zo ik ga gauw beginnen met mijn overvolle dagprogramma heerlijk in bad met de baby in de buik. Leggen jullie een handdoek over je buik als je in bad gaat?
goedemorgen meiden, ben weer lekker een dagje vrij, was ik echt aan toe. nog 3 dagen werken. wij hebben maar 50 kaartjes en komen prima uit, was namelijk niet van plan om iedereen die ik ken te sturen vonden we een beet tè. voor deze 50 betalen we al 212 euro haha vanaf volgende week woensdag word het weer beter, dus Naat je kan je cabrio echt weer gaan gebruiken hoor. let maar op ; ) verder weet ik het even niet meer, sorry alles gaat nog steeds naar wens, beeb ligt goed en al lekker vast dus... helemaal blij. liefs J
ben niet zo'n badmens, maar een handoek is niet nodig hoor. lekker het water laten klotsen tegen je toeter hoor
Goedemorgen mama's, hoe is het hier?! Hier is alles goed, heb afg. nacht wel wat beter geslapen als de nacht ervoor, word nl. gek van de jeuk Ons bed is gister ook op klossen gegaan wat hoog zeg! Maar wel ideaal, nu past er ineens een hele hoop onder het bed en da's wel handig We zijn gister samen naar de cursus borstvoeding geweest hahaha... Mijn man voelde zich wel even onprettig toen ze met een pop bij haar zelf ging voordoen hoe je een baby kan aanleggen en d'r borst beetpakte om te laten zien hoe je je kindje een beetje kon helpen bij een bep. houding hahahaha... Maar wel weer een hoop info gehad, hopelijk hebben we er straks wat aan! Ik ben de laatste dagen behoorlijk futloos geweest dus ben nu maar vroeg opgestaan met mijn man en wil een hoop gaan doen vandaag dus ga zo maar meteen de boodschappen in huis halen en de laatste dingetjes voor de thuisbevalling. @ Iedereen die vandaag weer een mijlpaal viert: gefeliciteerd @ Iedereen die zich niet zo prettig meer voelt, sterkte hopelijk hoeven we nog maar even! @ Iedereen die vandaag een drukke dag heeft, veel plezier met alles!
Goedemorgen! vannacht redelijk geslapen... wel heel veel pijn gehad (maar ja, eigen schuld: een knuffelpartij gehad... zo pijnlijk alles daarna... ) Ik las iets over geboortekaartjes: wij hebben er 160 besteld... Oei... maar dat komt ook wel doordat ik alle kinderen in de klas een kaart stuur (35 stuks!) en ook alle collega's. Anders zouden het er 100 zijn denk ik. MyAngel, succes vandaag joh! hopelijk werken ze mee...! Elleny, slaap nog maar even lekker! daar knap je meestal nog wel van op - maar dan moet het wel lukken! Lache, zo'n borstvoedingscursus he? Delilah! en vooral die mannen... Waarom zou je een handdoek om je buik heen doen als je in bad gaat, Petra? NOg nooit van gehoord. ik heb dan ook geen bad, maar ben wel benieuwd. Groetjes en allemaal een fijne dag vandaag! en doe een beetje voorzichtig met jullie zelf en met jullie kindje! En hopelijk vandaag groot nieuws van Austin!
Goedemorgen Even bijgelezen! Wij hebebn ook zat aan die kaartjes, waren niet van plan iedereen te sturen, mij te duur Ook bekenden die op bezoek komen de 1e dagen krijgen de kaart gewoon mee , scheelt postzegels! Als traktatie doen wij spekkies ipv beschuit met muisjes, ook goedkoper @ Petra ik doen dat ook wel eens zo'n handdoek, als ik hem niet vergeet Mijn borsten zijn ook zo koud in bad Op mijn hyves staat een badfoto http://sjudithje.hyves.de/album/2172680 ... 72/0/BS4c/ Vanavond een afscheidsfeestje voor mijn nichtje die gaat morgen emigreren naar Frankrijk, gelukkig gaan we in oktober al op bezoek Voor iedereen die een mijlpaal heeft bereikt, gefeliciteerd Voor iedereen die iets heeft....STERKTE! Nou dat was het even!
tis echt nog rustig hier! kan ik het wel mooi bijhouden zo! Grappig hoor, die koude buiken en borsten in bad! ziet er vast charmant uit met een handdoek er over heen! Leuk, die spekjes als traktatie. ik denk dat hte bij ons wel het traditionele recept wordt.
