Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
  2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gestemt lieve meid ;)

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  4. Niet meer actief

ik kom even vlug kijken of er al nieuws is van austin, maar helaas......

om half 12 moet ik in ziekenhuis zijn, ben benieuwd.......

tot straks!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Binnabinna; Ik heb gestemd hoor!

@Diana; Gefeliciteerd met je 38 weken

@Rachel: Gefeliciteerd met je 37 weken

Hopelijk is Austin aan het bevallen!

@Judith (en alle andere die ze willen bekijken); Ik heb foto's van 't trouwen, geboortebord, en van mijn gipsbuik op hyves gezet. http://duster2000.hyves.nl/fotos/

Groetjes Silvia

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Mooie buik!

@Rebecca; Heel veel succes in het ZH. Spannend wat ze zullen gaan doen!

Groetjes Silvia

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Baby-borrel: dat willen wij ook, maar vanaf wanneer doe je die en hoeveel keer. 50 man tegelijkertijd is geen doen.

eentje voor familie
    eentje voor vrienden
    eentje voor collega's en buren?
    ?

zoiets en dan wanneer?

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Babyborrel is volgens mij vooral handig voor mensen die toch even je kindje willen zien, maar die je liever niet allemaal apart op bezoek wilt hebben. (Naaste) familie komt toch wel apart dus daar zou ik geen borrel voor doen. Voor verdere familie misschien wel.
    Bij mij komt er van m'n werk altijd een kleine delegatie, niet iedereen gelukkig.
    Ik hoor wel dat mensen die een babyborrel hebben gegeven (waar dus niet iedereen het kindje vast kan houden omdat het echt teveel mensen zijn) toch óók nog een keer apart willen komen. Heb je dubbel bezoek. Dus ik ga het niet doen.

En ik hoor vaak dat je zo'n borrel zo rond de 6 weken doet. Er staat hier op het forum ook wel topic over geloof ik.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, gestemd!

rebecca, succes!

linka, mooie buik, hoor!

duster, ik ga straks ff kijken. leuk.

10. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    kheb gestemd hoor!

verder geen bijzonderheden hier. alleen erg moe, ben tot niets in staat!

Sjorsje, veel succes in deze spannende tijden met je vader! Fijn dat het nu wat beter gaat!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka wat een mooi bolletje (buik) heb je zeg. kan echt zien dat ie naar het einde toe aan het gaan is. hoe is het met je

@duster heb net even gespiekt hoor op je hyves en je meteen toegevoegtl gaaf hoor die gipse buik. ik wil het ook nog doen. maar weet eigenlijk niet watik er mee moet als he af is. wat ga jij er mee doen?

@rebecca veel suces in het ziekhuis en ben benieuwt wat ze gaa zeggen en doen.

@ sjorsje jeejtej meis wat balen dat je ander dammetje even zo vervelend is. lijkt me wel zwaar hoor. en dat is best veel bloed toch die je vader heeft gehad.

@jenny wij doen geen baby borel. maar alsje nou veel kenise en vrienden hebt lijkt het me wel makelijk om hun dan in een keer uit te nodig anders blijf je visiete houden. en dan kan je voor die borel dus mensen doen die je niet vaak ziet maar die wel willen komen. en je kan ook 1 dag doen en twee tijden en dat jullie beslisen wie welke tijd komt.

@de meiden die gestemd hebben tanxs.

liefs sabrina

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Oef wat lastig die borrel haha.

als wij voor collega's de borrel doen dan staan er toch echt een stuk of 20 voor de deur hihi

nou dan toch maar voor collega's en vrienden een borrel

en de rest maar wanneer ik zin heb ; )

bedankt

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen meiden!

@Petra: mooie buikfoto hoor! En jij gaat ook al zo snel! Echt aftellen idd!

