Zou dat? Dat doen ze je toch niet aan zeker in zo'n ziekenhuis,.. Ik ben ook al 10x naar de pc gelopen om te kijken of er nieuws was. Wat leuk dat we zo met elkaar meeleven he?
***inbraak*** jeetje helemaal geweldig Daisy en Lars van harte gefeliciteerd met Fenne en Linne' Merel* jij gefeliciteerd met je zusjes gelukkig dat alles goed gaat geniet ervan veel liefs debby ***uitbraak***
Jippie! Nieuws van daisy! Zat ook al vol spanning te wachten. Daisy en Lars gefeliciteerd met jullie dochters! Wat een leuke namen. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie lekker aan het genieten zijn van jullie 2 wondertjes liefs Philly
Jaaaaa, ze zijn er! En wat een leuke namen! Daisy en man: van harte gefeliciteerd met jullie meiden! Geniet ervan! Liefs, Puck
Joehoe de meiden zijn er. Daisy en Lars gefeliciteerd met jullie prachtige meiden! Wat een mooie namen! Lieve Merel* jij hebt ze vast al lang gezien, je mooie zusjes,...Waak maar goed over ze,..
Daisy en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters Fenne en Linne! Fantastisch!
Daisy & man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden! En nu lekker genieten samen! Heel veel geluk en een fijne kraamtijd gewenst!
@Daisy; \/ Joepie! Van harte gefeliciteerd met jullie 2 meisjes Fenne en Linne! Super zeg! \/ @Passiepaard; Gefeli met je 36 weken! Ik wilde trouwens nieuwe buikfoto's in m'n album zetten, maar die is vol... Moeten jullie maar even op m'n hyves kijken, daar heb ik gister een blogje gemaakt met nieuwe buikfoto's! Iedereen verder een fijne middag! Xx