Lieve lieve meiden, Ik wilde even wat van me laten horen, kan alleen nu niet terug lezen en reageren, omdat ik geen seconde fut heb.... Ik wou dat ik weer uitgebreid mee kan kletsen en OP IEDEREEN REAGEREN, maar zal deze dagen niet veel lukken. Ben nog steeds misselijk, en voel gewoon dat ik kracht en enegrie niet heb, heb de hele dag in bed gelegen... Gisteren is het prikken weer fout gegaan, resultaat een flinke lelijke heamatoom plek aan de binnenkant van mn arm...en gevoelig! Nog 3 keer een behandeling, maar om te zeggen nog 3KEER PRIKKEN, nou geloof er niet meer in.... Mn vaten die geven de moed ook op denk ik! Dinsdag heb ik een gesprek met mn Gyneacoloog,ben erg beniuewd waarom zij de KS niet gaat doen, ik hoorde gister op de afdeling dat ze eind juli en begin augustus dan met VAKANTIE is..... Ik hoop uit mn heel hart dat het nog allemaal vol te houden is bij jullie! En allen die week verder zijn, van harte! CynthiaB buddy hoop dat het verder goed met jou gaat en dat je herstellende bent van KS. Een fijn weekend allemaal. Dikke knuffel voor jullie allen! My Angel.
@chantico... ik hoop het ook... hebe net de badkamer slaapkamer en kinderkamer nog eens gepoetst.... ineens had ik ff een ik voel me lekker moment en ben me snel gaan haasten om te poetsen haha.
Hoi Meiden, @Philly: hele dag ook al aant "nestelen" ook de waterkoker ontkalkt, tijdens het poetsen van de keuken, was alleen balen dat toen ik klaar was ik de kamer ook nog moest want dat stond eigenlijk in de planning maar ja toen ik het sopje klaar had ben ik eerst de kastjes gaan soppen en herindelen... vast plek maken voor babyprullen. Alleen moest ik vanmorgen wel alleen de boodschappen doen, mannetje moest werken en als je te laat gaat is er geen o.a brood meer. Alles is aan de kant nu heerlijk alleen mijn bekken willen niets meer ik ben bang dat ik straks een takelwagen moet bellen om me naar boven te tillen. @Rebecca: ja das ook wel te begrijpen meid, doe het maar rustig aan. @Esprit, moet je nagaan wat die zaak dagelijks verdient... onvoorstelbaar hoeveel geld je uitgeeft aan zo'n kleine en alles is even leuk, ik ben blij dat ik niet zover meer kan fietsen anders zou, ik binnen no time alle verkoopsters bij prenatal bij de voornaam kennen. Veel plezier! @Natas: mooi gewicht hoor, ja het is wel waar het de laatste loodjes... nou die begin je nu goed te voelen he? @Miranda, fijn dat de ctg goed was meid. @Sjorsje, ik zou het gewoon proberen hoor, gewoon zeggen dat het een jongetje wordt of zo, een roze kast. weten hun toch niet. en als je een familiekaart hebt mag je heel lang ruilen, maar ja is wel in de verpakking... maar dit is hun fout dus... nee heb je.... Anders is markplaats misschien i.d een optie. Succes ermee. @duster: goed dat je je verhaal verteld, ik snap wat je bedoelt met anderen hebben het zwaarder, ik mag niet klagen. Maar dat betekent niet dat er geen aandacht is voor jou, Je komt tegen wat je tegenkomt en dat kan voor jou erg zwaar zijn, en wij zijn er toch voor allemaal droomzwangerschap of niet dus ook voor jou en het lijkt me knap lastig allemaal, helemaal omdat het al zolang duurt das ook niet echt een zwangerschap om van te genieten. we doen het allemaal voor iets moois en daar houden we ons allemaal aan vast. Sterkte @akielepink: yeh verlof lekker van genieten meis. @denice: succes @myangel: Klote zeg, bah ja zo ga je er allen maar meer tegenopzien elke keer, maar mijn je kunt het nu echt aftellen.. sterkte. FF vraagje, hebben jullie ook last van angst? ik heb geen rijbewijs, en ben niet dol op de auto, maar nu... vind het helemaal niet leuk meer, en gister waren we naar duitsland, ff hapje eten is hiet een half uur vandaan en daar hebben ze zulke lekkere döner. op de heenweg waren we aan het inhalen en diegene zag ons niet en wou dus ook naar links! op de terugweg wou mannetje een kortere weg proberen, miste een afslag zodat we voor mijn gevoel half duitsland door moesten, en tot overmaat van ramp kregen we op de snelweg inmiddels weer in nl een stortbui op ons dak, je zag bijna niets meer, Ik was helemaal in paniek, zo ongelooflijk bang, mijn hele lijf verkrampte, huilen, moest ik wel maar dat kon ik niet en de beeb was ineens helemaal stil. wat was ik blij dat we van de snelweg af konden zeg, maar het duurde nog wel even voor ik me weer kon bewegen... en nu wil ik het liefst helemaal niet meer in de auto, ik moet morgen maar ff instappen en me laten rondrijden, als ik het uitstel word het alleen maar erger. ik ben zo bang in de auto dat iemand ons aanrijd of zo en dat is echt heel erg geworden sinds ik zwanger ben, wat als de kleine straks in de auto zit. Brrr moet er niet aan denken, maar dat doe ik wel steeds.
