Goedemorgen iedereen! Eerst even Daisy succes wensen! En we willen snel foto's Nou ik heb weer rot geslapen, had zoveel last van zuur
Inbraak: Daisy heel veel succes vandaag! Liefs een Juli mama! Uitbraak Alle andere meiden, succes met de laatste loodjes!
Goedemorgen dames! Hoe is het hier? Ben al een tijdje niet actief geweest met kletsen omdat ik druk was met andere bezigheden en jullie niet meer kan volgen dan Ik hoop dat alles goed is met iedereen! Nog nieuwtjes verder?
Hoi Delilah Welkom terug En Miranda is bevallen van een kleine dame Laureen. Daisy is vandaag aan de beurt Hoe is het met jou?
Goeiemorge meiden! Daisy meid heel veel succes vandaag en straks hebben jullie je meiden in je armen! Verder alles rustig hier met iedereen nog geen mensen met weeen etc? Word spannend nu hoor! Hier alles goed...mijn slijmprop inmiddels ook verloren maar niet zoals op de foto maar steeds een beetje. Was bij Lindsey ook zo. Vanmiddag weer controle, en vrijdag alweer 37 weken. Gaat snel he meiden met iedereen nu!
Daisy: Meis heel veel succes vandaag! Geniet van je mooie meiden! Hier gaat het even allemaal wat minder! Heb ontzettend last van mijn maag, ik kan 4 happen eten en daarna komt het omhoog! Daarbij erg veel kramp in mijn maag e.d. Ben gister bij de huisarts geweest en heb dat Antagel meegekregen, maar ze denkt dat ik gewoon een beetje ruimte tekort begin te krijgen! Ze zei ook: ja je zwangerschap kan geen 40 weken feest zijn, je moet het ook een beetje zat worden. Ik eet dus nu vloeibaar, vaak per dag en allemaal kleine beetjes, hopen dat het dan wat beter gaat. Jullie weten in ieder geval wat er aan de hand is, als ik hier minder vaak ben, alleen liggen helpt namelijk om van de maagpijn af te komen. @Bemy: Wat een prachtige muurschildering! Verder is niks blijven hangen. Fijne dag allemaal!
@ Naat, ik heb met name 's nachts last van zuur...heeeeel vervelend en eet me dood aan pepermuntjes :S
**** Inbraak! **** Daisy, superveel succes vandaag en geniet lekker van je meiden!!! **** uitbraak ****
Daisy, succes en veel plezier vandaag! Het wordt een heel speciale dag voor je en je man! Leuk dat je weer terug bent, Delilah! Lastig naat, die maagpijn en maagzuur. ik heb eigenlijk geen tips voor je. je hoofeind van je bed een beetje omhoog als je gaat slapen, maar dat zal je al wel geprobeerd hebben, of niet? Rachel, ook al zonder slijmprop! het wordt allemaal zo spannend nu... Vandaag Daisy, 4 augustus Bemy. En Puck de 27e ofzo? dat ben ik weer ff kwijt. en zijn er nu nog meer. O ja, Rebecca ook! ik weet het niet meer hoor.... het worden er elke dag meer lijkt het. Ik heb vanmiddag de liggingsecho. ik vind het erg spannend, hoewel ik wel weet dat ons kindje niet gedraaid is... helaas! of het moet vanmiddag nog spontaan gebeuren, maar dat verwacht ik niet. en dan hoop ik dat ik deze week de draaipoging al kan krijgen... maar ook dat verwacht ik niet, zou allemaal wel erg snel gaan dan he? Groetjes en allemaal een fijne dag vandaag! Arri
Ook ik wil Daisy heel veel succes wensen! Heb al een paar dagen best wel drukke dagen maar heb er eigenlijk niet zo een last van. Alleen met slapen ligt mn buik niet lekker maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb ook nog geen last van voorweeen of iets dergelijks. @ buddy bemy, prachtig je muurschildering, wauw!
Meiden die nog op zoek zijn naar zo'n spiegel voor in de auto, kunnen ook kijken op www.babyspiegel.nl zijn wel wat duurder dan die van Esprit.
Helaas... vannacht was het weer bal. Ik heb de afgelopen nachten pijnstillers mogen nemen en dat scheelde ontzettend veel maar helaas ze zijn bijna op en ik mag er niet nog meer... dus we zijn weer terug bij af ben ik bang. Misschien dat ze nog iets anders kunnen proberen... Ik hoop het.
Ik heb zo'n ding nooit echt begrepen. Je kind zit vast in een maxi-cosi en kan geen kant op. Je let volgens mij door die spiegel niet goed op het verkeer. Kan iemand mij de toegevoegde waarde uitleggen?
Arri: Het is niet echt maagzuur, maar echt maagpijn. Krampen en misselijk. Pff maagzuur heb ik wel gehad, maar was een stuk makkelijker te bestrijden zeg maar. Ach ja, we slepen ons er wel doorheen!
EllyN: Ik vind het wel een prettig idee dat ik kan zien in de auto wanneer de kleine bijvoorbeeld aan het spugen is. Dan kan ik altijd de auto even langs de kant zetten. En of het je afleidt, ik denk het niet, je kijkt toch altijd tijdens het rijden in je achteruit kijk spiegel. Nu zie je alleen ook wat de kleine aan het uitspoken is. Voorin vind ik dan gevaarlijker, omdat je dan misschien ook echt met de baby bezig gaat en daardoor het verkeer niet meer in de gaten houdt.