Wat een rust hiero zeg,liggen jullie nog allemaal lekker te slapen? Ik zou ook nog wl kunnne maar ik moet om 10.40u bij de anesthesist zijn en daarna langs opname,oei wat wordt het allemaal echie... @elle,wat ontzettend balen dat je s'nachts niet kan slapen,hopelijk lig je nu lekker te pitten... @Esprit,jij ook al niet geslapen ofzo? Slaap lekker iig! @Naat,wow dat klinkt goed zeg,kan je vandaag al gebruik van gaan maken,het wordt prachtig weer! Je hebt weer goed je best gedaan meid met reageren,petje af!En ja ik was in slaap gevallen op de bank en ben om 2.15u toch maar naar boven gegaan.. Ik ga maar ns opruimen en douchen.. Het wordt een mooie dag vandaag dus ik zou zeggen,geniet er van! xxxDais..
Goede morgen meiden. Vandaag is DE DAG! Vandaag krijgen we de datum van de inleiding te horen. Als ik wel weer naar huis mag, laat ik jullie zo snel mogelijk iets horen. Blijf ik wel in het ziekenhuis zal ik via Austin of Linka bericht doorgeven. Heb net met moeite een plak brood naar binnen gepropt. ha ha Zo nog snel even douchen en de rest van de familie wakker maken. Die slapen allemaalnog heerlijk. Meiden fijne dag allemaal.
goedemorgen, Hoop dat alles goed gaat met iedereen, hier schijnt lekker het zonnetje en ik denk dat (bijna) iedereen nu wel verlof heeft (hoop binna ook). Ik schijn vannacht heel erg gekreund te hebben dus andy dacht dat het begonnen was. Ik heb er zelf weinig van meegekregen en heb nu alleen dat mijn buik niet lekker ligt s'nachts en dan pijn doet. Vandaag ga ik weer even lekker met de hond naar mijn werk, even de paardenlucht opsnuiven @ miranda, heel veel succes vandaag, ik hoop dat ze een mooie datum kunnen geven al is elke datum mooi @ daisy, oeioeioeioei nog maar 2 nachten slapen (of half wakker zijn), tjeempie ik moet er zo vaak aan denken, zelfs mn moeder doet mee.
goedemorgen, Bedankt dat jullie allemaal van die lieve berichtjes hebben achtergelaten! sorry meiden dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten. Ik moest van mijn mannetje en de gyn en vk. rustig aan doen het liefste plat blijven leggen op bed. De harde buiken bleven aanhouden. En omdat ik zo beroerd had geslapen vorige week in het ziekenhuis leek hun het beter om gewoon thuis te blijven. Zodat ik normaal kon slapen en rusten voor het geval de weeen door zouden zetten. was nu 3 cm... Sorry judith dat ik niet gereageerd had op je smsjes. De telefoon die lag in de la , Ik had hem niet gehoort en me vriend dacht hij leg goed daar. Gaat al stukkie beter mag langzaam aan weer gaan lopen. *zucht* word het langzaam aan wel zat om steeds de VK de moeten bellen, voel me dan zo zeur he dat ik dan weer moet bellen en ze dan weer langs moeten komen. Hoop dat het binnekort dan wel doorzet...... MEIDEN VRIJDAG 18e JULI VOLLE MAAN ! austin meisje dan ga je bevallen ! ik voel het ! sorry voor de mensen waar ik niet op reageer.
Naat, VW Cabrio? Me zusje heeft dat ook, lekker stoer! Miranda, heel veel succes en ik zal op de telefoon of groepsmail van deze wachten ! Daisy, jij ook veel succes meis!
Petra, Binna moet nog 1 dagje werken en vandaag ook geloof ik daarna heeft ze eindelijk verlof en ik vandaag officieel verlof alhoewel hebben wij niks van TNT gehoord (na 1000 mailtjes hebben gestuurd)
Goedemorgen! @ Denicebuddy...muts , ik maar wachten . @ Miranda wij horen als het goed is vandaag ook een datum @ Daisy, nog even, spannend hoor! @ Austin, ik denk dat Denice gelijk heeft @ Ellen, balen van je rotnacht weer
ik ben maar klein beetje een muts ik was onder streng toezicht ! mocht alleen douche en naar de wc lopen. STRENG HE ?!
