ja klopt ben wel blij dat ik weer thuis ben bij mijn mannetje maar het is ook wel weer vreemd, heb 2 weken grootendeels in bed doorgebracht dus was hardstikke moe toen ik thuis kwam, en ergens moet ik weer even mijn draai vinden, weet je in het ziekenhuis wordt je heel erg goed in de gaten gehouden en nu niet ,dus vind het ook ergens wel angstig, van stel dat ik iets voel dan moet ik gelijk bellen is me gezegd, maar ik ben van mezelf nogal geneigd om even af te wachten, terwijl in het ziekenhuis als ik iets voelde wat ik niet thuis kon brengen het wel tegen de verpleging zei, het gaf me een heel veilig gevoel,maar goed het is ook heerlijk om vanavond lekker tegen mijn ventje aan te liggen en als er iets is zijn we ook zo weer in het ziekenhuis. Ik heb wel meer krampen nu weer sinds ik thuis ben, dus dat moet ik echt goed in de gaten houden en kan al 4 dagen niet poepen, dat is echt lastig, heb al vanalles gegeten wat laxerend kan werken maar helaas werkt niet, hebben jullie nog tips?
Bedankt voor je uitleg over strippen, Noura! Ja, ik houd het in de gaten, telefoonnummer ligt al klaar... We wachten het af... @ Jenny: Hihi...zie het al voor me dat je vriend boven het doucheputje hangt @ Bemy: Jeetje, wat vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent! Fijne avond allemaal!
he bemy kan me voorstellen dat je er moe van word, maar aan de andere kant, beter nu weten of goed in de gaten houden dan dat je er tijdens het bevallen achter komt toch? haha jenny ik schoot hier ook in de lach, er komt nog heel wat bij kijken voor die mannen, haha rebecca, ik zou het niet zo weten, mischien gedroogde vruchten? lauw water heb ik wel eens gehoord, en anders even googlen, of morgen even informeren ernaar.
Oh bemy, ik kan die schilder niet zien, maar zal je even toevoegen Vervelend van die uitslag, hopelijk goede echo en bevalling, is afwachtne!
Goeden avond meiden, Nou ben terug van de gyneacoloog ik heb een datum voor jullie: **Op maandag 4 Augustus in de middag krijg ik een keizersnede** dus dat betekent nog 3 keer aan het infuus..... My Angel.
Ha meiden! Ik heb toch zo een raar gevoel sinds een paar dagen; net alsof m'n baarmoedermond open gaat. Niet echt buikpijn ofzo, echt alleen m'n baarmoedermond. Is er iemand die dit herkent? Voornamelijk met lopen voel ik het heel goed... het steekt een beetje. Liefs, Merijn
wow mooi geworden hoor, dat was het wachten wel waard! Gaat alles verder goed met je? Lukt het nog met werken? leuk dat je af en toe even komt kijken hier. @rebecca: fijn dat je even thuis bent meid en nu is het ook duidelijk waarom ze niet willen stoppen met de pillen. let goed op jezelf he! @puck: bij jou is het ook spannend hoor! ik hou m'n telefoon in de buurt Zo dit was het even snel, want ik ben best moe van de verjaardag en ga even relaxen, want m'n buik doet best zeer. Puppy was onwijs lief trouwens...
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES / Stuitertjes / Ziekenhuis (KS) *25-07-2008: # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS bij 38w3d) *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *31-07-2008: # Miranda3xmama 31 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (overgewicht) *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Kraamhotel *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis inleiding week 37-38 # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : / Stuitertje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Nair 32 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis # Schatje1 20 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Marleen83 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem) *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: : / Ziekenhuis # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy/ Ziekenhuis *16-08-2008: # Tammie 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Willielien / wordt JONGEN / Thuis *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN - Charissa -> Thuis Bevallen: * 27-06-2008 (34w1d) :Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*) * 01-07-2008 (34w) :CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*) * 14-07-2008 (37w4d) :Miranda3xmama 31 jaar/4e kindje/Laureen/ (uitgerekend *31/07/2008*) Meisjes: 2 Jongens: 1 Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda <-----> Linka * Bemy <-----> Petrabr * Tammie<-----> Binnabinna * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * Duster2000 <-----> Sjudith <-----> Denecipino * Jennifer70 <-----> Joy72 * CynthiaB <-----> MYAngel Dit is de nieuwste lijst, deze graag overnemen!!
