Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

iemand al wat gehoord over denicepino?
    zij zou toch gisteravond de vk bellen i.v.m. weeen?

2. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ik denk dat ze dat doen dat ze weten wat jouw wensen zijn. Mochten de weeën wel doorzetten dan kan het snel gaan natuurlijk en dan hoef je op dat moment niet te gaan nadenken wat voor verdoving enzo je wilt. Ook fijn dat ze je alles laten zien, dan ben je voorbereid!

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Rebecca: petje af hoor voor hoe je het nog volhoudt! Je zeurt niet!

Elle: fijn dat je weer wat beter slaapt! Krijg je geen herhaalreceptje dan als je pilletjes op zijn?

Ik las dat er veel bezig zijn met de laatste voorbereidingen. Ik heb gisteren nog een leuk t-shirtje gekocht, nu heeft hij echt genoeg voor de eerste tijd! :)

Verder ben ik erg benieuwd naar ons gesprek met de gyn. morgen. Wat haar bedoeling is nu. Als ik er dan over denk dat ze gaat zeggen "kom dan maar dan gaan we inleiden", dan slaat de schrik me wel even om het hart, dan is het echt! :confused: Aan de andere kant kan ik niet wachten tot het zover is....

Fijne dag allemaal!

Liefs!

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heb nog geen sms gehad :O
    Dus ben ook benieuwd :D

En jij nog ff volhouden schat!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

heb net een nieuw buikfoto geplaats

6. Niet meer actief

ik doe mijn best hoor ;)
    hoe gaat het met jou harde buiken sjudith, ?
    probeer alles bij te lezen hier, heb toch niks anders te doen hahaha

o ja mocht ik onverwachts bevallen dan zal mijn mams jullie hier het grote nieuws meedelen!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej Rebecca :)
    Wat lief dat je daar aan denkt!
    Het gaat nog steeds slecht daarmee :(
    En weet momenteel niet of het ukkies hoofd is of een harde buik :(

Maar ja we komen er door :D

8. Niet meer actief

nog even volhouden hé!

9. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Zoooo, ik heb echt een paar dagen niet gelezen. Dus ga zo bijlezen, maar schrijf wel alvast iets.

Hier gaat alles lekker. 1 a 2 keer per week slaap ik goed :) en voor de rest zijn de nachten vreselijk, blehhhhh,maarja.....

Ben blij met het weer. Gelukkig nog geen hittegolf. Met een beetje geluk bevallen we allemaal met een redelijke temperatuur.
    Vrijdag hadden mij kinderen een eindfeest op school. Nog meegeholpen met de bingo, dat was erg leuk.
    Gisteren zijn we naar de vlindertuin in Leiden geweest, dat was erg leuk. Daarna wilde we gaan bowlen, maar toen we het bowlingscentrum instapte vonden we het meteen niks meer, wat een drukte en ongezellige sfeer.
    Dan maar naar de Mac met de kids. De eerste Mac waar we instapten zag er echt niet uit. Veelste kleine speelhoek, waar 5 kinderen rond de leeftijd van 11 aan het keeten waren. Daar wil je je kleintjes niet tussen hebben. Het was daar echt een zooitje.
    Met de honger die we hadden, zijn we er toch weer weggegaan. Uit eindelijk bij een leukere Mac terecht gekomen.
    Ik ga zo met de kinderen naar een bbbq dag van stal en daarna na een verjaardag van ons nichtje uit zweden.
    Drukdrukdruk.....

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Heb regelmatig aan jullie gedacht en hoe het ermee zou gaan.

Nou, ik ga nu lezen....

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben hier ook blij met dit weer hoor, dit is prima beval weer

lief rebecca dat je moeder het nieuws hier wil neerzetten

binna ga zo de foto bekijken.

oei benieuwd naar denice

gaaf zeg dat ooievaars nest.
    wij doen niets in de tuin, mischien dat ik volgende week met mijn dochter een naamslinger ga knutselen.
    we zijn redelijk uit de naam,maar er hangt nog iets van twijfel in de lucht

my angel wat verschrikkelijk voor jou, dit is haast geen doen, kunnen ze je echt niet eerder inleiden ofzo?

hier gister weer wat bloedverlies, en wat van die bloedsliertjes. soms weer die pijnlijke harde buiken maar geen regelmatig.
    dus er zal wel weer een adertje gesprongen zijn ofzo

11. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    ieiieieiww mijn poes doet dat ook, en eet alles op behalve het hoofdje. Dus vaak vinden wij alleen een hoofd, gatver!

Nijnenupdate, alle 9 maken het nog goed!