zo wat een bericht hehehe en dan heb ik nog een vraagje.... Ik lees van alles over geboorteversieringen, Doen jullie dat allemaal zelf? Ik dacht dat familei, vrienden, of de buren dat deden. heb niets in huis. of is dat raar?
Goedenavond meiden, Ik heb wel bijgelezen, maar niet de energie om te reageren! Ben vanacht me toch een partij ziek geweest, diaree en overgeven. Geen idee waarom, misschien wat verkeerds gegeten of de kleine heeft flink tegen mijn maag aan getrapt. Gelukkig ging het vanochtend weer een stuk beter! Wel heb ik regelmatig last van krampen, zowel onderin mijn buik als bovenin. Denk dat dat het indalen is. Er hebben al een aantal mensen tegen me gezegd dat ze niet geloven dat de kleine nog 4 weken blijft zitten, omdat mijn buik al zo laag zit. Ik zelf heb nog niet het idee dat ze binnenkort zal gaan komen, maar we zullen zien! Ga nu lekker mijn bedje opzoeken! Slaap lekker en tot morgen.
hey meiden @linka gelukkig heb ik inderdaat bijna verlof. volgens mij gaan ik de eerst dagen alleen maar slapen. @passiepaart mijn berichtje stond er net een boven jou.dus we hebben denk tegelijk geplaats @lauwie ja hij is erg leuke die quini zapp ben er erg blij mee. en die kan erg klein opgevouwen worden.wij hoopen dat ie ook volgend jaar als hand bagage mee mag. @duster jeejte meis minder dat je je zo deprie voelt knuf van af hier @espirit toch niet de hele prenatal leeg he nu ? @Philly ja aan me verlof ben ik erg toe. lekker veel slaapen de eerst tijd @lique80 over dat verkoopen op mp. daar staat nog een topic over in de louge wat er voor geks allemaal te koop is via mp zoals dildo's ondergoed kunst benen en zo. moetst erg lachen dat je schreef ik verkoop alles via mp @austin gelukkig ging het vandaag al beter. @lMaxi ik heb de versiering zelf gekocht en vraag hun het op te hangen maar weet niet of dat gewoon is. Nou meiden heb vandaag een beter dag gehad. hebben zelfs nog even gewinked nadat we de quiny zapp hadden op gehaald en dat ding natuurlijk even uitproberen en testen en zo. ga van de week de hoes wassen. ga zo maar eens mijn bedje op zoeken. kuss sabrina
Maxi, je bent niet enige, ik heb ook soms angst in auto, ik heb ook geen rijbewijs en ben ook niet zo dol op auto! Dat was wel schrikken En Binna, zou ik ook doen hoor eerste dagen lekker veel slapen.
