En nog even een korte update. Ben bij de vk geweest, kindje is volledig ingedaald, dus ik hoef niet te gaan liggen mochten de vliezen breken. Verder alles picobello in orde. Is er trouwens nog nieuws van Rebecca?of heb ik dat gemist? fijne avond verder liefs philly
HEY MIRANDA EN DE REST VAN DE FAMILIE NATUURLIJK. HARTSTIKKE GEFELICIFLAPSTAART MET JULLIE JONGSTE TELG! GENIET ERVAN
Miranda, man en dochters: gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Hoop dat het goed met je gaat Miranda! Wat kan het dan ineens snel gaan! Hoop ook dat je morgen met je dochter naar huis mag! Rebbel, hoe gaat het met jou en Milan thuis? Cynthia, ik duim ook dat jij je kleine meisje morgen mee naar huis mag nemen! Liefs, Lauwie (die snel haar bed in duikt)
o ja, binna, volgens mij is de minimonkey heel handig. hij hangt nu in de box als hangmatje. wij moeten een steile trap af om naar buiten te gaan met een heel klein halletje, dus wel fijn als ik niet elke keer de kinderwagen naar beneden hoef te tillen. ik begrijp dat niet alle baby's het fijn vinden, dus ik hoop de onze er snel aan te laten wennen. het viel mij trouwens mee wat ze kosten (25) nu echt weltrusten!
@Cynthia: wat een heerlijk nieuws dat jullie morgen samen naar huis kunnen! Goed drinken Leila, thuis bij mama is het nog veel beter! @Jennifer: als ik jou over het ziekenhuis hoor, ben ik erg blij met 'mijn' ziekenhuis. Hele goede sfeer, alle tijd voor uitleg en goede verzorging. Alleen het warme eten is er niet weg te krijgen. @Lyrics: super dat jouw twee kleintjes het zo goed doen! Indrukwekkend hoor.
Miranda, man en dochters, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Cynthia, wat fijn! Lycris, wat een goed nieuws. Volhouden zo!
Miranda, van harte gefeliciteerd met de 0ste verjaardag van Laureen! en wat een goed nieuws van Cynthia. hoop dat het met Milan en rebbel ook nog steeds zo goed gaat.
***inbraak*** Miranda en cynthia een dikke proficiat met jullie kleintjes, nu lekker genieten van hen he ***uitbraak van een oktobermama***
hoi hoi allemaal, hier nog even een berichtje vanuit het ziekenhuis, ik heb even bijgelezen en zie dat er iemand aan het bevallen is?of heel baby al in de armen, miranda toch? sjudith , dus jou datum is ook al bekend 8-08-08 leuke datum! misschien dat ik nog iemand vergeten ben sorry want heb even vlug bijgelezen. heb vandaag te horen gekregen dat ik niet met de remmers mag stoppen, moet ze doorslikken tot aan de KS want ze zijn bang dat als ik stop dat het dan doorzet en zou nu nog te vroeg zijn, toen zei ik ja maar ik kan dan toch vanaf volgende week maandag stoppen want dan ben ik 37 wkn en dan mag officiceel de baby komen want is dan niet te vroeg, waarop ze beetje kattig zei, nee we gaan door en verder zei ze niks meer, nou ja ik vroeg het alleen maar, ik snap gewoon niet waarom het niet bij 37 wkn zou mogen komen, snappen jullie dat? verder weet ik niet wanneer ik naar huis mag vd week, want de ene gyn zei misschien woensdag maar ze moest nog overleggen en toen later kwamen ze me vertellen dat ze niet weten wanneer, want ze zijn bang dat het doorzet en ze willen dan dat ik in het ziekenhuis ben, en omdat als ik klein stukje met de rolstoel ga of klein stukje loop al gelijk een harde buik krijg en dat vertrouwen ze niet als ik thuis ben, dus ik weet het nu niet meer hoor.
Miranda, gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk kunnen jullie morgen naar huis en dan geniten met elkaar! @ Austin, gefeliciteerd met jullie huwelijksdag! @Rebecca, wat vervelend zeg dat je nog niet mag stoppen. ik snap het ook niet van de 37 weken hoor! Klinkt logisch toch dat je dan stopt? Ik was bij vk. Kindje is ingedaald zei ze. Alles was weer prima. Ben erg benieuwd, het moet nog een weekje zitten. Heb echt nesteldrang, ben aan het opruimen en poetsen en alles moet klaar, In mijn hoofd kan ik alleen meer dan wat lichamelijk wil, helaas!
