Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. irissa

irissa Lid

30 nov 2007
    38
    0
    0
    zelfstandig
    schendelbeke
    hallo

ik kom even melden voor de lijst dat het al mijn derde kindje is en volgens de chinese calender zou het een meisje worden en ik zelf denk dat ook allee hoop dat
    want ik heb al twee jongens

groetjes irissa

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

* komt net uit bed rollen *

Wat te doen met kerst: hmmzz nou wij zijn gezellig met zijn 3tjes. Misschien nog naar mijn ouders maar verder niet. Mijn schoonfam zijn moslims dus die vieren geen kerst.. ( balen geen kadootjes daar hihi)..

Ik deed net mijn gordijnen open en dacht wauw wat een mooi weer. Is het bij jullie ook zo prachtig?

Dames fijne dag vandaag :D

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Mijn vorige zwangerschap liep niet op rolletjes, MK gehad van 1 van een tweeling rond de 10e week vandaar met bijna 9 weken toch een echo om te zien of het om 1 of 2 kindjes gaat en of alles dit keer wel goed is ;)

4. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik weet het sinds afgelopen maandag, 1 dag vóór NOD ;)

Gisteren is MvM ook hier geweest al, mag vanaf aankomende maandag al beginnen :confused: mijn HCG was al hoog genoeg namelijk, ik ben dan net 4 weken en 6 dagen zwanger.
    Ik moet wel veel plassen dus die flessen worden snel gevuld hoor :)
    Hebben jullie ook van die leuke kadootjes gekregen?

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Subke, je mag me gewoon Alieke noemen hoor!
    Dat scheelt alweer een heel eind ;)

Wij geven de opa's een mok en 1 oma een slabbertje en 1 oma een speentje. En daar staat natuurlijk opa of oma op!

Die zwangerschapstestfoto vind ik ook een leuk idee zeg.

Ik heb heerlijk uitgeslapen vanmorgen! En zit nu nog in mijn pyama een broodje te eten!
    Heerlijk zeg, om zo de dag te bginnen!

6. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje meiden wat wordt hier veel geschreven! Erg gezellig maar ik moet ook nog even iedereen leren kennen hoor, kom ook niet dagelijks maar goed. Wat jullie zeggen, we hebben nog even de tijd he.

Ik zag hier een paar vragen langskomen,
    Wij hebben qua huisdieren 2 poezen. Verder werk ik voor 4 dagen op een babygroep in een kinderdagverblijf. Wij krijgen de echo met 8 weken omdat we 2x een miskraam hebben gehad en we nu zwanger zijn geworden door iui en we niet weten of het er 1 of 2 zijn want ik had 2 hele goede eitjes tijdens de inseminatie.
    De kannen van MvM krijg ik ook niet helemaal vol hoor maar dat komt ook doordat ik ze niet meeneem naar het werk, als ik thuis ben lukt het me wel.

Iedereen fijne feestdagen en geniet ervan!

Groetjes,
    Jolanda

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he dames!

Ja bijlezen moet ook gebeuren he hihi! schrijf dan elke keer alles op wat ik wil zeggen tegen iedereen, beetje valsspelen dus :oops:

@ subke meis alles komt goed! dat weet ik zeker, hou de moed erin!

@ alle nieuwe dames gefeliciteerd en welkom!

Oh dames ik heb hier trouwens een grijns van oor tot oor, had toch verteld dat ik een "angelsounds" had gekocht? mijn man en ik hebben gisteren het hartje van de baby gehoord!
    Hij ging zo snel en je hoorde die van mij ook dat was echt heel bijzonder!

Zo direct kerscadeaus gaan kopen voor de familie en schoonfamilie...dure tijd maar wel super gezellig altijd!

dikke xxx

8. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Allen nieuwe zwangere gefeliciteerd en welkom.

@Subke ik heb meerdere miskramen gehad dus vandaar hopelijk een vroege echo a.s maandag. Ben er wel erg zenuwachtig voor, maar wil ook graag zekerheid. Hoe gaat het met jou? Hoop voor je dat jet bloedverlies nu helemaal over is.

