@babsie: Lianna is nu bijna 5 maanden (de 29e). @mijnkleineboa: de volgende keer zal hij het vast niet als een grapje beschouwen als je ergens zin in hebt. Ik heb het zo ontzettend koud en mijn tepels doen ook zeer. Had ik bij Lianna geen last van.
Aan alle nieuwelingen: Gefeliciteerd en welkom Hoe lang is die maand augustus eigenlijk, lijkt wel alsof de nieuwe aanwas niet ophoudt joh! Gezellig hoor! En mooi! Want dan kan ik er tussenuitpiepen voor 2 weken (geen internet tot mn beschikking, oef) zonder dat het stilvalt Allemaal een fijne kerst en jaarwisseling! D.
@ppa nee hij is niet terug gereden maar hij heeft me wel belooft om dan vandaag wel wat mee te nemen @sjorsje nee inderdaad hij weet nu dat ik geen grapjes als ik de volgende keer weer over eten heb
Hey meiden, Allereerst wendy sterkte... Voor de rest weet ik het allemaal ook niet meer wat er gezegd was. Oh ja over die dierenvrienden hier. Ook veel trouwens... Wij hebben...schrik niet, een hond, vijf katten, twee vissen, een rossella parkiet, een konijn en nog koeien en kalfjes. Nou ik ga er weet even vandoor. Een ex-collega van me is min of meer stiekum getrouwd en daar gaan we dus nu ook stiekum even langs feliciteren. Zal een leuke verrassing worden voor haar
Hallo allemaal! Inderdaad veel nieuwe meiden erbij. Welkom Nieuwbegin, Linnie, Noura, Mvjason, Sjorsje en Fleur. Ik lees dat Wendy een bbz heeft. Heel erg, zeker ook vanwege alle complicaties die dat met zich mee kan brengen. Goed om te lezen dat ze haar eileider hebben kunnen redden. Ik moet alleen bekennen dat ik niet precies weet wie Wendy is Iedereen lijkt haar te kennen... Zat ze ook bij de augustusmama's? @ Lique: ik vond het al heel erg voor je dat je je vader zo plotseling was verloren, maar dat ze niet eens weten waaraan, dat lijkt me helemaal vreselijk. Ik hoop dat jij en je familie er goed voor elkaar kunnen zijn met de feestdagen. @ Puck en Linka: ik slik ook de etospillen, voor het foliumzuur en voor de goede balans van andere stoffen, precies afgestemd op wat je als zwangere vrouw nodig hebt. Visboertjes heb ik gelukkig nog niet gehad. Lijkt me niet echt fris! @ Daisy: werken die VSMmama pillen tegen misselijkheid? Is dat zo'n multivitamine of een speciale pil tegen misselijkheid? Ik heb sinds twee dagen wat last van een misselijk, weeïg gevoel. @ Natas: super dat jullie een goede echo hebben gehad! @ Visjes: ik heb bij mijn verloskundige geïnformeerd naar hoe zo'n bbz voelt. Ze zei dat je dan echt aanhoudende, stekende pijn aan één kant moet hebben. En dat dat ongeveer in de zesde week is (of met 6 weken, dat weet ik niet meer precies), omdat dan het vruchtje te groot begint te groeien om nog in de eileider te passen. Ik zie dat jij al ruim 7 weken bent (da's dus de 8e week). Misschien helpt deze info om je er minder zorgen om te maken. Kop op he meid!
