goeimorgen meiden hoe is het nou met iedereen. wij hebben ook zo'n naam slinger. en ben ook heel erg beneiuwt wat ze van de naam gaan vinden. tis een aparte naam. op zich wel grappig we delen alles met me kaar. kennen me kaar persoonlijk niet. maar houden toch ook de naam voor me kaar geheim. tis wel leuk. wij gaan straks lekker naar de sauna lekker dagje relaxen.al denk ik dat ik neit veel in de sauna zit.maar wel in de ander leker baden en zo. liefs sabrina
Goede morgen meiden, Maxi ik heb niet echt extreem angst ofzo, maar in de auto ben ik ook wel eens bang voor mijn medeweggebrikers. Ik heb wel een rijbewjs en rijd wel gewoon overal heen. Ik denk dat het inderdaad goed is voor je om gewoon weer in te stappen en het te overwinnen. Ik ben net een vergiet vandaag ik kan niet ens een pagina onthouden. Deni: het klinkt wel een beetje als weeen. Hoe is het nu? Heerlijk aardbeientaartje! Is tie goed gelukt? Ik heb helemaal niet het gevoel dat mijn verlof is begonnen, omdat dit nu officieel mijn zomervakantie ( onderwijs) is en daar in begint mijn verlof. Ik zal het na de geboorte wel raar vinden om geen groep op te starten. Ik heb sinds vrijdagavond last van mijn onderrug en mijn onderbuik voelt ook niet lekker. Zou dit het indalen zijn? 2 weken geleden zei de gyn dat de indaling gestart was? k lees zo even verder. groetjes
Austin ik had aan je gedacht en stiekem gehoopt dat je zou bevallen dit weekend. Nou ja we hebben de zondag nog! Ananasharten elpen niet, sex? Hier doet het dorp/ vrienden de geboorteversiering ook niet, denk ik. Ik heb aan en vriendin gevraagd of ze een geboortebord maakt van hout en die hangen we aan de gevel van het huis. Ze moet er alleen nog wel mee beginnen. Dus hoop dat ze daar komende week mee start! Naat veel plezier met het bekijken van de auo. Fij n dat je lekker hebt geslapen. Daisy wat een raar idee: jullie laatste weekend samen. Ik zou lekker een beetje hangen en dromen over jullie 2 dametjes. Leuk! Of hebben jullie andere plannen gemaakt?
Rebecca tjeetje wat een zware tijd vor je. Maar goed dat je je kleintje al zo lang bij je hebt kunnen houden. Dat die weeremers eraf mogen is op zich een goed teken. Sterkte... Binna heerijk naar de sauna! Ik ben echt al heel lang niet meer geweest. Misschien dat ik volgende week eens even ga met mijn moeder ofzo. Linka wat leuk een combi van bede namen. Ze zullen vast vereerd zijn. Fijne zondag! Liefs Marije
Marije, ja ik vind idd leuk want Myrna heeft 3e naam van mijn moeder, me moeder vond niks aan, ja wat wil je nou met Flora ! Dus deze van me schoonouders.
@ rebecca zover ik weet zijn de longetjes echt nog niet rijp met 34 weken daarom krijg je dan longenrijpers, heb het helaas bij beide nichtjes mee moeten maken... @ muis nope sex ook geprobeerd hahaha ach ja. ben benieuwd wat ze van je bord maken, weten ze de naam dan al trouwens? @ binna hahaha ja inderdaad ben ook benieuwd of er meiden zijn die dezelfde naam hebben... xxx
muis: is op zich wel een goed teken maar wat als de longetjes nu nog niet rijp zijn? als babytje nu zou komen voor de 37 wkn, raakte net beetje in paniek. weet wel dat ik hier goed lig en dat ze goed voor mij zorgen hoor. ik ben nu net van het ctg af en moet vandaag nog 2 x aan het ctg want heb zo'n pijn onder in mijn rug ze willen het extra in de gaten houden, sinds de draaipoging is het nog onrustiger geworden dan daarvoor pfffff sorry voor de egoberichten en dat ik zo zeur.
ik ook erg bang inn een keer. alsof ik er in ene bij stilsta wat er allemaal kan gebeuren . viel mij gisteren ook in een keer op!