goeimorgen meiden @petra toen ik het las dacht ik echt war voor, maar snap hem nu wel. wij hebben een best diep bad dus er ligt maar een klein puntje boven water dus ik heb geen handoek nodig. @arri balen dat je zo pijn hebt na een kunfelpartij. maar ja knuffelen is wel nodig he. @delilah snap wel dat je man zich niet geheel op ze gemak voelde is ook wel een aparte ervaring zo @jenny jeetje wat een centjes voor de kaartjes. de kaartjes die wij eerst haden vondt ik ook al duur, dus heb nu wat anders gedaan. @judith dat lijkt me wel gek voor je nichtje ook dat ze dan niet je bevaling en zo mee maakt.maar wel de volgede keer dat ze jullie ziet met ze 3 zijn @sjorsje hoe is het met je. en hoest met je vader @elleny ja dat hebben wij ook dat ze naar de ander kant van het land moeten en naar het buitenland. ik ga voor de geen die naar het buiteland moeten al vast postzegels halen zodat je dat niet op het laatse hoeft te doen @naat er komen als het goed is weer mooi dagen aan, en dan kan je mooi toeren wij hebben dus ander kaartjes gemaakt gisteren.mijn vriend vind deze veel leuker past ook meer bij ons echt grapig is dat. en we deden dat omdat ik toch wel even schrok hoe duur die ander waren. en nu ben ik gewoon nog niet eens een kwart van dat bedrag kwijt.door dat het een foto kaart is. gaan dus een foto van de kleine gebreuken en die wordt dan op het laatst in het foto kaartje geplaats dan met de usb stick naar de foto zaak 1 uur sufis(weet niet hoe je het schrijft) en dan alles verstuuren nog geen 20 euro voor 60 kaarten. en dan nog postzegels want envelopen had ik via een ouder op me werk. nou vandaag ga ik een rustig dagje houden.als het nog droog blijft ga ik nog even winkelen en anders nikssen. liefs sabrina
Kijk de aantallen kaartjes varieeren hier dus ook aardig. Wij hebben 125 kaarten besteld en in totaal zijn we denk ik 200 euro kwijt, incl verzenden. Tja je moet keuzes maken, maar ik vind het altijd zo leuk! Aan de andere kant, de meeste gooien ze zo weer weg denk ik. Vriendlief heeft nu vakantie, ik hoop dus dat het niet nog 4 weken gaat duren, want dan is hij net weer te werk...zou een beetje jammer zijn, want hij kan daarna geen vakantie meer opnemen. Nog even sterkte voor MyAngel, ik hoop dat je deze dag goed door komt!
@ Binnabinna, hahaha! Die mannen op zo'n cursus, kan het me ook goed voorstellen inderdaad! In de auto zei hij "ik was ff bang dat ze d'r borst nog eruit ging halen om het voor te doen" Fijn dat het met de kaartjes geregeld is! Ik zit nog te wachten op onze proefafdruk, die zou toch uiterlijk vandaag wel moeten komen... Wij zijn erg duur uit waarschijnlijk. Hebben maar 75 kaarten maar omdat we graag een gedichtje erbij op willen moet er waarschijnlijk aan beide kanten worden gedrukt en op de voorkant komt de naam + geb. datum dus dan betaal je dubbele drukkosten en ik wilde de tekst in een andere kleur waar je ook extra voor moest betalen. Ze gaan nu passen en meten of alles op 1 kant past en anders moeten we bijna 300 euro betalen
Goedemorgen, Het is idd rustig hier. Nog geen nieuws van Austin zag ik.... My Angel: sterkte vandaag! Meiden die weer een mijlpaal hebben: gefeliciteerd! Ik was vanmorgen weer even lekker emo Lag nog in bed en voelde de kleine lekker bewegen, bedacht me toen dat het nog maar 3 dagen duurt en begon alweer te brullen....tsja die hormonen Het was ook zo weer over hoor. Wij bestellen zo'n 60 geboortekaartjes, weet zo even niet wat we ervoor moeten betalen. We doen er ook gelijk de uitnodiging voor de baby-borrel bij. Straks weer even naar ziekenhuis voor CTG. Fijne dag allemaal! Liefs, Puck
hey meiden, toevallig dat we allemaal zo met het geboortekaartje bezig zijn! ik had er een op poobies gemaakt, maar kon niet alles precies zo doen als ik wilde. toen bood een vriendin aan om ze te maken voor ons. vanavond gaan we bij haar eten en maken we het kaartje! wij gaan er ook 150 bestellen. en via die vriendin is het ook nog goedkoper dan poobies. die vriendin heeft zelf 2mnd geleden een dochter gekregen. heb als cadeautje een jurkje gemaakt op www.simplycolors.nl. kennen jullie dat? het is zo schattig geworden! my angel, denk aan je! austin, hoe was het? duurt het lang voordat ze je gaan inleiden? of ben je aan het bevallen? nog maar 4 dagen werken! kijk echt uit naar mijn verlof. ff douchen en dan weer naar de huisarts voor schimmelinfectie. wordt er een beetje moedeloos van. die weerstand van mij op het moment... en dan ff fitnessen. heerlijk zo'n dag vrij!
Vanochtend veel last van m'n buik en onderrug. En erg veel last van een vervelend kind. Geeft ze aan dat ze slaap heeft, breng ik 'r met veel pijn en moeite naar bed en dan krijst ze aan een stuk door. Nu zit ze gelukkig weer rustig in de box te spelen. Met m'n vader gaat het op zich goed. Hij heeft dinsdag 2 liter bloed bijgekregen vanwege ernstige bloedarmoede. Hij probeert nu vaker uit z'n bed te komen om gezellig mee in de keuken te zitten. Volgende week krijgt hij weer 'n rontgenfoto en 'n gesprek bij de oncoloog/longarts voor de uitslag en de eventuele mogelijkheden. Bedankt voor het vragen. Groetjes Joyce
egoberichtje... gisteren is de kinderwagen geleverd en ja hoor........ de verkeerde kleur snik snik telefonisch krijg ik niemand ad lijn bij babydump dus in mijn lunchpauze ga ik lekker naar de winkel om mijn gelijk te halen BALEN
ik had me kaartje eerst ook gemaakt via poobies.com maar dat vondt ik best duur en ik vindt alles bij sipley colers zo leuk.
hey meiden als jullie je vervelen willen jullie dan op deze foto stemmen. dat is voor bij ons in de krant. http://www.echo.nl/kr-kr/gallery/vakantie/vote/41488/ dankje wel liefs sabrina