Goede morgen meisjes.. Allen die een week verder zijn, van harte! En Daisy, meid nog een dag voor jou... WE DENKEN EN LEVEN ALLEMAAL INTENS met je mee! Zo veel dat als mn internet het morgen zou begeven, gewoon op zoek zal gaan naar een internetcafe om het nieuws bij te houden... Vandaag zal ik de datum van de KS horen, en waarom mn eigen gyn de KS niet gaat doen.... Ik hou jullie op de hoogte! Tot laters, en fijne middag.
nou volgens google kan het nog weken duren maar het kan ook binnen een paar dagen beginnen dus afwachten ................................. niet mijn sterkste kant helaas. heeft niemand anders dit al gehad? maar ja mijn lichaam is wel bezig. maar vandaag niet hoor. het is hier een zooitje en ik ben de keuken aan het soppen (hoezo nesteldrang) maar morgen heb ik alle tijd en is alles schoon dus kom maar op.
@ Daisy: Heel veel succes morgen en dan heb je eindelijk je 2 meiden in je armen! Zal aan je denken meid. @ Austin: Ook jij veel sterkte met de laatste loodjes en hopelijk kun je nog een beetje uitrusten voor de bevalling.
@mik ik ben de slijmprop nooit verloren pas met de bevalling zelf dus zegt niks nee je kan alleen maar hopen haha
Mik, ik was bij mijn eerste ook de slijmprop verloren en ben ook die dag bevallen! Maar kan idd nog wel dagen, weken duren, maar het is wel een teken dat het niet lang meer duurt hoor! Ik zag dat ik van de lijst ben afgehaald!? Ben 5 augustus uitgerekend, krijg een knul ben bijna 35 en beval thuis..
Hey meiden hier even een berichtje van mij. Onwijs bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Super. JOEPIE ze is er ! Laureen Cheryl is de volledige naam. Ze weegt 3000 gram en is 48 cm. Ze is gisteren om 16:30 geboren. Vandaag mocht ze lekker met ons mee naar huis. Ik zal zo snel mogelijk proberen om een foto te plaatsen, maar geloof me: ZE IS PRACHTIG! Ps Daisy heel veel succes voor morgen!
Hi dames, Voor de genen die het nog niet wisten,klik even op deze link..... http://www.c1000.nl/default.asp?pd=3&pg ... %3A39%3A24 mischien loop ik achter en weet iedereen het, maar deel het wel met jullie.. My Angel
@ Mik, ben ook driftig aan het opruimen, ook al mag ik niet teveel maar ja moet wat @ Angel die link doet het niet, wat is er bij de c1000 @ Miranda, ben zwaaaar benieuwd naar de foto
nee meis, geen pampers... http://www.c1000.nl/default.asp?pd=3&pg ... %3A39%3A24 En nu? PS: binnen 2 maanden na de geboorte kan je het nog ophalen, dmv een geboorte kaartje te laten zien.. Dus Rebbel, CynthiaB en Miranda...
Ik vind nog steeds prachtige naam, anders dan Maureen! Goed bedacht meis! Nu lekker genieten en foto's kunnen wij wel wachten!