Hahahaha...nou vraag me niet hoe lang ik er over gedaan heb om de tekst te verzenden ben zeker wel een uur bezig! En dan heb ik alleen sinds vrijdag middag terug gelezen...
EllenNY: Ik zal het donderdag eens vragen of het alleen over de eerste dagen gaat het op verzoek voeden! En over humeur. Hier gaat het wel. Soms kan ik niet veel hebben en kan snel overal om janken. Daar wordt ik niet goed van! Maar volgens mij heeft mijn man nog niks te klagen hoor!
@happy, vakantie was super heb weer helemaal bijgeslapen over humeur, gaat geloof ik wel, ben wel te pruimen haha beeb was wel al een beetje ingedaald, maar krijg sinds vandaag wat subtiele steken die even aanhouden dus er zit er eentje wat meer te wroeten geloof ik. nou nog deze week 4 dagen werken en volgende week 3 en dan zit het er eindelijk op. gauw foto's laten afdrukken dan heb ik wat te doen die weken hihi. moet mezelf wel gaan vermaken toch anders lig ik als een dood vogeltje op de bank elke dag. wat betreft gewicht, zit nog steeds op 9 kilo, vind super. heb wel drang om te eten maar ik heb steeds minder plek van binnen dus zit gelijk propvol van een klein beetje. yoghurt met fruit gaat gelukkig nog steeds dus dat probeer ik zoveel mogelijk bij te eten. wil wel zo'n klein proppie straks in mijn armen met van die rolletjes op zijn armen en benen hihi nou nog maar weer duimen voor austin en de rest moet nog even geduld hebben liefs J
Ik ben ook nog niet zoveel aangekomen (8 kilo) maar ben een ongelovelijke snoeperd en de baby heeft een dikke buik volgens de laatste echo dus ik vind het eigenlijk wel prima. Ik merk wel dat je het echt niet in de hand hebt hoeveel je aankomt want volgens mij eten de meeste hier redelijk normaal en verschilt het nogal hoeveel er is aangekomen. Mijn humeur is gelukkig ook niet veranderd Het feestje bij mijn nichtje (die werd vandaag 1) was echt geweldig, nichtje lekker met d'r handen in de taart en lachen naar iedereen en tante petra op de beste plek en iedereen superdepuperlief voor haar. Bij het naar huisgaan wenste iedereen die ik voorlopig niet meer zie me "sterkte", klonk heel gek want heb zelf het idee dat het nog jaaaaren duurt tot de bevalling, hihi
Hoi, Lyrica fijn dat je even naar huis mag, t zal het wel moeilijk worden als je weer terug moet vanavond.... nu lekker genieten. Bedankt voor jullie reacties, ik ben vandaag in de auto gegaan mijn oma naar huis brengen... wel blij dat het mooi weer was nu.... En mijn vriend rijd geweldig ben ook niet bang omdat hij rijd maar meer voor alle andere verkeersdeelnemers, echt mensen rijden soms idioot, hard, of geven geen richting aan, gevaarlijk inhalen of geen voorang geven van rechts ja die is helemaal leuk...Ik ZIT RECHTS MET EEN KIND IN MIJN BUIK ***... ja soms kun je beter binnen blijven maar dat is ook geen leven. Ik hoop alleen dat het straks niet nog erger wordt met die kleine in de maxi op de achterbank.... Groetjes voor iedereen... Had niet zooooon puf om te reageren sorry (wel alles gelezen).
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES / Stuitertjes / Ziekenhuis (KS) *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *31-07-2008: # Miranda3xmama 31 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (overgewicht) *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik / Stuitertje # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS week 38 ) # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Kraamhotel *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis inleiding week 37-38 # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : / Stuitertje # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Nair 32 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis # Schatje1 20 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Marleen83 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem) *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: : / Ziekenhuis # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy *16-08-2008: # Tammie 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Willielien / wordt JONGEN / Thuis *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN - Charissa -> Thuis Bevallen: * 27-06-2008 (34w1d) :Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*) * 01-07-2008 (34w) :CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*) * .............................? Meisjes: 1 Jongens: 1 Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda <-----> Linka * Bemy <-----> Petrabr * Tammie<-----> Binnabinna * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * Duster2000 <-----> Sjudith <-----> Denecipino * Jennifer70 <-----> Joy72 * CynthiaB <-----> MYAngel Dit is de nieuwste lijst, deze graag overnemen!!
