Goedemorgen, Daisy: veel succes vandaag! Hier is het verder rustig gebleven vannacht. Straks naar het ziekenhuis voor CTG. Fijne dag allemaal! Liefs!
goedemorgen allemaal snel even een berichtje hier van mij.... moet morgen naar de gyn. voor een ctg en gaan ze ook kijken of er nog een cm bij is gekomen in die paar dagen tijd. Vraag me alleen af, als ik nu eens 4 cm ontsluiting heb he houden ze me daar dan direct?ook al heb je geen weeen of kan ik dan gewoon naar huis gaan? weet iemand dat?
Goeiemorgen allemaal! @Daisy; Heel veel suc6 vandaag! Meis, nog eventjes en je hebt je 2 meisjes in je armen liggen! Geniet ervan! En zou iemand mijn gegevens in de lijst ook willen veranderen? Bij mij staat dat ik een stuitertje heb, maar volgens de gyneacoloog waar ik maandag ben geweest was beebje nu op zoek naar de uitgang en lag hij/zij nu met het hoofdje naar beneden... dus nu maar hopen dat dat ook zo blijft en dat beebje gaat indalen... Maandagmorgen moet ik weer heen, dus ben benieuwd of het dan nog zo is. Maar dat horen jullie dan wel weer natuurlijk! @Puck; Veel suc6 bij de CTG. @Arri; Veel plezier bij de liggingsecho vanmiddag! Zal voor je duimen dat beebje nu goed ligt. @Sjudith; Vervelend zeg, dat maagzuur.. heb er 'gelukkig alleen' overdag last van, maar ik eet me inderdaad ook de hompeschompes aan pepermuntjes, hihi! @Naat80; Wat naar dat je zo'n last van je maag hebt zeg! @Rachel1984; De slijmprop al verloren! Jeetje, het lijkt wel alsof veel augustusmama's straks julimama's worden, hihi! Suc6 bij de controle vanmiddag! @Denicepino; Ik zou het niet weten hoe dat dan gaat. Lijkt me wel vreemd als ze je met 4cm ontsluiting weer naar huis zouden sturen, maarja, wie ben ik. In elk geval alvast veel suc6 morgen! Zo, zal eens even een ontbijtje voor Jamie en mij in elkaar flansen. Straks even snel naar de Hema, wat ontbrekende spulletjes halen, kom er toch achter dat ik van alles net iets te weinig heb met 2 koters straks, hihi! Iedereen een hele fijne dag vandaag! Xx
@rebecca vriendelijke laxeertips: een glas warm (lauw) water sochtends op je nuchtere maag (zowiezo veel water drinken). Een lekker rijpe papaya wil ook nog wel eens helpen (krijg je geen krampen van zoals pruimen). Iets proberen waar je ontzettende krampen van krijgt lijkt me in dit stadium niet echt lekker... Vooral nu je niet te veel fysieks mag en kunt veeeeeel drinken. @myangel 4 augustus, spannend woooow, het is al zo dichtbij meid... nog even doorzetten aan dat stomme infuus op vrijdag - het is bijna nog maar 2 keer... @sjudith ooooh, ik had ook zo het zuur vannacht. verschrikkelijk. kreeg zelfs die tablet amper weg want ik was er helemaal misselijk van... je neemt er toch wel wat voor he (tabletten of zo) want het helpt echt zo goed en snel en de gyn vertelde me dat ik het gewoon onbeperkt mag gebruiken. het is zo'n rotkwaaltje Jemig meiden... Daisy vandaag. Ik ben zooooo benieuwd. Hoop zo dat ze een mooie dag hebben....
Goedemorgen meiden, OOhhh mirande gefeliciteerd met je dochter! Ik hoop dat jullie het beiden goed maken. Knuffel van mij. Daisy heel veel succes vandaag!
