Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Rebecca, jammer dat het niet gelukt is! :(

Vanmorgen even met mannetje nar het dorp geweest, even weer lekker weg. Bij de Hema nog even een kruikje gehaald, die hadden we nog niet.

Esprit: shopse bij de Prenatal! Wat ga je halen of wet je at nog niet?

Verder geen nieuws...

Fijn weekend allemaal!

Liefs!

2. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Die nesteldrang ken ik op de moment nog niet, ik heb in niets fut. Ik zou moeten strijken maar kan er de moed niet voor opbrengen, ik stel het weer uit tot morgen en dan moet het gebeuren, anders heb ik maandag geen kleren om naar het werk te gaan :)

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    maandag is het mama maandag bij de prenatal, dan krijg je een cadeaubon van 10% over je aankopen. kan leuk zijn als je veel koopt

kwam eens zien hoe het met rebecca was, maar zie dat de draaipoging niet gelukt is.
    vervelend die constante weeen, ben benieuwd wat er gebeurd als ze stoppen met de remmers

hier verder ook aardig boodschappen gehaald. maar ja, zal volgende week wel weer moeten, met 2 grote kids is het ook zo weer op.
    vanavond gaan we lekker aan de tacos. gezellig met zijn allen aan tafel.

austin voor jou vind ik hetoook iedere dag spannend.

nou ga eens wat lekkers klaar maken.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihihihih ja ja mevrouw vera! whahahahahaha

ik doe ook alles met pauze tussendoor. net babykamer schoongemaakt. nu ff tv kijken en dan zometeen badkamer doen. dan weer pauze en dan nog even bed opmaken. zo gaan we maar een beetje door.

ik had er helemaal niet over nagedacht dat die darmen en het vele ....... wel eens te maken kan hebben met een eventuele bevalling. hier rommelt het wel lekker. steken onderin ongiekrampjes en veel last van de spieren in mijn liezen. maar ik wil me niet al teveel te verheugen want dan zal je net zien dat die kleine gewoon eigenwijs twee weken te laat komt :confused: hihiihhihihih

als die kleine van mij nu beweegt zie je mijn hele buik heen en weer gaan. het word nu zo krap dat die kleine niet meer onopgemerkt kan bewegen in mijn buik. maar ja wat wil je ook 7 pond ;)

dikke knuffel kim

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha ze zeggen en ik heb al vaak gehoord dat het gebeurd, dat voor een bevalling je lichaam de darmen leegmaakt. maar dat gebeurd dan de dag ervoor, en ook wel eens diarree

als je het al een week hebt, dan ligt de baby mischien wel tegen je darmen aan te drukken ofzo

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    rebecca, na 2 weken weeen begrijpt denk ik iedereen dat je het zat bent! succes maandag!

en noura, eet smakelijk! gezellig taco's!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou de diaree is hier sinds gisteren aanwezig. en moet echt een paar keer per dag naar de wc. hihihihihihihihihih

NEEEEEEEEEEEEEEEEEH ik laat me niet gek maken. heb gewoon buikgriepje ofzo! hihihihihihihhi

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja je kan maar beter zo denken mik, anders blijf je waarschijnlijk bezig.
    ik verveel me dood zeg. er zijn wel dingen die ik kan doen maar heb daar geen zin in.
    mischien straks even langs mijn werk een filmpje halen, maar heb geen zin om er naar toe te gaan... luie ik

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    We zijn weer terug van de CTG.
    Deze keer gelukkig een hele mooie.
    Kleintje bewoog zeer regelmatig en de hartslag was mooi wisselend.
    Zijn we voorlopig weer rustig.
    Er was helaas nog géén echte weeën activiteit te zien.
    Wel een vreemd idee hoor, dat we daar komende week "echt"moeten zijn om te bevallen.

@ Iedereen die er weer een weekje bij heeft: GEFELICITEERD!

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gefeliciteerd met je goede ctg meis.

11. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Goed dat de CTG in orde was, ben je weer even gerust.

Daarnet mijn ontbijt er uit gespuwd, had al de hele ochtend het zuur, ik begin er zoprecies terug last van te krijgen, zijn er nog die dat herkennen?

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Miranda, fijn dat de ctg goed was.

Ik baal als 'n stekker. Ben ik net bezig alle meubeltjes voor Lianna d'r nieuwe kamer uit de verpakking te halen, zie ik dat er 'n roze kast bij zit. Terwijl alle meubeltjes wit horen te zijn. Heeft m'n man bij de Ikea de verkeerde kast gepakt. Snap nog niet hoe het kan. En dat is natuurlijk al te lang geleden om 'm nog terug te brengen. Maar ik vind 'm echt afschuwelijk.

Dit moet 'm zijn:

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    En we hebben deze nu:

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie; Fijn dat je er naar informeert. Ik leg het hieronder even uit.....

Ik klaag niet zo graag, zeker niet omdat ik vind dat veel zwangeren het veel zwaarder hebben. Maar ik heb het nu echt even gehad. Omdat Lauwie informeerde en omdat ik stiekem hoop dat 't opschrijven me oplucht zal ik 't hier proberen uit te leggen.