Goeiemorgen meiden! Hmmmm...al weer om 7.00 wakker...zou dit t ritme worden van mn beebje? Ik teken er voor hihi.... Gisteren nog ff 2 pakjes gekocht in maat 50...omdat onze beeb eerst voor lag op groei werd me aangeraden maar te beginnen met maat 56 van kleding...nu ons beebje keurig op schema ligt, toch maar maatje 50 gehaald, anders verzuipt hij/zij in haar kleding....Goed excuus toch , hihi, ben graag goed voorbereid...in hoeverre je echt helemaal voorbereid kunt zijn, hahahaha..... Ook nog een truitje van noppies gekocht, die met al die kroontjes, zo machtig schattig! @Miranda: fijn dat de ctg zo goed was meis! En dat nest, ik vind m zo heeeeeeel erg leuk! Ik had er al een balletje over op gegooid bij mn ma en ze waren er al mee bezig geweest...mn zus had er nog 1 de schuur, maar die is dus helemaal kapot gegaan...hadden ze niet goed opgeruimd, grom....maar kzie dat je ze ook kunt huren, dus zalk is ff een hint geven! Ja, meid, binnen een weekje is je lieve beeb bij jullie! Wat een machtig fijn gevoel is dat zeg! Weet je nu ook al een datum? Mocht je nou ook woensdag gaan bevallen dan pb ik je mn nummer nog even...ben woensdag namelijk de hele dag weg.... @Austin: jammer dat er nog geen resultaat is van het ananashart! Je beeb komt echt hoor, t heeft gewoon een eigen planning! Misschien een TOmTOm inslikken? Kun je de weg naar buiten in programmeren? @Denice: en hoe is t gegaan vannacht? Nog gebeld met de VK? @Sjudith: geeft niks dat t er niet uit ziet meis....Ik loop er ook vaak als een ma flodder bij, hihi....vooral mn BH kan er verwensen en gooi ik ook uit zodra ik kan....nou dan is een stel kniebeschermers er niks bij, hahahaha..... @Kastprobleem (kben zo machtig goed in namen ); Als je de kast niet meer kunt ruilen is t misschien een idee om zelf de kast te schilderen? T is idd niet een hele mooie kast, hopleijk kun je m nog ruilen! @Petra: ieuwieuwieuw! Heeft je kat ook een soort van nesteldrang? @MyAngel: dikke knuf hoor! Vind t zo vervelend voor je! Nog ff volhouden meid! @Mik: Ik zat ook al te lezen, zitten de bovenkastjes van je keuken schoonmaken? Had je een stijger er voor gezet? Hahahaha..... Ehm, kheb een joggingbroek aan nu, tja ziet er wel lollig uit...hihi... Nou kga ff de nieuwe pakjes wassen....als die gestreken zijn en in t koffertje zitten, zijn echt alle voorbereidingen klaar....dus dan kan ons wondertje komen! Whoehoe! Een hele fijne zonnige, droge (hier schijnt de zon ff) aan iedereen! Liefs Vera
Oja, over versiering: hier hoef ik niet veel te verwachten van de vrienden of familie....in mn geboortedorpje is t wel heel normaal dat zij daar voor zorgen....dus kga zelf gewoon allemaal hints geven, hihi.....En ik wil graag zo'n nest! Desnoods haal ik er zelf 1!
Goedemorgen medezwangere @Sjorsje,das balen meid,maar idd gewoon terug brengen! @Denice,succes! @Miranda,echt supermooi jullie nestje! @Rebecca,lief dat je naar me vraagt,hier alles wel oke,nog 3 daagjes,kunnen niet wachten! Hoe gaat het met jou? @Lauwie,en hoe was de taart? @Esprit,sorry had je vraag ook niet meegkregen Maar ik moet idd ook best vaak naar het toilet,hoort allemaal bij het voorbereiden En flink geshopt gister? @MyAngel,geeft helemaal niet dat je niet op iedereen kan reageren dat begrijpen we wel,je hebt het moeilijk genoeg! Doe maar lekker rustig aan meis! @Maxi,ja ik ken je angst idd ook. Ik had het gistermorgen met mn vriend over,stel je niet aan zei die,normaal ben ik ook niet zo bang dus zal zeker wel met de zwangerschap te maken hebben,hopelijk gaat het over! Enne over doe versieringen,wij hebben ook al alles zelf gekocht,ik horde later idd dat vrienden en familie dat normaak doen,ik wist dat helemaal niet,hhaha... Dus niet raar hoor! @Naat,en weer helemaal opgeknapt? Vannacht eindelijk weer ns goed geslapen,heerlijk! Ik wens jullie een fijne zondag! Ps,laatste weekend voor ons saampjes,hihi raar idee,wat zullen we toch ns gaan doen?(aangezien ik weinig kan ) xxx
@Esprit,zie je berichtje nu pas,hihi.... Heerrlijk om zo te shoppen voor je beebje Ik wens jullie ook een fijne en zonnige zondag toe,hier schijnt ook heerlijk de zon 8)
Slingers en naamslinger hebben wij al in huis, ik heb toch aangeslagen, want uit vorige relatie was niet goed gegaan terwijl me zus wilde halen maar me ex zou dat doen, maar neej hoor, we moesten alweer terug naar het ziekenhuis, na het ziekenhuis heeft hij eindelijk opgehangen maar binnen niet buiten.....dus heb ik maar heleboel aangeslagen!
