d) :Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*)
    * 01-07-2008 (34w) :CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*)
    * .............................?

:baby: Meisjes: 1
    :baby: Jongens: 1

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda <-----> Linka
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Tammie<-----> Binnabinna
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie
    * Duster2000 <-----> Sjudith <-----> Denecipino
    * Jennifer70 <-----> Joy72
    * CynthiaB <-----> MYAngel

Dit is de nieuwste lijst, deze graag overnemen!!

9. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Ik heb de lijst even opgezocht, ik hoop dat dit de laatste was. Ik zie dat Rebecca geen buddy heeft.

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wat leven we toch met elkaar mee :)
    volgens mij zijn er een heleboel augustus mama's die elke paar uur kijken of er nieuws is van rebecca. echt top :thumup:
    ik ga weer lekker klef tegen Andy aan liggen op de bank
    laterssssss

11. Niet meer actief

hoi meiden,

Sorry voor het late bericht, maar heb een drukke en vermoeiende dag achter de rug.
    De draaipoging vanochtend is mislukt. :(

Het is me wel 100% meegevallen, deed helemaal geen pijn, maar het kindje was te ver ingedaald dat ze de billetjes maar een heeeel klein stukje uit de bekken kreeg en verder lukte het niet om te draaien.

Daarna moest ik gelijk aan het ctg om te kijken hoe kleintje het deed.
    verder was ik erg misselijk van het infuus ik heb vanaf 9 uur tot bijna
    2 uur op de verloskamer gelegen omdat ik zo beroerd was en iedere keer moesten ze echo en ctg maken om te kijken hoe het ging met babytje, dat vond ik wel super hoor dat ze het zo goed in de gaten hielden.
    Toen ben ik weer naar mijn kamer gebracht en ben toen gaan slapen tot 6 uur,was kapot,
    toen moest ik weer gelijk aan het ctg omdat ik veel last van weeen kreeg, om de 3 min en hielden erg lang aan en vrij pijnlijk.
    de gyn is gelijk komen kijken en inwendig onderzocht of ik meer ontsluiting had maar staat nog steeds op 1 cm.
    Ik voel nu nog steeds krampen in mijn rug en onderbuik, dus wie weet zet het nog door. ze blijven nog even weeenremmers geven t/m a.s. maandag dan mag ik misschien afbouwen en kijken hoe het dan gaat.
    Ze willen nu nog geen ks doen omdat ik nog net geen 36 wkn ben en willen zolang mogelijk de baby binnen zien te houden i.v.m. longetjes, en ze vinden het beter dat als ik ks krijg dat baby dat lekker naast me in wiegje kan liggen i.p.v. de couveuse.
    maar in ieder geval staat er een ks gepland voor 30 juli, tenzij kleintje beslist om toch eerder te komen.

12. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Hey Rebecca,

spijtig dat de draaipoging niet gelukt is. Moet je nu nog in de kliniek blijven of mag je naar huis? In ieder geval in de kliniek houden ze je goed in het oog. Als het toch KS wordt op 30/7 beval je één dagje voor mij, spannend....

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oh Rebecca, lijkt me best een tegenvaller! GElukkig deed het geen zeer.
    Hoop dat je de tijd goed doorkomt! Heel veel succes!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tjeetje wat een ellende zeg..... pfff! Jammer dat het is mislukt meis :( Sterkte..... en even volhouden....

ja heb een keertje tegelijk 50 ratten gehad, maar ging daarna afbouwen en nog meer afbouwen en wilde ik niet meer, het werd me teveel en ben ik ermee gestopt.

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jee Rebecca, wat balen dat het mislukt is. Wel fijn dat je voelt dat ze jullie goed in de gaten houden. Het blijft dus spannend, maar in ieder geval ga je je kleintje op 30 juli in je armen houden!

16. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Heb vandaag trouwens ook vernomen dat er in juli heel veel bevallingen gaan zijn in de kliniek. Normaal gezien hebben ze rond de 50 bevallingen per maand, in juli zitten ze aan 92 stuks.

17. Niet meer actief

Ik heb net een beetje terug gelezen en echt geweldig hoe jullie meeleven,
    dank jullie wel!

ik zie het aykietje dat ik 1 dag voor jou ben, spannend hé.
    voorlopig moet ik zeker tot na het weekend blijven omdat ze niet zeker zijn dat het rustig blijft in mijn buik want ik heb nu nog steeds weeen om de 3 min die erg pijnlijk zijn ondanks de remmers, komt van de draaipoging maar kan wel de boel aan de gang zetten ze hebben toch flink zitten rommelen aan mijn baarmoeder en inwendig onderzoek, dus ja kan doorzetten zeggen ze maar zelf geloof ik er echt niet meer in.
    Maandag gaan ze weer kijken of ik ev naar huis mag of moet blijven tot aan de ks.
    ik heb zo'n ongelofelijk pijn in mijn achterste echt niet normaal, ik weet niet hoe dat komt net of baby daar tegen drukt, kan dat?
    maar ik moet zeggen dat het me zo enorm meegevallen is die draaipoging heb er echt geen spijt van als het gelukt was was het natuurlijk geweldig geweest, maar heb totaal geen pijn gevoeld, al zit ze wel heel erg hard te drukken helemaal onderin de buik.
    Ik vraag me wel af wat die pijn in mijn achterste kan zijn, de verpleging weet ook niet wat het is

18. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @Rebecca, jammer dat de draaipoging is mislukt, maar fijn dat de kleine nog in je buik zit... t is al vaak gezegd hoe zwaar ook het is beter voor de kleine. en het lijkt me ook niet zo leuk dat als je baby er is je het niet dicht bij je kunt hebben, zo lang in je buik en dan lijkt zo'n couveuse zo kil.

@Happy, hier ook een voorlichtingsavond gehad, en daar had ze het ook over voeden op verzoek, maar dit geld alleen voor de eerste dagen na een dag of vier mag je regelmaat in gaan bouwen, ik denk dat het natuurlijk wel afhangt hoe je kindje het doet en of de melk goed op gang is.
    De kraamzorg had gezegt dat het voeden op verzoek is zolang je borstvoeding geeft. Maar in het ziekenhuis vond ze dat onzin. Je moet ook nog kunnen leven.
    Hier heeft het ziekenhuis een borstvoedingcertivicaat er zijn maar tien of twaalf ziekenhuizen die dat hebben in nl. Het betekent dat het ziekenhuis hier voldoet aan hoge internationale kwaliteitseisen. Dat neem ik dan eerder aan dan van een kraamzorginstelling.
    Het lijkt me bovendien dat je de eerste dagen je kindje het liefst bij je hebt dus.... dat kom dan goed uit.

19. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ rebecca klote dat de draaipoging niet is gelukt wel super dat het geen pijn deed en dat ze de kleine zo goed in de gaten houden! ik hoop dat ze het nog kunnen rekken zonder dat je er te veel last van hebt.

hou je taai meis!

xxx

20. Niet meer actief

hoi austin,

hoe is het met jou? nog geen weeen?

Deel Deze Pagina