Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Super mooie foto Daisy en lars geniet van jullie dames

2. Niet meer actief

morgen weer naar het ziekenhuis voor controle bij de gyn. ben heel benieuwd wat ze nu te zeggen heeft.
    ik ben de laatste dagen weer zo ontzettend misselijk/overgeven, net zoals in het begin. en kan nog steeds niet naar de wc voor de grote boodschap, heb al van de huisarts zakjes gehad die ik op moet lossen in water maar die ruiken zo ontzettend vies dat ik, zo gauw ik het naar mijn mond breng zo misselijk wordt dat ik weer over moet geven.
    heb ook al een drankje voor het maagzuur en nog steeds weeenremmers, dus zoals jullie zien,wordt ik volgedouwd met pillen en drankjes maar voel me zo slecht. ik wil echt dat het vlug de 30e is.
    ik zou zo graag willen dat ze mijn baby eerder halen dan de 30e want voel me zo beroerd, lig of op bed of op de bank, kan niks ben zo moe, lig maar te huilen.
    sorry voor mijn egobericht en gezeur maar moet het even kwijt, :( :cry:

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

whahahahahahahaha tuurlijk mag austin eerst dan ik en dan puck whihihihihihihihihihih ;) nee hoor die kleintjes komen als ze klaar zijn dus ze komen vanzelf. en helaas in dit iets wat we niet kunnen plannen

sjorsje meis doe je wel voorzichtig?

gr kim

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @rebecca5

wat vervelend zeg meis... hopelijk kunnen ze morgen wat voor je doen en voor je betekenen... Niet prettig om zo de laatste loodjes door te gaan.

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Precies lieve bezige bijtje :thumup:

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou nou inderdaad bezig bijtje kim. hahahahahahha

zometeen buurvrouw even watergolven. daarna naar vriendinnnetje de'r haar even doen en dat is dan echt het laatste wat ik doe wat knippen etc betreft. vrijdag denk ik lekker naar een vriendinnetje toe.

gisteravond erg last van buik gehad ongiepijn en last van rug. maar helaas heeft het niet doorgezet. vanmorgen oo nog iets last maar nu niets meer,. bah bah ik wil verdorie die kleine zien. whahahahahahhaha

maar austin mag eerst hoor!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik wil zelfs ook kleine zien, maar tsja ik moet nog 5 weken te gaan en die moet nog te groeien ;) Hihi!

Nog bezig met knippen, pfff, als je nog aankan dat is toch prima maar doe je wel rustig aan ivm BI ;)

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja ja . twee klantjes is niets.waarvan eentje een vriedin is dus das meer kletsen als werken he ? ;)
    hahahahahahhah normaal geproken help ik er zeker 12 op een dag whahahahahaha.

nou ik ga zo naar de buurvrouw toe!

gr en knuf

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Samen kletsen, oei gezellig hoor! Hihi! Have fun!

Dik knuff!

10. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

@Miranda: wat een prachtige dochters hebben jullie zeg!

@daisy: ook al zo'n mooie foto van jullie meiden, zo lief hoe ze hand in hand liggen.

@puck: nog een paar daagjes maar dan is het alweer zover. pfff wat gaat het hard ineens zeg!

@ rebecca: nog even volhouden meid !

@ de rest: fijne dag allemaal, ik ben een beetje duf door slecht slapen, dus hou het hier even bij

liefs

Philly

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

hoe is het met jullie

Las wel dat rebecca het zwaar heeft. vindt het wel knap van je hoor.dat je even hgoed nog mee schrijft. hoop dat de dokters je morgen beetje kunnen helpen.

nou met mijn gaat het goed. heb alleen gisteren wel te veel gedaan. dus beetje last van me rug. en gistern midag harde buiken.maar ja heb nog zo veel op het briefje staan. vandaag ga ik de hoesen van me bank wassen de eerst lading zit er al.en dan straks nog even naar de vk.

liefs sabrina

12. Licrys

Licrys Actief lid

10 sep 2007
    153
    0
    0
    @Miranda: prachtige foto's van jullie meiden! WOW! En ja, het is jullie enorm gegungd! Enjoy!

@Daisy & Lars: prachtige foto ook! Wow, wat lief, die 2 handjes in elkaar :)! Pff, daar krijg ik het bijna te kwaad bij... Fijn te horen dat alles goed gaat :)!

@Rebecca: sterkte, meis! Ook ik kwam deze week uit het ziekenhuis, wennen is dat weer, he? Het is toch ook wel veilig... Vervelend dat je je zo beroerd voelt... Probeer adem in te houden en neus dicht, als je de zakjes moet nemen... Ik ken ze vanuit mijn werk... gezondheidszorg. Soms helpt het (als het dezelfde zijn) ze in te nemen met een beetje limonade. Blijft overigens smerig, heb ik me laten vertellen... Sterkte met je laatste loodjes!

Voor de rest iedereen sterkte, vandaag! Hoop dat het een goede dag wordt/is voor iedereen!

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

ik voel me weer een stuk beter!
    heb alleen niets bijgelezen maar voor hen die het graag willen weten, vandaag hebben we een afspraak bij de gyn. om een evt. inleiding te bespreken, moeten er om half 12 zijn en zijn best wel zenuwachtig!

het is gewoon mooi geweest nu de baby is compleet volgroeit en mijn ribben kunnen echt niet verder stuk....

hou jullie op de hoogte!
    iedereen een hele fijne dag!

p.s. linka en kim dank jullie dat ik eerst mag hahaha!

xxx

14. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @ Binna; doe lekker rustig aan meid, je hebt nog een paar weekjes. probeer jezelf niet voorbij te lopen!

@Licrys: morgen 36 weken, wat goed dat ze zo lang blijven zitten!

Gister kwam er trouwens een collega langs bij me, die had "wat " kleertjes voor me van haar kleindochter.
    Ik heb nu dus 1 vuilniszak vol met maatje 50/56 en 1 met maatje 62/68 :confused:
    Ik ben er blij mee hoor en het meeste vind ik ook wel leuk, maar zo veel, ik kan het niet eens kwijt ha ha ha

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jej austin gaat bijna bevallen. joepie!

succes vanmiddag meis

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duim duim duim! Denk aan je meis! Het moet NU gebeuren hoor! Duim zoveel voor je!

17. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hihi thanks!
    alles goed met jou?

xxx

18. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Wat een goed nieuws meid! Ik ben blij voor je!
    Succes vanmiddag

19. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Oh, dit is heel goed nieuws! Super om van je te horen! YOU GO GIRL!

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    beetje hetzelfde als bij jou! ben het zat! die pijn elke dag begint me goed de keel uit te hangen/ maar ja ik moet nog ruim twee weken dus ff volhouden.

maar ik hoop dat met de 40 weken als die kleine er nog niet is mijn vk me ook wil doorsturen. want ik zie dit me niet voor me dat ik dit nog vier weken moet volhouden.

kus meissie

Deel Deze Pagina