Voed die vriend eens op dat je buddy wat moet horen Maar belangrijkste is dat er niks ernstig is met je
hoi hoi goedemorgen! heb niet alles precies bijgelezen maar er zijn wel een aantal dingen blijven hangen! @ daisy meis nog 2 daagjes! @ miranda ik ben zo benieuwd, ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten nu, het is mooi geweest he! @ denice & judith jullie willen me nog overtijd laten gaan ook nog hahaha! Hier verders geen nieuws, vandaag een jaar getrouwd en heb al die tijd tegen Eel gezegt dat ik niet wil dat ze op onze trouwdag geboren word....zal je zien....nee hoor geloof niet dat ze er zelf uit gaat komen denk dat ik straks gewoon ingeleid word met 42 weken ofzo.... xxx
hihhihihiih die kleine dondersteen zit gewoon lekker daarbinnen en wil gewoon lekker blijven zitten. hihihhih ik hoop dat het snel doorzet meissie !
Lieve meisje van Austin, kom je nou nog eruit, wij willen je zien! Zoek nou eens goede uitgang meissie!
2 meiden van mijn gym zijn ook overtijd de ene zal een deze dagen worden ingeleid en de andere loopt overmorgen ook al weer op 41 weken....
heey meiden ik had gister nog met mijn vriend erover.. het zal toch veel makkelijker zijn als ze je van te voren kunnen vertellen wanneer je precies bevalt hoelaat en hoelang het duurt haha? Dan hoeven we niet allemaal zo te wachten van wanneer komt het nou? haha Maar jah helaas is dat nog niet uitgevonden Voor de rest slecht geslapen.. maar voel me wel weer wat beter.. @austin meis ik denk ook dat je vrijdag gaat bevallen meis.. zon voorgevoel We zullen het zien Groetjes
hebben jullie dat trouwens gehoord over dat meisje van 12 die dood gevonden was door haar ouders zaterdagmiddag ? Dat is hier recht tegenover echt heel erg.. hoop dat mijn kleine mannetje nog even blijft zitten vind het ook zo wat om dan de geboorte slingers op te hangen Leef echt met de ouders mee vind het echt heel erg.. Groetjes
Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden. Het heeft mij echt goed gedaan. Voel me hier al weer 'n stukje beter. Ik heb vanmiddag alleen weer therapie en daarna zal het lichamelijk waarschijnlijk wel weer 'n stuk slechter gaan @Lauwie; De ribblokkade heb ik opgelopen door steeds dezelfde verkeerde beweging te maken. Daardoor heb ik last van 'n spier tussen mijn lende en mijn ribben. ( zoiets is het geloof ik ) De boeken heb ik (nog) niet gelezen. Normaal lees ik heel veel, maar tegenwoordig bijna niet meer. Als ik rust moet ik echt plat op mijn rug liggen en het liefst nog met mijn armen gestrekt achter mijn hoofd. Dat leest helaas niet echt makkelijk. Over de bevalling wil ik eigenlijk niet al te veel lezen. Maar dat boek over de kraamtijd lijkt me erg leuk @My Angel; Heel veel sterkte, we denken aan je! @Miranda; Spannend, eindelijk hoor je de datum..... @Denice; Gelukkig gaat alles naar omstandigheden goed. We hebben hier allemaal in spanning gezeten. Rust goed uit. Nog even volhouden! @Judith; Gefeliciteerd met je 36 weken. Spannend dat jullie waarschijnlijk ook een datum krijgen. Hoe laat moet je naar het gesprek toe? Heel veel succes en laat je niks aanpraten wat jij niet ziet zitten. Groetjes Silvia
