dat is bij mij dus nooit gebeurd dat ineens de vliezen braken. ze zijn tijdens de bevalling altijd gebroken door de vk. bij mijn zoontje zijn ze pas gebroken tijdens de laatste perswee. het lijkt me dus best apart om mee te maken als je vliezen vanzelf breken kimm, wat verschrikkelijk en jong, gecondoleerd en sterkte! schatje gefeliciteerd met je 36 weken oh en kim vergeet je te feliciteren met je rijbewijs ik weet niet wie dat zei van voelen of de baarmoedermond opengaat, maar dat heb ik vaak bij het plassen, als ik klaar ben is het net of de kleine zakt en de boel opengaat ofzo. de vk zei dat dat komt door het verder indalen, dat kan doordat je blaas dan leeg is en er weer ruimte is, dat schijnt in een bocht te lopen ofzo. en als je blaas vol is dan duwt het weer wat naar boven. voor zover je blaas op dit moment tenminste vol kan zijn.... wat een spannende dag vandaag, ik laat de pc maar aanstaan
Nog altijd geen nieuws van Daisy? Ik ben echt wel nieuwsgierig! Gisteren hebben we trouwens de meter en de peter op de hoogte gebracht van de datum van de keizersnee. Resultaat: Nu zijn zij zenuwachtiger dan ik! Zij zijn de enigste die op de hoogte zijn dat ik beval met keizersnee en wanneer dat zal gebeuren!
kimm: balen dat je naar het ziekenhuis moest, niet tof! gefeliciteerd met je rijbewijs! en vreselijk verhaal van de neef van je vriend, wat kan het leven toch raar lopen...sterkte... noura: hier heb ik ook dat gevoel dat alles opengaat vanonderen als ik plas of een poep doe...het tocht! had ik vorig jaar helemaal niet! nu is deze zwangerschap toch alles anders... ik doe vanmorgen trouwens dagcreme op mijn tandenborstel en ik geef de katten een leeg zakje wiskas terwijl ik de volle bak voer in de prullebak gooi...ben zo verstrooid! jullie ook?
@Puck; Succes bij de CTG @Arri; Veel plezier bij de liggingsecho. Ook al is je kindje waarschijnlijk niet gedraaid, is toch leuk om het weer te zien. @Mik25; Succes bij de VK. Ben benieuwd wat ze er van zullen zeggen... @Aykietje; Geniet maar lekker van je verlof! Gisteren ben ik bij de VK geweest. Ons mannetje is helaas nog niet ingedaald, maar verder zag alles er prima uit. Ze zei dat 70% vd bevallingen pas na de uitgerekende datum plaatsvinden . Het "bevallingspraatje" sloeg echt nergens op; ik kreeg gewoon “n folder mee. 37 weken vandaag, dus laat hem maar komen Groetjes Silvia
Wow, Miranda van harte gefeliciteerd! Heel veel geluk en een fijne kraamtijd! Daisy, heel veel succes vandaag en geniet er lekker van straks! Bedankt voor je info sjudith, hoe is het met jou? Met mij is alles goed, mocht vanmorgen weer naar de vk en ook volgens deze vk zit er een flinke baby in mijn buik, ze kon moelijk voelen waar de rug precies lag omdat m'n buik erg vol aanvoelde maar de kont lag omhoog en hijzij ligt goed diep dus dat is allemaal prima!
jaa spannend he, maar ze zal vast eerst met haar hoofd wel bij haar kindjes zijn voordat ze aan ons denkt. laat ze maar eerst lekker genieten! en het zal ook vast emotioneel zijn, en een boel naar boven brengen. hahaha jennifer gelukkig deed je geen whiskas op je tandenborstel. op het moment valt mijn verstrooidheid gelukkig wel mee. het is al eens erger geweest. ik heb wel ineens energie vandaag, wat voelt dat lekker zeg. heb net gestreken en van alles gedaan, zodadelijk even het eten voor vanavond klaarmaken. leuk he duster die bevallingspraatjes. vroeger zat het gewoon bij je bezoekje in, maar nu heb je intake en screeningsinformatiegesprek, en bevallingsgesprek, en dat komt allemaal op de rekening, dus het zal wel verplicht zijn, maar het is voor hun ook inkomsten denk ik zo.
