@Miranda (+gezin) ; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @Austin: Jammer dat je je even terugtrekt . Kan 't me wel helemaal voorstellen. We duimen hier allemaal voor je dat je je kleintje ook snel in je handen mag houden. Heel veel sterkte! @Rebecca; Ik vind het ook vreemd dat ze niet met de 37weken stoppen met de remmers. Gewoon nog 'n keer vragen waarom @Binnabinna; Succes je laatste dagje werken. De therapie was gisteren weer verschrikkelijk . Nou heeft ze ook nog verteld dat mijn klachten na de bevalling waarschijnlijk nog niet over zullen zijn en dat ik er juist tijdens de bevalling heel veel pijn aan kan hebben . Ik moet straks naar de VK (bevallingsgesprek?) zal ik het daar ook eens even bespreken.... Groetjes Silvia
Meiden,ff een kort berichtje ik ben me toch een partij zenuwachtig,doe niks anders dan janken,pffff wordt er gek van! Ga nu ff at afleiding zoeken dmv poetsen of net wat,vanmiddag weer bezoek,vanavond bezoek en dan proberen te slapen,(ik ga wel heel hard heh,hahah) Sorry voor dit egobericht!
Miranda, man en dochters: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Laureen! Daisy: Meis, nog 1 dagje, kan begrijpen dat je zo zenuwachtig bent. Het is ook wel heel spannend. Rebecca: Ik zou gewoon om duidelijkheid vragen. Sjudith: Wat een mooie datum 08-08-2008 Buddy: Ik zal niet teveel koekjes eten, ga ze omruilen voor vliegen hihi. Cynthia: Wat fijn als jij en Leila vandaag naar huis mogen. Binna: Geniet van je laatste werkdag meis. Ik heb gister een slechte dag gehad. Had onwijs last van mijn maag, iedere keer krampen, best pijnlijk en kon vier happen eten en dan stond het me tegen. Hoop dat het vandaag weer beter gaat. Ik ga de cabrio ophalen vandaag, daarna doe ik weinig. Wil alleen de lakentjes nog even strijken. Voor iedereen een hele fijne dag.
@Diana81: die van mij was ook al iets ingedaald en daar voelde ik ook niets van, ging waarschijnlijk heel geleidelijk. Maar nu moet hij nog lager natuurlijk en dan gaat het een beetje wroeten om te zakken en dan krijg ik af en toe een steek van onder. kan best zijn dat je wat meer ruimte hebt en dat je het daarom bijna helamaal niet voelt, alleen maar gunstig denk ik ; ) ik heb gisternacht ook een slechte nacht gehad, keiharde buiken in bed echt helemaal niet leuk en deed echt zeer bah nu gaat het wel weer, kan echt merken dat het nu zwaarder word. Liefs J
goedemorgen! Miranda, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Laureen. HOpelijk mag je vandaag naar huis! Daisy, zet hem op, nog 1 dagje. probeer je gedachten een beetje te verzetten en eventueel nog lekker te rusten of zo! Morgen krijg jij je meisjes in je armen! En tja, dan zijn er al 4 van ons mama! wat komt het toch dichtbij. Ik vind het erg moeilijk dat ons kindje nog in stuit ligt... Zijn er nog meer stuitertjes? morgen krijg ik de echo... en daarna vervolgstappen. Ik baal er zo van, tis de hele zwangerschap al wat.... maar tja, ik heb het er aan de andere kant natuurlijk ook voor over! gister ook op kraamvisite geweest: maar wat is een baby dan heerlijk zeg. vooral hoe een baby naar de mama kijkt! wauw! dat wil ik ook! Zometeen ga ik met de meiden van de gym wat drinken, tis elke keer zo gezellig op de gymavonden, dat we het nu maar verschuiven naar een ochtend. ik ben benieuwd. wat lijkt het mij ellendig om 's nachst niet te kunnen slapen. ik wens die meiden echt enorm veel sterkte en ik laat jullie hierbij ook weten dat ik bewondering voor jullie heb. ik zou gek worden en helemaal in een dip raken, denk ik! Austin, jammer dat we je even niet zullen zien. ik wens je veel sterkte, succes maar ook plezier toe bij de bevalling die nu echt dichterbij komt hoor! Duster, succes met je klachten. Hopelijk heeft de therapie wel een succesvol effect? Groetjes, Arri (die nog even een kort dutje gaat doen...!)
Hi Daisy, jeetje ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent hoor en dat je daardoor moet huilen. Ga inderdaad maar dingen doen dat leidt lekker af. Wij denken aan je hier en wensen je een lekkere, snelle dag toe! Morgen komen de babies!
Miranda van harte gefeliciteerd met jullie dochter Laureen! Cynthia, hopelijk kun je Leila morgen lekker mee naar huis nemen en dan lekker gaan genieten. Daisy nog één dagje wat spannend meid! En nu weer even verder lezen... Vandaag 7 jaar samen met m,n man dus hij heeft vanmiddag lekker vrij genomen...heerlijk!