@Mik: hoe ist met jou? Al actie? Het ongeduld en de nieuwsgierigheid neemt nu wel toe hè! Ik heb me al een hele poos niet meer gewogen, werd er niet echt vrolijk van! Maar denk idd dat ik ook wel rond mag gaan racen met de kinderwagen, hihi.....We moeten maar een kinderwagenrace organiseren als onze beebs geboren zijn! ;)

@Kelly: kijk, al weer een fanatiekeling, krijgen nog wel een grote groep voor de race ;)

@MyAngel: 4 augustus is dus de grote dag! Nu kun je lekker af gaan tellen meis! Lekker hoor! En wie weet is je beeb wel zo eigenwijs (of juist lief, om je de bajesdag te besparen) om eerder te komen.....In elk geval nog ff volhouden meid!

@Miranda: wat een supermooie meid! Wat kijkt ze al lekker de grote wereld in! Meis wat zul je genieten zeg! En wat trots zijn de grote zussen zeg! T is je gegund! Nogmaals van harte hoor! Liefs!

@Happy: nog maar 4,5 kilo? ? ? Lekker zeg! Dus jij gaat ons aanmoedigen bij de wagenrace? Hihi....

@Pengedrag: ja, je eigen huis is toch het fijnste hè! Plezier met inrichten en genieten!

@Duha: moest lachen om je berichtje! T valtr soms allemaal niet mee hè?! En dat gestuiter zal vast nog wel een keer weer voorkomen...misschien handig om dan met een kussen te gooien? ;)

@Daisy en Lars: nogmaals van harte! En wat een supermooie foto zeg! Zwijmel er helemaal bij weg! Kben errug blij voor jullie! Fijn dat t met Daisy ook allemaal goed gaat! Geniet lekker van jullie meiden!

@Puck: gefeliciteerd met je 37 weken! Gek idee hè dat je straks een banner kunt plaatsen met hoeveel dagen je beebje is! Nog ff genieten van t getrappel in je buik en dan lekker knuffelen met je kleine! Succes met je ctg vandaag!

@Sjorsje: oei, werd je niet lekker tijdens het douchen? Wel rustig aan doen hè! Hoe ist met je vader?

@Rebecca: gooi t er maar uit meis! T is ook wel erg zwaar zo hè! Misschien helpt kiwi voor een "grote" boodschap? Dikke knuf voor jou meis, nog ff!
    Succes in t ziekenhuis vandaag!

@Austin: fijn dat je je weerwat beter voelt! Idd spannend om een inleidingsdatum te plannen zeg! Nou hoop voor je dat die datum snle komt! Kan me indenken dat je je beeb wilt knuffelen!

@Elle: ja schattig hè die tweeling! Echt duopenotti!
    Dat klinkt wel leuk ja, de mooiste oorlogswonden! Als ik er zo over denk dan ben ik zelfs een beetje trots op mn overwinningsstrepen, hihi.....

@Jennifer: meis, 40kg? En die strepen die zijn hier ook heeeeeeel erg aanwezig! Had ze al vrij snel.....En wat t ergste is, we komen er nooit meer van af! Gelukkig was ik al geen bikninimens, maarre t is echt niet echt goed voor mn sex-appeal!
    Tja, we moeten wat over hebben voor onze beebs hè!?

@Aykietje: is bij jou ook al een datum gepland? Omdat je weet dat je beeb er over 2 weken is? Wel lekker hoor, kun je lekekr aftellen nu!

@Naat: ook al gerommel in de trommel? Meis, dat is al vroeg....misschien al voorweeen?

@Binna: fijn dat je beebje is gedraaid zeg! De kans dat ze nu nog weerd draait is er niet meer nu toch?
    En wat fijn ook dat ze in ingedaald!

@Rebbel: is toch logisch meid dat je druk bent met Milan! Gefet niks hoor, dat zal ons allemaal gebeuren hoor! Geniet maar lekker van de beebdrukte!

@Noura: ookal lekker aan de poets! Hoe ist verders?

@Eimat: ode t maar lekker rustig aan dan! Al zal dat niet altyijd even gemakkelijk zijn....of heb je nog geen nesteldrang?

@Chantigo: wat fijn dat jullie zo uitgebreid zijn voorgelicht! ga je de bevalling vast wat rustiger tegemoed.....Gaat t verder goed met je?