Goedemorgen. Heb heerlijk geslapen vanacht! En voel me gelukkig al weer een stuk beter. @Esprit: Fijn idee dat je er al helemaal klaar bent. Ik moet nog gaan wassen en mijn koffertje nog pakken, maar dan ben ook ik er klaar voor. @Daisy: Meis, jullie laatste zondag samen, wat een gek idee of niet? Genieten jullie er nog maar even lekker van! Ook ik heb al de slingers klaar liggen, wist ook heel niet dat familie en vrienden dat horen te doen. Pech dus voor hun. Maar ik kan ze ook zeggen waar het ligt, dan kunnen hun het ophangen. Haha. Wij gaan vandaag naar een auto kijken voor Jarno. Hij is druk bezig met zijn rijbewijs en wilt vast een auto kopen. Ik stem maar toe, hoop dat het een extra stimulans voor hem is om zijn rijbewijs dan ook te halen en door te zetten als hij de eerste keer zakt (hij is al meerdere keren aan zijn rijbewijs begonnen namelijk, en ook weer gestopt). Voor iedereen een hele fijne zondag! Het wordt eindelijk weer een beetje lekker weer, niet heel warm, maar wel lekker een zonnetje.
goedemorgen, uitslapen is er hier niet bij hoor in het ziekenhuis, om 7 uur wordt je al wakker gemaakt voor temperaturen en bloeddruk en rond 8 uur komt het ontbijt, pfffff wilde zo graag nog wat blijven slapen. grgrrr daisy,: morgen mag ik misschien stoppen met de remmers, ze zeggen dat ze bijna nooit na 36 wkn nog remmers geven, dus ja en dan is het afwachten wat er gebeurt.vind het best eng, want ik heb nu nog steeds weeen om de 5 min en wat als ik met die pillen stop?als ik dat vraag zeggen ze tja dat moeten we afwachten, als het rustig word dan mag ik mischien naar huis maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de weeen stoppen als je ziet dat ik ze nu ook heb MET pillen wat moet het dan worden ZONDER?!?!
denicepino, hoe is het met jou, lig je te bevallen of heb je kleintje al in de armen? Waar is austin?of heb ik over haar berichtjes heen gelezen? ik heb totaal geen last van diarree of zo, bij mij is het juist andersom, heb last van obstipatie.
goedemorgen op deze prachtige zonnige 1e verjaardagsdag van mijn lievelingsnichtje! Vandaag hebben we dus feest en ik heb er helemaal zin in. Is elke keer zo vreselijk leuk om mijn nichtje te zien, dan kunnen we precies zien hoe we er volgend jaar bij lopen en........het is een onwijs lief en leuk kind. fijne dag allemaal @ rebecca, ik hoop dat je zo nog een dutje kunt doen. liefs petra
@ esprit een excuus om te winkelen is altijd goed! een tom tom hahaha als ze net zo'n richtingsgevoel heeft als mama helpt dat zelfs niet! @ maxi hier doe je de versieringen zelf maar denk dat dat misschien wel afhankelijk is per dorp / stad? @ daisy oei spannend hoor meis nog maar 3 dagen voor jou! geniet er nog even van samen met Lars! @ linka wij hebben ook een naamslinger ben trouwens benieuwd wat iedereen van de naam gaat vinden hihi! @ naat super dat je zo goed hebt geslapen! veel plezier met het naar auto's kijken, is altijd leuk! @ rebecca jeetje spannend hoor meis, ik hoop voor je dat het stopt zodat jullie beepje nog wat langer in de buik kan blijven zitten aan de andere kant snap ik dat je er helemaal doorheen zit en wil dat het voorbij is! veel sterkte meis! p.s. hier nog steeds geen baby hoor hahaha het is een eigenwijze donderstraal! geniet van jullie dag dames! xxx
zeg ik ook wel eens, kleintje is nu al eigenwijs en zit nog in de buik, dat belooft wat wilt eerder komen, ligt niet zoals het moet liggen, bij ieder kramp denk ik, ja nu zet het door, maar nee hoor,de weeen doen wel steeds meer pijn maar er gebeurt niks met de ontsluiting, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk door die pillen,lig hier met een kruik tegen mijn rug en buik. iedere dag een inwendig onderzoek is ook geen pretje en je zou toch denken dan moet het door dat gewroet wel doorzetten maar nee hoor, eigenwijsje houd me nu al voor de gek de dokters zeggen hier dat het niet goed is als het nu zou komen want dat de longen nog niet rijp zijn maar als je wat op het inetrnet zit te kijken dan lees je op de ene site dat de longen rijp zijn bij 34 wkn en op een andere site dan weer dat ze pas rijp zijn bij 37/38 weken, wel beetje verwarrend hoor.
Leuk he die naamslinger Hoera ...... geboren en hartjes tussenin! Heel leuk! Ben ook benieuwd hoe ze de namen ervan vinden, hopelijk vinden me schoonouders heel leuk als wij hun namen bij tweede naam hebben gekozen! (combinatie)