austin die vriendin van mij weet de naam nog niet. ze maakt het bard en laat een ruimte over voor de naam. Die schildert ze de dag dat ze geboren wordt erop. Maar ik hoop dat ze het wel een beeje snel begint, want we ( mijn vriend) moeten nog wel een ohangsysteem maken voor het bord aan de gvel. Tja ex helpt ook al niet...... euhhhm Naat zei toch een keer dat die voetmassage ( binnenkantvoet tussen hiel en voorvoet) weeen kan stimuleren. Wie weet hihihihi laat je man vandaag maar eesn aan de massage
Jij hebt het volste recht om je onzekerheden te uiten en hoeft absoluut geen sorry te zeggen hoor. Het is harstikke knap hoe je jezelf houdt! De longetjes is idd altijd wat het langste de tijd nodig heeft. Het lukt je vast! De arsten zullen jullie indien nodig helpen. Probeer je gedachten rustig te houden....... Dikke knuffel voor jou. Liefs
Je zeurt echt iet hoor, je maakt je gewoon zorgen, en aangezien je daar de hele dag ligt heb je veel tijd om na te denken. Probeer als je onzeker bent gewoon te vragen aan je arts hoe of wat. Dus wat er gebeurt als de weeën nu doorzetten en hoe ze dat dan doen met je kindje etc. Dan zit je niet zo te malen! Succes meid en blijf alles maar lekker van je af typen hoor!
Hallo allemaal, Ik heb niet meer ver teruggelezen.. het is me teveel. Hier gaat het wel aardig. Het slapen gaat wat beter. Ik voel me nu een gewone zwangere die elk uur / anderhalf uur wakker wordt om te plassen maar daarna wel weer snel door kan slapen! Vervelend is dat ik de pijnstillers maar voor een bepaalde tijd heb gekregen (10 stuks) maar hoe moet dat nou als ze op zijn? Hier geen echte versieringen. Aiden en ik hebben die slingers en ooievaars e.d. nooit erg mooi gevonden (in de VS weten ze het ook altijd enorm te overdrijven). Ik heb dit ook laten weten aan de familie. Wel hebben we een hele mooie stoffen slinger gekocht zodat we straks iets kunnen ophangen (we zijn bang dat we anders alsnog een BOY / GIRL slinger krijgen). De laatste week ben ik heel snel uit mijn humeur (ben ook veel moe). Manlief kan maar weinig verkeerd doen en ik schiet wel uit mijn slof. Ook bij het lezen van de verschillende topics (NIET de augustusmama's!) word ik geïrriteerd en reageer ik dus maar niet. Vervelend om zo cranky te zijn. Volgens mij daalt de beeb hier enorm in. Ik kan staand mijn been bijna niet meer optillen (dan voel ik gewoon wat tussen mijn benen 'hangen'), heb continu druk op de endeldarm / anus, en moet zoooooo vaak plassen. Gezellig dit nog ruim 5 weken... mmmm. Wel heb ik gelukkig minder last van maagzuur (pfff... echt opluchting, scheelt ook bij het slapen). Woensdag moet ik weer naar de verloskundige ivm een wat verhoogde bloeddruk vorige week. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Oja, ik las dat er een aantal met een kluitje in het riet worden gestuurd wat betreft hun bevallingspraatjes. Hier is het goed geregeld. Er worden bevallingsbijeenkomsten gehouden waar je met je partner naar toe gaat. Twee uur lang presentatie over de bevalling en waar je allemaal aan moet denken. Die twee meiden die het deden, waren geweldig. Heel duidelijk maar ook zeker met humor. Een paar dingen die mij goed zijn bijgebleven: - zorg dat de verloskundige je huis kan vinden (in de stad hebben veel mensen geen naamplaatjes op de deuren) - als ze voor je deur staan midden in de nacht, doe als kerel even wat aan (een boxer en t-shirt zijn genoeg ) - partner: ga niet tijdens de bevalling even leuk met je ouders / vrienden bellen naast je vrouw / vriendin en zeg al helemaal niet aan de telefoon "dat het allemaal wel meevalt". - verontschuldigen naar de verloskundige is niet nodig: ze hebben alles al een keertje meegemaakt - babietjes komen NIET frisgewassen en naar Zwitsal ruikend op de wereld! Zo, en dan wens ik nu iedereen een heel fijne dag toe. Het weer is hier redelijk.. Vandaag ga ik even naar een hoogzwangere vriendin (39 weken en 2 dagen). Elle
Egoberichtje (te weinig tijd/energie, sorry meiden): onze slaapkamer is bijna opgeruimd. Vandaag laatste dingetjes en dan even goed soppen en boenen. Kledingkast van Jarissa en brusje staat er al in, commode komt nog. Slapen we straks gezellig met zn viertjes op onze kamer! Maar wel fijn gevoel dat er in ieder geval een plekje is. Babykamer zal wel in de loop van augustus af zijn denk ik. Morgenochtend tas pakken en komende week kleertjes uitzoeken en wassen. Tegen week 37 zijn we er hier ook helemaal klaar voor!
