Hoi! Ben ik even heel kort...We zijn bij de gynaecoloog geweest en ik word volgende week maandag opgenomen om ingeleid te worden. Moet nu om de dag voor een CTG komen. Verder alles ok met mij en baby... Zag dat Miranda begonnen is, spannend! Lees straks even verder... Liefs!
Zo zo dames, HEt wordt hier nu toch ook wel heel spannend. Wat wil je ook nog ruim 2 weken en het is augustus. Ik ben vandaag tante geworden van Nikay, een jongetje. Ze was gisteren uitgerekend, mooi optijd dus... Maar hoort wel bij die 70% overtijd, haha! Nu wil het geval dat onze meiden naam qua klanken erg lijkt, dus misschien moeten we weer in de denktank, grr. NEt bij de VK geweest. Alles prima, hoofdje ligt ook goed in het bekken en ik lijk daar wel wat baat bij te hebben. Voelt allemaal iets stabieler. Hartslag was ook prima. Mijn bloeddruk(120-65) is de hele zwangerschap nog niet zo perfect geweest haha! Wordt nu echt relaxed, haha! Allemaal veel succes!
Kreeg ook smsje van Miranda netals Austin! Ik ben net wakker dus ben benieuwd hoe verder gaat! Daisy, oei spannend hoor! Puck ook al ingeleid, tjeetje, het gaat nu echt alles gebeuren! het gaat zo snel!
Hey Meiden, Heb even een vraagje, Heb net het beddengoed van de kleine gewassen en vroeg me af of ik het gelijk zal opdekken of ligt het dan weer te lang voordat de kleine er in ligt?
allereerst gefeliciteerd met je neefje lique en fijn dat alles goed was bij de controle tammie, hier heb ik vorige week het bedje opgemaakt. je kan het eventueel afdekken met plastic, dankan er geen stof bij. als je de plastic onderleggen niet gebruikt uit je kraampakket, dat kraakding, dan kan je die er overheen leggen.
@Miranda; Ow, al begonnen! Spannend! @Daisy; Voor jou ook bijna, ook spannend! Nog 2 daagjes... @Puck; Ook jij al bijna... Gaat nu echt hard hier ineens zeg! Leuk! Nou, ben vanmorgen voor het eerst naar gyn geweest. Controle gyn was goed, beebje ligt nu met het hoofdje naar beneden, of zoals hij zo leuk zei; 'op zoek naar de uitgang'. Dus hij wil sowieso gewoon afwachten tot het vanzelf begint, beeb ligt er nu toch goed voor dus dat is geen punt meer. Volgende week nog maar ff zeggen dat ik het niet wil dat het zo gaat als bij Jamie, en anders steekt mijn mannetje daar wel een stokje voor zei hij, dat wil hij niet nog eens meemaken. Als het niet zo lukt, dan maar meteen een ks. Maar vooralsnog eerst maar hopen dat het zo blijft, dat ik niet alsnog een stuitertje krijg... ben eigenlijk allang blij dat beebje zich toch nog bedacht heeft, hihi! Xx
Ik laat even wat van me horen, zodat jullie me niet gaan missen, maar ik heb totaal geen energie vandaag. Ik ga dadelijk dus weer lekker op de bank liggen en reageer weer eens een keer niet op jullie (Sorry!).
ja, helaas, hier 1! Mijn beeb ligt nog in een echte stuit! Aanstaande woensdag krijg ik een liggingsecho en daarna een afspraak voor de draaipoging. vind het erg spannend... zoals jullie merken, ik lees weer mee. Heb het hele weekend tot zonet een loge gehad. Lig nu op bed uit te puffen... dus maar even de laptop erbij he? vanmorgen erg veel harde buiken gehad... voelt toch niet echt fijn. En het is vandaag weer veel te warm! echt een drama voor mij die warmte. hebben jullie daar ook zo snel last van? Ik las dat Judith een datum heeft? Ik heb dat denk ik gemist... ben wel benieuwd... Spannend Puck! lijkt me erg raar idee om te weten dat je kindje er aan zit te komen... En Miranda ook al bezig... succes! Mijn bedje voor het kindje is al een tijdje opgemaakt, Tammie. o nee, wacht ff... ledikantje is gedeeltelijk opgemaakt. maar daar komt het kindje pas over een hele tijd in te liggen. En het wiegje is ook gedeeltelijk opgemaakt, alleen de hoeslakens nog. ik ga even verder uitrusten... liefs!