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES / Stuitertjes / Ziekenhuis (KS) *21-07-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis inleiding *25-07-2008: # Kiki 33 jaar /3e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis (KS bij 38w3d) *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje / Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *31-07-2008: # Aykietje 32 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Philly 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE / Kraamhotel *02-08-2008: # Angelique(lique80) 28 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (overgewicht) *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Mik # Esprit 29 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis # Noura 30 jaar / 4e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Myangel 33jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis (KS -> stollingsprobleem) *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Eliesja 35 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN *06-08-2008: # Joy72 35 jaar / 3e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis # Delilah 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Duster2000 29 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Kraamhotel *08-08-2008: # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Sjudith: 29 jaar/ 1e kindje / Wordt: MEISJE / Stuitertje / Ziekenhuis (KS) *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Ziekenhuis *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Duha 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Denicepino 21 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Rebecca5 22 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Stuitertje / Ziekenhuis *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis # Mariel77 30 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : / Stuitertje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Maxi 28 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Nadje78 29 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Nair 32 jaar / 3e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Thuis # Schatje1 21 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Marleen83 24 jaar / 1e kindje / Wordt: : / Thuis *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje / Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: : / Ziekenhuis # Happy1980 27 jaar / 1e kindje / Wordt: Is bekend bij Happy/ Ziekenhuis *16-08-2008: # Tammie 27 jaar / 1e kindje / Wordt: JONGEN / Thuis # Willielien / wordt JONGEN / Thuis *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN / Ziekenhuis # Kimh 25 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje / Wordt: : # Pruts27 27 jaar/ 1e kindje / Wordt: : *20-08-2008: # Babsie 27 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: JONGEN / Thuis # ElleNY jaar / 1e kindje / Wordt: : *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje / Wordt: JONGEN # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis # Lauwie 34 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje / Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Elies 30 jaar / 3e kindje / Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje / Wordt: MEISJE / Ziekenhuis *28-08-2008: # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE / Ziekenhuis **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje / Wordt:JONGEN - Charissa -> Thuis Bevallen: * 27-06-2008 (34w1d) :Rebbel 24 jaar/1e kindje / Milan, 2600 gram (uitgerekend *07-08-2008*) * 01-07-2008 (34w) :CynthiaB 26 jaar/ 1e kindje / Leila Nora, 2665 gram (uitgerekend *12-08-2008*) * 14-07-2008 (37w4d) :Miranda3xmama 31 jaar/4e kindje/Laureen Cheryl/ (uitgerekend *31/07/2008*) Meisjes: 2 Jongens: 1 Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda <-----> Linka * Bemy <-----> Petrabr * Tammie<-----> Binnabinna * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck * Kelly83 <-----> Babsie * Duster2000 <-----> Sjudith <-----> Denecipino * Jennifer70 <-----> Joy72 * CynthiaB <-----> MYAngel Dit is de nieuwste lijst, deze graag overnemen!!