@ Elle, wij zijn ook naar een avond geweest. Was erg leuk inderdaad. Nu alles nog in praktijk meemaken @ Maxi, ja dat van die auto krijg ik ook een beetje. Niet als ik zelf rij, alleen als ik erbij in zit. Echt stom @ Muis, bij mij valt ook het verlof samen met de vakantie, maar toch vind ik het moeilijk. Heb mijn sleutel achtergelaten, dus kan ook school niet meer in. Dat leek mij het meest verstandige voor mij @ Rebbel, ik heb dat shirtje van Noppie ook met die kroontjes! Heb er een grijs met wit broekje bij van baby mexx. Echt supergaaf! Leuk al die voorbereidingen voor de komst van de baby. Ik ga ook nog even kijken voor tuinversieringen. Heb nog niets, maar de buurt en mijn ouders hebben al wel dingen in huis! Leuk! Moet mijn tas nog inpakken. Morgen bij de thuiszorgwinkel de klossen enzo ophalen. Het komt dichtbij! @ Rebecca, je zeurt niet! @ My Angel, wat zwaar zeg. Hopelijk lukt het de volgende keer in 1 keer. VOor de rest weet ik het even niet meer. Doe rustig aan allemaal! En hoop dat het bij diegene doorzet waar hetmag en bij de rest nog even blijft zitten!
Goedemorgen! Net wakker nadat ik pas om 4 uur sliep Ik heb alles bijgelezen en nu al alles kwijt @ Austin, nog even hoor Hou je sterk @ Rebecca, ik snap wel dat je je onzeker voelt hoor! En er gebeurt nu zoveel met je! Ik duim voor je en denk aan je! @ Esprit, tsja sexy zwanger zijn zit er niet meer in he . Ben wel blij als ik straks weer mijn eigen kleding aan kan @ Maxi, ook ik geen rijbewijs en ben soms ineens banger in de auto dan normaal Slaat nergens op mijn vriend rijdt goed! En de rest ben ik even kwijt Oja heb nog niks van buddy denice gehoord hoor....ben benieuwd! Wij kopen gewoon roze slingers met hoera een meisje en we trakteren spekkies ipv beschuit met muisjes Ik ga vanmiddag op bezoek bij een vriendin met een drieling van 9 maanden oud, 3 dames
philly; als de weeen nu door zouden zetten dan doen ze een ks, en moet mijn babytje nog eventjes in een couveuse, iv.m. de longetjes. tenminste vrijdag zei de gyn. we doen 30 juli een ks tenzij kleintje toch beslist om eerder te komen,bij 36 wkn moet hij/zij nog in couveuse, bij 37 wkn niet meer, dus ik hoop dan maar aan de ene kant dat kleintje nog 1 weekje blijft zitten, over het algemeen kan ik er goed mee omgaan want weet dat ik in goede handen ben, maar af en toe slaat de paniek beetje toe, vooral als ik zoveel weeen heb, en er gebeurt niks. ze kwamen me net vertellen dat morgen de anesthesist komt om met me te praten over welke narcose ik zou willen en hoe dat allemaal in zijn werk gaat met de voor en nadelen van algehele narcose en ruggeprik ook mag ik morgen naar de kinderafd om te kijken wat daar allemaal gebeurt als mijn kleintje daar terecht zou komen in een couveuse, dus dat is wel een geruststellend idee, als ik dat zo hoor dan denk ik: huh hebben jullie het gevoel dat ik de 30e niet haal?