Daisy en Lars, wat een mooie foto van 2 prachtige meisjes! Austin, succes vanmiddag! Hopelijk gaat er snel iets gebeuren.
Hebben jullie trouwens deze foto gezien. Het is een Duitse tweeling. Te schattig nietwaar? Duo penotti! Ik ben gisteren bij de VK geweest en alles was weer goed (ook de bloeddruk). Omdat ik nu geen pijnstillers meer mag slikken (ja, misschien nog 2 x per week om af en toe een goed nachtje te hebben) ben ik toch wel bang dat ik weer zo ontzettend moe ga worden. De vk zei onmiddelijk dat mocht het zover weer komen dat we dan gaan praten over inleiden in de 40e week. Nu zijn inleiden en keizersnedes twee dingen die ik wil proberen te vermijden maar toch.. het was fijn om te horen. Het geeft gewoon een beetje lucht mocht het nu weer doffe ellende worden door het niet slapen. Vannacht trouwens geslapen met paracetamol als pijnstilling en het viel me niet heel erg tegen. Het slapen was wel minder dan met de tramadol maar het ging niet eens heel slecht. Hoop doet weer leven! Vandaag ga ik met een vriendin mee naar het VUmc waar ze een gratis 3D echo krijgt in het kader van een opleiding voor artsen. Spannend hoor! Ik ben wel erg benieuwd hoe haar kindje (29 weken) eruit ziet! Iedereen een heel fijne dag! Elle
bij elk gesprek gewoon aan blijven geven dat je het zowel lichamelijk als geestelijk niet meer trekt! gelukkig hebben ze me serieus genomen nu nog maar de vraag of de gyn. ook vind dat ik gegronde redenen heb.... xxx
thanks meis ik zal het in mijn hoofd houden. maar goed eergisteren mijn slijmprop verloren dus je weet het niet he misschien komt die kleine nu wel snel van mij is die kleine welkom! en dat heb ik ook meerdere malen verteld! dikke knuf
rebecca: vreselijk dat je je zo voelt...ik begrijp je helemaal, je bent echt een wandelende couveuse geworden nu, al die pilletjes en check-ups en je lijf dat niet meer van jezelf is...huil maar lekker, hier ook huilbuien en alles zat zijn, soms weet je van ellende niet meer hoe je moet zitten of liggen! volhouden is het enige wat je kunt doen...nog eventjes... austin: sterkte vanmiddag bij de Gyn. ben benieuwd wat ze zeggen! mik: jij ook, nog eventjes, dan kletsen we door bij de mama's, elke dag die pijn is inderdaad vreselijk, je staat ermee op en je gaat ermee naar bed, bah! miranda: wat een gorgeous girls heb je toch! inderdaad ook dubbel omdat jullie eigenlijk met z'n viertjes zijn...heb ik ook wel gevoeld net, inderdaad vreemd omdat je elkaar niet kent, maar toch dat soort dingen zo meebeleefd...geniet van je kraamtijd, superfijn dat jullie zo'n leuke kraamhulp hebben! je hebt het verdiend!
mik: verse ananas eten en een zeer hete curry van de thai? of een liter tonic of bitter lemon achterover gieten en vooral veel sex hebben? you never know! slijmprop is ook goed teken natuurlijk! Ik had gisteren echt zo'n dag dat de baby van alles deed in mijn buik en ik niet meer wist hoe ik moest zitten of lopen, anyways, ik doe mijn pyama aan gisteravond en wat blijkt...heb ik ineens striae op mijn dikke buik! dat kereltje is gewoon zo bezig geweest dat ik nu voor het eerst strepen heb! oh oh oh...denk je er bijna zonder strepen vanaf te zijn...ben wel 40 kilo aangekomen...dat dan wel! en nu die strepen erbij...ik word noooooit meer sexy! hebben er nog meer meiden last van striae?
Goeimorgend allemaal, Eerst en vooral wat een prachtige meiden dat ik gezien heb, twee schatjes van Daisy en eentje van¨Miranda. Daisy, ze zitten zoprecies toch mooi op gewicht, misschien dat ik erover gelezen heb maar wat wogen ze bij de geboorte? Trouwens zo lief dat ze elkaars handje vasthebben! Miranda, Laureen is ook zo een mooi meisje, valt het allemaal een beetje mee en is het niet te zwaar, nu het ziet er naar uit dat die meiden van je, je wel een beetje zullen helpen. Austin, Blij je terug te horen! Hopelijk komt er snel een datum vrij om te zien wanneer ze je kunnen inleiden, dan weet je toch iets meer! Rebecca, hou nog even vol, weldra krijg je iets moois in de plaats. Mik, spannend nu je je slijmprop verloren bent, binnen een paar dagen heb je hopelijk je kleintje ook in de armen! Weet wel dat de slijmprop zich zelf terug kan aanmaken. Elle, Ik had het ook gelezen over de tweeling, vond het wel grappig. Mijn zus heeft ook een tweeling en die trekken ook totaal niet op elkaar in alle opzichten, de ene is blond en de andere donker van haar. De ene is een stoere en de andere een flauwe. Al een geluk dat je met Paracetamol toch ook een beetje kunt slapen. Jennifer, ik heb ook twee kleine striae op mijn buik, een langs links en één langs rechts, ben wel nog maar 9 kilo bijgekomen. Het rare is daar waar de striae staan is mijn huid helemaal niet gespannen! Nog 14 dagen en wij hebben ons manneke ook in de armen! Komt toch wel heel kort bij. Vandaag zitten we aan de 37 weken!