goeiemoggel meisjes nog geen nieuws van daisy. maar zodra ik wat hoor meld ik het op verschilende topics hoor hier vannacht weer wat slijmverlies. echt gek. gisterochtend iets wat leek op die foto alleen doorzichtig. vannochtend/vannacht leek het wel kaviaar maar weer doorzichtig. ik mag zo naar de vk (11:50 uur)dus ik zal het eens vragen. ik ga dan ook meteen vragen hoelang ze je hier door laten lopen. ook ivm dat het mijn eerste is en nu al op 7 pond word geschat. nou ja ik hoop snel nieuws te hebben van daisy. knuf
Naat vervelend hoor dat je zo'n last hebt van je mag. Ik gebruik al een hele poos antagel en dat helpt wel tegen het maagzuur ( niet altijd) Maar spugen had ik maar 2 keer. Ik hoop dat het beter wordt. Arri jammer dat je beeb niet gedraaid is. Hopelijk kan die draaipoging snel ingepland worden. Rachel je slijmprop verloren! Dus jouw einde wordt ook aangekondigd. Spannend hor. Ik heb gisteren een groeiecho gehad en alles zag er goed uit. Ik krijg alleen wel een stevige meid. Haar buikomtrek is gemeten en in een groeicurve gezet. Die komt overeen met een beeb van 38 weken. Het hoofdje was niet meer te meten omdat deze in mijn bekken zat. Het is alleen wel zo dat ik sinds vrijdag echt last heb van mijn onderrug en onderbuik. Voor mijn rug ga ik morgen naar de fysio Hopelijk kan die me helpen. He wat jammer elle, dat de pillen niet mer mogen. Hopelijk ben je iets uitgeruster nu na een paar nachten goed slapen. Denice succes bij de gyn. Ik heb geen idee of je gelijk daar gehouden zou worden bij 4 cm ontsluiting. Trek je het nog wel. Het lijkt me wel heftig allemaal. Puck succes bij de CTG Queenbee fijn dat jouw beeb goe aan het liggen is. maandag zal je beebje vast wat ingedaald zijn. Ik ga straks naar de sauna. Ik ben benieuwd of ik de sauna's nu nog steeds lekker vind. Anders ga ik veel in het zwembad hangen. Ook met mijn dikke buik naakt rondlopen lijkt me een beetje vreemd. Ik ga er gewoon lekker van genieten. Iedereen een fijne dag gewenst! Groetjes Marije
staat een paar pagina's terug die had noura gisteren opgevist hihihihihihihihih welke pagina weet ik niet precies
Hey allemaal, sinds vandaag ben ik in verlof, joepie en dien ik pas terug te gaan werken op 12 januari 09. Heb de lijst aangepast voor volgende personen: Eimat, Puck, Tammies, MY Angel, Queenbee, Eliesja. Daisy, misschien dat je uw twee meiden al lekker in je armen hebt, ik vind het wel spannend! Hopelijk valt het allemaal mee. MY Angel, nu kan je ook beginnen aftellen nu je een datum hebt. Austin, Ik mis je hier wel hoor, maar ik begrijp het dat je even afstand neemt, je stond als eerste op de lijst en nu zit je nog te wachten, ik kan aannemen dat je dan staat te springen om te bevallen. Queenbee, hopelijk bevestigen ze maandag dat het inderdaad geen stuiter is en kan je misschien gewoon thuisbevallen. SJudith, dat maagzuur heb ik ook, heb naast me op het nachtkastje een fles Gaviscon staan. Als ik erg last heb van maagzuur dan neem ik een slok Gaviscon gevolgd door een slok plat water op kamer temperatuur en dat helpt heel goed bij mij. Wat betreft die spiegel in de auto om de kleine te zien. Ik denk dat wanneer ik met ons mannetje alleen weg ben ik de kleine mee vooraan zet en als we met twee wag zijn ik me mee vanachter in de auto zet. ElleNY, Balen dat je nog altijd zo slecht slaapt, ik slaap wel goed maar moet per nacht ongeveer 4 à 5 keer naar het toilet. Voordeel nu ik in verlof ben dat ik af en toe wat langer kan blijven liggen en dat ik in de dag wat kan bijslapen. Groetjes Aykietje
ja nou ik trek het nog wel muis80 maar om eerlijk te zijn is er toch wel wat spanning.... ook tussen me vriend en mij nu het dichter bij komt snauw ik hem steeds vaker af en hij is me volgens mij flink zat aan het worden de laatste dagen. maar probeer het aan alle kante goed te houden. had van de week wee zoveel krampen net zoals toen ik in het ziekenhuis had gelegen dus denk dat de kans wel groot is dat er een cm bij is gekomen. Maar probeer me rustig te houden.