Ik ga nu even bijlezen, 5 blz maar, valt wel mee,...

12. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Dag allemaal,

Heb deze nacht weer archie slecht geslapen, continue het gevoel om te moeten overgeven. Deze nacht maar een heel klein beetje kunnen overgeven.

Nu heb ik helemaal geen fut om iets te doen omdat ik nog zo moe ben, bijslapen durf ik niet want dan geraak ik straks misschien niet in slaap en ik moet morgen gaan werken. Zal ik vanavond maar wat vroeger in bed kruipen en iets lichts eten.

Ons manneke is weer superactief, dit is ook de reden dat ik het zuur heb denk ik. Volgens mij ligt het hoofdje terhoogte van de maag.

groetjes en sorry voor dit echo berichtje.

Waren we maar al de 31ste...

13. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Passiepaard: Gefeliciteerd met je kleine nijntjes....Ga je een foto in je album zetten?

aykietje: Vind het wel geweldig dat ze in Belgie standaard controleren of je een bacterie in je lichaam heb. Dat zouden ze hier ook wel mogen doen.
    Je krijgt een lenig kindje ;)

Chantico: Ooooo wat een heerlijk gevoel dat het kamertje binnen is. Ben erg benieuwd naar de foto's

Noura: hier ook iemand die absoluut niet houdt van binnen zitten. Van de week zou mijn camera bezorgd worden en ik had het op dinsdag verwacht. Fijn heel de dag thuis gezeten en.........niet geleverd. Baalde echt. Woensdag was het weer hard aan het regenen. blehhhhh.....

Rebecca: Wat jammer dat de draaipoging is mislukt zeg. Wel fijn voor de dames die het nog willen proberen dat jij er een positieve ervaring mee heb. Je hoort al genoeg horrorverhalen.
    Wel vervelend dat je daarna toch last van weeën heb gekregen. Hopelijk blijft de kleine tot de 30ste zitten.
    Ik lees nu ook dat de weeën het gevolg van de draaipoging zijn, dat is wel weer minder. Gelukkig heb je er geen spijt van. Vind het erg dapper van je hoor. Hopelijk mag je morgen lekker naar huis.

Austin: Heb bij mijn dochtertje ook een ananashart op, hielp niet, maar was ergggggg lekker... :D

Tammie: gefeliciteerd 35 weken alweer!

Sjudith: Ik ben ook aardig aangekomen deze laatste week. Heb ook meer honger/trek :oops:

Nou, ben niet verder dan pagina ..33 gekomen.... Das ook niet veel, maarja....moet nu echt weer gaan.

Doeiiii

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Passiepaard: Gefeliciteerd met je konijntjes.

@Chantico: Fijn dat het kamertje binnen is en nog heel ook! En heb je de kamer nu helemaal klaar?

@rebecca5: Balen dat het niet gelukt is joh! Maar lees dat je morgen van de weeen remmers af gaat! Spannend. Wel fijn dat je morgen een gesprek met de anesthesist hebt en dat je naar de kinderafdeling gaat. Weet je toch ongeveer wat je te wachten staat! Succes morgen!

@Maxi: Nou ik heb voorlichting gehad van een lactatiedeskundige en die zei dat je altijd op verzoek moet voeden. Daar zit ik dus echt niet op te wachten he. Wil wel een beetje regelmaat.
    Ik heb dat ook hoor in de auto. Als ik zelf rij is er niks aan de hand, maar als mijn man rijdt, dan zit ik ook niet meer zo lekker. Zeker als hij wat sneller door de bochten gaat, verschrikkelijk, heb ik anders nooit!

@JennyS: Fijne vakantie gehad?

@Miranda: Fijn dat het ctg goed was gisteren. Moet toch een hele geruststelling zijn. En nu op naar morgen. En dan waarschijnlijk meteen een datum, spannend!

@sjorsje: En ben je al terug geweest naar de Ikea? En mocht je hem ruilen?

@duster2000: Wat een narigheid allemaal. Weet hoe het voelt als je niks meer kan. Voelde me in het begin ook heel erg schuldig. Maar ja kan er gewoon niks aan doen. Probeer inderdaad of je iemand kan vinden die jullie even wilt helpen.

@nadje78: Vervelend zeg dat je je niet geweldig voelt. Hopelijk gaat het nu weer wat beter.

@denicepino: En de VK nog gebeld? Hoe is het nu?

@MY Angel: Oh wat heb je het toch zwaar, balen dat ze weer een paar keer mis geprikt hebben! Kunnen ze het infuus niet laten zitten? Dat je het dan elke dag even doorspoeld, dan hoeven ze ook niet steeds te prikken!
    Hoe voel je je nu? Gaat het weer wat beter?