OOOOOOOOOOOOO spannend voor Miranda! @ Petra, ja hoor hier een stuiter En nu heb ik alles doorgelezen ben ik het weer kwijt Ik heb zelf een datum gekregen vandaag 08-08-08 wordt ons ukkie gehaald Einde egobericht
super judith en wat een mooie datum. maar dan ben je volgens mij bijna 40 weken of niet? als beebje eerder wil komen dat kan natuurlijk ook nog arri spannend ook voor jou dus. en ga maar lekker uitrusten diana, dan maar eens niet reageren hoor, ga maar lekker uitrusten
Ja ik ben dan 39 weken en 5 dagen maar het mocht Dus dan zien we het wel! En idd als ze ze eerder meldt dan wordt het anders
Joepie 35 weken vandaag! Schiet al lekker op. Ene dag gaat beter dan de andere dag, maar ik kan nou lekker mijn eigen tijd indelen nou ik met verlof ben. Voor sommige dames, lees ik, alweer de laatste loodjes. Jeetje wat gaat het toch allemaal snel. Dames veel succes en zet 'em op!
goeimidag meiden @elleny jeetje meis wat minder dat je toch weer vanacht wakker bent geworden @espirit dat is niet fijn zeg om nu ziek te zijn @naat oo wat een stoere auto. lekker hoor touren en dan haren in de wind @daisy en hoe was het bij de anesthesist en bij opnamen @miranda wat spanned vandaag. ben erg benieuwt hoor sterkteeee @denicepino nou meis dat is toch wat met die weeen. en snap het wel hoor dat je je beswaard voelt om de vk te bellen maar daar zijn ze voor hoor @petra nee nog 1 dagje maar het eiden is in zicht. @linka jee je hebt verlof maar hoe gaat het met je meis. @judith wat een spanende dag @austin gefeliciteerd met je trouwdag @schatje jeetje dat is dan zekker moeilijk dat het zo dicht bij is. En zekker als je dan nu zou bevalen dan al die slingers en zo. dat voelt heel naar @duster hoop dat het een beetje gaat met je na de therapie @pendrag ik heb dat ook hoor. denk afentoe echt hoe moet dat. en moet ik dan alles maar open en bloot legen en zo. hup die benen wijd. nou maar ja het moet er uit hoe dan ook denk ik dan maar weer. @jennifer70 jeejte meis jij ook even in het ziekhuis wel lekker dat je nu weer thuis bent. is wel fijner denk @noura wat leuk zeg dat al je kindjes op de donderdag zijn geboren. ben benieuwt of deze dan ook op een donderdag komt @kelly sterkte nog even met je laatste dagjes werken @bemy denk je wel aan je zelf zo veel harde buiken is niet pretig @puck oo wat spanned nog een week en dan heb je je kleintje in je armen @lique80 gefeliciteerd met je neefje @tammie ik heb het ook al opgemaakt hoor ziet er leuke uit en waarom niet @QueenBee wat fijn dat het goed ging bij de gyn en dat ze nu ook goed lig is ook wel een goed gevoel. en zekker even zeggen dat je dat niet @petra die van mijn legt nog steeds dwars niet in een stuit dan.maar dwars over @ari gezellig dat je weer wat van je laat horen. wel ballen zeg van die harde buiken @judtih jeetje meis wat een mooi datum.mocht je kiezen of gaven hun je deze jee nu nog een dagje werken en dan is het zo ver dan heb ik verlof. zo lekker. ga de eerst dagen heerlijk slapen. veder niet veel beleefd. wat wel grapig was een ouder op me werk is ook zwanger en een week eeder uitgerkend en hun wouden het geslacht niet zeggen. en toen zat ze te vertelen dat ze speentjes had gekocht dus ik zeg o bij mijn zaten ze in de blij doos. en toen zei ze ja maar ik wou graag een roze. dus ik lachen ik zeg je veraad nu iets wat je niet wou vertelen zei ook lachen ik ze nou ben nog een dag hier zal me mondje dicht ritsen. was erg grapig liefs sabrina
@ Binna, lekker genieten hoor die laatste weken! En goed uitrusten En die datum mocht ik kiezen, nou ja als het dan toch mag Maar ja wie weet komt ze eerder hihihi @ Austin, gefeliciteerd was ik net vergeten
Oja gefeliciteerd met je 1 jarige huwelijk Austin meis! Binna, het gaat wel hoor, hier af en toe krampen, hou goed in de gaten, zal wel indalingsweeen zijn...