Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ rebecca heb juist vaak weeen alleen stoppen ze steeds....snap er niets meer van loop al een week met 1cm ontsluiting maar wil niet doorzetten...

heb daarstraks hart van een ananas op dus wie weet hahaha!

xxx

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey meiden ben weer terug, vakantie was heerlijk we hebben redelijk tot goed weer gehad.

maar meiden één weekje weg en dan 131 pagina's vol schrijven, dat kan echt niet hoor haha.
    zag in de lijst dat er nog geen nieuwe bevallingen zijn. misschien dat iemand mij wil Pben met alle hot-news? of is het rustig geweest hier.

verder alles goed met mij en de beeb groeit lekker door volgens mij en beweegt lekker relaxed

ik ga lekker slaapie doen zo

liefs j

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Rebecca,jammer meid dat het niet gelukt is :(
    Maar je hebt je best gedaan heh daar ligt het niet aan..

Hou je taai meis!

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen,

wat is het hier nog rustig zeg!

Nou het ziet er vandaag erg triest uit buiten,bah bah!
    Ga me zo maar ns douchen en dan gaan we gezellig boodschappen doen,we halen vast veel in huis zodat Lars volgende week niet zonder komt te zitten,raar idee hoor,hahahah :)

Nou meiden,ik wens jullie een fijne dag!
    xxxDais..

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

@Rebecca, wat jammer dat het niet gelukt is met het draaien. Wel fijn te horen dat het niet zo pijnlijk was zoals je heel vaak hoort.

@Daisy, ik heb vorige week ook al m'n Aldi-boodschappen al gedaan, zodat Ard in ieder geval 2 maanden vooruit kan (heeft daar altijd crackers en smeerkaas van).

Dadelijk m'n laatste 2 uurtjes werken. Vind het wel 'n raar idee, omdat ik na m'n verlof er niet meer ga werken.

Groetjes Joyce

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede morgen meiden.

@ Rebecca: jammer dat je draaipoging niet gelukt is

@ Daisy: het is hier zeker nog rustig.
    Veel succes met boodschappen doen (dan heb je een beetje afleiding)

@ Austin: hier is nog steeds geen datum bekend hoor.
    Laten ze allemaal aan mijn eigen gyn over. :(
    Heeft de annanas al gewerkt?

@ Sjorsje: succes met je laatste uurtjes

@ Jenny: fijn dat je er weer bent van de vakantie

Verder las ik nog iets over geboren konijntjes, super leuk!
    Wij zijn ook iedere keer extra boodschappen aan het inslaan, scheelt volgende week alleen maar. ;)

Straks om 10:45 weer een CTG.
    Ik laat jullie nog wel even horen hoe het is gegaan.

Fijne dag allemaal.

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ miran nope ananas is dus geen succes en ik heb echt het hart van een hele ananas op....spannend meis heb je vandaag ook weer je eigen gyn. of is dat pas weer maandag?

@ daisy ja ja word allemaal wel heel echt nu he meis! denk nog steeds sowieso dat je eerder bevalt dan ik!

xxx

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen
    Hier alles oke, we zijn weer allemaal een dagje dichter bij de dag dat de baby(s) geboren wordt :)

@ mik, hoe is het met jou?
    @ binna, trek je het nog een beetje?

9. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    Poepoe, wat kunnen de hormonen toch een loopje met je nemen he! Gisteren had ik het echt helemaal gehad en heb ik aan een stuk door lopen janken. Ik woon met mijn man in een woongroep en we hebben regelmatig gasten over de vloer. Zo ook op dit moment; een band van 5 mensen en nog vier vrienden. Gelukkig heeft iedereen een eigen ruimte, maar nu is onze ruimte de enige met internetaansluiting en natuurlijk had uitgerekend gisteren iedereen internet nodig. BLEEEEHH.... zat ik eindelijk lekker in een heet bad om te ontspannen, komen er nog steeds mensen binnenlopen. Normaal vind ik dit supergezellig, maar ik merk nu echt dat ik territoriaal word hahaha.

Verder kraam ik steeds meer onzin uit. Een paar van mijn uitspraken van de afgelopen dagen:
    * Schat, wil je nog wat water in de kachel doen? (in plaats van hout... we hebben een houtkachel.. brand niet zo goed met water he)
    * Papa! (in plaats van Peter, mijn man, riep ik vanmorgen om mijn papa hahahaha gelukkig heeft mn manneke het niet gehord hahah)
    Naja zo zijn er nog genoeg andere stomme dingen. Zijn er meer die hier last van hebben?

Ik ga zometeen even lekker naar de kapper en daarna naar de pedicure en dan ga ik vanmiddag eens lekker bijlezen en reageren op jullie allemaal. Fijne dag vandaag!

10. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Vandaag 35 weken!

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ tammie gefeli met je 35 weken!

@ duha hahaha ja zo hebben we allemaal van die rare dingen tijdens de zwangerschap! ik neem aan dat het na de bevalling ook weer weg is hahaha!

xxx

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebecca, shit dat het niet lukte :( en nu maar wachten!

@ Daisy, is voor jou echt aftellen!

@ Austin...wanneer is het volle maan? Volgens mij zijn al die dingen onzin maar ik zou ze ook proberen :) Sterkte meid!

@ Duha.........hou maar op over hormonen :rolleyes:

@ Tamar en iedereen die een weekje verder is, gefeliciteeeeerd :D

@ Miranda, succes straks!

@ Sjorsje geniet van die laatste uurtjes op je werk :D

Nou meiden ik heb zo rot geslapen. Ik voel niet meer het verschil tussen een harde buik of ukkie die "kopt" en de vk zei nergens druk om maken :(
    Maar ik word er wel nerveus van!

