Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Jammer dat je kleintje nog in een stuit ligt. Wel een hele knappe stuit, dat hoeven wij niet meer te proberen! ;) Lieve gynaecologen hebben ze daar toch he. Baal een beetje dat die van mij op vakantie gaat donderdag dus ze is er niet bij maandag bij de inleiding.

Jij succes dinsdag met de draaipoging! Kom je me nog opzoeken? Ik lig dan boven of te puffen of al met baby in m'n armen! Hahahaha :)

Groetjes!

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    *inbraak*

@Daisy: van harte gefelciteerd met de geboorte van je mooie meisjes!!

*uitbraak*

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Mik: dat klinkt allemaal wel spannend hoor! Is dat slijm niet nog van de slijmprop? Ik heb er ook geen verstand van hoor, hahaha...

En met die andere klachten....als je het niet weet gewoon je VK bellen en vragen! Misschien is het toch al aan het beginnen, je weet het niet!

Succes in elk geval!

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh inderdaad op hyves kan je die foto zien. wat een droppies zeg! wow ik wil ook

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! ! ! Hoera! ! ! Lieve Daisy en Man: Van Harte gefeliciteerd met jullie mooie meiden Fenne en Linne! Geniet maar lekker van jullie wondertjes!

Liefs Vera

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Elle: Ik heb zo'n spiegel gekocht omdat mijn familie nogal een eindje wegwoont en ik t prettig vind dat ik dan af en toe ff kan kijken hoe t met ons beebje is.....

Verder geen puf om te reageren.....erg lange dag gehad, kben beetje op en ga zo gestrekt....
    Vanmorgen naar de kapper geweest, dus ben er nu helemaal klaar voor!

Fijne avond allemaal! Kben morgen wel weer wat actiever meiden, kheb gewoon niet echt mn week, sorry.....

Liefs

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @Daisy Gefeliciteerd meis geniet er lekker van:)

Zo weer een drukke dag achter de rug...

Wat een foto zeg van die slijmprop:| en ik moest nog eten haha.... niet echt veel zin in dus...

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

****inbraak****

Daisy, van harte met jullie dochters!
    Ik hoop dat ze net zo mooi zijn als jullie Merel*!

Gr Roxanne
    (schrijft mee met Mik bij "net gestopt met de pil")

9. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Bij deze wil ik Daisy en haar man ook even feliciteren met de geboorte van hun tweeling (was het nou ook alweer één-eiïg of 2-eiïg?).
    PROFICIAT!

Vanmorgen bij de vk geweest. Alles was goed. Babytje was gedraaid. Huh! Maar niet in stuit ofzo. Ze lag de vorige keer met het ruggetje rechts en nu links. Hihi. Ze is nu volledig ingedaald.

Verder heb ik vandaag de hele morgen zitten pongelen achter m'n pc. Ik had een virus wat er niet af te krijgen was! Gelukkig is het er nu af (met dank aan een goede vriend).

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb de fotos gezien, wat een prachtige meisjes!

diana oh bah zo`n virus, ik had vorige week zoiets, dacht wat muziek binnen te halen, en ineens had ik iets te pakken, of nou ja het virus had mij te pakken.
    het is gelukkig ook er van af.

haha kimm heb nog wel wat leuke fotos.... haha

mik spannend hoor, afwachten wat er gebeuren gaat he

ben hier op de fiets geweest, moest even naar het postkantoor,maar het leverde aardig wat harde buiken op. je merkt dat alles toch steeds meer gaat reageren daar beneden.

11. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Daisy en man van harte met jullie meiden

geniet ervan!

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    hahaha, Puck... zal ik even meekomen puffen dan? Ik had vandaag Amke de Kok. Zij was echt geweldig. Marije Jansen heb ik nu ook een paar gezien en die vond ik ook fijn. Maar jij loopt echt bij de gynaecoloog. of krijg je dan ook gewoon arts-assistenten en verpleegkundigen? Helaas heeft het ziekenhuis nog niet gebeld voor de tijd voor dinsdag. en toen ik belde, waren ze al dicht... dus nu morgenochtend maar proberen.

ik heb ook even de foto bekeken van Fenne en Linne: echt geweldig. zo lief... wij bijna ook meiden! Wie is nu de volgende? Puck?

Esprit, doe maar lekker rustig aan hoor en voel je vooral niet schuldig als je hier minder actief bent! Kies maar lekker voor jezelf en je kindje!

ik ga zo lekker nog even zwemmen. de laatste keer zwangerschapszwem. heb er wel zin in. heerlijk even gewichtsloos in het water! :D

Doeidoei en misschien nog tot straks!

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

JAAAAAH :D de meiden zijn er! :D Ben helemaal happy!

Daisy, Man en natuurlijk *Merel* van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertjes en zusjes :)
    *Merel* pas maar goed op ze meis! Ze boffen maar met zo'n zus als jij :)

Geniet er lekker van!

Veel liefs

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hahaha... Ja, lijkt me een goed plan van dat puffen! En die artsen die ken ik allebei, ik heb ze beide al een paar keer gehad. Ik loop bij de gyn. idd, maar daar kom je eigenlijk alleen op afspraak. Verder word ik geholpen door de arts-assistenten.

En euhhhh ja.....ik ben de volgende :confused: :( :confused: , volgens de lijst dan.... je weet niet wat moeder natuur in petto heeft! ;)

Veel plezier met zwemmen!

Fijne avond allemaal!

Liefs!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik eerst! whahahahahahhaha

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland

ik heb een nieuwe buikfoto, ben nu 9 kilo aangekomen (dat valt onwijs mee) maar heb echt wel een flinke buik, ik ben er apetrots op.
    Ben vandaag een beetje hangerig, misschien toch teveel gedaan de afgelopen dagen.
    Ben vandaag ook nog met mijn kleine babyneefje Lars meegeweest naar babyzwemmen, was erg leuk maar oeioeioei wat was het warm daar, heb er nu nog opvliegers van.

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Da's goed! Dan ben ik daarna wel de eerstvolgende....Hahaha!

Mooie buik Petra!

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mooie buik hoor!

en maar 9 kilo wow.!

ik ben vanmorgen gewogen en ben let op 21 kilo :confused: aangekomen :cry: en wat er nu aankomt moet er ook weer af dus dat word met de kinderwagen racen door het dorp hier zodra die kleine er is!

19. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Mooie buik hoor!

Ik ben ook al 19 kilo aangekomen...en moet nog minstens 6weken...ga ook maar veel met de kinderwagen op pad straks haha

20. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Daisy, Lars en Merel* ven harte gefeliciteerd met jullie prachtige meisjes, lekker genieten nu!!

Deel Deze Pagina