@Babsie ik was al vroeg uit bed en het was hier schitterend. Alle bomen waren wit. Leek wel een sprookje hier. Jammer genoeg is het nu aardig weg aan het smelten.

@Mystic Sun, dat is ook heftig om een halve miskraam te hebben. Heb je zelf het idee dat je nu weer een tweeling kan krijgen? Ik vrees dat ik ook flessen te kort kom voor MvM. En ik heb het boek en de DVD gekregen en gelijk ook het servies omdat ik het zelf weg breng.

Bij ons weet de familie het al. Ja iedereen leeft zo mee na die mk. Maar vind het niet erg. Wij gaan ook naar ouders en schoonouders beide kerstdagen.

@Austin, wat super dat je het hartje al kan horen.

Hier gister een zware dag gehad. Was erg emotioneel en moest veel huilen. Heb alleen geen idee waarom (ja hormonen). Vannacht weer vreselijk gedroomd en paniekerig wakker geschrokken. Pfffff hoop dat die nachtmerries snel ophouden. Heeft iemand anders daar ook zo'n last van?

Nou maar boodschappen doen, zal wel druk zijn.

Liefs Zoe

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ja: ik ook nachtmerries wordt badend in het zweet wakker, dat mijn hond dood gaat omdat zijn taak er nu op zit, nu ik zwanger ben, enzo. Bah. ben s' avonds echt opgebrand, gisteravond ook om 19:00 naar bed gegaan en rond 20:00 vertrokken, ben dan om 4:00 wakker maar dat ben ik ook als ik om 00:00 pas ga slapen.

Met kerst ga ik naar vrienden, zowel kerstavond als eerste kerstdag. Tweede kerstdag zijn we (voor het laatst) met zn tweetjes, gaan we samen gourmetten en lekker uitrusten, met de honden wandelen enzo.

Mochten jullie je verbazen over mijn familieomstandigheden. (het zou wat verwarrend kunnen zijn) ik heb wel pleegouders (zijn mijn oom en tante en zij hebben ook 3 kinderen met aanhang) dus ik heb wel leuke familie om het aan te vertellen hoor, en dat gaan we 30 december tijdens een etentje ook doen. Bij ons, bij de bonbonzaak hebben ze roze en blauwe babychocolade, daar laat ik 13 doosjes van maken met ieder een blauw en rose babietje erin en dat zet ik bij ieders bord. Maar echte opa en oma hebben wij dus niet, maar dat geeft niet, liever familie oprecht en lief dan echte ouders en een blok aan je been, toch? Fijne dagen allemaal!

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @austin: wat gaaf zeg! :D

ik ben erg moe en heb het ook zo koud steeds! ik kan gewoon echt niet warm worden! :(

liefs rebbel

11. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    @Zoe10 :
    Ja, was wel heel erg jammer toen (alweer 7 jaar geleden).
    Met het kindje wat toen wel overgebleven is ging het gelukkig wel goed en het resultaat zie je in mijn album, een prachtige dochter van alweer 7 jaar.
    Ik heb nog wel een echo van beide kindjes als aandenken gelukkig.
    De kans dat het er dit keer weer 2 kunnen zijn is wel duidelijk aanwezig, mijn vader is een 2 eïge tweeling en mijn oma (de moeder van mijn moeder) is ook een 2 eïge tweeling.
    Moet helaas nog even afwachten tot de echo van 21 januari, maar ik vind het wel heel erg spannend :D
    Maar of het nu een tweeling is of maar 1 kindje we zijn er heel erg blij mee ;)

Ook ik droom ontzettend veel de laatste paar dagen, echt heel erg raar, de gekste dromen :confused:
    Zal dat erbij horen?
    Het raarste is dat als ik wakker wordt alles nog precies weet :(

12. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    @Mystic sun, je hebt wel een pracht dochter. Wel spannend hoor de kans op een tweeling.