Spannend, ik ben zo benieuwd naar de meiden van Daisy.... Mik25 wanneer kom je met je buddynieuws? Groetjes van Kiki
Las net op Daisy haar hyves dat ze inmiddels bevallen is! Spannend! Enne, ieuw.... whiskas op je tandenborstel... alleen het idee al! Xx
***inbraak*** oh wat spannend zeg ik hou het hier goed in de gaten ben al de hele dag hyper groetjes debby ***uitbraak***
zo ben weer terug van een vriendinnenbezoekje... was gezellig. over een half uurtje vertrek ik richting ziekenhuis. heb wel zin om ons kindje te zien, maar ook wel weer spannend omdat daarna alles waarschijnlijk in werking gezet moet worden voor de draaipoging en daar zie ik nog wel tegenop... ben erg benieuwd! Heb vanmorgen ook erg veel harde buiken, en ook echt zeer... Ow, wat spannend. ben zo benieuwd naar Daisy en haar meiden! hoe zal het met haar gaan?
Daisy, succes/proficiat zoals ik in een vorig berichtje zag zou je al bevallen zijn?! igg geniet ervan! Miranda ook jij proficiat met jullie meid Veel knuffels voor jullie. Hier is alles rustig, ons kindje was goed gegroeid, weegt nu 2400 gram mijn bloeddruk was perfect 120/70 en ik had nog geen ontsluiting. Nog 2 daagjes werken na vandaag en dan verlof heerlijk genieten en uitrusten dus. Verder is er nog een cultuurtje van de vagina gemaakt om te testen op streptokokken en daar krijg ik nog de uitslag van. Hebben jullie dat ook, ik had zo een leuk gedichtje voor t kaartje en nu geeft mijn vader er commentaar op en nu wil ik het niet meer. Pff zo veranderlijk als het weer en moet ik van mezelf op zoek naar een andere tekst verdorie
Jammer nog geen nieuws van Daisy.... Wij zijn weer terug van het ziekenhuis, CTG was weer prima in orde. Ik heb het geluid van het hartje nog even opgenomen op mijn telefoon. Dat had ik nog niet gedaan en nu kan het nog! Het is goed gelukt! Aykietje: bedankt voor het aanpassen van de lijst! Jennifer: hahaha, dat heb ik nog niet gedaan van die dagcreme, etc.! Ik heb wel vaak dat ik ergens heen loop en dat ik niet meer weet wat ik ging doen en als ik iets aan het vertellen ben kan ik het ook zo ineens kwijt zijn waar ik het ook alweer over had, hahaha.... Duster: gefeliciteerd met je 37 weken! En alle meiden die weer een week verder zijn ook natuurlijk! Delilah: fijn dat alles goed was bij de VK! Arri: succes met de liggingsecho! We hadden elkaar wel tegen kunnen komen, kom er net vandaan! Fijne middag, kom straks weer even kijken of er nieuws is.....
hey meiden nou nog steeds niets hoor! ik denk dat daisy nog ff aan het genieten is van de meisjes voordat ze aan ons denkt. hier weer door de apk heen. bloeddruk goed. en ja ja de klleine is ingedaald. dus van de vk mag die kleine ook komen. en van mama ook. hihihihhiihih ze zegt dat de slijmprop kan betekenen dat er inderdaad wat gaat gebeuren maar zegt ze soms gebeurt het ook dat het dan nog een tijd op zich laat wachten dus reken maar op niets. hihihihihih jammer had wel graag gehoord dat die kleine binnen nu en 2 dagen komt ofzo! hihihih nou als ik wat hoor horen jullie het
ik zie op haar hyves alleen een paar felicitaties staan maar verder nog niets.... spannend mik, fin dat de kleine is ingedaald puck wat goed dat de ctg goed was monique, lastig dat je nu weer een ander gedicht moet zoeken. bij ons weet niemand hoe of wat we erop gaan zetten arri succes! je zal er nu wel zijn, zal ook aan jou denken!
nou ja ze moest om half acht er zijn maar voor hetzelfde geld word ze pas na de middag geholpen. gr kim
***buddynieuws *** daisy is om 9.35 en 9.37 bevallen van twee meisjes alles gaat goed. ze heten fenne en linne! gr kim ***buddynieuws***