Hoi lieve meiden. Even snel een ego berichtje van mijn kant. Loop erg te toppen met mijn maag. De krampen doen echt zo'n zeer. In mijn buik is het ook erg onrustig hier, gisteravond weeën gehad. Vier keer om de 10 minuten, daarna namen ze weer af. Vanochtend ook alweer een paar keer flink kramp gehad, dus maar even goed in de gaten houden. Beebje moet toch liever nog minimaal een weekje blijven zitten. Hoop dat het alleen voorweeën zijn en verder niks te betekenen heeft. Fijne dag allemaal vandaag en probeer vanavond of morgen weer wat actiever te reageren. Liefs Naat
Goedemorgen meiden! Ik heb "niks" bij gelezen wilde alleen even iedereen: - een fijne dag wensen - sterkte wensen vandaag - feliciteren met een behaalde mijlpaal Voor de dames die het zwaar hebben hoop ik dat ze snel de kleintjes in de armen hebben, kan me best voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent en dan zullen de dagen wel niet zo voorbij vliegen als mijn ervaring tot nu toe is! @ Austin in het bijzonder dan, meis hoop echt dat je snel aan de beurt bent! Het is geen troost waarschijnlijk maar het kan nu echt niet lang meer duren! Over die striae, ik had ook een hele tijd niks en nu ineens 2 ieniemienie streepjes laag op mijn buik (mijn man zei het want ik kan ze zelf niet zien hahahaha) en inderdaad daar staat mijn huid helemaal niet strak, ik zou ze eerder verwachten boven in waar die dikke kont van onze kleine zit
Goedemorgen, Wow mooie dochters heb je Miranda! en de tweeling ook, erg lief met de handjes in elkaar! Hopelijk duurt het niet lang meer voor jullie die aan het wachten zijn. Ik ben vandaag 34 weken!
JOEHOE!!! Een vriend van mij laat me net weten dat hij gisteren ochtend vader is geworden: Tess! Goeie naam!
goedemorgen iedereen, heir echt een baggernacht gehad, Zat om 2 uur nog beneden. Zelfs douchen had nu geen zin..... Hoop niet dat dit nog 4 weken gaat duren. Austin: Succes vanmiddag, hopelijk goed nieuws voor je
@miranda: Kan me indenken dat het moeilijk is nu. Hopelijk kunnen jullie alles een plaatsje geven en lekker gaan genieten van de kleine! @Daisy en man, wat een prachtige dochters hebben jullie. Mooie foto hoor! @Austin: Je zit nu bij de GYN. Hopelijk komt hij/zij met goed nieuws en heb je dalijk een datum!
hey meiden net terug van de vk en ons meisje is weer gedraait en ligt nu goed en ingedaald jee ben er erg blij mee. en nu moet ze wel zo blijven ligen kreeg ook meteen me bevalings verhaal omdat ze het in julie erg druk hebben kunnen ze dan geen dubbele afspraken maken. heb meteen ook ale afspraken gemaakt. zelf 1 voor als ik 1 dag overtijd ben. ik zo met een lach dan kom ik niet hoor. we zullen het zien liefs sabrina sorry voor het ego bericht
miranda wat een plaatje van een baby, echt prachtig, en je andere dochters zijn ook plaatjes. het zal voor jullie ook een heel emotionele tijd zijn, waarbij je gedachten vast ook even terug gaan in de tijd. knuffel van ons
austin ik hoop dat ze goed nieuws voor je hebben! vanochtend een gigapoetsdrang gehad, gelijk maar gebruik van gemaakt, en zodadelijk ga ik mijn mannetje in bed doen en dan zelf op de bank. trouwens zo leuk, mijn zoontje is anderhalf, maar als ik ga poetsen en ik geef hem een doek gaat die meedoen, schattig sabrina wat fijn dat zse geod ligt, en is ingedaald! balen zeg voor diegenen die ineens striae ontdekt hebben nou ga een stokbrood de oven in gooien
Hoi meiden! jeetje wat heb ik groot nieuws gemist! @miranda: van harte gefeliciteerd meid met je dochtertje! @daisy: jij ook van harte gefeliciteerd met je meiden! geniet er maar lekker van dames! sorry dat ik zo weinig aanwezig ben, maar ik vind het werg druk met Milan thuis, hij moet om de 3 uur eten en ben veel met hem bezig! maar echt helemaal geweldig natuurlijk! hij doet het echt super! ben helemaal verliefd op mn ventje! liefs rebbel
Daisy en Lars van harte gefeliciteerd met jullie meiden! Heb de foto bekeken in het album en jeetje wat zien ze er lief uit zo met z'n tweetjes!