Hey meiden, Jippie,ik mocht eerder naar huis,wat fijn zeg! Ik was ook niet echt lekker,beetje licht in mn hoofd en misselijk,nog niet echt last van gehad maar deze week wel @Chant,ten eerste vind ik het echt heel erg knap van je dat jij alles terug leest,petje af hoor! Het zijn granules,ik vond ze wel helpen hoor,ik denk dat ik ze maar weer ga gebruiken. Het is voor ongemakken die meestal in de ochtend optreden maar ik heb ze toen ook hele dag door genomen,kan ook geen kwaad! VSM Puur Mama,zwangerschapsgranules... @Ik wil alle nieuwe van harte feliciteren en welkom heten! Gezelli! @Verder wens ik vast iedereen een fijne,gezellige kerst toe en dat al jullie wensen mogen uitkomen in het nieuwe jaar 2008! Liefs Dais.. xxx
Ben net even naar Verloskundige geweest voor een afspraak voor intake gesprek en echo, die zegt dat ik op 25 aug ben uitgerekend terwijl ik had gerekend op 22 aug, begrijp ik even niet, begin van de menstruatie was op 19 november en op 13 december heb ik getest, voor 19 nov was ik nog op 25 oktober ongesteld en daarvoor 1 okt, nou hoeveel Cyclus had ik nou eigenlijk? 1 okt 25 okt 19 nov Ik begrijp even niet eigenlijk......
wendy, ik vind het echt heel erg voor je! dikke knuffel! @austin: niet normaal je buik! ben je echt niet verder zwanger? liefs rebbel
hoi, Vandaag echo gehad en heb een innieminnie garnaaltje gezien en een kloppend hartje, dus alles was goed, de grote klopte precies met het aantal weken dat ik ben, zij rekende als bevallingsdatum 7 augustus, snap alleen niet hoe ze dat dan uitrekent, want ik kom zelf nog steeds op 5 augustus.. Over 2 weken weer een echo en als dan alles weer goed is dan mag ik gewoon naar de vk! Verder weinig klachten... fijn weekend. groetjes elies
hallo ik kom me hier ook aanmelden de calculator zet met op 30 augustus het is voor mijn derde kindje al heb al twee jongen en hoop dat het nu misschien een meisje zal worden groetjes irissa en succes voor iedereen
He dames! @ Wendy oh wat verschikkelijk! ontzettend veel sterkte toegewenst! ( danjo dank je voor het meedelen! ) @ visjes mied alles komt goed! bel anders de VK nog een x @ Aliekeleppink & Rebbel of de baby moet super hard groeien of zo? toen ik naar de VK ging liep ik ook al een week voor op wat ik zelf had uitgerekend..... @ subke wat onpersoonlijk zeg! maar alles komt goed denk maar zo je ziet straks een prachtig mensje op je echo! doe lekker rustig aan he?! @ Esprit bij jullie wordt de echo ook super! @ Babsie tja die hormonen he hahaha! de mensen om ons heen zien eigenlijk maar af met al die zwangere vrouwen hihi! @ Aliekeleppink dat is super nieuws trouwens tussendoor! @ Natas1 gefeliciteerd meis! @ alle nieuwe zwangere dames gefeliciteerd! dat we allemaal maar erg bol mogen worden! @ littleme & Mystic ik ga van 't weekend ook ff voor een andere broek hoor want dit is niet fijn meer hahaha! @ daisy ik snap het niet heb op de echo echt maar 1 kindje gezien....? @ PPA dank je wel! Alle meiden dikke kus en alvast een super fijne avond! xxx
Hallo meiden! VAnaf nu heb ik lekker 2 weekjes vakantie. Moet nog even 1 dagje naar school om mijn nieuwe collega een beetje wegwijs te maken, maar verder is het dus even rustig aan doen! Wij gaan met kerst onze ouders het goede nieuws vertellen. We hebben een mok voor de opa's met daarop Ik word opa en voor de oma's een slabbertje met mijn oma is de allerliefste en een speentje met I love oma. Ik hoop dat ze het leuk vinden. Vind het erg leuk om het te gaan vertellen, maar ook spannend. Het is niet meer van jezelf, er zijn meer mensen die het weten en stel dat het nog misgaat. Dat mag ik natuurlijk niet denken, maar je weet maar nooit! Ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad hoor, dus mag niet klagen. Maar de spanning is er toch wel! Positiekleding heb ik nog niet. Ik ben pas 10 kilo afgevallen, dus mijn broeken zijn aardig ruim. Wel merk ik dat 's avonds mijn spijkerbroeken niet lekker meer zitten. Dat zal ook wel door mijn darmen komen
