hey littleme.. ik vorig keer wel een cyclus van 39 dagen gehad.. vandaag zou dag 44 of zo zijN.. dus wie weet.. volgens de HA is 't nog een innestelingsbloeding, maar als ons kleintje zich zo blijft nestelen zit ie sebiet door m'n baarmoederwand heen we zullen wel zien. 't is gewoon dat we 't met kerstmis tegen onze ouders gaan zeggen en dan was ik graag zeker geweest, maar zal gewoon af moeten wachten groetjes
hihihih wat een grapjas. heb je je lolbroek aan ofzo ? dwars door je baarmoederand heen hahahahahaahaha wel fijn dat je een beetj positief bent meid je kan toch niets meer doen als afwachten inderdaad. gr mik
hallo mag ik ook met jullie mee kletsen. ik ben 27 aug uit gerekend.weet nog niet zo lang dat ik zwager ben. en het is de eerst keer dus alles is nieuw voor me. voor de rest wil ik de rest feliciteeren die ook zwanger zijn liefes sabrina
welkom zwager! hihihihihi nee hoor ben een beetje melig. hahahahah gefeliciteerd! GEFELICITEERD gr mik
is toech niet erg om melig te zijn. mijn vriend vindt dat ik afentoe al last heb van de hormnen omdat ik zagie reageer. liefs sabrina
hey Mik! heerlijk gewoon.. toch nog iemand die zo lekker kan lachen ben ook vreselijk melig.. en binnabinna: welkom! oja, heb over 't laatst iets gezien van werk en dieren: ik werk op een financiële afdeling (druk druk nu met de jaarafsluiting), ik studeer daarbij voltijds aan het unief (yes, I know, what am I thinking) en ik heb 2 gezellige dikke katten..
Puck, wat naar zeg! En nu? Austin en chianto, vind het zo knap dat jullie alles zo goed kunnen terugreageren. Ik heb daar weinig geduld voor.Al vind ik het wel erg leuk! Sabrina, welkom! En gefeliciteerd! Subke, wat goed zeg om positief te blijven! Als het weer een innestelingsbloeding was weet je zeker dat je kleintje goed vast zit hihi. Mik, leuk zeg melig zijn. Ik heb een gevoel dat mijn buik opzet. Volgens mijn man kun je het al wat zien. En de buurvrouw vroeg vorige week spontaan aan hem of ik soms zwanger was. Hij heeft maar ontkent. Maar wel raar he Ik ga zo lekker naar bed! Wat gaan jullie met kerst doen?
hoi aliekeleppink wij beginen met kerst al p de 23.dan gaan we naar fam en lekker eten en kletsen.kerst avnd naar me schoon ouders en dan gaan we meteen vertelen dat we zwagerzijn. en eerst kerstdag komen me oma's en opa lunce en me ouders eten.en die gaan we het ook vertelen.dus wordt erg leul. en tweede kerst dag verjaardag en dan is het al weer voor bij. en jij? en jullie ? liefs sabrina
Wij gaan eerste kerstdag naar mijn ouders. Gourmetten! En 2e kerstdag gaan we naar Raymond (mijn man) ouders. We gaan ook vertellen dat we zwanger zijn. Nou oke, vertellen, we geven cadeautjes die het duidelijk maken
Wij hebben het met de kerstdagen ook druk, 1e en 2de kerstdag mijn familie en die van mijn man langs, met een prachtkado natuurlijk ! Ook wij vertellen het met een orgineel kado en dan maar hopen dat het kwartje valt Ben heel erg benieuwd naar de reacties, dit is iets wat ze totaal niet verwachten Maar de kerstdagen vallen prachtig voor dit moment, een leuker kado dan dit is haast niet te geven... @BinnaBinna: We gaan gelijk op, zie banner
@ Rebbel: maakt niet uit joh, er wordt hier zoveel bij elkaar gekletst , dat kun je haast ook niet bijhouden . Ik heb niet echt klachten, mijn HA wilde perse mijn bloedsuikers testen omdat ik daar in het verleden wel eens wat klachten over had en ze bleken te hoog. Nu is het afwachten wanneer ik een afspraak bij de gynaecoloog heb en dan zal ik meer horen hoe of wat. Ik kom in elk geval bij de gyaecoloog onder controle te staan. Alle nieuwe zwangeren: welkom en gefeliciteerd! Ik heb nu niet zoveel tijd, ik lees het een andere keer allemaal bij. Fijne dag! Liefs, Puck