Denice ik denk dat je vriend er wel alle begrip voor moet hebben ( heeft) dat je zo nu en dan snauwt.Ik ga voor je duimen dat het nu snel zal gaan en dat jullie beeb in je armen mogen houden. Mik ik heb de foto gevonden. Het was niet zoals ik me voor had gesteld. Maar weet tenminste een beetje waar ik op kan rekenen. Groetjes
@Aykietje; Bedankt voor het wijzigen van de gegevens op de lijst! En een thuisbevalling zit er voor mij sowieso niet in, ik moet klinisch bevallen in het ziekenhuis omdat Jamie destijds met een keizersnede is geboren, dus heb ik een indicatie.. nou ja, is ook niet zo erg, je hebt dan wel tenminste alles bij de hand en mocht het niet willen vlotten, zijn de artsen binnen no-time bij me! Zodra de bevalling zich aankondigt, moet ik al naar het ziekenhuis... @Muis80; Op welke pagina staat de foto dan? Ikke is ook nieuwsgierig... En of beebje maandag is ingedaald, ik hoop het. We zullen wel ff afwachten. @Denicepino; Ook ik snauw mn mannetje vaak af hoor, maar hij heeft er alle begrip voor. 'Hormonen zeker weer?' Krijg ik dan te horen, hihi! Da's vrouweigen hoor! Xx
Goeie morgen dames Lange tijd niet geweest hier... 2 maandjes nu geloof ik... Jemig wat is er veel geklept zeg... heb geprobeerd zoveel mogelijk bij te lezen alleen is het wel heel erg veel... hoe gaat alles aan die kant? Ik lees dingen over maagzuur.... inderdaad erg vervelend misschien iets van vla proberen... Voor de moeders die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd geniet er lekker van... en daisy succes vandaag.... verder update van deze kant: - We hebben van de week eindelijk keuze gemaakt over de achternaam. De kleine krijgt de naam van me vriend. Het zit niet echt lekker bij me maar het is maar beter zo. - We hebben nu een week het kamertje klaar. Er moeten nog wel een aantal dingen gekocht worden maar hij is zo goed als klaar. - Ik heb een weekend in het ziekenhuis gelegen vanwege hardebuiken die om de 3 minuten kwamen. Gelukkig/helaas hebben ze niet doorgezet. (van ons mag de kleine wel komen) - Vorige week is de neef van mijn vriend overleden op 28 jarige leeftijd. Waaraan is niet bekend. Hij is in zijn huis gevonden op de grond en 75% van zijn hersenen waren beschadigd en vorige week is hij overleden. Vandaag is de begrafenis. Ticho en ik zijn niet aanwezig. - Verder heb ik het gehad met de zwangerschap en mag de kleine van mij wel komen. Ze zit af en toe onmogelijke bewegingen te maken en ik kan nergens mijn draai vinden. - 25 juni ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs. Heerlijk. ik had mezelf voorgenomen dat als ik het niet zou halen dat ik ergens in November verder zou gaan. Maar ik heb het gehaald... Heb ondertussen ook al aardig wat kilometers gemaakt. dat was het wel zo'n beetje... ik zal er nog niet zo heel vaak zijn vanwege drukte etc... maar probeer bij te blijven ... liefs
heey meiden @ Daisy ik heb vanmorgen veel aan je gedacht ben gewoon zenuwachtig voor jou haha geniet ervan meis! Ennuh ik ben vandaag 36 weekjes \/ =D> Voor de rest weet ik het al niet meer... heb alleen af en toe flinke steken helemaal onderin.. Oh ja ik heb ook wat voor de lijst om te veranderen.. ben namelijk 21 geworden wil iemand dat voor me veranderen ik sta op 13 augustus Kusjes
Had de foto inmiddels gevonden hoor.... getsie ziet er niet uit, maar dan weet je wel wat je ongeveer zou kunnen verwachten! Bij Jamie verloor ik niet eens een slijmprop... ik voelde mn vliezen breken en dat er iets uitvloeide, heel voorzichtjes en heel weinig. Dat bleek dus vruchtwater te zijn.