@Rebecca: Heerlijk dat je even thuis bent. En ook fijn dat je goede uitleg hebt gekregen. Geniet maar lekker van het lepeltje lepeltje liggen vannacht. Sorry voor de andere dames maar er is hier erg weinig blijven hangen. Ben nogal moe dus ga lekker in de stoel hangen. Vandaag heel burgertruttig nieuwe pannenset gekocht. Hoezo overdreven nesteldrang?
wow, heb gestreken, 2 fikse wassen opgevouwen en het huis een beetje opgeruimd, o ja en het bed verschoond.... En dat in 1 avond. heb nu mega pijn. voel enorm mn bekken en de harde buiken laten ook niet afweten... maar aan de andere kant: het is wel weer gedaan! Bemy, leuk dat jij ook een datum hebt! (tenminste dat was jij toch op de 4e?) Rebecca: voor aandrang krijgen heb ik wel eens gehoord dat je een glas lauw water op je nuchtere maag moet drinken. Ik slik nu magnesiumpillen voor mn darmen om ze een beetje kalm te houden en die werken ook wel laxerend. verder druiven, muesli enzo. maar ja, dat zal je al wel geprobeerd hebben. Heerlijk dat je weer thuis bent joh. en idd: vanavond lekker tegen je vent aankruipen! fijne avond verder!
@Rebecca mischien het rosvicee laxto @my angels wel lekker dat je een datum hebt maar waarom dan pas maandag en dan nog een keer prikken kan het niet eerder of willen ze niet. of stel ik nu een blonde vraag
Nee hoor het is geen domme vraag, ik moet zoiezo tot aan de 38 weken aan het infuus, en dat valt op vrijdag 1 augustus, dus de eerste mogelijkheid om te opereren valt dan op maandag 4 agustus...daarom.
@ Rebecca, fijn dat je weer thuis bent! wat echt perfect werkt zijn kiwi's vooral s'morgens 1 of 2 voor je wat anders eet, het heeft mijn echt door de eerste maanden heen geholpen, en nu af en toe nog.
My Angel: wat fijn dat je een datum hebt. Rot dat je nog 3 keer aan het infuus moet! Philly: wat een leuk puppy! Dat was ik nog vergeten te zeggen volgens mij, ik heb de foto wel gezien vanmorgen.... Ja als er iets gebeurt laat ik het gelijk weten! Morgenochtend weer naar ziekenhuis voor CTG, dan vraag ik gelijk even wat dit allemaal betekent.... Arri: jij hebt goed je best gedaan! Nu lekker uitrusten! Wil iemand voor mij mijn gegevens op de lijst veranderen? Ik word maandag 21 juli ingeleid bij 37 weken en 4 dagen (mijn overige gegevens staan op 07-08. Alvast bedankt! Welterusten! Ik hoop dat alle mama's lekker slapen vannacht!
en als iemand toch de lijst gaat bijwerken... ben jarig geweest ondertussen en nu dus 24 jaar. (sta op 30 juli)
Als we dan toch bezig zijn met veranderingen voor de lijst heb ik er ook nog eentje Ben ondertussen namelijk ook jarig geweest en dus 27 nu! Verder wens ik iedereen een rustige en goede nachtrust toe
volgens mij ben ik nu nog op tijd...speciaal even voor daisy zo vroeg Daisy heel veel succes en sterkte toegewenst vandaag. Hoop dat je je beter voelt dan gister en dat je je nog een beetje heb kunnen voorbereiden op dat mooie wat nu komen gaat. Zal aan je denken vandaag Gr tam