@Miranda; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! En nu er lekker van gaan genieten! @Aliekeleppink; Komt me idd errug bekend voor... dan wil je van alles, maar toch gooit je lichaam er dan de rem op... @Iedereen, ik ga lekker slapen (hoop ik). Hoop ook dat jullie vanavond allemaal lekker kunnen slapen zonder al te veel plaspauzes en krampen enzo! Trusten! XX
binnabinna: Nog maar één dag werken is een heerlijk idee, hè. Geniet van je verlof! Grappig hoe mensen zich kunnen verpraten, zo heb ik laatst de naam al verklapt aan m'n zus. Stom, stom, stom. JennyS: Hoe voel jij het indalen? De vk zei tegen ons dat ze al een stuk ingedaald was, maar ik heb eigenlijk geen vreemde dingen gevoeld. Petrabr: Haha, grappig, ik heb laatst ook het begin van de aug. 2008 mama's nog eens zitten lezen. Inderdaad heel bijzonder ja! Lique80: ZIN in de bevalling? Pfoeh, ik zie niet echt tegen de bevalling op, maar om nou te kunnen zeggen dat je er zin in hebt . . . . .? Esprit: Wat grappig, een landingsbaan voor de ooievaar. Had ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Truus: Bedankt voor het nieuws van Miranda! (en Austin voor de goede naam) Miranda: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LAUREEN! CynthiaB: Hopelijk drinkt Leila goed en mag ze lekker mee naar huis. Pendrag: Blauwe plekken?! Auw . . .Ik dacht dat er in mijn buik af en toe overdreven hard getrapt wordt, maar ik heb toch geen rode of blauwe plekken. Lyrics: Fijn dat je weer thuis bent, en dat het goed gaat met de kindjes, maar dan ook echt niks doen, hè! Dat is wel handig ja, als je buddy bij tweelingen ons dan op de hoogte zou kunnen houden. MyAngel: Hopelijk hebben de waterijsjes geholpen tegen het misselijke gevoel. Rebecca: Kun je niet aan ze vragen waarom het niet bij 37 zou mogen komen? Voor de baby is het waarschijnlijk beter om rond de 40 weken te komen, maar ze mogen toch ook wel aan jou en je gezondheid denken! Aliekeleppink: Gefeliciteerd met je 36 weken. Ik ben helemaal blij: Mijn zus en ik zijn klaar met het ontwerp voor het geboortekaartje. Morgen kijkt m'n man of hij op z'n werk een proefdruk kan maken. Verder ben ik helemaal blij omdat we nu ook de Wii fit hebben, en een nieuwe tv. Ook hebben we een nieuwe bank besteld, een hoekbank, alleen is daar 3 maanden levertijd op, helaas.
Miranda van harte gefeliciteerd met jullie dochter Laureen! Cynthia, hopelijk kun je Leila morgen lekker mee naar huis nemen en dan lekker gaan genieten. Judith, wat een superdatum zeg! Grappig dat je mocht kiezen Lycris, fijn dat je weer thuis bent! Rebecca, als ik jou was zou ik om duidelijkheid vragen waarom je nog niet mag stoppen met 37 weken. Ik heb wel alles gelezen, maar niet alles onthouden, sorry Vandaag na extra controle bij de vlos doorgestuurd naar het ziekenhuis ivm mn zwangerschapsvergiftiging. CTG was goed, hoewel ze de kleine erg rustig vonden. Verder een echo gehad, waardoor ik nu dus niet kan slapen De kleine liep nl. elke keer zo'n beetje twee weken voor en nu ineens heeft men het over een kleintje van 5 à 6 pond... Snap er niks van... Woensdag weer vlos en vrijdag ziekenhuis. Verder ben ik al een week grieperig/snotverkouden en ben het nu dus gewoon even helemaal zat... Maar goed, het heten niet voor niks de laatste loodjes, toch? Hopelijk heeft iedereeen een beetje een goede nacht (Elle en Austin, ik wil jullie hier in ieder geval niet zien vannacht! ). Ik ga het ook maar weer eens proberen, weltrusten!
*** inbraak*** wil iedereen hier (alvast) succes wensen met de laatste loodjes, weet hoe jullie je voelen want scheelt maar 1 dagje en was zelf een augustus mama geweest . Voor de dames die al bevallen zijn: gefeliciteerd en geniet ervan! Voor de overige dames dus veel succes en dat het maar snel mag komen! *** uitbraak een nog net juli mama***
Nou nog iemand wakker hier? Ik hoop voor jullie van niet. Ik heb weer eens zo'n nacht voor de verandering...zucht
goede nacht! Hier ook weer een wakker...maar meer omdat het maalt door mijn hoofd denk ik.... wil jullie gelijk even mededelen dat ik heb besloten me een tijdje terug te trekken van het forum, ik zal buddy nieuws van Miranda nog wel doorgeven maar verders neem ik een beetje afstand tot de kleine geboren is. wil jullie alvast veel succes wensen met de laatste loodjes! groetjes!
Hoi, hier ook een nachtbraker! Wat jammer dat we je even niet zullen zien maar wel begrijpelijk. Schijnt ook helemaal bij bijna bevallen te horen! Terugtrekken uit deze wereld en je eigen wereld opzoeken! Nog heel even. Wens je heel veel geluk! Tja, het is dan wel weer nacht maar toch gaat het stukken beter. Ondanks het feit dat ik 's nachts weer wakker ben, slaap ik toch een stuk beter. Heel veel plassen maar dat is 'normaal' en ik kan ook overdag slapen! Ik merk dat doordat mijn rug 's nachts veel ontspannender is, ik me gewoon een stuk beter voel. Dat ik niet aan één stuk door kan slapen, ach dat zie ik dan maar als een typisch zwangerschapskwaaltje en ga ik overdag maar even liggen (vind ik trouwens heerlijk). @Miranda: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Verder is het grootste deel langs me heen gegaan vandaag. Ik zal snel weer even goed opletten. Ik weet wel dat Daisy bijna zover is.... Nog 1 dagje! En ik zag een 8-8-8 langskomen voor Judith! Mooie datum vooral als je Chinees bent! hahaha. Goed, tijd om het bed weer op te zoeken. Oja, iemand vroeg nog of Chris al naar Frankrijk is. Nee, de afspraak is dat hij in het 1e weekend van augustus gaat of zoveel eerder als dat de baby geboren wordt. We zullen het allemaal zien 8) @Eimat, ik hoop dat je inmiddels ligt te slapen! @Moniki... helaas.. beide hier toch aanwezig! Maar lief dat je aan ons denkt! Liefs, Elle
goeimorgen meiden miranda van harte gefeliciteerd met jullie meisje. en wat een gave naam. Nou ik gaat aan het werk me laatste dagje heeerlijk liefs sabrina