Sjudith, anders moet je de link over nemen, en dan openen via http alsof je een site hebt ingetypt die je wil openen.
Ziet er goed uit die babydoos van C1000! Maar krijg je daar dan weer niet allerlei telefoontjes over dan? Dan houdt mij nogal tegen om al die dozen aan te vragen. Wie heeft er ervaring mee?
Hoi dames, Even voor wie het interesseert... Ben net terug van de vk voor de gewone controle. Moet donderdag weer ivm met bloeddruk die aan het stijgen is (van 130/75 naar 150/85) en omdat ik heel veel vocht vast houd. Ze wouden me niet nog een week laten lopen zonder controle voor het geval dat. Urine was wel goed maar moet die donderdag ook opnieuw laten testen. Zo zijn jullie wat mij betreft weer up tot date Gr Tam
Hey meiden, Net ff gewaggeld in de stad, ben nog niet fit, maar ja soms geen keuze hè! Kwas op zoek naar een spiegel voor in de auto, die kun je plaatsen op je achterruit en zo kun je dan je beebje via je spiegel in de gaten houden. Dit omdat het in de maxi-cosi met t gezichtje van je af ligt...En omdat wij als we op bezoek willen gaan bij mn familie nogal een eindje moeten rijden, vind ik t wel een fijn idee daqt ik hem/haar goed in de gaten kan houden.... Nou had ik laatst bij de prenatl gevraagd om zo'n spiegel en werd bijna uitgelachen, want die spiegels bestonden niet!?!?!....Nou echt wel dus, kheb er 1 gekocht voor10euro! Kben in staat om ff naar de prenatal te rijden en ze de spiegel ff onder neus te drukken! @Daisy: meis, laat maar lekker lopen hoor die tranen! Logisch dat je zenuwachtig bent! Er komt ook wel heel wat op je af.....Gaat allemaal goedkomen hoor, nog 1 nachtje slapen en dan heb je je mooie meiden in je armen! Succes vast voor morgen en ik hou mn mobieltje in de gaten! Kga hard aan je denken meis! Dikke knuf! @Mik: slijmprop er uit? Ook last van andere actie in je buik dan? Spannend joh! @Austin: doe waar je je lekker bij voelt meis! Dikke knuf! @Joy: hoe was de ctg en de echo? @Happy: lief dat je naar me vraagt! Kben nog niet helemaal de oude, maar komt wel weer goed hoor! @Eimat: spannend joh! Voel je je ook minder dan voorheen? Fijn dat ze je goed in de gaten houden! Nou kben t verders allemaal weer kwijt , sorry hoor! Maar voor ALLEMAAL een dikke knuf hoor! Kga ff lekker mn bedje in, ben er wel weer aan toe.... Liefs
nou ja zeg ik zag hem volgens mij juist bij prenetal in het krantje staan? vaag zeg nou slijmprop eruit is een groot woord (hoe groot is dat ding ?hihihihihihihi ). maar vanmorgen wel veel slijm verloren behoorlijke draden zeg maar. dus er is wel wat bezig. maar voor de rest nog geen actie hoor. en ik las op google dat het na je slijmverlies nog best een hele tijd kan duren dus ik laat me niet gek maken. gr kim
@ Esprit, waar heb je die gekocht voor 10 euro! Heb ze alleen nog maar voor 40 gezien! Voor 10 euries koop ik hem ook Zooo pfff heb schoongemaakt Heerlijk! Staan helaas nog een hoop dozen van de verhuizing (4 mnd terug ) maar het begint nu ergens op te lijken Zit alleen nog dat ik niet weet waar de stofzuiger en bezem staan moeten
Nou zal wel misschien lachen zijn: Daisy en Mik elkaar's buddy's en morgen gelijk bevallne ! Hoe gaan jullie dan nou oplossen met smsjes? haha! Zit al te denken! Austin, ik begin je al te missen meis, maar begrijp je heel goed, hier hele DIKKE BIG HUG
@Rebecca: wat vervelend dat je met 37 weken niet mag stoppen met de remmers. Nog een keer goed om uitleg vragen hoor! @Puck: na toucheren is het normaal dat je bloed verliest. Hoeft niet, maar kan heel goed. Verder even geen puf meiden.