hey meiden nou ik heb een heerlijk dagje gehad in de sauna. ben maar twee keer in de sauna zelf geweest maar voor de rest heerlijk gezond en gebubelet en zo. het eningste nadel was dat me borsten afentoe lekte @elleny hoe bedoel je kunnen ze de foto's uit mijn album halen. heb de rest wel gelezen maar niet zo heel goed onthouden sorry liefs sabrina
He dames, het is betrekkelijk rustig hier! Makkelijk bij te houden zo. @Lycris: heerlijk even eruit! Sterkte weer nu! @Jenny, ik hoopte bij Sam ook een propje in mijn armen te krijgen, was niet voor niks bijna30 kilo aangekomen, nou niks hoor. Gewoon een mager ding en dat is ze gebleven tot 4 maanden.SNIK.. Nu weer lekker aangekomen, maar VK zegt dat ik geen grote kinderen maak. Prima hoor, dat ze mama's dik-wordt-aanleg niet hebben, haha! My Angel echt heel knap hoe je op iedereen reageert. Ik kan meestal alleen de laatste pagina onthouden. Heb vandaag de adressen op etiketten uitgeprint, postzegels zijn ook in huis en de enveloppen ook. Nu nog even zin krijgen om netjes te plakken enz. Nu even film kijken!
hai, Hebben jullie misschien tips voor slapen? Ik kan geen draai vinden en kom slecht in slaap en word ontzettend vaak wakker. Heb zoiezo altijd al een goede nachtrust nodig gehad,maar nu is het helemaal een ramp. Door het slechte slapen ben ik niet meer aardig en ontzettend humeurig, en doe daar dan ook nog eens de hormonen bij. Oftewel ik heb medelijden met me vriend en zoon. Dus tips zijn ontzettend welkom!
lycris, hoe lang lig je al in het ziekenhuis? besef me nu dat we idd lang niets van je gehoord hebben. zowel jullie tweeling als die van daisy blijven lang zitten! veel sterkte weer in het ziekenhuis en hoop dat je hebt genoten van je uurtjes thuis. ben benieuwd wanneer we babynieuws van je krijgen! my angel, balen dat het weer zo slecht ging. heb het echt met je te doen dat je zoveel moet doorstaan voor je baby en dan ook nog 2 sterfgevallen. hou je taai hoor! mamavandelano, er slapen er hier wel meer slecht. vervelend zeg. kan me goed voorstellen dat het je humeur beinvloedt! ik slaap zelf vrij goed, dus weet niet of ik je kan helpen. ik ben nu eerder moe, dus val zelfs makkelijker in slaap dan voor ik zwanger was. ik slaap nog steeds op mijn buik (schuin) met een kussen voor/naast mijn buik waar ik mijn been op leg. als ik draai neem ik het kussen mee. tips: warm bad/douche met ontspannende olie, voor je gaat slapen opschrijven wat je bezig houdt/je nog moet doen, warme melk of ontspanningsthee drinken... de bekende dingen dus, maar die heb je misschien al geprobeerd? succes ermee! lique, fijn dat je alles hebt (postzegels, enveloppen, etc). ik ben vandaag bezig met de adressenlijst. relaxed klusje wat wel heel fijn is als het gebeurd is! petra, heerlijk die 1-jaar-met-je-handen-in-de-taart-taferelen! ik ben ook zo dol op mijn neefje en nichtje! denicepino, hoe gaat het meis? we zijn benieuwd! binna, lekker zo'n dagje sauna! kon je nog goed tegen de hitte? maxi, ik heb het in de auto ook een beetje, vooral als mijn vriend weinig afstand houdt. maar ik heb meer wat noura zegt dat ik me in de stad aan mensen irriteer die bijna tegen me oplopen of met uitstekende dingen lopen en niet goed uitkijken. miranda, hebben jullie een datum gekregen? 31-7? heb ik daarover heen gelezen? gaat het nog goed met je? 31-7 is wel vlakbij de datum van jullie lindy*. heb je daar moeite mee of hebben jullie dat bewust gekozen? ik heb de laatste tijd wat dingen op internet besteld. heerlijk om van die pakjes thuis te krijgen! heb al kleertjes van lief! (uitverkoop op de site!) ontvangen en een minimonkey draagzak. nog wat kleertjes besteld op simplycolors (ook voor een vriendin die pas een dochter kreeg) en de houten letters. kan ik leuk gaan knutselen in mijn verlof. fijne avond en/of slaap lekker!
