Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh dat wachten is echt het ergste. vooral met al kwaaltjes. maar ik heb erge nesteldrang dus ben nog heel erg aan het poetsen. vandaag weer de kinderkamer badkamer en de bovenste keukenkastjes gedaan. het meeste zittend en dan gaat het wel ;)

bij jou gaat het snel zeg.

2. Eimat

Eimat Niet meer actief

HiHihihihih Lage keuken hebben jullie dan hihi als je zittend bij de bovenste kastjes kunt hihi :D

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    whahahahahaha het meeste staat er he? lolbroek aan?

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb de bon gevonden en ga de doos weer dichtplakken en dan maar hopen dat ze 'm willen ruilen.

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster,
    wat klinkt dat vervelend een ribblokkade! wat is het precies? loop je daar al 25 weken mee rond zonder hier ff te klagen? daar zijn we hier toch voor!
    ik begrijp je helemaal. ik wil ook meer dan ik kan. ik hoop ook echt voor je dat het geen 5,5 week meer duurt. en ik hoop dat je toch een manier vindt om de laatste weken zonder 'schuldgevoel' (dat je te weinig doet) van het wondertje in je buik te genieten. heb je 'veilig bevallen' en 'veilig door de kraamtijd' al gelezen? kun je liggend doen en is nog nuttig ook! (ik vind het iig een aanrader!) en schrijf het hier wat vaker van je af!

sjorsje, wat balen van die kast. ik vind m idd ook niet mooi. en de kast die je eigenlijk wilde wel. ik zou idd nog proberen bij de ikea of je kunt ruilen en anders kijken of je er op marktplaats nog wat voor krijgt en alsnog die andere kast kopen.

liefs, lauwie

6. nadje78

nadje78 Actief lid

27 nov 2007
    130
    0
    0
    hier weer ff ego mail. maar ik voel me al dagen ellendig. ik weet niet wat het is maar het rommelt goed, veel last van de buik, harde buiken, zeurend gevoel, steken onderin, af en toe pijn in mn bovenbenen, misselijk ellendig en beroerd. sorry voor het geklaag maar weet gewoon geen raad met mezelf. ik denk niet dat het bezig is, omdat ik de harde buiken niet regelmatig heb. gisteren wel de hele dag lang..

maar vanmorgen kreeg ik welde opmerking van een vriendin dat mn gezicht veranderd was, alsof er een zware last op zat... oeps?

ik slaap bijna niets meer en als ik slaap word ik weer wakker van de spanning op de buik. heb ik nu griep of herkent iemand dit?

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dag kletsmajoors ;)

ff egoberichtje :D

Ben op de markt geweest, en heb een broek en rok gekocht, zitten heerlijk, ziet er niet uit :)

Was wel lekker hoor er tussen uit!

@ Sjorsje volgens mij gewoon ruilen hoor, geen probleem bij Ikea :D

Iemand iets van Angel vernomen? Ben benieuwd hoe het gisteren was?

8. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Klinkt als voorweeën en/of indalen van de kleine.
    Je kunt er inderdaad goed last van hebben. Een lekkere warme kruik tegen je buik en een warm bad/douche kan wat verlichting geven.

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ook ik kom even een ego bericht plaatsen.

Mijn verlof is begonnen. Ben er aan toe, maar vind het ook heel moeilijk. Zolang weg op het werk.

Vandaag zit de kleine niet prettig in mijn buik.
    De voeten of kont zitten tegen mijn ribben. Elke beweging doet me pijn en ben bij vlagen misselijk.
    Bah,ben ook zo ontzettend moe.

Genoeg gezeurd! Ik moet nog even wachten met bevallen :D

Voor iedereen die al wel mag en het zat is hoopik dat jullie snel met een niet al te heftige bevalling de kleine in jullie armen mogen sluiten

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo hallo,
    zo te lezen is iedereen vandaag lekker wezen rommelen.

Ik ben samen met mijn lief naar de makro geweest en hebben groot ingeslagen, altijd handig! En nu liggen we samen op de bank moed te verzamelen om eten te gaan halen en heeft de poes die graag met ons meedenkt alvast een muis gebracht ieieieieieiew, is geloof ik al iets van de zevende deze week.

ik wens iedereen een fijne avond en hoop dat iedereen lekker met de voeten omhoog gaat 8)

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    nou meiden het is weer flink aan het rommelen hier ik blijf dit keer nog eventjes thuis ik heb heftige krampen in me buik en rug ik ga denk over een uurtje even bellen naar de VK.

Gister nacht was dit ook al van half 2 tot half 5 en het is daarna op gehouden op wat harde buiken na maar dit duurt al vanaf 5 uur... Ben benieuwd...

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    succes

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Veel succes!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Sjorsje, wanneer had je de kast gekocht?

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ikea doet normaal gesproken niet moeilijk. gewoon terug gaan, en anders gebruik maken van je zwangere positie, je mag er geen misbruik van maken, maar als de kast nog nieuw is kunnen ze hem best terug nemen.

denice spannend hoor, succes

vandaag een lekker dagje gehad, boodschapjes, lekker gegeten, vanmiddag nog even gefietst naar de stad. man is nu weg met de jongste. ik heb wel regelmatig harde buiken die soms wat trekken onderaan, is natuurlijk voorwerk.

aliekeleppink, ach straks is je verlof zo weer voorbij. ik mis het werken nu ook wel eens. was er vanmiddag nog even, en moet me inhouden om niet zo bij te gaan springen.
    klinkt vervelend als de kleine tegen je ribben aan zit.
    heb dat hier nog nooit gehad.

we hebben vandaag ook de klossen opgehaald. die gaan er denk ik vanavond maar onder

haha judith, fotoooos, rokken kunnen met een grote buik zo raar gaan zitten, of ze hangen aan een kant lager dan andere kant, of je lijkt er nog dikker in hahaha

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wij hebben hier sinds vanmiddag een groot ooievaarsnest in onze tuin staan. :thumup:
    Met een bordje eraan: landingsplaats voor de ooievaar!
    Als de kleine er straks is kan de ooievaar MET baby erin, bordje met de naam erbij en klaar is het.
    Oja ook nog slingers natuurlijk maar dat doen mijn ouders samen met onze meiden.

http://www.beensverhuur.nl/images/groot/257-001.jpg

Even een foto.

17. Niet meer actief

wat leuk!
    miranda3xmamma

hoe is het met austin en daisy?

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miranda, goed idee hoor, hij is hartstikke leuk en gaaf :D !

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ziet er leuk uit miranda!

alieke, misschien is het ff afkicken? straks wordt het vast weer moeilijk om terug te gaan!

denicepino, succes! ben benieuwd wat vk zegt.

petra, wat een goeie actie bij de makro! nog lekker gegeten?

ik ben samen met mijn vriendje een appel-aarbeientaartje aan het bakken. staat nu in de oven. lekker coccoonavondje!

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ook ik wilde er nog op reageren, maar ben het met m’n verstrooide hoofdje vergeten. Ja, hier ook vaker naar het toilet, en niet om te plassen. Obstipatie is in ieder geval géén probleem! Wie weet heeft het te maken met een naderende bevalling. Zou hier nog wel een beetje vroeg zijn alleen…

Dan is het waarschijnlijk dat laatste.

Duster, Philly zegt precies wat ik ook wilde zeggen! (Thanx Philly :D )

Nadje, dat klinkt ook niet lekker. Hoop dat het inderdaad indalen is en snel weer ophoudt!

Denice, sterkte meid!

Miranda, fijn dat de ctg goed was (of is het ‘het ctg’?)

Deel Deze Pagina