En die handen he :rolleyes:

Vandaag naar de markt heb namelijk nog maar 2 broeken, ben ineens in een week zo dik geworden :confused:

Gisteren was het eten heeerlijk, en vond het fijn om samen weg te zijn :D

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @austin, ben voor je aan het duimen dat de kleine snel komt meid

@rebecca, hou je het ook nog een beetje uit?

@duha, ik klets ook soms onzin hoor is wel grappig, maar irritant zeg zoveel mensen, zou ik nu niet tegen kunnen hoor.

@gefelicteerd voor iedereen die er weer een weekje bij op mag tellen, spannend spannend

@rebbel, wat leuk dat Milan lekker naar huis mag, genniet ervan. krijgen we nog foto's te zien ben zo benieuwd of heb ik ze ergens gemist?

@cynthia, wat een prachtig kindje heb je en wat een bos haar super!

verder weet ik het even niet meer.

maandag intake kraamhulp, ben benieuwd.

Gr J

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

hier weer even een update van kimmie! 8) de nesteldrang is hier verschrikkelijk. ben de hele dag aan het poetsen. ivm mijn bi wel zittend maar het houdt je wel van de straat he? ;)

vandaag ga ik maar eens lekker met een vriendinnetje afspreken denk ik . is wel erg gezellig. nou maar hopen dat ze ook kan. anders ga ik lekker verder met mijn poetsdrang hihihihihihihih

@daisy het word nu echt spannend he meissie?!? heerlijk kan niet wachten op die sms. de 16de zit ik op mijn telefoon hoor!

@miranda lekker dat je vandaag weer een ctg krijgt. have fun

@rebecca jammer meissie dat het niet gelukt is . wel lekker dat ze je nu een datum hebben gegeven. dan heb je ergens om naar toe te leven

@rebbel lekker meis dat milan naar huis is. gefeliciteerd en geniet van je mannetje

allemaal een knuffel

15. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    Rebecca: Jammer dat het niet gelukt is, maar wel blij voor je dat het meegevallen is. Hopelijk mag je maandag lekker naar huis.

Tammie: Gefeliciteerd

Austin: ben benieuwd of het helpt, ik hoop het voor je.

Sjudith: fijn dat het gezellig is geweest, misschien wel de laatste keer?!?!

Jennie: Ik vond dat intakegesprek niet veel voorstellen, veel dingen wist ik al uit hun informatiefolder. Weet je al hoeveel uren je krijgt?

Verder weet ik het niet echt meer. Fijne dag allemaal. Vanavond lekker weer eens op stap, dus vanmiddag ff voorslapen, hihi.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen allemaal!
    Kwam even kijken of er al nieuws van Rebecca was.

@Rebecca; Jammer zeg dat de draaipoging niet is gelukt. Ben wel blij dat het je meegevallen is, en dat ze je goed in de gaten houden. Hoop dat je beebje nog een tijdje in je buik blijft dan! Knuff!

En over dat raar praten, heb ik ook hoor. Ik gooi heel vaak woorden door elkaar. Zoals gister toen Jamie zn hoofd tegen de bank aanstootte, zei ik; "Jamie stoot zijn bank tegen het hoofd!' Zulke woordspelingen ben ik momenteel een topper in, hihi! :)

Xx

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @willielien, nou hoop dat ze een beetje aardig zijn en nee heb geen idee hoeveel uur dus ben erg benieuwd.

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

hoe is het met iedereen.
    met mijn was het gisteren helemaal niks. was zo beroerd van alles. en waar ik voor al van baalde was dat nu ik verkoude ben en dan heel erg moet hoeste wat last heb van lekage benenden :cry:

@petra wat lief da tje naar me vraagt. en zoals je hier boven leest ging het gisteren niet.

@rebecca jeetje meis balen dat het niet gelukt is hoopt het echt voor je.

@austin jammer de het hart van de annenas niet gewerkt heeft.

we gaan vandaag via mp de quiny zapp op halen zodat die gewoon standaart in de auto kan. en daar de maxi cosi op kan. hoef je niet zo zwaar te tillen. wij kunnen bij me ouders en opa en oma meestal neit voor de deur staan.

vindt het vandaag wel moeilijk dat ik niet naar dance vally kan zoals altijd. maar je het is wel beter op het niet te doen.

sorry voor het ego berichtje.

liefs sabrina

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Vervelend Binna, rust maar lekker uit en je hebt bijna verlof!

Dik knuff

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Rebbel; Wat fijn dat Milan weer thuis is. Geniet er maar lekker van

@Cynthia; Wat 'n mooie meid!

@Sjorsje; De laatste loodjes. Geniet van je verlof!

@Rebecca; Balen dat de poging mislukt is. En dat terwijl er zoveel geduimd is voor je! Gelukkig viel 't wel mee. Succes

Miranda; Succes bij de CTG

@Sjudith; Ben je niet aan het twijfelen gebracht nu je van Rebecca hebt gehoord dat de draaipoging reuze mee viel?

@Tammie; Gefeliciteerd met je 35 weken

Sorry voor degene die ik vergeten ben. Ik lees wel alles, maar heb de puf niet om te reageren. Ben de laatste dagen zo depri :cry: . Ik heb ineens 't gevoel dat de komst van onze kleine nog lang op zich laat wachten. Ik ben zelf 11dagen na mijn uitgerekende datum jarig en denk echt dat ik dan nog met 'n bolle buik rond loop.

Groetjes Silvia

Deel Deze Pagina