En ja hoor, we zijn weer allemaal een dagje dichter bij onze baby! Ik heb weer prima geslapen en voel me goed. Ik mag vandaag weer naar de verloskundige en mijn moeder (oftewel "oma") komt zo met een vriendin op de koffie, want die wil de babykamer graag zien. succes allemaal vandaag
@Daisy; Kan me best indenken dat je nerveus bent hoor, tis ook niet niks! Morgen heb je je beebjes in je armen! Spannend! Knuff voor jou! @Naat; Gaaf zeg, cabrio ophalen! Meteen testen natuurlijk! @Austin; Jij ook heel veel suc6 met de laatste loodjes! Rustig aan en misschien tot gauw! @Sjudith; Gave datum hoor, als je beebje niet eerder komt... @Binnabinna; Nog een paar uurtjes en dan verlof! @Arri; Dutze! @Rachel; Gefeli met jullie 7-jarig jubileum! Lief dat je mannetje vrij genomen heeft! Enne.... \/ Vandaag 37 weken zwanger! \/ Komt idd toch wel erg dichtbij hoor... het zou vandaag al wel kunnen gebeuren.. Ga ik natuurlijk niet van uit, maar vind het wel errug spannend allemaal! Iedereen een fijne dag en misschien tot later! Xx
rustig aan meissie, en het is heel normaal hoor dat je zenuwachtig bent. morgen ben je twee keer mama. dat is niet niks. maar geniet ervan. want twee meisjes word best druk gr kim
meisje toch! we zullen je missen. de volgende keer als je hier bent ben je mama. uiterlijk twee weekjes meis. succes
Goedemorgen dames Mijn geheugen laat me in de steek, wat ik lees vergeet ik al als ik met mijn ogen knipper @ Ellen...had je nu goed of slecht geslapen? @ Arri, hier nog een stuiter! En Het is niet anders heb me er nu bij neergelegd. Heb 8 aug. de ks. En zou het nu juist vervelend vinden als ze zich nog omdraaid aangezien ik me nu aan het instellen ben op de ks @ Daisy, jij hebt morgen je meisjes in je armen! TOP! En voor de rest weet ik het even niet, dus iedereen die ik vergeten ben....sorry
@ Rachel gefeliciteerd met jullie 7 jaar samen zijn! @Miranda Van harte met jullie dochter! @Austin Succes met de laatste loodjes meid! @Daisy Sterkte vandaag! nog even.... Ik heb ook een slechte nacht gehad,kon maar niet in slaap komen, gelukkig uiteindelijk wel gelukt. Fijne dag allemaal, moet straks werken tot 20uur vanavond.
@Miranda Van harte meid! Geniet er van! @Austin Sterkte en succes de komende tijd. Doe maar lekker waar jij je het beste bij voelt! @cynthia duimen duimen duimen! @Daisy Oh meid, ik leef zo met je mee, zenuwen, spanning, ongeloof. Janken hoort er helemaal bij hoor. Succes! @Binnabuddyyyy Je laatste werkdag! Ik werd vanmorgen wakker, strek me uit en schiet daar toch de kramp in mn kuit! En een hele kunst om je tenen naar je toe te trekken met die dikke buik, want een marteling zeg, hahaha. Hier verder niks bijzonders te melden. Wachten, das alles...
jaaaa miranda is bevallen, gefeliciteerd met julie meisje laureen! geniet er lekker van met zijn allen. en ik lees dat leila van cynthia naar huis mag, wat een super nieuws! austin doe maar rustig aan, ook al duurt het niet lang meer, maar kan me voorstellen dat wachten moeilijk is. het lijkt wel of het al onze bevallingsmaand is. daisy lekker ontladen, het komt natuurlijk heel dichtbij nu en de spanning moet ook even ontladen! nog eventjes meid queenbee joepie 37 weken licrys wat fijn dat de beebjes het goed doen rachel gefeliciteerd metjullie 7 jarig jubileum naat veel plezier met de cabrio ophalen vandaag ik heb vanacht een verschrikkelijke nacht gehad, alleen maar nachtmerries. in 1 was mijn man besmet met een virus dat die een soort van zombie werd en ik moest vluchten.... hoe kom ik erbij. en tussendoor nog een mug vermoord, die me ook wakker maakte ik ga straks even fietsen met mijn zoontje en dan nog wat rommelen in huis, en vanmiddag weer naar vk. raar idee dat het 1 van de laatste keren is.
Miranda, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige 4de meid! Austin: ga je ons even verlaten, jammer maar begrijpelijk. Je komt wel terug he? xxx Daisy: Goed dat afleiding zoeken, het is ook zo spannend allemaal. Kan me goed voorstellen. Maar....morgen heb je je meiden! Lycris; wat fijn dat de beebs het goed oen, eentje wat kleiner maar je wordt goed in de gaten gehouden. Queenbee: 37 weken, joepie! Noura: succes bij vk vanmiddag, we horen wel hoe het gaat! Cynthia en Laila mogen wrs naar huis! Joepie krijgen we vats nog meer foto's!