In week 11 van mijn zwangerschap heb ik door te enthousiast aan de kinderkamer te beginnen 'n ribblokkade opgelopen. Daarna heb ik 2weken in de ziektewet gezeten, maar achteraf bleek dit niet genoeg. Ik heb nog doorgewerkt tot ong de 30e week van mijn zwangerschap.Ik ben niet zo groot en onze kleine heeft hele beweeglijke billen, waardoor hij de hele tijd tegen mijn ribben port. Dit is ook niet bevorderlijk voor mijn herstel. Ik heb wel cesarterapie, maar dat helpt ook niks.
    Ik kan momenteel bijna niet meer zitten en/of staan. Ik moet echt aan het lopen zijn of stil liggen anders verga ik vd pijn. Hierdoor kan ik thuis ook bijna niks doen en voel me daar weer schuldig over. Mijn vriend heeft 'n erg vermoeiende baan met wisselende diensten en heeft ook echt geen tijd om 't huishouden ook nog te doen. Ik voel me zo langzamerhand echt nutteloos worden en word helemaal depri van het idee dat het als het 'n beetje tegenzit nog 5 en 'n halve week kan duren. De klachten worden nu al met de dag erger, dus moet je nagaan hoe het over 5weken zal zijn

Sorry van dit enorme ego-bericht, maar ik moest het echt even kwijt.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  16. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Dat is minder Duster, als het niet gaat, gaat het niet. Je bent er bijna, en het doet goed om erover te schrijven, dus laat je volledig gaan. We zijn er om elkaar op te beuren en naar elkaar te luisteren.

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zeker opschrijven Duster, misschien kan je wat hulp inroepen, zodat je niet alles op je man/vriend neerkomt. Ik kan hier ook niet alles meer, en heb echt toe moeten geven. Nu springen zusjes, vriendinnen en familie af en toe bij. Mijn schoonmoeder is echt een engel die komt iedere week mijn dochter anderhalve dag halen en doet hier de nodige dingen in het huishouden.

Maar ik begrijp heel goed dat je je een beetje nutteloos voelt, probeer iets te vinden wat leuk en niet te vermoeiend enz is... Is misschien makkelijk gezegd, maar toch.

Ik verkoop bijvoorbeeld tegenwoordig alles op internet, heb de admini helemaal op orde. Alles foto's ingeplakt... ehh..

Kop op meid, het is allemaal maar tijdelijk als het goed is en probeer nog even te genieten van je zwangerschap

18. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @ rebecca: Ik begrijp het helemaal hoor meid. Ik hoop voor je dat je je beebje snel in je armen mag hebben.
    Het is voor mij makkelijk praten vanachter m'n computer, maar ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt! En je beebje heeft straks wel een blije mama nodig. Hopelijk heb je snel meer zekerheid.

@ Natas: mooi gewicht 3200 gram. Daar werd die van ons ook op geschat!

@ Puck: ik zie dat het nog niet is begonnen bij je, dus het was geen vruchtwater neem ik aan.

@ Aykietje: kan best dat je geen nesteldrang krijgt hoor, bij mijn vorige had ik het ook niet. Het zuur heb ik niet omdat de kleine alleen de onderste 2/3 van mijn baarmoeder gebruikt en mijn maag dus niet in de knel zit. Slokje melk kan vaak wel even helpen.

@ Miranda: fijn dat alles weer goed was. En het wordt echt spannend volgende week. Sowieso al 3 baby'tjes die zeker gaan komen :whistle:

@ Sjorsje: bij de Ikea doen ze meestal niet zo moeilijk hoor, ik zou het gewoon proberen.

@ Duster: wat rot joh dat je zo'n pijn hebt en je moet je niet nutteloos voelen hoor, je bent mooi wel een kindje aan het laten groeien. nuttiger dan dat kun je jezelf niet maken! Juist hier kun je altijd even "klagen", want we zitten allemaal min of meer in hetzelfde schuitje.

@Lique: Jij weet jezelf goed bezig te houden, en ook nog een kleintje rondlopen. Goed hoor!

Zo ik ga even verder de tour kijken en daarna aan het eten beginnen

liefs

Philly

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik wil je leed niet erger maken maar jeetje die kast vind ik ook wel erug lelijk zeg!

jeetje was het een hele dure kast anders haal je toch die andere en gooi je deze weg?

gr kim

20. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ binna hoop dat je je vandaag een stuk beter voelt meis!

@ duster helaas deel ik dat gevoel met je meis! probeer het te relativeren dat probeer ik ook...

@ passie nou meis volgens mij doet het helemaal niets.....hahaha ja die dependslips kan ik ook wel gebruiken!

@ lique gefeli met je 37 weken!

@ esprit nou tot nu toe heeft het helemaal niets gedaan helaas hahahaha, enne bij mij is het precies andersom heb eigenlijk meer last van constipatie....p.s. gefeli met je 37 weken!

@ mik verschrikkelijk he dat wachten!

@ philly ik ga geen dingen meer proberen, het moet maar vanzelf komen nu...enne maak je je niet te druk?

@ rebecca veel sterkte meis!

@ natas nope nog steeds niet, hoe is het met jou?

@ noura ja het is afwachten...zijn jullie nog uit de naam gekomen?

@ miranda goed om te horen dat alles weer in orde is! nog steeds geen vaste datum?

@ aykietje ja ik heb soms ook nog dat ik moet overgeven opeens.

@ sjorsje ik zie je dillemma het was anders geweest als het dezelfde kast was geweest maar is ook nog eens een compleet andere kast.

@ duster je moet gewoon je hart luchten hoor meis daar zijn we hier voor! klote dat je zo'n last hebt van je ribben, helaas is er niets aan te doen...ken het gevoel!

nog een fijne avond dames!

xxx

Deel Deze Pagina