@Passiepaard, je hebt helemaal gelijk, ik ben blij voor je dat je zo'n lieve familie hebt. Lief idee die babychocolade.

Liefs Zoe

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo ik meld mij ook weer even.
    Ik heb "snel" alles even doorgelezen.
    Het is me te veel om op iedereen te reageren hoor.
    Een paar dingen weet ik nog wel:

@ Wendy: heel veel sterkte meid.

@ Austin: volgens mij scheelt mijn buik niet zo veel met die van jou.
    Ik zal proberen om ook even een foto in mijn album te zetten.
    Wat SUPER dat je het hartje met de angelsound hebt gehoord.

@ Daisy: ik ben ook aan de gravitamon (duur hè)

Ik kan bijna niet wachten totdat ik de baby ga voelen.
    Hopen dat het weer net zo snel is als bij de laatste zwangerschap (dat was bij 14 weken!)

Hier gaat alles super, alleen wel een beetje moe.
    Hebben jullie ook zo'n enorme eetlust? ik wel, lust de hele dag wel fruit en brood.

Nou dit was het wel weer voor nu.

Liefs Miranda.

PS ik ben al over de 8 weken, joepie!

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    IK BEN 8 WEKEN ZWANGER VANDAAG!

Hihihi dat was de gedachte waar ik wakker mee werd vanmorgen! WHOEHOE!

Nog 5 nachtjes en dan is het D-day....om 8.20 krijgen we de voor ons zo belangrijke foto en soundcheck! Ik vindt het zo machtig spannend! Please laat het goed zijn!

Ik moest vandaag nog werken en heb nu lekker vakantie t/m 3 januari! Heerlijk! 1e kerstdag bij mijn familie en 2e kerstdag bij mijn schoonfamilie....Vindt het vaak van die lange dagen....hou meer van spontaan...maar goed, het hoort er bij.........

Vanavond lekker de stad in, de hele stad is omgetoverd in oude kerstsfeer, als ik tenminste energie heb....die vermoeidheid blijft aanhouden....
    Ook koud telkens, brrrrrr en af en toe heb ik enorme opvliegers, zo raar warm dan, maar dat is vaak maar even.....

Zo'n angelsound hè...waar kun je die halen en vanaf wanneer kun je dan het hartje horen?
    Dat lijkt me zo gaaf! Hoef je helemaal niet op de VK te wachten, lekker zelf luisteren samen op de bank!

Nou meiden, fijne avond!

Oja, wij hebben 4 vissen, we willen wel graag een hond, maar we werken allebei (nu nog wel ;)) fulltime...dus wie weet over een jaar.....

Liefs

15. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Waaaaaw, bij 10 weken al? Gaaf, zo'n ding moet ik ook hebben!

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Autstin, wat ontzettend gaaf zeg!
    Ik wou dat ik ook al iets wist.
    Het is nu allemaal zo onzeker.
    Maandag komt MvM toch weer een bevestiging.
    Ben blij dat we het dinsdag en woensdag gaan vertellen aan onze ouders.
    Het wordt steeds moeilijk om me stil te houden haha

17. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Oh, maar goed dat het morgen koopzondag is. Ik ga naar de kijkshop, zag dat ze ze daar hebben.

18. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Wat is het hier rustig! Waar is iedereen?

ik verveel me...

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Meiden, er zijn er hier ook een aantal die de kids snel op elkaar hebben. Ik ben (jaja, lekker voorbarig) al aan het oriënteren op een nieuwe wandelwagen. Hier dames met ervaring met een duowagen met 4 wielen?

20. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    hihi nou ehm die vraag had ik ook gesteld bij baby's en dreumes maar daar was dus al een topic over maar heb nog altijd geen antwoord. Wij gaan 1e week van januari rond kijken voor een duo aangezien onze kleine als het goed is 16 mnd is bij de geboorte van nr2.

Deel Deze Pagina