Daisy en man gefeliciteerd met jullie mooie dochters. Mooie namen ook. Petra mooie buik. en kwa kilo's zitten we op hetzelfde. Ben er ook erg blij mee. Bumba.
heey meiden ik ben benieuwd wat ik tot nu toe aangekomen ben.. moet vrijdag weer naar vk dus zal dan wel weer moeten wegen haha.. Ik ga nu even een eindje wandelen met mijn mannetje! Groetjes
Mooie buikfoto hoor! Geloof dat ik nu in totaal zo'n 12 kilo ben aangekomen, was bij Jamie maar 9 in totaal... nu moet ik nog 3 weekjes... Ach, gaat er straks wel weer af... hoop ik... Iedereen een hele fijne avond verder! Xx
Daisy: GEFELICITEERD! Ik hoop dat alles goed is en geniet ervan. Prachtige namen zeg. Miranda: Wat een moppie, krijg er de kriebels van... Ik vanavond de laatste keer zwangerschapsbegeleiding gehad, had het er eigenlijk ook wel een beetje mee gehad. Ook bij VK geweest, kleine is volledig ingedaald!
@Daisy: gefeliciteerd met je 2e en 3e dochter! Geniet van de 2 wolkjes! @Miranda: wat een mooi meisje heb je toch gekregen, kun je niet even een paar foto's meer 'spammen' ?
wow miranda wat een mooie meisjes heb jij toch! en wat een prachtige naam heeft je jongste. gefeliciteerd nogmaals. ben helemaal jaloers. dikke knuf
@ daisy gefeliciteerd met je prachtige dames! geniet er van meid! @ miranda wat een poppetje, ze is prachtig! dikke xxx
Miranda: Wat een mooi meisje hebben jullie zeg! Super. En wat leuk die t'shirts van jullie oudste twee! Ik vind trouwens dat Austin als eerste moet bevallen. Die wacht er het langst op! Ben nog maar 4,5 kilo aangekomen. Ben er erg trots op! haha.