@Muis80: Leuk dat een vriendin jullie geboortebord maakt zeg! is wel speciaal!

@Pendrag: Kan me indenken dat je blij bent dat jullie dalijk wel normaal kunnen slapen ook als de kleine er is. Hebben jullie zo een grote slaapkamer dat het pas om met z'n vieren er te slapen?

@Puck2008: Spannend morgen. Wie weet krijg je wel een datum!

@nair: Zo te lezen heb je een leuke dag gehad gisteren.

@noura: Kan toch ook een voorteken zijn, bloed verliezen. Misschien wel de slijmprop?

@aykietje: vervelend dat je slecht slaapt. Maar wat moet je morgen gaan doen dan, toch niet naar je werk?

Zo dit was weer mijn bijlees actie. Hopelijk ben ik niemand vergeten!

Heb net een foto gemaakt van mijn buik, maar die is gewoon niet gegroeid vergeleken met een foto van 31 weken. Ben nu toch weer 4 weken verder, zou toch wel iets gegroeid moeten zijn.
    Ben nu toch wel heel benieuwd naar de groeiecho van volgende week maandag.

15. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @Rebecca
    Heb zo aan je lopen denken, maar internet lag plat en zie dus nu pas dat de draaipoging niet gelukt is... Nou ja, je heb je best gedaan. De kleine komt toch wel hoor, dan maar op een alternative manier. Wel moeilijk dat wachten, MET weeen, pfff. Sterkte meid... enne, blijf maar lekker doorzeuren hier hoor, geen probleem! ;)

@binna
    leuke foto! :)

@elle
    misschien dat met die 10 slaappillen je lijf weer een beetje een ritme te pakken heeft en het slapen weer vanzelf lukt?

M'n buik staat echt op knallen zeg...
    Heb snachts ook veel harde buiken, bij omdraaien en zo. Ik zie ook altijd als een berg op tegen omdraaien, maar ik hou het gewoon niet heel lang vol op een zij.
    Het koppie van de kleine zit goed klem tussen mn bekken, soms voel ik zenuwen in mn benen, zitten dan klem of zo... Niet heel fijn, maar wel een fijn idee dat alles volgens schema gaat.
    Als de kleine draait heb ik het gevoel dat mn ogen uitpuilen en en mn benen als een trekpop wijd uit elkaar gaan staat, ook niet heel comfortabel dus :)

Ik was trouwens een paar kilo afgevallen vergeleken bij de laatste controle :rolleyes: Misschien door verlof? ben steeds lekker bezig. Eten doe ik gewoon hoor...

Heb niet alles teruggelezen, maar kgeloof dat het komkommer(en wat gerommelt)-tijd is hier?

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Happy: het past allemaal precies. We houden niet veel ruimte over maar dat geeft niet. Zodra alles klaar is, zet ik foto's in mn album. Foto's van Jarissa babykamer toen staan er nog in.
    En lieve meid, regelmaat met een pasgeboren baby? Reken er alsjeblieft niet teveel op. In het begin vond ik het al zoeken naar tijd om te douchen. Je bent de eerste dagen echt alleen maar met je baby bezig. Maar dat is ook helemaal niet erg! Zo leer je elkaar het snelst kennen. En je hoeft verder toch ook niets? Natuurlijk moet er wel een keer regelmaat komen, en dat komt ook wel. Maar mijn ervaring is dat dat niet meteen vanaf de eerste weken is.

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Pendrag: Ik bedoel ook niet dat ik de eerste weken regelmaat wil. Maar als we wat verder zijn.
    Lijkt me toch wel fijn als ik weet dat we na het voeden even naar het dorp gaan ofzo, dat ik dan halverwege niet weer hoef te voeden. Dat bedoel ik meer.

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dat gaat vast en zeker lukken Happy.

Zo, onze slaapkamer is zo goed als klaar. Nog een klein stukje schoonmaken en de commode inruimen. Heerlijk gevoel. De woonkamer is nu wel een zootje maar dat is aan het einde van dag ook over. In 1 hoek is de vloer er al uit. Nog wat spullen naar boven en naar de carport en dan zijn we klaar voor het laten leggen van de vloer. Ik heb wel een beetje was achterstand.

Rustig dagje hier. Goed teken of zijn er dames onverwacht begonnen?

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, hele mooie foto! Lekker intiem ;)

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Binna, leuk foto en ik lig in een deuk bij die dingen van Marktplaats. Ik lach hier ook hoor. Kwam laatst een vrouwtje een ketting met dolfijn ophalen voor 1,50.. Tja

Deel Deze Pagina