hey meiden, hahahaha wat een meligheid en binnabinna je bent zwanger meis niet zwager hihihihihhahahahahaha wij gaan maandag (kerstavond) bij mijn ouders gourmetten. altijd lekker. eerste kerstdag eten we bij mijn mans ouders en tweede kerstdag eten we bij familie van mijn man.(ooms,tantes oma etc,) erg gezellig dus. en wij vertellen het tegen iedereen hoor, heb lang genoeg mijn mond gehouden vind ik en we hebben het hartje zien kloppen dus is de kans op een mk kleiner. en als het wel zo is vertel ik dat ook. dus.............. nou vandaag weer even buffelen in de kapsalon en dan weekend! maandag werken en dan anderhalve week vrij en dan gaan we shoppen! heerlijk dikke kus mik
Zo er is echt veel gekletst. Sorry als ik niet overal op reageer. Wendy: Wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte de komende tijd. Puck: Balen man. Hopelijk is het makkelijk onder controle te krijgen en mag je weer terug naar de VK. Alle nieuwe, van harte gefeliciteerd, En welkom natuurlijk. Oh ja huisdieren, die hebben we niet. Vind ze wel leuk, maar wij zijn echt te druk voor huisdieren. En mijn man is er ook een beetje allergisch voor. Ja en met kerst. Dan mag ik nachtdiensten werken. Dus voor mij weinig kerst. De 24 ste ga ik er in en dan kom ik er de 27ste weer uit. We gaan wel eerste kerstdag met mijn schoonmoeder en schoonzus uiteten. Dus dat is wel leuk. Tweede kerstdag zijn we lekker thuis. Verder ben ik echt verschrikkelijk moe en misselijk. Gister lag ik gewoon al om 19.00 uur in bed. Erg he! Zo moe ben ik nou! Maar helpt wel tegen de misselijkheid op bed liggen! En gisteren met MvM begonnen. Was gisteren om 15.00 thuis van het werk en heb al een hele kan vol tot aan de avond. Dus volgens mij heb ik nooit genoeg aan 8 kannen! Hebben jullie dat ook?
nee juist niet ik kan die kannen gewoon niet vol krijgen maar moet ook zeggen dat ik niet zoveel naar de wc moet. je hoort altijd dat je als je zwanger bent je vaak naar de wc moet nou ik niet. hihihihihihhiihihhi ik kan gewoon niet zoveel piesen. FIJNE DAG MEIDEN gr mik
hoi meiden hoe gaan jullie het alemaal vertelen aan je ouders en schoon ouders mijn moeder weten maar vader niet en die gaan op vakantie als ik uitgerekend ben dus me moeder gaat dat verander dus ga ik zeggen pa je mag je vakantie wel afzeggen. ben benieuwt en bij me schoon ouders geven we een boekje met opa en oma en daar zetten we dan in liefs steve en sabrina en ..... wat leuk dat we tegelijk lopen Mystic Sun. hoe lang weet jij het al? ik sinds woensdag.waneer moet je naar de dokter of vk.ik moet de 31 naar de dokter.en zal dan wel door verwezen worden. xx sabrina
hey Mystic Sun oke las je bberichtje nog even en zag onder je banner al je datum's staan oke blonddd.
wij gaan eerste kerstdag naar me schoonzus en zwager kadootjes uitpakken en lekker eten en tweede kerstdag gaan we naar mijn nicht en haar vriend gourmetten enzo
@mysticsun (en ook aan de rest): waarom krijgen jullie allemaal zo snel een echo? Ik mag pas op 12 weken @sabrina: ik krijg 't ook niet warm.. echt niet.. vreselijk gewoon @aliekeleppink (heb je geen kortere naam die we kunnen gebruiken? pinkie of zo? haha): wij houden kerstavond onder ons (mijn man en ik) en op kerstdag gaan we 's middags naar mijn mama en 's avonds naar mijn schoonouders. We gaan 't ook dan vertellen, ze gaan nogal verschieten! En wat ga je geven? wij hebben een gedichtje gemaakt en dat rond een koker geplakt waar een foto van onze positieve test in zit.. (oja, ben al 2dagen vreselijk misselijk.. )
bij mij was het vermoeden op een bbz . ik had hele erge krampen in het begin van mijn zwangerschap dus vandaar dat ze dachten dat ik een buitebaarmoederlijke zwangerschap had. hihihih maar hij/zij zit gewoon op de plek waar het hoort en het hartje klopt dus ik vind het wel lekker die xtra echo's ik heb het ook de hele dag koud. gr mik