Goedemorgen ladies @ Denicepino: het blijft maar aanrommelen bij jou, vervelend hoor. gelukkig mag je nu weer een beetje rondlopen. En je moet maar zo denken: die 3cm pakken ze je niet meer af! @ Miranda: eindelijk meid, ik hou het in de gaten vandaag! @ Daisy: nog maar 2 nachtjes, probeer maar lekker veel uit te rusten, want straks heb je het druk genoeg. @ Austin: had jij nu al wel ontsluiting of niet? gaan ze je nog proberen te strippen met 40 w? Of laten ze je nog even lopen. En gefeliciteerd met je 1-jarig huwelijk! @ ElleNY: jammer dat je niet zo goed geslapen hebt, maar gelukkig heb je niet zo veel pijn meer. Is Chris al naar Frankrijk vertrokken? @Sjudith: ook spannend dat je vandaag een datum krijgt. Zal wel rond de 38 weken zijn, neem ik aan? @ Linka:je zal binnenkort wel een brief krijgen van het UWV, maar je zit in de ziektewet en je bent 34 weken, dus dan gaat het inderdaad vandaag in. @schatje: Wat een naar verhaal zeg. Sinds ik zelf moeder ben vind ik dat soort verhalen nog moeilijker om te horen. @duster: succes met je therapie meid! Ben ook zeer benieuwd hoe het met Rebecca gaat vandaag. Hier verder geen nieuws, lekker saai he! Het slapen gaat nog steeds goed, het duurt alleen wat langer voor ik inslaap. Tot nu toe hoef ik er 's nachts niet uit om te plassen. Pas om 6 uur, maar dan is zoonlief meestal ook al wakker, dus dan slaap ik ook maar half. Fijne dag allemaal, kom later nog wel even checken voor nieuwtjes. liefs Philly
Miranda; spannend zeg. We wachten het af, en inderdaad vind je het niet vervelend dat het dicht bij Lindy* haar dag is? Austin: Ja die meiden hebben gelijk, de 18de wordt het! Ik voel het ook,... Daisy: overmorgen heb je je kindjes, joepiedepoepie en wij kunnen natuurlijk niet wachten op de foto's. Linka: hoe is het met jou, zie alleen maar reacties op anderen volgens mij. Zei je er erg tegenop dat Myrna op vakantie gaat, of voel je je net zo'n bikkel als dat je je voordoet? (als zij het maar naar zin heeft, dat is natuurlijk zo, maar toch?) Lycris: Ik besef dat ik jou een beetje vergeten ben, sorry. Ik hoop dat jij en de twins het goed maken. Heb jij geen buddy hier? De lijst is weer op gegraven, heel fijn! Duster: rusten na de therapie, dan is het weer genoeg geweest voor vandaag. Schatje: wat vreselijk he van dat meisje, ze had longemfyseem las ik op teletekst. Ik zou geloof ik ook de slingers niet uithangen, dat is ook wat he? (Behalve als mijn rete-irritante ouwe rotbuurvrouw gaat, dan pak ik de vlag er ook nog bij Ze heeft jarenlang mijn katten rosbief, fricandou en zalm gevoerd en nu opeens mogen ze niet meer komen. Ik had al 100x gezegd stop daar nu mee, die beesten worden verwend en ziek van al die zooi, nu na 5 jaar is ze er mee gestopt. En nu plaagt ze ze steeds, tegen ze schreeuwen, nat spuiten echt walgelijk! Zo dat moest ik even kwijt) Mamavandelano: slaapproblemen hebben er hier meer, er wordt hier best wat gepost tussen 00:00 en 6:00. Elleny kan ook slecht slapen. Ik kan alleen maar tips geven als anijsmelk, lavendelbadje, lezen, puzzelenetc. Ik slaap zelfw el goed met wat plaspauzes. Denice: meid jij hebt ons wel even in spanning laten zitten hoor. Wij dachten dat je wel lekker zat met je beeb in je armen. Nou nog even blijven zitten dan baby! Rebecca: Hoe is het vandaag meid? Met mij gaat het wel redelijk, rug speelt weer op maar dat is niet origineel. Zie beetje op tegen dat inwenig onderzoek van 24 juli. Stel dat alles nog dicht zit, dan krijg je iets van homeopatische korrels om verweken te bevorderen. Het zal wel niet schaden want zij werken nauw samen met gyn in Breda en homeopatische vk in Alphen. Maar maak me dr toch wel beetje zorgen over. Heb al gedacht zelf te voelen , maar ja wat moet ik daar nou voelen wat goed of niet goed is? Begin me nu ook wat zorgen te maken over die bevalling, mensenkinderen kan ik dat wel? Hebben jullie dat niet? Denken jullie serieus "het komt er vanzelf uit" Dat is natuurlijk ook zo, maar bbbrrrr kan er wel echt kopzorgen van hebben! Fijne dat allemaal, het is een vredige dag vandaag!