Heb m gekocht bij een babyzaak in kampen....misschien kun je m vinden op hun site... Hier is de link: www.kinderspeciaalzaak.nl Moet je ff kijken bij veiligheidsartikelen. Je hebt ook van die speeldingen die je op de achterbank kunt maken en daar zit ook een spiegel op, die kostte 28euro.... Wat vaag dat de prenatal ze nu in t blaadje heeft staan.....grom..... Ze hadden laatst alleen een spiegeltje die je kon gebruiken als je kindje al met het gezicht richting voorruit zit, maar niet voor in de maxi-cosi....Nou ja, kheb in elk geval mn spiegel...... Nou nu echt ff trusten hoor, hihi....
zo ben weer terug van de afspraak met de meiden van de gym. Errug gezellig.... 2,5 uur! alleen maar zitten en lekker kletsen! Mooie naam Mama Miranda! erg leuk! ik ben erg benieuwd naar een foto van jullie kleine! Spannend Eimat. ben benieuwd hoe hoog die de volgende keer is. MIk, apart idee hoor, slijmprop verliezen... ook al echt een beetje bezig dus. Het is toch een voorbereiding op de bevalling die toch echt gaat komen! ik ga ook ff pitten. ben erg moe... liefs, Arri
goeimidag meiden jeeeee me verlof is in gegaan. heerlijk hoef gewoon pas in december weer te werken. @austin heel veel sterkte en ik snap het wel dat je je even terug trekt. @duster das even naar nieuws dat je na de bevaling nog en mischien meer last kan hebben. je denk juist als ik bevalen ben is het klaar @daisy ooo ik kan me zo goed voor stellen dat je zo zenuactig bent. moet je morgen vroeg of ook nog wat later in de midag. @naat en hoe rijdt de cabrio? @jennys dat is zekker niet leuk dat je in bed zo'n last van harde buiken hebt. je zou zeggen dan ben je ontspanen en dan heb je dat @arri die van mijn legt dwars. al weet ik niet zekkre of het nog zo is. maar snap je gevoel wel. je gaat meteen zo malen van een ks en zo. en wat moet je doen wat is verstandig. @Rachel van harte met je 7 jaar samen zijn @petra en wat vonden ze van je baby kamer @kelly balen dat je zo slecht hebt geslapen. en werk ze voor straks @debbie ooeee wat is kramp in je been toch erg he zo'n gemene pijn. enne hoop dat je nog wel wat te doen hebt.want wachten duurt dan nog wel heel lang hoor. @noura jeetje wat een heftig droom/nachtmerie. en wat zijn ze levens echt he nu je zwanger bent.ik droom ook zo raar @joy ja dat kan ik me wel voor stellen dat je een datum wilt maar dacht dat je gewoon ging bevalen of toch ks @Philly wat een schatje die pup. @babsie erg he die telefoontjes. ik zeg als ze geheim bellen al nooit me naam. want dan doe ik nog wel eens dat ik het niet ben @puck sorry meis maar kan je daar bij niet help weet niet wat het is @happy als je het gevoel hebt dat je moet bellen gewoon doen.gewoon naar je gevoel luisteren @mik supper dat je meis gedraait is. maar dat was toch al even zo of vergis ik me? o wat spannend mischien dat het wel gaat beginen @myangel suces meis. ben benieuwt @Eimat wat lekker dat je goed in de gaten wordt gehouden. is er een reden dat je bloeddruk stijgt? @espirit waar heb je de spiegel gekocht en kan ie alleen op het raam of ook over de hoofd steun want die zoek ik nog steeds. @link wat goed dat jij er over na hebt gedacht dat zal zekker wat zijn. Nou meiden heb net bij de gama een kofer zet gekocht echt niet duur gewoon 4 kofers voor 99 eurp een grote met zo'n zijhengs en dan die ook een slag kleiner en dan nog twee van die trollies maar dan wel met 4 wielen.zitten trouwens ook op die ander. echt toppie gewoon. liefs sabrina
Lekker hoor Binna dat je nu verlof hebt, nu extra genieten! Leuk hoor dat je koffers hebt gekocht, geniet ervan meis!
linka tja het duurt alleen nu nog een best tijd voor we op vakantie gaan. maar ja moets er zo ie zo een koopen want die van steve ze oom en tante haden we geleed en die is stuk dus moet er nog een terug geven. en nu hebben we er zelf dan ook nog