Als mensen kwaad willen kunnen ze altijd uit je album je foto's kopiëren. Het is dus ook aan te raden om foto's waarop je herkenbaar bent òf te merken òf weer te verwijderen. Ik heb al verschillende verhalen gehoord over misbruik van foto's. Dit geldt trouwens ook voor het publiceren van foto's van je pasgeboren baby (er zijn echt heel zieke mensen op deze wereld! Jammer genoeg)
@ elleny daar had ik nog niet over na gedacht. @lauwie de sauna was heerlijk alleen de warmte was soms niet echt te doen. in een sauna was het echt te warm en ging er toen meten uit. is het wat die draagzak van minimonky zit er ook over na te denken. liefs sabrina slaap zacht voor iedereen
@ elleny daar had ik nog niet over na gedacht. @lauwie de sauna was heerlijk alleen de warmte was soms niet echt te doen. in een sauna was het echt te warm en ging er toen meten uit. is het wat die draagzak van minimonky zit er ook over na te denken. liefs sabrina slaap zacht voor iedereen
@MyAngel,idd wat een actie zeg om zoveel bij te houden,petje af! @Petra,ja is zoo leuk heh,die kleintjes met handjes overal in,heerlijk! Mijn petekindje is vorige maand 1 geworden,alleen ik vond dat ze teveel cadeutjes kreeg,beetje overtrokken,ze weten er toch net veel van.. @Binna,jee wat een sexy foto zeg! @Denice,waar ben je meis,zou ze aan het bevallen zijn? Nou zo duren de dagen wel errug lang heh als je niet kan slapen We lagen al lekker vroeg in ons bedje,schattie ligt lekker te pitten,ik wil ook! Hoop dat jullie wel allemaal lekker liggen te slapen! xxxDais...
Helaas, helaas... vier uur... het is weer zo'n nacht. Ik was er al bang voor. De pillen helpen wel wat maar echt goed slapen zit er gewoon niet meer in. Gelukkig kan ik nu overdag wel wat beter rusten omdat de rug meer ontspannen is. Het is hier verder lekker rustig dus ik hoop dat iedereen op één oor ligt of druk bezig is met bevallen! Elle
@Rebecca: Vandaag een spannende dag voor je of gaan ze toch niet stoppen met weeënremmers? Ik ga aan je denken meis. @Linka: Ik denk dat je schoonouders het geweldig vinden als je hun naam ook hebt gebruikt. Wij hebben er voor gekozen niet te vernoemen. @Binna: Lekker zo'n dagje ontspannen in de sauna! @Muis: Mooi hoor zo'n bord, maar je vriendin moet wel gaan beginnen nu hoor..... Komt vast goed. @Pendrag: Fijn dat de slaapkamer op orde is. @Rebecca: Wel fijn dat ze je zo goed mogelijk proberen voor te bereiden. @Puck: Veel succes bij de gyn straks, ben benieuwd wat er wordt besloten. @Binna: Mooie buik hoor, maar idd denk wel aan het eventueel kopieeren ervan. @Nair: Gelukkig toch nog een leuke Mac gevonden. Hoe was de bbq op stal? @Noura: Spannend zo als je iedere keer wat bloed verliest. Wel goed in de gaten houden, hoor. @Aykietje: vervelend dat je zo slecht slaapt, moet je nog lang doorwerken? @Happy: Hier raden ze ook af om te proberen een schema te krijgen in de eerste weken qua voeding. Je moet voeden op verzoek en dit is niet tijdsgebonden. Na een tijdje zal je wel merken dat je baby zelf meer regelmatig krijgt. Ik moest ook even slikken toen ik dat allemaal hoorde. @Willielien: Al weer een beetje uitgerust meis? @Myangel: Wow jij hebt even je best gedaan, kanp hoor. @Rebbel: Fijn dat het zo goed gaat. Succes met de nazorg voor vandaag. Ik wil straks ook rustdagen inplannen en dan geen kraamvisite ontvangen. @Licrys: Wat fijn dat je even naar huis mocht, vond je het erg moeilijk om weer terug te gaan? @Chantico: Hier nog een, kan de hele dag door wel snoepen. Pfff... maar zo lekker. @EllyN: Hier nog geen last van een slecht humeur. @Buddy: Lekker bijna verlof. Nog een paar dagen te gaan. Hier ook tot nu toe nog maar 9 kilo aangekomen, maar denk dat het nu wat harder zal gaan in mijn verlof. Zeker van alle koekjes e.d. @Lauwie: leuk he al die pakketjes die thuis komen. @Daisy: Meis heb je nog een beetje kunnen slapen? Nog twee nachtjes en dan...........Spannend hoor! @EllyN: Wat vervelend dat je weer wakker hebt gelegen. @Esprit: Meis, beterschap! Ik heb mijn best weer gedaan! Hier gaat alles goed, voel me lekker en geniet zo ernorm van mijn buik. Beebje reageert heel sterk op aanrakingen en mama in spe vind dat natuurlijk helemaal geweldig! Vandaag wil ik aan de was beginnen voor de kleine, de kleertjes en de lakens. Gister hebben we een auto voor Jarno gekocht, een VW Golf Cabrio, nou zijn jongensdroom in uitgekomen, als een klein kind zo blij. En ik moet zeggen dat ik er ook wel erg blij mee ben! Auto is meer voor de fun, we hebben een goede gezinsauto. Nu maar hopen dat we de komende dagen mooi weer krijgen, dan gaat Naat lekker toeren....... Iedereen die nog moet werken vandaag, werkse.....Het zullen voor iedereen wel de laatste loodjes zijn nu. Voor alle andere een hele fijne dag!