@JennyS: tjee, hebben jullie kaarten met gouden opdruk? Dacht dat wij al duur waren, hihi....maar zij ngewoon gegaan voor de kaart die we mooi vonden. Nou ja gewoon....pffff heeft heel wat boeken doorspeuren gekost hoor, hihi....

@Delilah: hahaha, gek is dat he dat mannen daar zo verlegen van worden....laatst waren we bij mn nichtje en zij legde haar kindje ook aan de borst, nou mn ventje wist ook ff niet hoe die moest zitten, hahaha....
    Lekker hè t bed op klossen! Niet te veel onder proppenm hoor, je bed moet op een gegeven moment ook weer omlaag ;)

@Monique: wat balen van de kinderwagen! Nou pak ze maar flink aan daar bij de babydump!

@Buddy: meis, hoe is t met jou? Nog thanks voor je smsje! Wat een mooie buik hoor!

Pfff, t was wel ff weer een bijleesmoment hoor, tjonge kletstkousen hier in t kippehok, hihi!

Gisteravond voor controle naar t ziekenhuis geweest.....pfff, de gyneacoloog ging voelen of onze beeb al was ingedaald, dat deed me heel erg zeer en heb t gevoel alsof zijn hand er nog in zit.....voelt blauweplekkerig! Maar onze eigenwijze beeb ligt keurig voor t bekken en heeft nog geen zin om te dalen, grom.....
    Kben een beetje pissig op de vorige gyneacoloog van 2 weken geleden! Heb me voor niks zorgen gemaakt! Bij t meten kwam zij op een gewicht van 2500 gram, dus keurig gemiddeld! Vond dat al zo raar en eng, want onze beeb lag iedere keer 2 weken voor op groei....heb er echt om gehuild en t zat me helemaal niet lekker!
    Nu is gister onze beeb weer gemeten en weegt nu 3440 gram :confused:....en is dus nu al 7 pond....dat zou betekenen als die arts het de vorige keer goed had, ons kindje in 2 weken bijna een kilo is gegroeid! ! Nou dat kon niet zei de arts gister.....Me dus voor niks zorgen gemaakt en mezelf schuldig gevoelt omdat ik zo druk was geweest.....Heb ook aangegeven dat ik niet meer bij haar wil, vertrouw haar niet meer......

Vannacht echt een pokkenacht gehad, zo gaat het nu al een paar nachten! Kweet niet hoe ik moet liggen, heb krampen, die heel lang aan 1 stuk aanhouden en niet om de zo veel minuten....kben bekaf en t dus nu ook echt ff zat! Alles doet zeer, bij t lopen lijkt t of hij/zij al naar buiten hangt te spieken en telkens weer terug schiet...mn rug is er ook klaar mee.....mn huid staat strak en mn voeten zijn al bijna toe aan hun eigen postcode, zo dik......Whaaaaaaaaah.....

Leuk nieuws is dat mn ventje vandaag vakantie krijgt! En nu maar hopen dat we gauw gaan bevallen, in elk geval in de vakantie....want als ik ga overlopen is mn ventje al weer aan het werk....en dat zou heeel jammer zijn!

Nou meiden, mn rug en buik schreeuwen om een gestrekte houding, dus kga daar maar ff gehoor aan geven.....

Fijne dag allemaal!

Liefs Vera

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Binna: wij hangen de buik op onze slaapkamer...houden t lekker voor onszelf....

@Duster: was wel goed te doen hè, die buik maken....moet je over een paar weken je buik is naast de gipsbuik houden....ik deed het ook en zat al wel weer ongeveer 10cm verschil....zo apart om te zien....dan zie je pas echt hoe snel je noig groeit de laatste weken....

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ vera als het goed is draait ze nu niet meer. maar ja je weet het nooit
    en wat stom zeg van die vorig gyn. snap wel dat je niet meer bij die wil zou ik ook niet willen.

16. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Ben benieuwd straks naar ieders geboortekaartjes. Een vriendin van ons heeft een reclame bureau en zij heeft dan ook onze kaartjes gemaakt (verschillende voor jongen of meisje). Omdat de kaartjes worden gedrukt bij hun drukkerij zijn we maar een schijntje kwijt (€50.00 voor 50 kaartjes incl. enveloppe excl. postzegel, maar wel origineel).
    Woensdag en donderdag behoorlijk last gehad van mijn buik. De beeb was behoorlijk aan het bewegen waardoor ik behoorlijk last had van pijnscheuten onderin mijn buik. Waarschijnlijk is de beeb stukje bij beetje aan het indalen. 's Avonds kan ik gelukkig nog goed slapen en is de beeb ook een stuk rustiger. Aankomende woensdag weer voor controle bij de vk. Zijn we alweer ruim 36 weken onderweg! Schiet lekker op he dames! Nog even de laatste loodjes en dan krijgen we er ook iets heel moois voor terug!

17. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    esprit; wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, het valt niet mee die laatste loodjes, alles doet zeer! en wat een slager die gyneacoloog, dat ze je zo'n pijn doen is toch niet goed?

naat: doe je rustig aan meis? het klinkt allemaal niet zo best bij jou? heb je wel genoeg rust momenten thuis? als je het niet vertrouwd, meteen naar het ziekenhuis, laat je niet afschepen ok?

rebecca: lijkt me heel vreemd dat als je een keertje weeenremmers vergeet dat je dan meteen heftig in de weeen zit, eng! ik hoop dat je zometeen in het ziekenhuis wat meer info en duidelijkheid krijgt...

wel fijn te weten dat ik niet de enige ben met warstripes! hoe ouder je bent hoe minder striae, had er vorig jaar helemaal geeneen! nu dus wel...ach, voorlopig geen bikini anyway! er zijn ergere dingen in de wereld toch?
    my angel: jij zit waarschijnlijk nu alweer in de bajes! nog heel eventjes en je hebt het klusje geklaard! go girl! ik hoop dat ze je niet helemaal lek geprikt hebben deze keer en dat je er zonder al teveel blauwe plekken vanaf komt! fijn weekend alvast!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen!

Alles goed? Hier wel hoor, heb eindelijk alle verhuiskaartjes klaar, dus die gooi ik vandaag op de bus. Daarna nog even snel boodschapjes halen en verder niks meer. Mannetje heeft vandaag zijn laatste werkdag, dan is hij eerst 2 weken vrij. En als ik nu pas na zijn vakantie beval, is hij vanaf mijn bevalling weer 2 weken vrij! Dus in dat geval hoop ik dat ik overtijd loop... heb ik hem tenminste bij me!

Trouwens, hij zei gister tegen me; "heb jij eigenlijk je tas voor het zkh al gepakt? Nee? Dan zou ik dat maar eens gaan doen, je zou in principe elk moment kunnen beginnen!" Ik zei al tegen hem dat het nu toch wel heel dichtbij begint te komen... spannend! Het kan hem niet snel genoeg gaan, beebje mag er van hem wel uit, hij heeft er zo geen lol meer aan. Ik voel van alles en hij kan alleen maar mn buik zien bewegen en voelen... hij wil beebje graag ook voelen en in zn armen houden... *smelt*

Zo, maak ons ff klaar voor vertrek. Zal vanmiddag even proberen te reageren op iedereen hoor! Tot straks!

Xx

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je wel voor complimenten over me buik, ja is flink gegroeid, vele denken dat ik al zo ver ben, maar ben al 34 weken en 4 dagen zo ver. Tsja heb al vroeg dikke buik gekregen.

Vera en Binna, het gaat wel met mij hoor, Vera, geen dank voor smsjes, doe ik al met mijn moeite ;)

Myrna gaat voor het warme maaltje naar haar vader en dan slapen en dan gaan ze naar Frankrijk, ai! 2 weken haar missen, besef het dat ik nu veel meer moeilijk mee heb dan daarvoor, misschien door hormonen of zo, ben ook bang dat ik tijdens haar afwezigheid ga bevallen alhoewel wil ik 37 weken behalen (Myrna was bij 37 weken geboren)

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oja Vera, wat lullig die arts, zak dr in! Goed dat je die niet meer wil hebben!

Deel Deze Pagina