Nou ben gebeld door HA en het is idd zwangerschapsdiabetes. Hij zei dat het bij mij misschien al anger sluimerde (diabetes type II) en dat het er nu bij de zwangerschap eruit komt. Hij geeft alles door aan de gynaecoloog en zei dat ik daar volgende week of de week erop al zou zitten. Dus waarschijnlijk weten we voor de jaarwisseling precies hoe of wat en heb ik dan ook al een echo gehad. Ik wacht geduldig af. Ik voel me verder goed, vandaag alweer 7 weken zwanger! Het gaat toch wel snel. En ik heb 2 weken vakantie nu dus lekker rustig aan doen. Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom! Debbie2007: jij ook fijne feestdagen! Voor iedereen een fijne avond! Liefs, Puck
hey puck! wat vervelend meid! zorry ik denk dat ik er overheen gelezen heb, maar wat waren je klachten dan? liefs rebbel
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(16-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *(31-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Noura 30 jaar 1e kindje # roosje75 32 jaar ? *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje # Visjes 24 jaar 1e kindje # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje # kiki 33 jaar 3e kindje *04-08-2008: # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen en meisje # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *06-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) # RmD 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf: jongen *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje # Charissa1979 28 jaar 2e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje # Carina2412 22 jaar 1e kindje *10-08-2008: # Misspiggle 25 jaar 1e kindje # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # debbie2007 30 jaar 1de kindje # Dootje24 ? jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Babsie 27 jaar 2e kindje *Kalender:jongen/ Denkt zelf:meisje *12-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # Ppa 32 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # wwjc19 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *14-08-2008: # Priscilla R 20 jaar 1e kindje * kalender: jongen/ denkt zelf: jongen # subke 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ denkt zelf: jongen *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje *kalender: jongen denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????? # Jelske1978 29 jaar 1e kindje *kalender: meisje/ denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *kalender: meisje denkt zelf ??????? 19-08-2008: #mvjason 22 jaar 2e kindje *20-08-2008: (# Noralien 29 jaar 1e kindje ) *21-08-2007: # aqua77 30 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf: ??????? #sjorsje 28 jaar 2e kindje #fleur1 24 jaar 1e kindje *22-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje *25-08-2008: # Charlie01 ...jaar 2e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # linnie83 24 jaar 1e kindje #anneke99 ? ? *26-08-2008: # mystic sun 29 jaar 2e kindje *kalender: meisje denkt zelf: meisje *30-08-2008: #irissa 24 jaar 1e kindje Nog zonder datum: # AmyLee 30 jaar 2e kindje Als je op de lijst aangepast wil worden, even de missende informatie doorgeven aub. meiden geef het even door svp. gr mik
Merci Chantico en Austin! Jullie schrijven veel aan anderen, maar hoe gaat het met jullie? Wat vervelend Puck! Jij ook gefeliciteerd met je mooi echo Eliesja Ik ben voor 4 augustus uitgerekend, als jij 1 dagje minder zwanger bent als ik kom ik voor jou ook uit op de 5de....... vreemd van de vk dat ze op 7de uitkomt. Nou, ik heb vanaf nu ook lekker 2 weken vakantie! En dat is maar goed ook want ik ben gesloopt en misselijk moe. Lekker rustig aan doen!
@ austin: thanks.. en ja, ik weet 't. maar nu heb ik vandaag weer wat helderrood bloed verloren.. (meer als vorige keer, maar ook niet superveel) en nu ben ik weer ongerust.. maar probeer er rustig onder te blijven. Zit toch niks anders op @de nieuwe mama's: proficiat! en de rest veel succes met de echo's en de hormonen en veel plezier de komende dagen!
Subke: Mij valt wel op dat de meiden die bloed verliezen allemaar om en nabij de 6 weken grens zitten... Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar het is wel heel erg toevallig. Kan het misschien de datum zijn wanneer je normaal gesproken je normale menstruatie zou hebben? ( bij mij was dit wel ongeveer zo )